Ayoub pissig: 'Je mag dat soort dingen niet zeggen. Het is ook onzin'

Ayoub pissig: 'Je mag dat soort dingen niet zeggen. Het is ook onzin'

woensdag 13 september 2017 om 17:36

Yassin Ayoub heeft nogmaals afgerekend met Khalid Sinouh. De voormalig doelman zei vorige week dat er iets schort aan de mentaliteit van Zakaria Labyad en Marokkaanse profvoetballers in het algemeen. Op Instagram haalde Ayoub hard uit naar Sinouh.

Voor de microfoon van RTV Utrecht doet de uitblinker van FC Utrecht dat opnieuw. "Sinouh had geschreven dat Zaka niet professioneel met zijn vak om gaat. Je moet niet aan mijn ploeggenoten komen. Het is ook onzin", aldus de spelmaker. 

"Hij had zo lang niet gevoetbald toen hij naar Utrecht kwam. Natuurlijk ben je dan niet fit. Hij heeft zelfs gesmeekt om naar Utrecht te mogen vertrekken en in no-time stond hij er. Dan mag je dat soort dingen niet zeggen", besluit Ayoub. Lijdend onderwerp Labyad liet ook al weten wat hij van de uitspraken van Sinouh vindt. 

Lees ook: Ayoub reageert fel op interview Sinouh: 'Geen geweldige carrière gehad'

Plaats een reactie

BBAjax +2407
woensdag 13 september 2017 om 17:41
Ik zou ook pissig worden van al dat gezeik...
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 18:53
als prof zou je ook kunnen zeggen: schijt aan wat Sinouh of Derksen zeggen, als mijn trainer maar weet hoe het echt zit
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 04:14
Die sinouh hè dat is ook echt zon kont likker niet normaal, dat die man nog om zijn mening word gevraagd die gozer heeft letterlijk niks bereikt in zijn carrière dat mensen hem serieus nemen joh...

Ayoub je bent een van de betere middenvelder in de eredivisie waar maak jij je druk om joh.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 september 2017 om 04:16]
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 17:42
Sinouh heeft een punt, wat jij nou
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 17:52
Hoezo heeft Sinouh een punt en welk punt is dat dan volgens jou. Welke vergelijking gaat op tussen Labyad en Sinouh?

Labyad onder invloed van familie heeft een verkeerde keus gemaakt als jeugdspeler, koos direct voor 2 miljoen netto per jaar en hoeveel spelers zijn er na hem vertrokken om het geld als jeugdspeler?

Als ik moet kiezen tussen 2 miljoen per jaar en het fit zijn zou ik net als ieder ander denken jullie kunnen mijn rug op. Labyad kan nu voetballen zonder geldzorgen heeft inmiddels zo'n 10 miljoen op de bank staan en Sinouh zal een bijstanduitkering hebben met zoveel jaloezie
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 17:55]
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 17:56
Mentaliteit deugt niet van marokaanse spelers , Hamlap, El Hatsie om maar wat voorbeelden te noemen, Ziyech heeft ook een naar trekje.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 18:04
Nee hoor er zijn zat Marokkaanse spelers die wel doorbreken en de wereldtop halen, Ziyech heeft helemaal geen raar trekje of moet al zijn dat hij principieel is.

Ken Hakim sinds een jaar of twee persoonlijk en kan je verzekeren dat hij normaler is dan jij en ik.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 18:08
Persoonlijk of in het veld is anders.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 18:10
Onzin, Hakim is geen ander mens in het veld mensen willen dat graag omdat ze anders niets hebben om over te zeiken. Hakim's karakter komt dicht in de buurt als die Nouri, een heerlijke gozer.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 18:37
Ken Nouri niet. Maar Hakim gezien bij FC Twente. Nare trekjes met dat vingertjes en die (misselijke) kop van hem. Kan misschien best een wereldgozer zijn hoor, dat weet ik niet :-) doe hem de groeten van een Twente-fan.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 19:44
Iedreen is anders op z'n/ haar werk. Daarom heet het "werk" en geen "leven".
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 18:14
Noem es een paar wereldtoppers dan, want daar ben ik wel benieuwd naar.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 18:17
Heb ik van de week ook al gevraagd aan iemand maar ik kreeg er geen antwoord op.
Vind ik leuk
3ismo +2679
woensdag 13 september 2017 om 18:36
eredivisie. wie doet het beter dan deze bij hun clubs.. ziyech el ahmadi ayouk labyad mahi el khayati! affelay 4 kampioen psv zlatan snijder suares tijd! el hamdaoui az kampioen met zijn goals..europees benatia kaboul rami felliani afellay neybet dirar kharja obaddi. larbi benbarek word gezien zelf door pele tot de beste voetballer aller tijden. zat Marokkaanse voetballers..heb niet eens se subtop ongenoemd.. maak jij je maar zorgen om je eigen land die steeds met de dag achteruit holt!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 19:05
Allemaal geen echte toppers. Ik vind juist Marrokkaanse voetballers goeie technische voetballers maar jammer genoeg halen die de echte top nooit.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 18:41
Voor jou ook, zelf eens onderzoek doen, luiheid werpt nooit vruchten af!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 19:08
Lul niet zo dom joh. Ik zie toch geen enkele echte topper bij marroko. Maar ik heb mijn mening er van de week al over gegeven. En ik bedoel dit echt niet negatief.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:08
Komt vast een lijstje met B spelers. let maar op. En dan boos omdat je ze niet a vind. Altijd wat.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:11
Ik vraag toch naar echte toppers. Niet naar de 'b' spelers.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:14
Je hebt gelijk maar heb jij al een lijst gezien dan. Is een retorische vraag, ze zijn er niet.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:15
Oh sorry dan begreep ik je verkeerd.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:17
Wat ik zo apart vind is dat iedereen met een Marokkaanse achtergrond gelijk boos is. Er zijn ook geen top Nederlandse voetballers meer maar die waren er wel maar dan word je toch niet boos. Boeit me verder niet maar Ziyech zou het kunnen worden. De enige maar betwijfel het.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 18:34
Noem een een paar Nederlanders op dan. Landen zijn in ontwikkeling en hebben tijd nodig. Over 25 jaar zitten er minimaal 3 Afrikaanse landen in de top 10 van de wereld.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 18:38
Ik loop hier niet te verkondigen dat er zat Nederlanders zijn in de wereldtop of wel dan? Maar als je dan toch een reactie wil neem een Robben, v Persie, Sneijder etc die zijn toch een behoorlijk eind gekomen.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 19:05
Eens. Maar nu hebben we ze niet meer. En Afrika is ook als voetbalcontinent nog in ontwikkeling.
Als ze daar normale regeringen krijgen en een groeiende economie dan denk ik dat het aantal van drie nog erg laag is.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 19:08
Eens, maar ik verwacht helaas voor het Continent dat dit nog weleens een hele tijd kan gaan duren.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 18:40
doe zelf eens onderzoek

http://forums.marokko.nl/archive/index.php/t-395223-klik-hier-voor-een-overzicht-van-alle-marokkaanse-voetballers-van-heel-europa.html
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 18:42
En dit noem jij wereldtop? Doe zelf eens onderzoek voor je wat op een site gooit wat je niet kan onderbouwen!
Vind ik leuk
Lurton +1480
woensdag 13 september 2017 om 19:44
Ze zijn er gewoon niet. "Wereldtop" en Marokkaanse spelers. Ze zijn niet te vinden.
Vind ik leuk
3ismo +2679
woensdag 13 september 2017 om 18:20
en al heeft hij trekjes! wie ben jij om daar over te oordelen. slech praten over hele volk over een kale kam scheren. met je ajax hij durft niet eens bij ajax te komen! ajax zit vol met angels satudara no surender eft. het gaat om voetbal en niet om wie je bent. paolo rossi is van de bajes gehaald en heeft een wk gewonnen met Italië..niet elke mens is het zelfde als jou. lag achter toetsenbord als jij een man met ballen bent kom en zeg het in een gezicht van een Marokkaan. zou ik respect voor je hebben. maar jou soort ken ik lafaard hypocriet en vooroordelen slecht praten over mensen haat zaaien en aandacht hier zoeken. waar moeten bij jou naar opkijken. je heb niks nieuws te melden.. zoek een leven zou ik zeggen... ik heb  schijt aan alles
schijt aan iedereen
en vooral aan degene die mij zien als een probleem
schijt over ze heen
veeg mijn handen van ze af
spoel ze door als stukken schijt want we handelen ze af
want ik heb schijt aan ze
ik schijt ze uit
zij schijten in hun broek dus ze schuilen thuis
feit is een feit
en ik heb de feiten juist
dus let niet op mij
ga lekker schijten thuis
want ik schijt op rappers met een poeprap
en schijt over ze heen alsof ik jaren niet gepoept heb
fok je boemweb shit weet wat je doet gek
jij spit shit dus ik zie alleen een poepvlek
ik heb schijt maar toch ben ik kalm
Vind ik leuk
Stack5 +440
woensdag 13 september 2017 om 18:39
Rustig aan jochie. Je bevestigt het stereotype zo.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 19:52
Stack5 echt he. Zij mogen altijd kritisch op iemand zijn en de huid vol schelden maar dan ben je een keer kritisch om een marrokaan en dan beginnen meteen te schelden en te vloeken. En dit jochie hierboven laat dat wel weer zien. Ga eens gewoon een discussie aan zonder meteen helemaal dol te worden.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 04:21
Ben een Hollandse jongen, en heb zelf geen volk gezien die een dikkere huid hebben als de Marokkaanse volk. Wat over Marokkanen allemaal wel niet geschreven en gezegd is.... respect heb ik voor Marokkanen hoor dat ze zich nog gewoon zo rustig gedragen
Vind ik leuk
zondag 17 september 2017 om 10:28
Netjes deze comment! Durven niet veel mensen te zeggen dit.. cool
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 19:54
Welk stereotype?
Bekt net als de tekst van "kind van de duivel".

:-)
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:15
Laat hem even gaan op het toilet.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 19:00
oh oke
Vind ik leuk
John M. +2573
woensdag 13 september 2017 om 20:22
Zo te zien heb jij diarhee.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 19:36
Hakim is een verwend joch dat denkt dat alles vanzelf gaat. Heeft bij Twente zitten uitbuiken tot de transfer kwam waar hij 'recht' op dacht te hebben. Heeft zich tegenover Oranje zeer kinderachtig opgesteld. Hier in Nederland de Nutrilon gehad en toch nu aan de couscous. Verder heeft hij een arrogante houding tov medespelers. En in de laatste plaats dat echec bij het Marokkaans Elftal. Alleen maar gezeik niet helemaal zijn schuld maar dat eergedoe dat trek ik niet.
Begin van het seizoen is hij overigens niet fit. Heeft Ajax al punten gekost.
Ik vind het wel een hoeie voetballer als je je dat afvraagt. Maar jij beweert dat hij normaler is dan jij en ik en dat zie ik vooralsnog anders.
Vind ik leuk
Utca030 +1185
woensdag 13 september 2017 om 18:08
Niet alle Marokkanen kijk naar ayoub el ahmadi dat zijn jongens die hebben echt wel karakter
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 18:09
Precies!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 18:13
Mee eens.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 18:17
Waarom nou het woord ''hamlap'' gebruiken? Slaat echt nergens op en is zwaar onder de gordel!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 18:31
Je moet vaker een wedstrijd van Utrecht kijken. Inclusief die van vorig jaar. Dan heb je het bewijs dat er qua topsport mentaliteit niets mis is/was met onze Marrokkaanse vrienden.
Labyad, Ayoub, Amrabat en Barazite speelden allen in het teambelang en werkten hard. In combinatie met hun talent dus waardevolle spelers die allemaal hogerop willen en daar veel voor doen en laten. Wel is het door het cultuurverschil van belang dat je weet hoe je die jongens kunt prikkelen. Maar dat is bij iedere speler de taak van de coach.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 18:36]
Vind ik leuk
Stack5 +440
woensdag 13 september 2017 om 18:42
Precies dit. Ten Hag kan dat denk ik als één van de beste. Als je deze jongens zag knallen tijdens de playoffs tegen AZ. En ook nog eens tijdens de ramadan, is het onmogelijk te beweren dat hun instelling niet klopt.
Vind ik leuk
Snuck +406
woensdag 13 september 2017 om 18:46
Wat is dat nare trekje dan?
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 04:17
Ik kan er zo twintig van onze Hollandse jongens op noemen waarvan de mentaliteit niet deugd... vind dat zo makelijk praten joh van ons Hollanders altijd
Vind ik leuk
Vamos M +2628
woensdag 13 september 2017 om 17:43
Wat Sinouh zegt zit in kern van waarheid in. Kennelijk heeft het het gevoellige snaar geraakt. In plaats van lange tenen moeten ze er iets meedoen.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 17:54
wat een onzin kraam jij uit.
Sinouh had het over Labyad, en dat was zéér onterecht.
Als hij het had over elHamdaoui, dan zou er een kern van waarheid in kunnen zitten.
Dus geen lange tenen, maar terechte verontwaardiging.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 18:39
Ik denk dat Sinouh in de spiegel keek toen hij tot zijn conclusie kwam en omdat dat raar zou zijn in een artikel hij de eerste naam van een speler ingevuld heeft die hem te binnen schoot
Vind ik leuk
Hyena +16958
woensdag 13 september 2017 om 17:44
Pffff, er is een hele gevoelige snaar geraakt blijkbaar. Zal dus toch wel een serieuze kern van waarheid inzitten hè.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 18:19
Nee veel Marokkanen zijn snel geraakt door commentaar. Dat zit in het aard van het beestje.
Vind ik leuk
FCU10 +368
woensdag 13 september 2017 om 17:46
Sinouh ga toch lekker vloggen jongen. Je past precies bij die zielige treitervloggers.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 17:46
Zoals altijd, mag de waarheid niet gezegd worden.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 17:59
ja de waarheid. want 50+% van de mocros of moslums zijn onprofessioneel... tuurlijk joh. das ook verder helemaal niet kort door de bocht ofzo hoor.
Vind ik leuk
3ismo +2679
woensdag 13 september 2017 om 18:04
waarheid mag altijd gezegd worden! zelf marokaan! ik geloif ayoub eerder dan sinouh! sinouh en perez en diksen weten het altijd! word tijd dat die 3 bij oranje aan de slag gaan zou een mooie trio zijn!
Vind ik leuk
mcmodd +9568
woensdag 13 september 2017 om 18:23
De waarheid, de echte waarheid is dat van de meeste zeikerds die iets dergelijks over Marokkaanse profvoetballers zeggen nog never nooit met een profvoetballer, laat staan met een Marokkaanse profvoetballer hebben gesproken. Ze kennen wellicht niet eens persoonlijk een Marokkaanse man, anders dan van zien of passeren.
Als ik met Marokkaanse voetballers of vrienden praat, valt het me op hoe ze hun teleurstelling uitspreken over het feit dat ze nauwelijks Nederlandse vrienden of kennissen spreken omdat Nederlanders dat categorisch afhouden.
Je ziet hetzelfde gebeuren bij personeelsmanagers en personeelsconsulenten. Als die niet toevallig zelf een migrantenachtergrond hebben zullen ze alleen al op de naam sollicitanten afwijzen. Gevraagd naar het waarom zeggen ze, althans tegen mij, dat ik daar "geen flikker mee te maken heb", alldus overkwam me dat al een paar keer.
Die domme discriminatie ben ik wel beu zo langzamerhand.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 18:26]
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 17:47
Dit artikel met Labyad als lijdend lijkt me nu toch wel voldoende uitgemolken, VP?
Vind ik leuk
tikkietoe +2329
woensdag 13 september 2017 om 17:52
Ik ben er nu wel klaar mee.
Gewoon je voeten laten spreken, zoals Labyad afgelopen wedstrijd heeft gedaan en het er niet meer over hebben.
Vind ik leuk
Utca030 +1185
woensdag 13 september 2017 om 18:12
Helemaal mee eens
Vind ik leuk
Redouan +149
woensdag 13 september 2017 om 17:55
Het enige wat ik zie is wat labyad presteert bij utrecht, en dat is gewoon top !!
En daar gaat het om, het hedendaagse voetbal..
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 17:56
Sinouh kan altijd nog aanschuiven bij Egberts.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 17:56
Het vertrek van Labyad bij PSV destijds steekt bij mij nog wel eens, maar als hij er dit seizoen 10 in het mandje legt en eenzelfde aantal voorbereid heeft ie zijn belofte toch wel ingelost? Wat Sinouh verder allemaal vindt zal me een zorg zijn. Het lijkt me alleen meer een verkeerd verwoorde aanmoediging voor spelers van Marokaanse komaf dan dat ie ze loopt af te vallen. Ik denk dat ie maar wat trots zou zijn als een paar van die gasten zich internationaal zou onderscheiden. Bij Nederland, Marokko, Chelsea, Barcelona of... Dat ie dan afgefakkeld wordt voor zijn opmerking is wel een tikkie jammer.
Vind ik leuk
ihvmmdk +3165
woensdag 13 september 2017 om 18:01
Gelukkig zit Ayoub niet bij Ajax, wat een klein kind.
Vind ik leuk
3ismo +2679
woensdag 13 september 2017 om 18:08
als ayoub bij ajax zat. spelen jullie dit jaar CL. ben je vergeten hoe steeds het middenveld overlopen werd! met zijn passie en agressie was dat echt niet gebeurd! en ziyech de beste man bij Ajax. heeft hij ook een maatje. el ghazi weg nouri de rest laat ik maar achterwege..
Vind ik leuk
ihvmmdk +3165
woensdag 13 september 2017 om 18:15
Leuk verhaal.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:19
Je leeft in een fantasiewereld.
Vind ik leuk
Utca030 +1185
woensdag 13 september 2017 om 18:13
Je zou willen dat hij bij Ajax zat
Vind ik leuk
ihvmmdk +3165
woensdag 13 september 2017 om 18:15
Kun je niet lezen?
Vind ik leuk
Utca030 +1185
woensdag 13 september 2017 om 18:24
Dat zie je tog
Vind ik leuk
ihvmmdk +3165
woensdag 13 september 2017 om 18:43
Ik ben blind.
Vind ik leuk
Utca030 +1185
woensdag 13 september 2017 om 18:52
Danny
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 18:04
moet zeggen dat bij bijde partijen links en rechts zeg maar wel een kern van waarheid zit (Ismail Aisatti ofzo) maar "de meeste moslims zijn onprofessioneel" gaat echt te ver hoor!
Vind ik leuk
Mölby +687
woensdag 13 september 2017 om 18:05
Zolang Zaka elke wedstrijd een goal maakt heeft geen mens recht van spreken. Hij straalt alleen iets uit van luiheid, alsof ie geen zin heeft te voetballen.
Vind ik leuk
Sil95 +2046
woensdag 13 september 2017 om 18:06
Labyad heeft in het verleden de "verkeerde " keuze(s) gemaakt. Op niet zo keurige wijze vertrokken bij PSV. Dan loopt je reputatie natuurlijk behoorlijk wat schade op. Vervolgens weinig gespeeld in het buitenland tijdens zijn verblijf bij Sporting Portugal. Zelfs 1 seizoen bij het tweede van Sporting moeten doorbrengen. Maar heeft zich nu in relatief korte tijd opgewerkt tot een belangrijke speler van FC Utrecht. Lijkt nu eindelijk zijn draai te gaan vinden. Dat is wat telt. Het gaat om wat nu hij presteert en dat is gewoon prima te noemen.
Vind ik leuk
Utca030 +1185
woensdag 13 september 2017 om 18:06
Hoe kan je een mening over een ander hebben als je zelf niks gepresteerd heb
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 18:14
Ach en om Johan Derksen kan iedereen lachen. Met het eens met ayoub hoor, laat daar geen misverstand over bestaan.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 18:10
Sinouh is gewoon een mongool en een matige keeper (geweest) en hij heeft helemaal geen gelijk want zakaria is een echte prof.. nu zal ik wel veel haatreacties krijgen van psv fans die nog steeds aan t verleden denken maar als je nu kijkt hoe hij speelt en zich gedraagt kan hij zo meedraaien bij feyenoord, psv, ajax
Vind ik leuk
Balr.07 +346
woensdag 13 september 2017 om 18:10
Labyad is minstens zo goed als ziyech, zeg ik als Ajax supporter
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 18:13
Ayoub heeft gelijk maar Khalid mag zijn mening geven. Of je er niet of wel mee eens ben dat moet niet uitmaken.
Vind ik leuk
Utca030 +1185
woensdag 13 september 2017 om 18:21
Dat mag die zeker maar dan weet je dat je wat terug kunt verwachten
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 18:22
Precies maar mensen kunnen tegenwoordig zo weinig hebben en dan refereer ik naar een forum VP genaamd ;)
Vind ik leuk
Utca030 +1185
woensdag 13 september 2017 om 18:23
Daar ben ik het helemaal met je eens
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 18:31
Ayoub klasse dat je het op neemt voor je maatje
Vind ik leuk
pos +4192
woensdag 13 september 2017 om 20:19
Marokkanen nemen het altijd voor elkaar op en corrigeren elkaar zelden. Vandaar dat de reactie van Sinouh ook een keer goed is. Hij heeft bovendien gelijk. Noem een Marokkaanse wereldtopper nu of in het verleden.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:04
El ahmadi en Fellaini zijn de enigen die wel presteren en waar geen gedoe mee is. Maar dat is geen top. Denk dat het inderdaad komt doordat er geen zelfreflectie is. Altijd gedoe met trots en onbegrepen.
Ziyech kan het worden maar is ook een el hamdiaou in de dop
Vind ik leuk
Zooitje +1428
woensdag 13 september 2017 om 18:58
Storm in de glas water. Laat Sinouh lekker praten, als voetballers op iedereen reageren die commentaar op ze heeft dan zijn ze de hele dag aan het lullen.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 19:44
nou de enige marokkaanse topspelers die ik ken zijn : naybet en benatia..
De rest heeft niet eruitgehaald wat erin zat..hadji,el-hadraoui,taarabt,entc..
Turkse voetballers idem:
in de tijd van hiddink bij Turks elftal kregen spelers uit bundesliga en turkse competitie mot..De reden: arda en cs bestelden om 2300 shoarma oid..
En daar werden altintop en de andere europese Turken boos over..gebrek aan professionaliteit..
Vind ik leuk
3ismo +2679
woensdag 13 september 2017 om 21:45
affelay felliani rami kaboul munir chandli kharja dirar obaddi ect larbi benbarek zie pele over als ik de king ben dan is hij god van voetbal! marokko is een 3de wereld land en voetbal heeft zich door armoede nog niet zo goed ontwikkeld.. maar als je kijkt naar hoeveel Marokkanen er slagen in europa en dat is een hele hoge percentage. alles kan natuurlijk beter maar wat velen beweren dat ze er niks van bakken is gewoon onzin.. en karma is bitch wat pesteerd Nederland nu?
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:13
Hakan sukur was wel een top spits ouwe. Zijn ook veel Duitse spelers met een Turks paspoort die goed zijn.
Maar je hebt gelijk, ik ken oprecht geen top marokannen. Maar als dat je dat zegt ben je gelijk een racist. Dus nu alvast, ik stem gewoon correct.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 19:45
onder Simeone begreep arda wat professioneel inhield..
Vind ik leuk
Frenkie +2906
woensdag 13 september 2017 om 20:43
Sinouh heeft wel een punt maar die Marokkanen van Utrecht zijn niet echt een goed voorbeeld, die leven juist op onder Ter Hag.
Vind ik leuk
Forza u +1100
woensdag 13 september 2017 om 20:47
Laat die sinouh maar zeiken, wij genieten elke week van ze en de instelling is niks mis mee.
Hij zal wel jaloers zijn.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:30
Tja...of het topsport is, een column schrijven, een toppositie in de politiek of de radicalisering bewaking in de hoofdstad ergens gaat de mentaliteit en het eeuwig vervallen in de slachtofferrol toch wat hobbeltjes geven...
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:35
je noemt het slachtofferrol, is het niet gewoon gebrek aan zelfreflectie en vermogen om kritiek te kunnen ontvangen. Ook hier is het meteen gedoe als iemand man en paard noemt.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:51
Is gewoon lastig als alles wat je doet de wil van Allah is, dan kun je ook geen kritiek hebben want dan zou het zijn dat Allah het niet juist heeft en dat kan per definitie niet dus dan maar boos worden en hopen dat het weg gaat
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Ayoub pissig: 'Je mag dat soort dingen niet zeggen. Het is ook onzin'