Update: Ribéry komt met verklaring na woede-uitbarsting: 'Snappen er niets van'

Update: Ribéry komt met verklaring na woede-uitbarsting: 'Snappen er niets van'

woensdag 13 september 2017 om 15:33

Bayern München-trainer Carlo Ancelotti verwacht tekst en uitleg van Franck Ribéry over zijn woede-uitbarsting, nadat hij dinsdagavond werd gewisseld tijdens het Champions League-duel met Anderlecht (3-0 winst). 

"Ik wil graag weten waarom hij zo reageerde'', citeert De Telegraaf Ancelotti. "Het gebeurt vaker dat spelers niet begrijpen waarom ik ze wissel. Het lag niet aan zijn spel, Ribéry voetbalde goed. Maar hij had zondag niet getraind, ik wilde hem wat rust geven."

"Zoiets hoort niet bij Bayern München'', vult technisch directeur Hasan Salihamidzic Ancelotti aan. "Dit is niet oké, hierover zullen we moeten praten.'' Ribéry moest in de 78e minuut plaatsmaken voor Thomas Müller. Eenmaal aan de kant trok de Fransman zijn shirt uit waarna hij deze op de bank smeet.

Bayern München sloot het duel goed af. Robert Lewandowski, Thiago en Joshua Kimmich waren de doelpuntenmakers voor de Duitse club. Schlemiel van de wedstrijd was Anderlecht-middenvelder Sven Kums, die na elf minuten een rode kaart ontving.

Update 15.34: Ribéry heeft via Instagram gereageerd op de ophef die is ontstaan. 'Het feit dat ik boos was en met een shirt gooide heeft niets te maken met een gebrek aan respect voor de club', aldus de Franse dribbelaar. 'Sommige mensen begrijpen er niets van. Zolang als ik speler ben van Bayern, geef ik alles voor de club. Met alle passie die ik mijn lichaam heb. Omdat ik van voetbal en van de fans houd, omdat ik voetballiefhebbers blij wil maken.'

 

Ich war immer einer der ehrlichen und loyalen Spieler in diesem Geschäft, ich respektiere die Fans und ich respektiere den Club, den ich liebe. Der Wurf meines nassen Trikots von letzter Nacht hat nichts mit Respektlosigkeit zu tun, oder irgendetwas anderem, dass mir vorgeworfen wird von Leuten, die glauben oder vortäuschen mich zu kennen. Dieses nasse Trikot, in dem ich seit mehr als 10 Jahren alles gebe, mit all meiner Impulsitivät, meinem Siegeswillen und mit dem wir soviel erreicht haben. Manche werden es nie verstehen, was es bedeutet, alles für seinen Club zu geben und das tut mir leid für sie. Solange ich auf dem Feld stehe, werde ich, Franck Ribéry, unsere Farben verteidigen und in jedem Spiel mit all meiner Leidenschaft bei der Sache sein. Weil ich den Fußball liebe, aus Liebe zu unseren Anhängern und um viele Fans auf der Welt glücklich zu machen. Mit Unterstützung unserer unglaublichen Fans, ihrer Liebe zum Club und ihrer Leidenschaft werden wir auch in Zukunft gemeinsam eine schöne Geschichte schreiben! MIA SAN MIA!

Een bericht gedeeld door Franck Ribéry (@franckribery7) op

Poll

Stelling: de club moet de actie vergeten en er geen drama van maken

(848 stemmen)

Plaats een reactie

Marco S +2545
woensdag 13 september 2017 om 09:17
Er had es nicht gew...
Vind ik leuk
FCT65 +1378
woensdag 13 september 2017 om 09:37
Dit is al je zoveelste suggestieve opmerking jegens Duitsers, als je een probleem hebt met ons, prima; is je goed recht, maar kom er voor uit en maak niet steeds van deze antipathie opmerkingen.
Laat het verleden voor wat het is, we leven nu en hebben elkaar nog vaak genoeg nodig in de toekomst.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 10:54
Wil jij soms beweren dat Duitsers "goed" waren in de oorlog?
Vind ik leuk
FCT65 +1378
woensdag 13 september 2017 om 11:03
Nee, ik ben wel de laatste die dat beweert. Wij schamen ons er nog steeds voor, maar het wordt zo langzamerhand eens tijd om het NIET te vergeten, maar wel vooruit te kijken.
Ik ken jullie geschiedenis niet zo goed, maar ik neem aan dat er in het verleden ook dingen zijn gebeurd die de schoonheidsprijs niet verdienen.
Zeker in deze gespannen en onzekere tijd hebben we elkaar hard nodig en dat bedoelde ik met mijn commentaar.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 11:14
Mee eens. Het slaat natuurlijk nergens op dat kinderen wiens ouders tijdens de oorlog nog niet eens geboren waren, zich moeten verontschuldigen voor de daden van hun land in de tijd van hun grootouders.

Dit neemt natuurlijk niet weg dat ik nog steeds mijn fiets terug wil!

Dit laatste is natuurlijk sarcastisch bedoeld :P
Vind ik leuk
FCT65 +1378
woensdag 13 september 2017 om 11:21
Het hoort bij onze geschiedenis, ik ben de tweede generatie na de oorlog en wij zijn er echt mee geconfronteerd, maar wij kunnen en vooral willen bouwen aan de toekomst en dat het NOOIT meer mag gebeuren.

En voor wat betreft je fiets: als je in de buurt bent, kun je hem ophalen bij mij ;-))
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 21:53
Laat ze toch praten man
wij Nederlanders hebben in het verleden ook verschrikkelijk huis gehouden in Ned indie
er is geen land heilig
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:42
Wat voor model wat het? Een Sparta?
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 12:23
Weet je, het grootste deel van de Nederlanders heeft ervoor gekozen om tussen 1940 en 1945 niet in aanvaring te komen met de bezetter. Een begrijpelijke keuze. Een klein deel heeft actief in het verzet gezeten en moest daar met veel dilemma's omgaan. Een niet te verwaarlozen deel zat bij de NSB of de Nederlandse SS. Een gereformeerde pastor uit Haarlem was voorzitter van een stichtingsbestuur dat een verpleeghuis voor gehandicapten 1944 wilde omzetten in een "eugenische" kliniek. Gelukkig kwam het einde van de oorlog daartussen. De derde generatie begint zich daadwerkelijk bezig te houden met verwerking van de bezetting én de "politionele acties". Zelfreflectie is geen makkelijke opgave.
Vind ik leuk
chicken +5777
woensdag 13 september 2017 om 15:45
Oorlog met de buren is klote. Maar mannetjes die nu nog steeds haat reacties plaatsen...als je een Pool was geweest kan ik er nog inkomen..
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 15:45
Precies. Wat Nederland met de VOC en in Indonesië en Zuid Afrika heeft gedaan is ook walgelijk. Maar kijken in de spiegel kunnen wij Nederlanders niet. Wij kunnen alleen koloniën zoals de Antillen etc. hebben en naar anderen wijzen.
Vind ik leuk
DubRtd +11601
woensdag 13 september 2017 om 16:13
Ja, nog effe en ik moet me gaan verantwoorden voor wat de neanderthalers al dan niet hebben gedaan.
Er zit een wezenlijk verschil tussen iets wat 70 jaar geleden is gebeurd en wat in de 17de eeuw is gebeurd.
Al zijn het alleen maar de verhalen die ik van familie heb gehoord die er bij waren toen de Duitsers op een verlengde vakantie kwamen en mijn stad platgooiden. Gek genoeg zijn er geen ooggetuigen voor handen die mij over de VOC tijd kunnen vertellen.

En ik ga me dus even niet schuldig voelen over wat er in de VOC tijd is gebeurd,
Sorry SJW'ers, Jullie whatabouttery gaat hem niet worden.

[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 16:13]
Vind ik leuk
Manolo +877
woensdag 13 september 2017 om 18:35
Ons volkje heeft zich anders ook gruwelijk misdragen in Nederlands-Indië, tot aan de onafhankelijkheid in 1945/1949. Dat is ook ´pas´ 70 jaar geleden.

Onze generatie hoeft zich sowieso nergens schuldig over te voelen, want we waren er niet bij. Wel moeten we leren van de fouten die onze voorouders in het verleden hebben gemaakt.

Zo. Meester Manolo heeft gesproken. En dan nu oogjes dicht en snaveltjes toe. Welterusten.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:41
Die gozer waar jij op reageert maakt gewoon een grapje denk ik. Wat jij er allemaal bij haalt, gaat hier over voetbal en een beetje zeiken is oké. Maar om nu je hele levensverhaal en Duitse frustraties te delen, wat een gast ben jij man. typisch Duits? Of mag dat niet.
Vind ik leuk
FCT65 +1378
woensdag 13 september 2017 om 21:50
Ten eerste was hij op andere topics al suggestief bezig. Daarnaast beantwoord ik vragen van FATSOENLIJKE mensen en levensverhaal.....doe ff normaal.
Wat een gast ben jij, typisch GEEN Nederlander, of mag dat niet?!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:55
Hee Derrick. Wat leuk dat je iedereen volgt. daar kunnen Hollanders nog wat van leren. dus jij bent de moraalridder uit Duitsland. Fijn.
Vind ik leuk
FCT65 +1378
woensdag 13 september 2017 om 22:09
Tjonge, wat zit er een haat in jou. Sterkte ermee, praat liever met mensen die iets meer open staan.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:37
Niks haat. Jij zeikt mensen af. Je komt met al je levenslessen en suggestieve opmerkingen. Waarom dan. Wie ben jij dan om kritiek te hebben op anderen terwijl jezelf degene bent die dit initieert.
Vind ik leuk
FCT65 +1378
woensdag 13 september 2017 om 22:49
Toch een compliment hoe jij dingen totaal kunt omkeren....ik ben begonnen met suggestieve foute opmerkingen....natuurlijk joh.
Ik zeik helemaal niemand af, bij mij weten ben ik correct geweest in mijn respons.
Het enige kritiek was de manier waarop er opmerkingen werden gemaakt, niets meer en niets minder en ik initieer totaal helemaal niets.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:56
Die gast moet zelf maar reageren maar je bent een grapjas. Jij reageert op hem. Hij niet op jou. En vervolgens ga je iedereen vertellen dat hij overal haat dingen roept. Dus jij bent bezig om iemand op zijn nummer te zetten en in een kwaad daglicht te stellen. Als je dat niet wilt inzien. Moet jezelf weten. Maar doe dan niet alsof je de heilige Maria bent, je bent gewoon een dominante Duitser die zijn punt wil maken en dan zeiken. Gaat over voetbal, jij haalt al die shit erbij.
Vind ik leuk
robery +1808
woensdag 13 september 2017 om 22:49
Gefrustreerd? Kom op zeg. Hij regeert alleen op een suggestieve opmerking wil gewoon zijn verhaal doen. En by the way... grappen over de tweede wereldoorlog zijn echt 1991... pfffffffff.
Vind ik leuk
Laliga +127
woensdag 13 september 2017 om 15:48
Wat maakt dat nu in godsnaam uit???
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 10:57
Ons?
Vind ik leuk
JCJWZ +8083
woensdag 13 september 2017 om 11:03
Enschede ligt in Duitsland?
Vind ik leuk
FCT65 +1378
woensdag 13 september 2017 om 11:05
De laatste keer dat ik het checkte niet. Misschien voor jullie gevoel wel ;-)
Vind ik leuk
FCT65 +1378
woensdag 13 september 2017 om 11:03
Ja, voor de duidelijkheid: ik ben een Duitser die supporter is van Twente en Bayern.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 11:13
Niet eens schalke?
Vind ik leuk
FCT65 +1378
woensdag 13 september 2017 om 11:18
Nee, misschien raar omdat ik voor Twente ben, maar mijn vader is Bayern fan en daardoor ook wedstrijden bezocht toen ik nog jong was.
Vind ik leuk
chicken +5777
woensdag 13 september 2017 om 15:47
Waar heb je Nederlands geleerd dan?
Vind ik leuk
FCT65 +1378
woensdag 13 september 2017 om 15:50
Ik ben geboren vlak bij de grens met Nederland, had een aantal vrienden leren kennen in Enschede die mij meegenomen hebben naar een wedstrijd van Twente. Vanaf dat moment ben ik supporter geworden en heb ik mij de taal eigen gemaakt door een studie Nederlands te volgen en ik kom nog regelmatmin jullie land.
Vind ik leuk
chicken +5777
woensdag 13 september 2017 om 15:52
En de auto correctie doet de rest ;). Als ik wat dichter bij de grens had gewoond..
Vind ik leuk
FCT65 +1378
woensdag 13 september 2017 om 16:03
Ha,ha,ha, eerlijk is eerlijk, de autocorrect helpt wel, maar ik beheers de taal dusdanig dat ik hem niet heel veel nodig heb, Nederlandse taal lijkt veel op de Duitse taal.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 15:41
Voor een oosterbuur schrijf je overigens perfect Nederlands.. Respect hoor! :-)
Vind ik leuk
FCT65 +1378
woensdag 13 september 2017 om 15:45
Dank je wel, cursus gevolg in eigen tijd en probeer zoveel mogelijk Nederlands te lezen en schrijven.
Vind ik leuk
Utca030 +1176
woensdag 13 september 2017 om 15:49
Goed bezig gozert
Vind ik leuk
FCT65 +1378
woensdag 13 september 2017 om 15:52
Dank je wel, kan ik zeer waarderen!!
Vind ik leuk
Utca030 +1176
woensdag 13 september 2017 om 15:53
Toppie
Vind ik leuk
Degraaf +7438
woensdag 13 september 2017 om 15:55
Het gaat je goed af, complimenten voor jou.
Vind ik leuk
FCT65 +1378
woensdag 13 september 2017 om 15:59
Dank je wel, super!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 16:09
Ben jij Duits? Er zullen altijd wel grapjes gemaakt worden maar negeer het. Grappen over Duitsers mbt 70 jaar terug zijn makkelijk te maken dus die zullen nog vaker voorkomen. Net als over Belgen.. is niet persoonlijk maar ik snap je wel hoor.
Vind ik leuk
chicken +5777
woensdag 13 september 2017 om 16:12
Over Belgen grappen maken gaat nooit verloren...daar zorgen ze zelf wel voor ;)
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 16:35
Hahaha ja en ze maken ze ook genoeg over ons heb ik wel gemerkt.
Vind ik leuk
chicken +5777
woensdag 13 september 2017 om 16:50
Ook niet raar..we delen alleen de taal..verder zijn het net Fransen naar mijn mening.
Vind ik leuk
robery +1808
woensdag 13 september 2017 om 22:51
Zolang ze ons van de mat spelen houd ik mij koest tegenover onze zuiderburen. En dat zal voorlopig wel zo blijven.
Vind ik leuk
chicken +5777
woensdag 13 september 2017 om 23:07
Nationaal bedoel je? Sorry, maar als je ziet watvoor elftal ze op kunnen stellen presteren ze bedroevend. Wellicht is het kwartje gevallen volgend toernooi. Maar de Belgen zitten ff op de top van de golf en wij in het dal.
Vind ik leuk
FCT65 +1378
woensdag 13 september 2017 om 16:13
Klopt, ben Duitser. Dat er grappen over Duitsers worden gemaakt vind ik prachtig, maar deze man moest zonodig bij diverse topics over Duitsers opmerkingen maken die te maken hadden met de tweede WO. En dat vind ik nu wel genoeg.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:44
Dus jij bepaalt wanneer het genoeg is. Jetzt Geht los gaat niet meer op ouwe.
Vind ik leuk
FCT65 +1378
woensdag 13 september 2017 om 21:53
Ik bepaal helemaal NIETS. voor mij persoonlijk was het genoeg en dat geef ik gewoon aan. Wat jij er mee doet.....zal mij wurst sein.
Misschien een suggestie om ook eens eens cursus Nederlands weer op te pakken, lezen is een gift....
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:57
Je bent een ruziepotter. Moet je niet doen, komt oorlog van. Lees jij maar een geschiedenis boek. Wij eten worst trouwens, ouwe talenmeister.
Vind ik leuk
FCT65 +1378
woensdag 13 september 2017 om 22:06
Wat is een ruziepotter...??
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:39
Dat is de foute neef van Harry. derick kent Harry toch aus der reihe.
Vind ik leuk
FCT65 +1378
woensdag 13 september 2017 om 22:44
Snap niet wat je bedoelt, maar je hebt wel een glimlach bij mij gekregen waarvoor dank.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:59
Dit is je ding hè. Eerst janken, dan afzeiken en vervolgens niet begrijpen. Cynisch ook goed ouwe. Je had zeker een poster van Lothar op je kamertje hè. Precies zo.n gast ben jij.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:48
Zie je nu wat ervan komt als jij mensen de les gaat lezen. Dan maken nog meer mensen ruzie met elkaar. Denk maar eens na over je acties ouwe. Met je we hebben elkaar nodig. Nogmaals het is een voetbalforum, jij zit de boel op te fokken.
Vind ik leuk
FCT65 +1378
donderdag 14 september 2017 om 00:12
Het was een hele normale conversatie over en weer tussen supporters...niets aan de hand totdat jij ten tonele kwam met hatelijke opruiende teksten.
Als er iemand is op dit moment die de boel loopt op te fokken ben jij dat wel, van persil.
Man, wat ben jij een triest figuur.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 00:17
Je zit te jokken. Denk dat die gast die jij neerzet als duister hater daar anders over denkt. Je bent een draaikont. Je doet pascifistisch en verzoenend maar je bent gewoon fout. Dat is pas triest.
Vind ik leuk
FCT65 +1378
donderdag 14 september 2017 om 00:21
Laat hij daar dan op reageren en niet jij. Verder liever een pacifist dan een aanstichter zoals jij.
Ik wens jou oprecht heel veel sterkte toe en nog een fijne avond.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 00:26
Je hoeft mij geen sterkte toe te wensen. Ik irriteer me aan jou, weinig pascifistich aan jouw gedrag. Je hoort wat je wilt horen. Dat is jouw probleem. Type nur bahnhof verstehen.
Vind ik leuk
chicken +5777
woensdag 13 september 2017 om 23:08
Ken jij de geschiedenis dan? Vertel er eens wat over...begin maar bij het interbellum..
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:12
het begint daar nooit mee.
Wil wel met je praten over voetbal. Leuk kwisje doen.
Vind ik leuk
chicken +5777
woensdag 13 september 2017 om 23:17
Je weet jiet eens hoe het allemaal begonnen is en hoe de voorwaarden werden gecreëerd. Mocht je een Pool of jood wezen heb je een reden Duitsers niet te mogen vanwege oorlogsfeiten. Wellicht is 1 van je grootouders iets aangedaan maar hoog tijd om daar eens overheen te groeien dan!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:23
Ouwe doe niet zo mal man. Je lijkt wel op el hamdoui.
Je zegt dat het begint met het interbellum maar dat is de periode na wo1, dus houd op met je interessante feiten. Je doet aannames. Ik heb een hekel aan Marokkanen die stelen, Hollanders die niet kunnen lezen en duisters die janken en zeiken.
Maar ga lekker lullen met je Duitse vriend. Je doet hetzelfde, woorden in de mond leggen. Je doet gewoon interessant met je interbellum. Gaat over voetbal ouwe, 2e keer
Vind ik leuk
chicken +5777
woensdag 13 september 2017 om 23:39
Jij laat enkelt blijken je eigen geschiedenis niet te kennen en valt hem aan op het feit dat het een Duitser is. Verder heeft hij je niks misdaan. Ga ff in de schilderswijk staan blerren dat je een hekel aan Marokkanen hebt, zijn we meteen van je af. Je bent er waarschijnlijk dom genoeg voor...fijne avond verder onnozele
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:46
Waarom zouden Marokkanen die niet stelen daar een probleem mee hebben. Dus jij bent degene met stiekegedachten ouwe. Je valt door de mand.
Vind ik leuk
FCT65 +1378
donderdag 14 september 2017 om 00:16
Kan ik verder niets aan toevoegen, goed verwoord.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 00:28
Je gaat maar door hè. vind je leuk hè.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:13
En dan niet stiekem op google
Vind ik leuk
chicken +5777
woensdag 13 september 2017 om 23:18
Voetbal altijd goed:D
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 16:24
Ribéry is Frans. Moslim is hij wel dus grijp je kans! ;)
Vind ik leuk
goekie4 +570
woensdag 13 september 2017 om 09:17
Sven Kums, is dat die oud Heerenveen speler? Wel lekker begin als je zo snel rood hebt...
Vind ik leuk
Mo +4300
woensdag 13 september 2017 om 09:29
Dan ben je al kansloos als Anderlecht zijnde en dan pak je na 11 minuten ook nog eens rood. Verwachtte daarna eigenlijk een monsterscore
Vind ik leuk
Marco S +2545
woensdag 13 september 2017 om 09:18
Bayern heeft altijd al fatsoenlijke jongens gehad zoals der Lothar..
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 09:24
Kahn was ook erg lief. Onze Oliver.
Vind ik leuk
Marco S +2545
woensdag 13 september 2017 om 10:16
Ja dat was ook een brave padvinder..
Type Toni Schumacher.. ook Bayern
Vind ik leuk
JCJWZ +8083
woensdag 13 september 2017 om 11:04
Oliver kon zo lief spinnen als hij op de bank zat.
Vind ik leuk
chicken +5777
woensdag 13 september 2017 om 16:15
Effenberg! Klerelijer eerste klas, heerlijke speler. Eerst poetsen dan praten!
Vind ik leuk
Marco S +2545
woensdag 13 september 2017 om 19:37
Ja dat was een echte hè.. vergeet von Bommel niet..
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 09:23
Ribéry was gewoon goed. Ik had verwacht dat Robben gewisseld zou worden voor Coman/Muller
Vind ik leuk
Youri99 +4606
woensdag 13 september 2017 om 09:49
Je mag er maar 1 speler inbrengen als je er 1 uithaalt.
Vind ik leuk
Guust +3137
woensdag 13 september 2017 om 10:25
Hé, is dat nieuw?
Vind ik leuk
chicken +5777
woensdag 13 september 2017 om 16:16
Dit seizoen ingevoerd ja. Uit angst dat de pl iedereen koopt..
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 09:49
Is Ribery eigen om zich zo nu en dan eens te laten gelden.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 10:04
Robben doet het precies hetzelfde
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 10:06
De club moet er gewoon niet zo een drama van maken :0)
Vind ik leuk
United FC +9690
woensdag 13 september 2017 om 13:50
Precies gewoon emotie.. Verder geen vervelende jongens.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 16:05
Ja kijk jij snapt het ;)
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:59
Hahahaha. Jij maakt grapjes.
Chille gast ben jij
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:17
Precies
Vind ik leuk
Vak-DD +6511
woensdag 13 september 2017 om 15:38
Vroeger was de trainer gewoon de baas en deed je niet zo bijdehand als je gewisseld werd. Tegenwoordig zijn de meeste spelers van die verwende kindjes die nergens tegen kunnen. Gewoon een poosje in het tweede laten meespelen die Quasimodo.
Vind ik leuk
Dee79 +1637
woensdag 13 september 2017 om 16:43
Asperger noemen we dat
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 19:44
Ribéry vergeet dat zijn lijf een ouwe lul is geworden, het wordt tijd hulp te zoeken voor zijn kleuter kop
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:43
Wat vindt onze D/ NL vriend FCT65 met zijn WO2 complex er eigenlijk van dat zijn Mutti Merkel dat heerlijke Duitse schuldgevoel gebruikt om zijn hele land naar de klote te helpen
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 21:47]
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:50
Open de poort met umlaut? Veel geluk ermee. Kijk maar uit wat je zegt, Duitsers staan bekend om hun kamp
fgeist. Straks wil hij weer een verhaal vertellen aan je over zijn opa die ook kon voetballen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Update: Ribéry komt met verklaring na woede-uitbarsting: 'Snappen er niets van'