Nederlander tegen Real Madrid: 'Iedereen heeft het over Ronaldo tegen me'

Nederlander tegen Real Madrid: 'Iedereen heeft het over Ronaldo tegen me'

woensdag 13 september 2017 om 08:06

Boy Waterman neemt het woensdagavond met Apoel Nicosia in de Champions League op tegen Real Madrid. De Nederlandse doelman is onder de indruk van de Spanjaarden, maar laat zich niet van de wijs brengen.

"Met zo'n goede tegenstander hadden de andere clubs in de poule best wat minder mogen zijn. Want met Tottenham Hotspur en Borussia Dortmund treffen we natuurlijk óók de absolute top", vertelt Waterman in het Algemeen Dagblad. De doelman weet dat de weg naar de groepsfase telkens een lange is. "We hebben dit seizoen met APOEL zes duels gespeeld om de groepsfase te bereiken. In Luxemburg, Roemenië en Tsjechië. In de vorige jaren gingen het steeds nét mis. Dat we nu wel Champions League spelen, vindt iedereen hier fantastisch."

Waterman hoopt tegen Real Madrid op een heldenrol. "Iedereen begint over Ronaldo tegen me, maar Real is niet alleen Ronaldo natuurlijk. Het is de beste club van de wereld, die de laatste twee jaar de dienst uitmaakt in de Champions League. Wat denk je van de corners als Sergio Ramos mee naar voren komt?"

Plaats een reactie

Diamant07 +4347
woensdag 13 september 2017 om 08:13
Was m vergeten maar hij heeft het toch heel aardig voor mekaar.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 08:14
Gevalletje "open deuren" Boy
Vind ik leuk
Olfie +2301
woensdag 13 september 2017 om 09:46
Als ie maar geen open huis geeft zal de trainer tevreden zijn
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 08:22
Het schijnt dat waterman zijn naam eer aan doet en zijn keepershandschoenen vanavond inruilt voor zijn vishengel.
CL zijn verloren avondjes tot de kwartfinales , alles is zo voorspelbaar als wat en als t een keer per ongeluk een keer mis gaat voor de grote clubs hebben ze nog 5 duels om t recht te trekken
Vind ik leuk
Olfie +2301
woensdag 13 september 2017 om 09:47
Zeg het maar dan, gaan de Spurs door of Dortmund?
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 10:52
Dortmund , vrij makkelijk ook nog
Vind ik leuk
United FC +10531
woensdag 13 september 2017 om 12:50
Denk dat het wel spannend wordt hoor. Onderschat Tottenham niet.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 12:54
Tottenham is shit op wembley , vorig seizoen eruit in een poule met monaco en leverkusen ...
Makkelijker ga je t als engelse (sub)topper die nooit kampion wordt niet krijgen
Vind ik leuk
United FC +10531
woensdag 13 september 2017 om 13:07
Dat is waar! Maar toch heb ik ergens het gevoel dat het er wel inzit bij Tottenham. We zullen vanavond de verschillen zien tussen de Spurs en Dortmund.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 13:08
Hoop overigens ook op dortmund , na man utd ,chelsea , liverpool en man city die allemaa een makkelijke poule hebben mag er ook wel 1 sneuvelen
Vind ik leuk
United FC +10531
woensdag 13 september 2017 om 13:11
Haha ja dat is waar, het moet wel een beetje eerlijk verdeelt zijn.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 08:37
Ik denk dat Boy wel een paar keer zal vissen
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 09:49
Is toch mooi man voor Boy.
Vind ik leuk
Guust +3205
woensdag 13 september 2017 om 10:29
Hij zal toch uitblinken zeg, kan raar lopen soms, zo speel je tegen de absolute top, als hij maar niet weer met zijn Surinaamse vlag gaat zwaaien.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 10:30]
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 13:22
Beter met zn Surinaamse vlag dan met zn Surinaamse stok.
Vind ik leuk
Guust +3205
woensdag 13 september 2017 om 18:14
Ja dat zou wat zijn zeg in een vol Bernabeau.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Nederlander tegen Real Madrid: 'Iedereen heeft het over Ronaldo tegen me'