Feyenoord krijgt geen antwoord en maakt zich 'grote zorgen' over Napoli-uit

Feyenoord krijgt geen antwoord en maakt zich 'grote zorgen' over Napoli-uit

dinsdag 12 september 2017 om 20:16

Feyenoord zegt zich zorgen te maken of Het Legioen, indien mogelijk, op een fatsoenlijke manier aanwezig kan zijn bij het duel met SSC Napoli. De Rotterdamse club heeft nog steeds geen duidelijkheid van Napoli ontvangen of er wel of geen Nederlandse fans bij de wedstrijd aanwezig mogen zijn.

Dat meldt Feyenoord dinsdag in een statement op de clubsite. 'Feyenoord maakt zich grote zorgen om de organisatie van de uitwedstrijd in Napels voor de Champions League', schrijft de club. 'Ondanks de toezegging vanuit de Italiaanse autoriteiten om voor afgelopen vrijdag uitsluitsel te geven over het wel of niet toekennen van kaarten voor de Feyenoord-supporters werd tot op heden nog niets vanuit Napels vernomen. Dit ondanks meerdere en dagelijkse verzoeken vanuit Feyenoord om duidelijkheid te verschaffen.'

Beide clubs treffen elkaar op 26 september in Napels. In Italië moeten bezoekende fans aan een aantal wettelijke bepalingen voldoen, waardoor de tijd begint te dringen. 'Elke dag dat het antwoord langer op zich laat wachten maakt het voor Feyenoord moeilijker om een wedstrijd waarbij haar supporters welkom zijn op een gedegen manier te organiseren.
Feyenoord heeft overigens nog steeds goede hoop dat het in Napels kan rekenen op de steun van haar trouwe achterban.'

Lees meer over:FeyenoordSSC Napoli

Poll

Denk jij dat Feyenoord nog fans mag meenemen?

(613 stemmen)

Plaats een reactie

Santi +12454
dinsdag 12 september 2017 om 20:22
https://www.tripadvisor.nl/Attractions-g187785-Activities-c47-t13-Naples_Province_of_Naples_Campania.html

:)
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 20:23
Dat krijg je ervan als een paar imbecielen zich niet weten te gedragen, ook wij hebben er last van en dan heb je het maar over een KNVB beker wedstrijd, in en in triest wat sommigen kunnen veroorzaken!
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 20:36
Feyenoord uit naar Napoli (CL), speelt gewoon in Napels.
Ajax uit naar Scheveningen !!!!!! (Dennenappel), lekker spelen op kunstgras bij ADO !

Dat is het verschil.

Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 21:50
33x landskampioen tegenover hoeveel?

Dat is het verschil, bedoel je?
Vind ik leuk
joedelie +1640
dinsdag 12 september 2017 om 20:29
Is "statement" nou echt het goede woord.. ?
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 20:30
En de 25e komt Napels met het nieuws dat het had gemogen maar nu wel wat laat is
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 20:32
Juistum. En dan na de wedstrijd klagen over het gedrag van de Feyenoord supporters. Die overal in het stadion zaten.
Het lijken wel ambtenaren.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 20:35
Nee dan zegt napoli dat feyenoord achterover heeft gezeten en daarom de supporters niet kunnen komen, gaan er weer hersenloze naar de maasgebouw... Maar ik verwacht indd ook wel enkele feyenoorders in het stadion, met gevaar voor eigen leven
Vind ik leuk
Bossie020 +1295
dinsdag 12 september 2017 om 20:50
Ik denk dat zelfs de camorra onderduikt als het legioen Napels in trekt.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 21:20
De supporters van Napoli hebben ook naam gemaakt naadt het veld. Logisch dat men serieus kijkt hoe alles in goede banen leiden.
Vind ik leuk
Nick Kools +11571
dinsdag 12 september 2017 om 20:32
Dan ook geen Napolifans toelaten in de Kuip.
Vind ik leuk
United FC +10075
woensdag 13 september 2017 om 10:26
Dat zou wel de beste oplossing zijn. Alleen ben ik bang dat hun wel meer recht van spreken hebben om het feit dat supporters van Feyenoord zich misdragen hebben.
Vind ik leuk
J Kiprich +7531
dinsdag 12 september 2017 om 20:35
De hamvraag is natuurlijk of Napoli dit zonder inmenging van de UEFA mag bepalen. Als dat namelijk het geval is schept dit gelijk een precedent voor alle clubs in Europa ten opzichte van uitsupporters in Europese wedstrijden. Van Benthem, are you watching?
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 20:35
Snap wel dat je dat tuig niet in je stad wil hebben. Lekker thuis laten dat tokkie-publiek.
Vind ik leuk
J Kiprich +7531
dinsdag 12 september 2017 om 20:38
Prima toch, hoeft het Ajaxpubliek ook nooit meer Europa in.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 20:44
Het is maar te hopen dat die supporters die op eigen houtje gaan zich gaan gedragen... jullie liggen zwaar onder een vergrootglas.... rellen zou wel eens kunnen betekenen uitsluiting..... en anders hele zware boete's....Feyenoord is niet voor niks schijt bang dat ze de supporters hebben gewaarschuwd....
Vind ik leuk
J Kiprich +7531
dinsdag 12 september 2017 om 20:59
Hey marktkoopman, dit zijn de diehards die tussen het thuispubliek zitten. Daar weten ze niet eens van dat ze er zijn behalve tijdens de wedstrijd. Pak nog ff een bakje paprikachips en dan naar bed.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 21:05
Ik heb alle tijd om te doen wat ik wil... slapen is nog niet nodig... misschien had je ook '''marktkoopman'' moeten worden had je net als mn ouders een huis kunnen bekostigen in de gewilde wijk in Amstelveen... Paprika chips lust ik niet... mogen het ook bitterballen zijn?
Vind ik leuk
J Kiprich +7531
dinsdag 12 september 2017 om 21:20
Pleur op met je pappie en mammie koopmanverhaal. Ik woon op het Loo in Apeldoorn. Daar kan geen buurt in Amstelveen aan tippen. Daar zijn bitterballen het riool waarop we ontlasten.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 21:23
Whahahaha.... teer je op de zak van je mokkel?... of....? droom verder pannenkoek.... kom gewoon eens even op vrijdag naar de markt in Amstelveen... of ga langs de dappermarkt.... albert cuypmarkt... tientallen groenten en fruitkramen....allemaal in eigendom van mijn pa.... gegarandeerd dat jouw mokkel wel eens groenten en fruit heeft gekocht wat van mijn ouders hun groothandel afkomt... kneusje...
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 september 2017 om 21:24]
Vind ik leuk
J Kiprich +7531
dinsdag 12 september 2017 om 21:31
Je bent een wonderlijk figuur. Ik woon beter dan jij maar dat ligt aan mijn vrouw. Terwijl jij in Amstelveen bij je pappie en mammie woont. En dan noem je mij een kneusje? Sterkte jochie.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 21:38
Ik ben 18... de normaalste zaak dat ik dan nog thuis woon... maar kom gewoon met je grote bek een keer langs op de markt... of ben je net zo een pussy als die bien die een grote bek heeft op het internet.... maar al schijt bang is voor een muis.... trieste gast ben jij....
Vind ik leuk
J Kiprich +7531
dinsdag 12 september 2017 om 21:59
Je bent niet zo intelligent en dat is wel gebleken. Ineens doet de lokatie er niet meer toe en is mijn partner verdwenen. Waarom zou ik helemaal naar Amstelveen moeten komen om jou er eentje op de plaat te moeten poetsen?
Vind ik leuk
036 +1282
dinsdag 12 september 2017 om 22:03
Jij roept wel erg veel en generaliseert ook wel makkelijk, Misschien ff nadenken waar jijzelf olie op het vuur gooit??
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 22:04
Wie weet is het wel andersom en sloopt Afc Ajax jou wel?
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 21:43
Is prinses Beatrix je vriendin? Of woont zij niet meer op het Loo?
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 22:05
Prinses Beatrix heeft recht op een tuinman!
Vind ik leuk
036 +1282
dinsdag 12 september 2017 om 22:13
Niet leuk!!
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 21:14
Natuurlijk is het bestuur doodsbang. Logisch. Het gaat om aandacht en veel geld, dat EU voetbal. Daarom doen zij er ook van alles aan. Maar die 200 man met een stadionverbod, daar mag je in NL niks mee doen. En die gaan natuurlijk nu. Die zien hun kans schoon.
Maar Napoli wil daar dus niet aan mee werken.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 21:20
Daarom zei ik dus ook dat het te hopen is dat ze zich inhouden... maar ja dan komt die kneus van een kiprich denigrerend proberen te doen over marktkoopman... simpele zak wat het is... hij zou willen dat ie die inkomsten zou hebben van een ''marktkoopman''... hij mag wel op bezoek komen hoor... zeker weten dat ie zich dan schaamt zoals hij zelf woont... die zekerheid geef ik je....xD
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 21:30
Laat je je al gek maken door zo'n opmerking? Hij kent je niet eens.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 21:39
Je hebt nog gelijk ook... ik zeg verder niks meer op die kneus....
Vind ik leuk
stollie38 +12315
dinsdag 12 september 2017 om 21:31
En hij zegt dat hij op het Loo in Apeldoorn woont. Haha makkelijk omdat te roepen. Waarschijnlijk een bungalowpark.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 21:39
Waarschijnlijk als schoonmaker daar in dienst.... xD
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 22:06
Dat uitschot leeft gewoon in een sociale huurwoning! ! !
Vind ik leuk
036 +1282
dinsdag 12 september 2017 om 22:18
Door dit soort uitspraken ben jij dat zelf denk ik.
BTW: Wat is er mis als iemand in een sociale huurwoning woont??
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 22:22
Mensen vergeten wat echte rijkdom is.
Vind ik leuk
036 +1282
dinsdag 12 september 2017 om 22:34
Mooie uitspraak Richard!!!!!
Vind ik leuk
J Kiprich +7531
dinsdag 12 september 2017 om 22:17
Die zekerheid geef je me?

Doe me je mobiel en en ik daag je uit! Kom langs op mijn vrijstaande stulpje hier op het Loo. Jij marktkoopman uit Amstelveen. Ik daag je uit om langs te komen. De koffie staat klaar!
Vind ik leuk
036 +1282
dinsdag 12 september 2017 om 22:19
Oproepen tot agressie?? Typerend.............. voor een voetbalsupporter uit............
Vind ik leuk
J Kiprich +7531
dinsdag 12 september 2017 om 22:21
De koffie staat klaar. Kun je niet lezen of zei iemand anders iets anders?
Vind ik leuk
036 +1282
dinsdag 12 september 2017 om 22:24
Jouw opmerking is net zo slap als dat bakkie koffie denk ik.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 22:21
Worden jullie nou geil en opgewonden ervan om te pochen wat jullie bezitten?

En wat is er mis met een marktkoopman? Wanneer je het echt zo goed hebt met je vrijstaande stulpje heb je het niet nodig om daarmee te pronken op een simpele voetbalsite.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 22:24
Leuk voor je dat je mooi kan wonen, verder is het toch niet belangrijk omdat te melden? Dat er iemand probeert uit te lokken omdat je op de markt staat, trek het je niet aan. Zolang je werkt is het toch goed en wat hij ervan denkt is niet eens interessant om je druk over te maken. Simpelheid siert de mens, pochen met rijkdom is vaak de grootste afknapper!
Vind ik leuk
BassieN +5568
dinsdag 12 september 2017 om 20:42
Is in Manchester ook zo verschrikkelijk foutgegaan natuurlijk vorig jaar.
Vind ik leuk
Stranger +1054
dinsdag 12 september 2017 om 20:55
Dat vind Den Haag ook. In Eindhoven en Utrecht is er pok een tijdvgeweest dat de tokkies niet mochten komen. En goh dat waren geen Feyenoordsupporters.;-)
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 20:47
Slechte reputatie helaas.Ze zitten in Napels niet te wachten op vernielingen etc
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 20:51
Napoli is dus net zo waardeloos als de gemeente Den Haag!
Vind ik leuk
Utca030 +1186
dinsdag 12 september 2017 om 20:57
Of net zo verstandig
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 20:58
En een aantal hier begrijpt nog niet dat zij met hin"onschuldige" gedrag in Rome hier verantwoordelijk voor zijn.

Zielige mensen die denken hun club te steunen, maar het feitelijk kapotmaken.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 21:01
Rotterdams uitschot wil niemand ontvangen! ! !
Vind ik leuk
036 +1282
dinsdag 12 september 2017 om 22:22
Wat ben jij dan met dit soort uitspraken?? Niets meer!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 10:37
Oh nee? In Manchester was het één groot feest! De Feyenoord Supporters kregen zelfs complimenten! Die Italianen zijn huilebalken die niets kunnen organiseren en niet weten hoe je met mensen omgaat.
Ik was ook in Rome en kan vertellen dat de politie buitensporig geweld heeft gebruikt in plaats van oplossingen te zoeken en contact te maken met de fans en of de begeleiders van de fans.
Vind ik leuk
Nick Kools +11571
woensdag 13 september 2017 om 10:42
Jij bent wel heel simpel in jouw uitspraken.

Even een nieuw profieltje aangemaakt om incognito dom uit je nek te lullen.
Stoer hoor.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 13:17
Zwijg!
Vind ik leuk
Nick Kools +11571
woensdag 13 september 2017 om 13:19
Zou je zelf moeten doen :)
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 13:22
Ik ben je vader dus luisteren jij stuk schorem!
Vind ik leuk
Nick Kools +11571
woensdag 13 september 2017 om 13:28
Ik lusiterde al niet naar mijn eigen vader dus als je denkt dat ik naar jou luister heb je t mis.
En je kunt wel steeds een uitroepteken gebruiken maar dat maakt totaal geen indruk :)
Als ik jouw rreacties zo her en der lees ben je alleen hier om te kutten en reacties uit te lokken.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 21:17
Nou nou, het gaat ook een keer goed met feyenoordfans in het buitenland. Over het algemeen gaat het altijd mis als feyenoord de grens over gaat...
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 21:26
Ik ben de laatste die dat ontkent, maar jouw cluppie kan er ook wat van hoor. Al hoeven we daar dit jaar niet bang voor te zijn
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 21:25
Feyenoorders zijn er toch wel, of het uitvak nu open is of niet. Schandalig dat zoiets op deze manier wordt behandeld. Bovendien begrijp ik niet goed waarom de autoriteiten van Napels op Europees gebied fans van iedere tegenstander mogen weigeren, dat is ook een soort van competitievervalsing...
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 21:47
Ben bang voor Napoli, dat de Rotterdammers welke zonder kaartje richting uitwedstrijden gewoon komen. Verder vind ik dat dit niet moet kunnen, hetgeen Napoli doet.
Vind ik leuk
Wouta80 +221
dinsdag 12 september 2017 om 21:54
Beter geen fans, ben bang dat die gekke Italianen nog een rekening willen vereffenen..
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 22:03
Schoonmaker is een eerzaam beroep; geen enkele aanleiding om het in een denigrerende context te ventileren.
Vind ik leuk
036 +1282
dinsdag 12 september 2017 om 22:06
Eindelijk eens een goede reactie van u.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 23:06
Men is de schoonheid uit het oog verloren om het op een charmante wijze met elkaar oneens te zijn.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 13:22
Is je moeder schoonmaakster?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Feyenoord krijgt geen antwoord en maakt zich 'grote zorgen' over Napoli-uit