Update: Management Van Persie ontkent 'verzonnen' uitspraken over Janssen

Update: Management Van Persie ontkent 'verzonnen' uitspraken over Janssen

woensdag 13 september 2017 om 18:22

Robin van Persie reikt Vincent Janssen de helpende hand bij Fenerbahçe. De 34-jarige Oranje-international is blij met de komst van zijn elf jaar jongere landgenoot in Istanbul.

Van Persie geeft in gesprek met Sporx advies aan Janssen, die neerstreek bij Fenerbahçe nadat hij bij Tottenham Hotspur geen toekomst meer had. "Denk niet dat je carrière bij de nationale ploeg zal lijden onder je keuze voor Turkije. Wesley Sneijder en ik zijn daar twee levende voorbeelden van. Als je goed speelt ziet iedereen dat en krijg je wat je verdient."

"Ik ben bereid je op iedere manier te ondersteunen", vervolgt Van Persie, die zelf vorige maand na een lange afwezigheid terugkeerde bij het Nederlands elftal. "Als je een probleem hebt, wees dan niet bang om het met mij te delen." Janssen debuteerde afgelopen weekend voor Fenerbahçe in de topper tegen Basaksehir (2-3). Hij viel in de 64e minuut in.

Update 18.22: Fenerbahçe-spits Robin van Persie heeft niet met het Turkse medium Sporx gesproken over Vincent Janssen. Dat meldt zijn management SEG aan VoetbalPrimeur. 'Alle quotes zijn verzonnen', laat SEG weten. 'Het is niet de eerste keer dat Sporx dit doet met voetballers en Robin van Persie in het bijzonder.'

Plaats een reactie

woensdag 13 september 2017 om 12:38
Hopen dat Vincent Janssen er weer bovenop komt.
Niveau Nederland is niet het niveau van de Engelse competitie.

Dat gat is niet 1 stap vooruit, maar misschien wel 3 of 4.
dat overbruggen alleen de allergrootste.
Vind ik leuk
Djambo +1699
woensdag 13 september 2017 om 13:33
Ik denk dat Janssen z'n laatste minuten gemaakt heeft bij Fener, op de trainingen zullen die gasten heus wel zien dat die gast helemaal niks kan.
Vind ik leuk
Koeien +1428
woensdag 13 september 2017 om 13:40
Het is niet alleen het verschil in niveau denk ik, ook de stijl van voetbal. AZ speelde met veel ruimte voorin, wat je in Engeland gewoon niet zal krijgen. Ondanks de talloze buitenlandse topcoaches is Engels voetbal nog altijd veredeld kluitjesvoetbal icm hoge snelheid en brute kracht.

Ik denk dat ie in Turkije beter uit de verf zal komen.

Vind ik leuk
5697956 +1255
woensdag 13 september 2017 om 16:03
Ik denk eerder dat Janssen Van Persie komt helpen.
Vind ik leuk
United FC +10080
woensdag 13 september 2017 om 16:30
Haha grapjas! Janssen kan genoeg leren van Van Persie.
Vind ik leuk
5697956 +1255
woensdag 13 september 2017 om 16:41
Wees het nou gewoon een keer met mij eens man! ;)
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:14
Als je nou eens wat zinvoller lult gebeurt dat vanzelf ;-)
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 12:38
"Als je een probleem hebt, wees dan niet bang om het met mij te delen."

Hoe scoor je ook al weer?
Vind ik leuk
BBAjax +2436
woensdag 13 september 2017 om 12:43
Daar weet Robin ook het antwoord niet meer op : p
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 12:44]
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:14
Probleem'n? Poar nem'n.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 12:38
Kom maar bij papa Robin ;)
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:14
Ho ho. Ben geen vader.
Vind ik leuk
Adje80 +2041
woensdag 13 september 2017 om 12:38
Twee levenden voorbeelden? Sinds ze daar voetballen is het 30% minder geworden..juist voorbeelden er nie heen te gaan
Vind ik leuk
Romario9 +4755
woensdag 13 september 2017 om 13:17
Heb je het artikel wel gelezen?
Vind ik leuk
Adje80 +2041
woensdag 13 september 2017 om 13:47
Ja goed gelezen jij ook? Sneijder werd daar meteen dik, alleen dankzij van gaal was hij even fit en v persie heeft daar ook weinig laten zien
Vind ik leuk
Youri99 +4702
woensdag 13 september 2017 om 14:02
Van Persie word uitgekotst bij Fenerbahce.
Vind ik leuk
Romario9 +4755
woensdag 13 september 2017 om 15:19
Van Persie zegt dat Sneijder en hijzelf er voorbeelden van zijn dat je in beeld blijft bij Oranje wanneer je in Turkije gaat voetballen. Wat zegt ie daar wat niet klopt?
Vind ik leuk
Adje80 +2041
woensdag 13 september 2017 om 15:37
Alleen bij gebrek aan beter. Ik zie niet snel een Franse, Spaanse, Duitse of Belgische speler in een nationaal elftal welke in Turkije speelt. Een echte topper gaat niet naar Turkije.
Vind ik leuk
dhrwobo +7276
woensdag 13 september 2017 om 13:41
Nee alsof de Eredivisie momenteel uitnodigender is dan de Turkse competitie....... Zij zaten in een heel andere fase dan Janssen.. dus je bent appels met peren aan het vergelijken.
Vind ik leuk
oke dan +3676
woensdag 13 september 2017 om 12:39
Het maakt niet uit of hij goed of slecht speelt daar. Al houdt hij alleen de bank warmer,Dickie stelt hem toch wel op.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 12:39
Wat moeten die 2 bejaarden voetballers nou voor hulp geven aan een speler die overal mislukt in het buitenland?
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 12:46
Overal mislukt in het Buitenland? Janssen heeft tot nu toe alleen bij The Spurs gespeeld. Hoe zo dan overal mislukt?
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 13:04
Hij mislukt ook in Oranje en heeft met Oranje in verschillende landen gespeeld ;)
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 13:06
Waar is hij geslaagd dan in het buitenland?
Vind ik leuk
Pino61 +8180
woensdag 13 september 2017 om 13:17
Domme man
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 13:28
Overal daarmee zegt ie toch dat ie in meerdere Buitenlandse competities door het ijs is gezakt, tot nu toe alleen in Engeland en dus NIET overal, snap je het?
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:14
Jij interpreteert hoe hij het bedoeld. Dusver is hij overal waar hij gespeeld heeft in het buitenland niet geslaagd. Hoe hij het zegt is wellicht niet handig, maar hij heeft wel gelijk. Als iemand in 10 landen heeft gefaald heeft hij zeker nog steeds niet overal gefaald. Ga maar weer wat zinnigs zeggen als hij ergens wel geslaagd is. Snap je het?
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 14:55
Van mij mag ie als stand-in voor Jorgensen komen hoor..die gast kan echt wel voetballen, alleen was de PL nog even een maatje te groot voor hem..
Vind ik leuk
Guust +3193
woensdag 13 september 2017 om 12:40
Als Advocaat geen bondscoach was dan was van Persie er echt niet bijgehaald.
Vind ik leuk
Polly11 +1308
woensdag 13 september 2017 om 16:44
Dat denk is dus van wel....
Vind ik leuk
Guust +3193
woensdag 13 september 2017 om 18:05
Nee want daarom was hij er al een tijd niet bij, hij heeft dat ook zelf gezegd.
Vind ik leuk
Polly11 +1308
woensdag 13 september 2017 om 20:00
Hij was er niet bij omdat Blind er geen hout van snapt en de voorkeur aan kleuters gaf
Vind ik leuk
AFC +2603
woensdag 13 september 2017 om 12:58
vsn persie helpt alleen marokaantjes ... Achterlijke gelul vsn v/ persie... Denkt alleen aan zichzelf
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 18:31
Hahaha wat is dit nou weer?
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 18:35
Idioot slechte competitie. Wantoestanden. Zeer slecht land voor Nederlands topmateriaal. Perfect voor Janssen dus
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 18:37
Sporx: Robin van Persie wil Vincent Janssen eens gemeen hars van achteren nemen.
Vind ik leuk
Snuck +407
woensdag 13 september 2017 om 18:41
Robin, je krijgt de groeten van Pierre van Hooijdonk!
Vind ik leuk
Marco S +2545
woensdag 13 september 2017 om 19:24
Begrijp ik wel. Zie hem hem echt niet helpen..
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 19:44
Van Persie maakt zich zorgen om zn plek. Wat een kleuter! Een landgenoot die nieuw bij je club is, zou je altijd moeten helpen. Blijkt maar weer wat een loser van Persie is.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:49
blijkt maar weer dat je hem een loser vind om iets want hij nooit gezegd vind....wee ni maar best knullig...
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Update: Management Van Persie ontkent 'verzonnen' uitspraken over Janssen