Boskamp tipt Van Bronckhorst: 'Dan word je helemaal zoek gespeeld door City'

    Boskamp tipt Van Bronckhorst: 'Dan word je helemaal zoek gespeeld door City'

    woensdag 13 september 2017 om 17:17

    Johan Boskamp denkt dat Feyenoord tegen Manchester City 'bepaalde zekerheden gaat inbouwen'. De populaire analist zegt dat voor de camera van de NOS. Wanneer zijn favoriete club te frivool speelt in De Kuip, vreest Boskamp voor een afstraffing. 

    "Ik heb City een paar keer zien spelen", aldus Boskamp. "Het is echt fantastisch hoe ze spelen. Wat ik denk dat ze gaan doen, is bepaalde zekerheden inbouwen. Vooral de linies dicht bij elkaar zetten, zodat ze geen ruimte weggeven. Is je ploeg te lang, dan gaat City tussen de linies spelen en dan word je helemaal zoek gespeeld."

    Zijn voorspelling voor de clash met het miljoenenteam van Pep Guardiola? "Ze mogen een verschrikkelijke slechte wedstrijd spelen, maar als ze winnen zou ik dat wel lekker vinden, haha."

    De wedstrijd tussen Feyenoord en Manchester City begint woensdagavond om 20.45 uur. Diverse media verwachten dat Giovanni van Bronckhorst voor een 5-3-2 formatie kiest

    Poll

    Gaat Feyenoord stunten tegen City?

    (2248 stemmen)

    Plaats een reactie

    Bengelino +10139
    woensdag 13 september 2017 om 17:20
    Gewoon luisteren naar boskamp
    Vind ik leuk
    Jay5713 +3028
    woensdag 13 september 2017 om 18:11
    Inderdaad, ze kunnen echt beter zekerheid in gaan bouwen want als het eenmaal loopt bij City is er geen houden meer aan. Ik zou zelf kiezen voor een 5-3-2. Als Van Bronckhorst uiteindelijk toch voor 4-3-3 gaat dan hoop ik wel dat hij Kramer op de bank laat, een voorhoede met Boetius, Larsson en Berghuis heeft dan liever de voorkeur met Larsson in de punt in een zwervende rol (ook lekker voor Otamendi en Stones).
    Vind ik leuk
    Olfie +3508
    woensdag 13 september 2017 om 19:32
    Heeft Frank de Boer een keer gedaan met Erikssen in de spits, snappen die Engelse verdedigers geen hout van. Ajax ging er met de winst vandoor. Laten we voor Feyenoord hopen op het beste
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    woensdag 13 september 2017 om 17:25
    Johan is beter om te lezen dan om naar te luisteren. Nu begrijp ik tenminste wat ie zegt en het lijkt me nog zinnig ook! Kom op Feyenoord, na het debacle van Nederland, Ajax en PSV kunnen we wel een succesje gebruiken.
    Vind ik leuk
    Zippy +3723
    woensdag 13 september 2017 om 17:43
    Klopt inderdaad.
    Hij is bijna zo erg als Verbeek, die zijn gewauwel is onverstaanbaar.
    Vind ik leuk
    derksen +8365
    woensdag 13 september 2017 om 17:29
    Jan
    Een simpele 2-0 overwinning
    Vind ik leuk
    United FC +12265
    woensdag 13 september 2017 om 19:33
    Op City gewed derksen?
    Vind ik leuk
    woensdag 13 september 2017 om 17:34
    1-0 Kramer gaat hem maken, gaat ie voor de camera kramen dat ie zo goed is .
    Vind ik leuk
    cj_fey +3320
    woensdag 13 september 2017 om 17:47
    In de winterstop gelijk voor 25 miljoen naar Engeland!!!!
    Vind ik leuk
    woensdag 13 september 2017 om 17:49
    Denk meer, heeft veel meer talent dan Dolberg.
    Vind ik leuk
    cj_fey +3320
    woensdag 13 september 2017 om 17:55
    Ik was al bang dat ik de enige was die het zag..... En hij heeft daarbij zn lingte mee!

    ;P ;O
    Vind ik leuk
    woensdag 13 september 2017 om 19:10
    Oh, en jij weet de opstelling al? Mag ik je glazen bol ook eens lenen? ;-)
    Vind ik leuk
    Kopstootje +5397
    woensdag 13 september 2017 om 17:35
    Ben toch bang dat het heel moeilijk gaat worden.
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +7636
    woensdag 13 september 2017 om 17:40
    Daar hoef je niet bang voor te zijn.

    Moeilijk wordt het zeker.

    Maar we pakken die 3 punten gewoon.
    Vind ik leuk
    darmianto +7958
    woensdag 13 september 2017 om 17:41
    Ongeacht de uitslag ben ik benieuwd naar de analyse achteraf van v Hanegem, kijken of hij City nogsteeds koekenbakkers vind (denk terug aan zn analyse toen Ajax met 3-1 van City won hahaha).
    Vind ik leuk
    woensdag 13 september 2017 om 17:49
    Ben net terug van de wedstrijd City tegen feyenoord van 019. Kende al een paar talentjes van City zoals Diaz, Foolen en Garcia. En wat speelde die eerste 2 echt fantastisch, kunnen later wel zeker in het eerste mee als ze zo doorgaan. Garcia zat jammer genoeg 90 min op bank.

    Toure van feyenoord had ook wel echt mooie acties
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Guust +4877
    woensdag 13 september 2017 om 18:16
    City tegen Monaco waren echt geweldige wedstrijden vorig seizoen, knap als Feyenoord een punt pakt iig.
    Vind ik leuk
    United FC +12265
    woensdag 13 september 2017 om 19:30
    Jan heeft z'n geld op City gezet ;p
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Boskamp tipt Van Bronckhorst: 'Dan word je helemaal zoek gespeeld door City'