Boskamp tipt Van Bronckhorst: 'Dan word je helemaal zoek gespeeld door City'

Boskamp tipt Van Bronckhorst: 'Dan word je helemaal zoek gespeeld door City'

woensdag 13 september 2017 om 17:17

Johan Boskamp denkt dat Feyenoord tegen Manchester City 'bepaalde zekerheden gaat inbouwen'. De populaire analist zegt dat voor de camera van de NOS. Wanneer zijn favoriete club te frivool speelt in De Kuip, vreest Boskamp voor een afstraffing. 

"Ik heb City een paar keer zien spelen", aldus Boskamp. "Het is echt fantastisch hoe ze spelen. Wat ik denk dat ze gaan doen, is bepaalde zekerheden inbouwen. Vooral de linies dicht bij elkaar zetten, zodat ze geen ruimte weggeven. Is je ploeg te lang, dan gaat City tussen de linies spelen en dan word je helemaal zoek gespeeld."

Zijn voorspelling voor de clash met het miljoenenteam van Pep Guardiola? "Ze mogen een verschrikkelijke slechte wedstrijd spelen, maar als ze winnen zou ik dat wel lekker vinden, haha."

De wedstrijd tussen Feyenoord en Manchester City begint woensdagavond om 20.45 uur. Diverse media verwachten dat Giovanni van Bronckhorst voor een 5-3-2 formatie kiest

Poll

Gaat Feyenoord stunten tegen City?

(2247 stemmen)

Plaats een reactie

woensdag 13 september 2017 om 17:19
Shit, of het nooit geen 20.45 uur wordt;)
Vind ik leuk
Guusman +378
woensdag 13 september 2017 om 17:20
Of je bent een dag te laat.
Vind ik leuk
036 +1283
woensdag 13 september 2017 om 17:27
Vind jij Vip nu al niet leuk meer ?
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 19:15
?
Vind ik leuk
036 +1283
woensdag 13 september 2017 om 19:31
Vanmorgen als Vip terug en nu weer het andere account. :-)
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 19:45
Ik was Vip maar nu schijnt er iemand anders met dat account op VP te staan,ik hoop dat het je duidelijk is Peter R de Vries.
Vind ik leuk
036 +1283
woensdag 13 september 2017 om 20:34
Goed om te weten. :-)
Vind ik leuk
Sil95 +2048
woensdag 13 september 2017 om 17:30
Jouw account was toch verwijderd of ben ik met iemand anders in de war?
Vind ik leuk
Pukstra +478
woensdag 13 september 2017 om 18:04
Dat idee had ik ook
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 19:16
Nee hoor, sta al een tijdje met dit account hier.
Vind ik leuk
mcmodd +9591
woensdag 13 september 2017 om 18:34
Gewoon nog twee uurtjes wachten, dan vlug naar het toilet en met drinken en knabbelvoer, genoeg voor minimaal 45 minuten, voor je tv gaan zitten. Neem geen telefoon op, de voor- en achterdeur gesloten en je meisje paraat om evt. aanvallen van lastige mensen te weerstaan.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 18:57
Knabbelvoer? Nee dat wordt alleen maar Brandaris shag en Bavaria malt. Tel. gaat sws uit, heb alleen maar een voor en balkondeur, en er is geen meisje te bekennen die zo,n zeikerd als ik wil, zelfs mijn kapster zou het liefst online mijn haar wil knippen;)
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 19:40
Waarom geen Feyenoord topics op VP op dit moment. Bovenin die domme Seedorf. Over een uur begint De Pot. Kijk er naar uit en hoop dat jullie resultaat halen!!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 19:46
Al zouden ze de CL finale spelen dan nog zijn sub-onderwerpen voor VP belangrijker.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 19:50
Marcelo en Bosz/ Sanchez en Seedorf.
@VP dit is schandalig en een minachting van alle voetballiefhebbers.
Vind ik leuk
Bengelino +4454
woensdag 13 september 2017 om 17:20
Gewoon luisteren naar boskamp
Vind ik leuk
Jay5713 +2371
woensdag 13 september 2017 om 18:11
Inderdaad, ze kunnen echt beter zekerheid in gaan bouwen want als het eenmaal loopt bij City is er geen houden meer aan. Ik zou zelf kiezen voor een 5-3-2. Als Van Bronckhorst uiteindelijk toch voor 4-3-3 gaat dan hoop ik wel dat hij Kramer op de bank laat, een voorhoede met Boetius, Larsson en Berghuis heeft dan liever de voorkeur met Larsson in de punt in een zwervende rol (ook lekker voor Otamendi en Stones).
Vind ik leuk
Olfie +2266
woensdag 13 september 2017 om 19:32
Heeft Frank de Boer een keer gedaan met Erikssen in de spits, snappen die Engelse verdedigers geen hout van. Ajax ging er met de winst vandoor. Laten we voor Feyenoord hopen op het beste
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 19:37]
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 17:25
Johan is beter om te lezen dan om naar te luisteren. Nu begrijp ik tenminste wat ie zegt en het lijkt me nog zinnig ook! Kom op Feyenoord, na het debacle van Nederland, Ajax en PSV kunnen we wel een succesje gebruiken.
Vind ik leuk
Zippy +2430
woensdag 13 september 2017 om 17:43
Klopt inderdaad.
Hij is bijna zo erg als Verbeek, die zijn gewauwel is onverstaanbaar.
Vind ik leuk
derksen +5709
woensdag 13 september 2017 om 17:29
Jan
Een simpele 2-0 overwinning
Vind ik leuk
United FC +10077
woensdag 13 september 2017 om 19:33
Op City gewed derksen?
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 17:34
1-0 Kramer gaat hem maken, gaat ie voor de camera kramen dat ie zo goed is .
Vind ik leuk
cj_fey +2456
woensdag 13 september 2017 om 17:47
In de winterstop gelijk voor 25 miljoen naar Engeland!!!!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 17:49
Denk meer, heeft veel meer talent dan Dolberg.
Vind ik leuk
cj_fey +2456
woensdag 13 september 2017 om 17:55
Ik was al bang dat ik de enige was die het zag..... En hij heeft daarbij zn lingte mee!

;P ;O
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 19:10
Oh, en jij weet de opstelling al? Mag ik je glazen bol ook eens lenen? ;-)
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 17:35
Ben toch bang dat het heel moeilijk gaat worden.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 17:40
Daar hoef je niet bang voor te zijn.

Moeilijk wordt het zeker.

Maar we pakken die 3 punten gewoon.
Vind ik leuk
Vamos M +2637
woensdag 13 september 2017 om 17:38
532 moet wel nut hebben. Anders zag je bij PSV tegen Bayern heeft dat helemaal gene enkel nut en wordt je sowieso zoek gespeeld omdat niemand weet wie welke man moet pakken hoe men in dat systeem in balbezit moet spelen. Plus dat je in een keer in ee nieuwe systeem speelt dat lukt nooit in een dag ik zeg niet doen Gio....
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 17:39]
Vind ik leuk
mcmodd +9591
woensdag 13 september 2017 om 18:40
Als Gio verstandig is heeft hij 5-3-2 allang gespeeld en ingetraind, zo niet, dan heeft hij internationaal niet veel te zoeken. Ik geef hem op grond daarvan een kleine kans: 1-0. (De wens is de vader van de gedachte).
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 18:40]
Vind ik leuk
darmianto +6027
woensdag 13 september 2017 om 17:41
Ongeacht de uitslag ben ik benieuwd naar de analyse achteraf van v Hanegem, kijken of hij City nogsteeds koekenbakkers vind (denk terug aan zn analyse toen Ajax met 3-1 van City won hahaha).
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 17:58
Achteraf. Daar ga je al....
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 17:49
Ben net terug van de wedstrijd City tegen feyenoord van 019. Kende al een paar talentjes van City zoals Diaz, Foolen en Garcia. En wat speelde die eerste 2 echt fantastisch, kunnen later wel zeker in het eerste mee als ze zo doorgaan. Garcia zat jammer genoeg 90 min op bank.

Toure van feyenoord had ook wel echt mooie acties
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 17:50]
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 17:58
Gelijkspelletje. Hup Feyenoord.
Vind ik leuk
Guust +3193
woensdag 13 september 2017 om 18:16
City tegen Monaco waren echt geweldige wedstrijden vorig seizoen, knap als Feyenoord een punt pakt iig.
Vind ik leuk
United FC +10077
woensdag 13 september 2017 om 19:30
Jan heeft z'n geld op City gezet ;p
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Boskamp tipt Van Bronckhorst: 'Dan word je helemaal zoek gespeeld door City'