De Boer senior 'snapt er helemaal niks van': 'Hij gaat nu geen topclub krijgen'

De Boer senior 'snapt er helemaal niks van': 'Hij gaat nu geen topclub krijgen'

woensdag 13 september 2017 om 16:14

Cees, de vader van Frank de Boer snapt 'helemaal niks' van het ontslag van zijn zoon. Afgelopen maanden besloot Crystal Palace om De Boer al na 77 dagen op straat te zetten. De Boer senior vreest dat zijn zoon niet meer aan de bak komt bij een topclub. 

"Ik heb Frank nog niet gesproken, maar hem kennende is hij enorm teleurgesteld. En ik ook. Ik snap er helemaal niks van", citeert NH Nieuws een teleurgestelde De Boer. "Frank heeft denk ik nog geen behoefte om met zijn ouders te praten. Als ik hem te spreken krijg, ga ik zeker benadrukken dat het niet zijn eigen schuld is. Hij heeft te weinig tijd gehad om een goed elftal te bouwen."

"Als je zoon is ontslagen, vind je dat nooit terecht. Toch snap ik dat je in de voetballerij onder druk staat wanneer je vier of vijf keer verliest", vervolgt hij. "Dan heeft de voorzitter niks te vertellen, maar dan hebben de geldschieters het laatste woord."

Wat nu voor de carrière van de 47-jarige trainer, die ook bij Internazionale razendsnel ontslagen werd? "Frank en zijn zaakwaarnemer moeten nu eerst goed kijken welke club bij hem past. Ik geloof niet dat hij een topclub zal krijgen als je twee keer ontslagen wordt, maar een goede middenmoter in Engeland, Duitsland of Spanje - wie zal het zeggen."

Poll

Komt De Boer nog aan de bak in het buitenland?

(3095 stemmen)

Plaats een reactie

woensdag 13 september 2017 om 16:20
Hij komt heus wel weer ergens aan de bak maar hij zal weer onderaan de ladder moeten beginnen.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 16:24
Inderdaad, hij zou Koeman als voorbeeld kunnen nemen.
Vind ik leuk
Aal +15143
woensdag 13 september 2017 om 16:59
Hij komt aan de glasbak waarschijnlijk.........
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 16:24
Dus Roda, Willem2 en Twente........sla je slag.
Vind ik leuk
jaja_PSV +17551
woensdag 13 september 2017 om 16:29
Goede foto, waar Frank ons vaarwel lijkt te zwaaien.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 16:21
Crystal Palace was ook geen topclub.....
eerder een tobclub als je naar het verleden kijkt...
Vind ik leuk
FF1908 +148
woensdag 13 september 2017 om 16:21
Palace was al geen topclub...
Zal dus ergens tweede divisie worden
Vind ik leuk
Ruud40 +6906
woensdag 13 september 2017 om 19:43
"Ik geloof niet dat hij een topclub zal krijgen als je twee keer ontslagen wordt, maar een goede middenmoter in Engeland, Duitsland of Spanje - wie zal het zeggen."

Ontslagen bij de bijna nr laatst.
En dan gehaald worden door een middenmoter?
Vind ik leuk
Alain2708 +2860
woensdag 13 september 2017 om 16:21
Preview, morgen op VP; Wat vinden de nichtjes van FdB van het ontslag van hun oom?
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 16:23
Wen er maar aan. Er zullen nog veel teleurstellingen volgen.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 16:23
Nu snap ik het! ;-)
https://www.powned.tv/artikel/1-op-5-boeren-miljonair
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 16:56
Ik had het gelezen ja. Ik zal de koeien weer even melken.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 16:27
Een topclub krijgt de Boer zeker niet meer, maar straks is er weer een plaatsje vrij bij Ajax of Psv;)
Vind ik leuk
Polly11 +1788
woensdag 13 september 2017 om 16:36
Haha, lees hem nu pas, had hem ook gemaakt, maar iets later. Jammer dat je PSV er bij moet vermelden, maar dat is je vergeven.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 16:28
Het is jammer voor hem, maar die zak met 5,5 miljoen zal wel een pleister op de wond zijn vermoedt ik.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 16:28
Niet zo moeilijk gewoon bij een club beginnen waar minder druk op ligt dan komt hij er wel weer want hij heeft het in mijn ogen wel goed gedaan bij Ajax goed resultaat
Vind ik leuk
dhrwobo +8837
woensdag 13 september 2017 om 16:28
Hij zal zich echt weer moeten gaan bewijzen. En een middenmoot in Duitsland zal het zelfs nog niet met De Boer aandurven denk ik.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 16:30
Het is toch geen schande dat hij niet de kwaliteiten heeft van een toptrainer? Gewoon een paar stapjes terugdoen.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 16:32
Simpele en logische dingen doen, met het materiaal dat je hebt. Daarna proberen verder uit te bouwen naar wens en aankopen doen om dit te bewerkstelligen.
Kijk naar Koeman. Die vond ik bij Feyenoord altijd logische dingen doen. Logische opstelling. Logische wissels. En die werkt zich momenteel langzaam op naar de top.
Maar de Blindjes, Van Bastens en De boertjes, die te snel hun zin willen doordraven of geen logische dingen doen, die gaan op hun bek.
Vind ik leuk
Polly11 +1788
woensdag 13 september 2017 om 16:35
Kan die nog altijd bij Ajax aan de slag, dat dan gelukkig weer wel voor hem. Helaas geen PSV dus.
Vind ik leuk
AMSXXX +12
woensdag 13 september 2017 om 16:36
ik denk dat frank meer een typ is voor jeugspellers. zo een team met veel ervaren spelers is Frank gewoon te arogant voor en wil die zelf de show maken . zou als ik hem was nog een sabbatical doen toch weer wat centjes
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 16:37
Niet hoog van de ToooRn blazen.
Als je als beginnende trainer begint en je zegt:;:: Barcelona is mijn doel !
En (inter) kwam langs( krijgt een kans om daar een topcoach te zijn ) en je bakt er dus niks van ook niet bij crystal palace.
Dan vind ik dat je volgende job = de trainer van TELSTAR moet zijn . !!!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 17:30
Als elke coach die mislukt bij inter en crystal palace aan de bak moet bij Telstar. Dan heeft Telstar over twee jaar een arsenaal aan trainers op de bank zitten.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 16:40
Fc Balophetdak zoekt nog een trainer
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 16:45
Gewoon lekker van je centjes gaan genieten laat ze maar lekker gaarkoken in al die voetballandjes.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 16:49
Hoop dat hij terug komt...

Anders misschien weer langzaam opbouwen bij De Zouaven
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 16:55
Dus omdat hij Frank niet persoonlijk te spreken krijg moet ie hem via de media een hart onder de riem steken? Dat heeft op zich ook wel wat treurigs.
Vind ik leuk
DubRtd +14997
woensdag 13 september 2017 om 16:57
Ja, als die droplul van een Scott Dann gewoon niet mist vanaf een metertje of 4, had De Boer nu niet bij het UWV gestaan.

En dan nu Woy Hodgson aanstellen. :faceplant:
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 17:01
Binnenort is Psv vrij, voetbal is nou ook om niet aan te gluren.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 17:13
Ja. In het buitenland wel. Maar wel bij een baggerclub zonder salaris. Wedden dat Jordy C hem oppikt?
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 17:31
Willem II, Groningen, Twente.. Frankie komt wel weer aan de bak.
Vind ik leuk
Teo Smith +13118
woensdag 13 september 2017 om 17:34
Frank is koppig dus valt er te snappen?
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 17:35
Drommels! Die vervelende clown en die Advocaat eruit!
Dan kan Frank mooi bondscoach worden! ;)
Vind ik leuk
Truth +2751
woensdag 13 september 2017 om 17:35
Hij had beter voor club gekozen maar ja hij wou naar de PL
Vind ik leuk
Harrie82 +2439
woensdag 13 september 2017 om 18:10
Gewoon een matige trainer.
Terug naar NL. Onderaan beginnen en dan kijken of hij zich kan opwerken net als Koeman.
Gefaald bij Valencia en nu goed in Engeland.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 18:47
Och moet hij weer bij ajax aan de bak!
Vind ik leuk
Marco S +2544
woensdag 13 september 2017 om 19:28
Lieve woorden van paps en hij heeft wel gelijk.. na vier potjes ontslagen worden is wel vaag, het is geen eens een top club die gegarandeerd 7 a 9 punten zou halen uit 4 wedstrijden.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 19:33
Probeer het positief te zien. Komt hij misschien weer wat vaker een bakkie halen.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:11
Hij moet nog lager dan Crystal Palace
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:59
Wie wil zo'n koekenbakker nou nog. Hij heeft trouwens niet meer dan 3 maanden meegekregen. Je denkt toch niet dat ze in Londen achterlijk zijn, he.
Vind ik leuk
AlbS +209
woensdag 13 september 2017 om 23:12
Stel...er komt nog een club voor hem. Gaat hij dan weer een ontslag vergoeding van 5 Milj. in bouwen. Of gaat hij zeggen ik betaal 5 Milj. als het mis gaat. De Boer net als Gullit en van Basten nooit meer aan beginnen. Rijkaard was ook zo'n succes.
Vind ik leuk
Guusman +1976
donderdag 14 september 2017 om 01:26
Hier het bewijs dat 'gebrek aan realiteitszin' erfelijk is.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 september 2017 om 11:48]
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 09:41
Riedewald, met zijn immer verongelijkte kop, zal ook wel afglijden naar de periferie van het betaalde voetbal.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 11:06
Frank de boer is geen trainer, Pipo de clown ie .....
Als je binnen 2 maanden ontslagen wordt bij clubs als INTER en CRYSTAL PALACE,
Ja.. ... dan ben je echt wel een domme trainer ! Zo maak jij de Nederlandse trainers die ook in buitenland willen werken ook dom, ze komen zo nooit aan de bak, dank zij jou PIPO .
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

De Boer senior 'snapt er helemaal niks van': 'Hij gaat nu geen topclub krijgen'