Neymar weigert hand te schudden van 18-jarige Champions League-debutant

Neymar weigert hand te schudden van 18-jarige Champions League-debutant

woensdag 13 september 2017 om 00:01

Anthony Ralston beleefde een Champions League-debuut om nooit te vergeten. De pas achttienjarige Celtic-verdediger had het tijdens de wedstrijd tegen Paris Saint-Germain (0-5) constant aan de stok met Neymar. Na de 0-3 van PSG liep de Braziliaan al naar de jongeling toe om hem met drie vingers te wijzen op de tussenstand en na het duel weigerde de duurste speler ter wereld Ralston een hand te geven. 

App-gebruikers: check het voorval hier!

Lees meer over:

Plaats een reactie

dinsdag 12 september 2017 om 23:56
Moet dat nou?
Vind ik leuk
Thijs76 +234
woensdag 13 september 2017 om 00:07
ja, eerst tijdens de wedstrijd als snopaap bij Neijmar bijdehand lopen doen en hem afzeiken en na de wedstrijd sportief een hand geven... ik had ook nee dank je gezegd....
Vind ik leuk
Eric55 +305
woensdag 13 september 2017 om 07:08
Als er een snotaap is , is dat die Neymar wel als je zo kinderachtig doet.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 07:16
Dan hoor je mekaR juist een hand te geven. Dit is zielig gedrag ten top.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 00:03
Wat is ie goed hè?
Vind ik leuk
kevinleo +1728
woensdag 13 september 2017 om 00:09
We zouden zomaar 80 artikels over hem kunnen schrijven.
Vind ik leuk
United FC +12783
woensdag 13 september 2017 om 00:13
80 maar?
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 00:21
Ik dacht meer aan 222.
Vind ik leuk
kevinleo +1728
woensdag 13 september 2017 om 07:16
Miljoen?
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 07:22
Tot 2045?
Vind ik leuk
United FC +12783
woensdag 13 september 2017 om 00:14
Talentje hoor ;-)
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 00:23
Wij kunnen zijn gedachten lezen ... denk ik.
Ik ben te goed voor deze wereld.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 00:47
Anthony Ralston ja?
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 01:11
Het is eigenlijk een taalgrapje.
Wat is ie goed ...
Als voetballer een 8+
Maar als persoon een 2
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 01:19
Vooral reageren Wimpie ;-) maar dank.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 01:39
O zo.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 00:04
Heeft ie bij Barca geleerd
Vind ik leuk
Sazzz +8601
woensdag 13 september 2017 om 07:31
Toch niet van Messi of Iniesta
Vind ik leuk
Liwwadder +3413
woensdag 13 september 2017 om 12:39
pfffff...wat een kwal!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 00:05
Onsportief mannetje die Neymar, is hem allemaal iets teveel naar z’n hoofd geschoten
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 00:59
Tsja, als er zoveel voor je betaald wordt en je ook nog zoveel verdient stijgt het ook naar je hoofd. Voetbalwereld is redelijk verpest door dit soort praktijken en spelers die zich zo gedragen als gevolg.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 00:05
Wat een omhoog gevallen figuur. Onsportief gedrag dit! En maar achter dat handje praten. Wat een eikel.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 00:06
Wat een kleuter.
Vind ik leuk
kevinleo +1728
woensdag 13 september 2017 om 00:08
Moet ie zn hand voor zn mond houden om hem voor de camera een sneer na te geven, zielig hoor. Je verwacht wel wat meer klasse
Vind ik leuk
TomN10 +470
woensdag 13 september 2017 om 00:08
Je weet ook niet wat zo'n 18-jarige snotaap tegen hem zegt tijdens de wedstrijd he. Als ie hem voor alles en nog wat uitmaakt, waarom zou Neymar hem dan nog een hand moeten geven als de wedstrijd is afgelopen? Zou ik zelf ook niet doen. Het ligt er dus gewoon aan wie als eerste respectloos is geweest naar de ander en dat weten we niet.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 05:19
Ik zou als 18 jarig ventje ook alles proberen om de man van 222 miljoen uit de wedstrijd te spelen. Voetbal is oorlog. Maar na afloop zou het voorbij moeten zijn. Er zijn genoeg anekdotes over Matteus, Klinsmann en Rijkaard. Op het veld vreselijke gasten, naast het veld gentlemen.
Vind ik leuk
inimini +1444
woensdag 13 september 2017 om 00:11
Hij moet hem gewoon een hand geven zeker als voorbeeld, anders krijgen we steeds meer van die 18 jarige mannetjes die zo blij gaan lopen doen om maar in de picture te komen. Alle jonge voetballers die nu hebben zitten kijken zullen dus als voorbeeld nemen dat je als jong pikkie moet provoceren en als je de grote ster bent je aan iedereen schijt mag hebben...
Vind ik leuk
Guusman +1972
woensdag 13 september 2017 om 00:11
Kinderachtige eikel tjongejonge , ben je dan zielig zég.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 00:21
ok die jongen heeft het voor mij afgedaan, geen respect naar je tegenstander en dan proberen te kleineren....bah
Vind ik leuk
remakil +1652
woensdag 13 september 2017 om 00:32
Het ego van Neymar is groter dan zijn transfersom. Meneer is gepiekeert omdat een 18-jarige hem uitdaagt in de wedstrijd. Alleen een grote ster, had die knul na afloop zijn shirt gegeven en een vette knipoog. Maar de kleinzerige Neymar Junior, moet na afloop even zijn gram halen. Groot talent, maar zal nooit een Messi of Ronaldo worden. Heeft hij te weinig persoonlijkheid voor...
Vind ik leuk
Sazzz +8601
woensdag 13 september 2017 om 07:36
Dat dat überhaupt nog kan hè, een ego groter dan zijn transfersom? Dat ie überhaupt nog vooruit komt...
Vind ik leuk
HanV +2043
woensdag 13 september 2017 om 08:35
Dat hij zich junior laat noemen is al te gek, net alsof ooit iemand van zijn vader gehoord heeft of die twee zou verwisselen.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 01:10
Neymar: stront wie heeft je gescheten?
Vind ik leuk
buddha +4881
woensdag 13 september 2017 om 01:19
ik had vroeger zelfs klappen gekregen en ook uitgedeeld. maar na de wedstrijd gewoon je klauw uitsteken hoor. en in de kantine samen aan de bar een drankje nemen.
Vind ik leuk
LarsNL16 +1941
woensdag 13 september 2017 om 01:33
Weet niet wat die jongen gezegd heeft tegen Neymar, maar alsnog moet Neymar zich niet zo laten kennen en hem maar gewoon een hand geven
Vind ik leuk
Tossa +794
woensdag 13 september 2017 om 02:41
Ik heb de wedstrijd niet gezien maar afgaande op deze beelden:

Maar mannetje, die Neymar! Na afloop weigeren hand te schudden en vooral z'n hand voor de mond houden als hij wat zegt. Dat zal niet al te positief zijn, denk ik zomaar...
Vind ik leuk
Harrie82 +2439
woensdag 13 september 2017 om 03:06
Neymar is gewoon even arrogant mannetje. Hou niet van dit type spelers. Hoe goed hij ook kan voetballen.
Vind ik leuk
GaoYao +4454
woensdag 13 september 2017 om 06:33
Hij is een role model voor jonge voetballers & fans. Die kopiëren zijn gedrag en straks is respect op de velden ver te zoeken. Slechte prof & bij de return hem allemaal overslaan bij handen geven..
Vind ik leuk
King080 +173
woensdag 13 september 2017 om 06:51
wat een kwijlbak die Neymar. Schop hem de volgende keer maar een drie dubbele beenbreuk
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 06:59
Dat kan je niet maken Neymar ga je nu al naast je schoenen lopen, gouden regel van het voetbal je geeft elkaar altijd een hand wat er opkn op het veld i s gebeurd.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 07:00
ook op het veld is gebeurd.
Vind ik leuk
derksen +6829
woensdag 13 september 2017 om 07:04
Ja het is en blijft een vervelend tering baby'tje die neymar!
Vind ik leuk
Utca030 +2215
woensdag 13 september 2017 om 07:08
Wat een arrogante klootzak is dat zeg die krijg ze trekker nog wel thuis de lul
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 07:16
Wat een arrogant pleuris mannetje die Neymar...
Wat er ook gebeurd in 90 minuten (behalve een enorme doodschop voor niks), na afloop begraaf je de strijdbijl en blijft er maar 1 ding over: respect!
Walgelijke actie van deze griezel.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 07:16]
Vind ik leuk
Teo Smith +13118
woensdag 13 september 2017 om 07:17
Loser!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 07:23
Begint nu al omhoog gevallen ventje
Vind ik leuk
Sazzz +8601
woensdag 13 september 2017 om 07:39
Nee dit soort fratsen heeft ie altijd gedaan
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 07:35
Altijd een diva/verwend overschat spelertje gevonden, die Neymar.
Vind ik leuk
Sazzz +8601
woensdag 13 september 2017 om 07:38
Ik ben er eigenlijk helemaal niet voor normaal gesproken, maar ik hoop echt dat ze Neymar een keer een gigantische doodschop geven. Bah bah
Vind ik leuk
Rjc1980 +776
woensdag 13 september 2017 om 07:53
Bah bah, arrogant flikkertje is het aan t worden. En dan ook zo sneaky achterbaks iets zeggen met de hand voor de mond. Ik kreeg als tegenstander graag 10 wedstrijden schorsing voor die arrogantie eruit te slaan hahahhahaha

gewoon misselijk makend dit!

wedstrijd gespeeld, shake hands en op naar de volgende. Zou je zeggen...
Vind ik leuk
Korm +21601
woensdag 13 september 2017 om 07:54
zielig ventje die neymar
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 08:15
weer een verwende KUT braziliaan , was al niet mijn favoriet
Vind ik leuk
frankn27 +4149
woensdag 13 september 2017 om 08:22
dat soort gasten leven in een compleet andere wereld joh...
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 08:58
die neejmar ofzo bij die club uit parijs is er eentje om in de gaten te houden...talentje hoor!
kan een grote worden!!
Vind ik leuk
goekie4 +1232
woensdag 13 september 2017 om 09:02
Wat een naar en zielig mannetje blijf ik het vinden. Beetje gelul op het voetbalveld oke, maar na de wedstrijd kan je toch gewoon weer normaal doen. Kansloos ventje.
Vind ik leuk
dhrwobo +8837
woensdag 13 september 2017 om 09:08
Neymar zielig ventje. Wat een klootviool. Sta er toch boven en gedraag je gewoon kneus! Zoveel geld verdienen, een voorbeeldfunctie hebben en je dan zo laten kennen. Opzouten
Vind ik leuk
Woudo +7542
woensdag 13 september 2017 om 09:12
Ik denk dat Nelom vanavond Aguero ook geen hand wil geven!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 10:12
Goed gedaan van Neymar! Zulke dingen hoor je niet te slikken, Ralston had totaal geen respect voor hem. Die andere jongens die Neymar schopten kregen wel een hand dus blijkbaar had deze jongen het iets te bont gemaakt. Terechte reactie!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 11:43
Hij komt zijn naam na. Junior moet nog opgevoed worden. Blaag!
Vind ik leuk
james89 +343
woensdag 13 september 2017 om 12:35
Stumper die Neymar
Vind ik leuk