Ayoub pissig: 'Je mag dat soort dingen niet zeggen. Het is ook onzin'

Ayoub pissig: 'Je mag dat soort dingen niet zeggen. Het is ook onzin'

woensdag 13 september 2017 om 17:36

Yassin Ayoub heeft nogmaals afgerekend met Khalid Sinouh. De voormalig doelman zei vorige week dat er iets schort aan de mentaliteit van Zakaria Labyad en Marokkaanse profvoetballers in het algemeen. Op Instagram haalde Ayoub hard uit naar Sinouh.

Voor de microfoon van RTV Utrecht doet de uitblinker van FC Utrecht dat opnieuw. "Sinouh had geschreven dat Zaka niet professioneel met zijn vak om gaat. Je moet niet aan mijn ploeggenoten komen. Het is ook onzin", aldus de spelmaker. 

"Hij had zo lang niet gevoetbald toen hij naar Utrecht kwam. Natuurlijk ben je dan niet fit. Hij heeft zelfs gesmeekt om naar Utrecht te mogen vertrekken en in no-time stond hij er. Dan mag je dat soort dingen niet zeggen", besluit Ayoub. Lijdend onderwerp Labyad liet ook al weten wat hij van de uitspraken van Sinouh vindt. 

Lees ook: Ayoub reageert fel op interview Sinouh: 'Geen geweldige carrière gehad'

Plaats een reactie

woensdag 13 september 2017 om 17:42
Sinouh heeft een punt, wat jij nou
Vind ik leuk
Hyena +19680
woensdag 13 september 2017 om 17:44
Pffff, er is een hele gevoelige snaar geraakt blijkbaar. Zal dus toch wel een serieuze kern van waarheid inzitten hè.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 18:19
Nee veel Marokkanen zijn snel geraakt door commentaar. Dat zit in het aard van het beestje.
Vind ik leuk
FCU10 +443
woensdag 13 september 2017 om 17:46
Sinouh ga toch lekker vloggen jongen. Je past precies bij die zielige treitervloggers.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 17:46
Zoals altijd, mag de waarheid niet gezegd worden.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 17:59
ja de waarheid. want 50+% van de mocros of moslums zijn onprofessioneel... tuurlijk joh. das ook verder helemaal niet kort door de bocht ofzo hoor.
Vind ik leuk
3ismo +2936
woensdag 13 september 2017 om 18:04
waarheid mag altijd gezegd worden! zelf marokaan! ik geloif ayoub eerder dan sinouh! sinouh en perez en diksen weten het altijd! word tijd dat die 3 bij oranje aan de slag gaan zou een mooie trio zijn!
Vind ik leuk
mcmodd +11448
woensdag 13 september 2017 om 18:23
De waarheid, de echte waarheid is dat van de meeste zeikerds die iets dergelijks over Marokkaanse profvoetballers zeggen nog never nooit met een profvoetballer, laat staan met een Marokkaanse profvoetballer hebben gesproken. Ze kennen wellicht niet eens persoonlijk een Marokkaanse man, anders dan van zien of passeren.
Als ik met Marokkaanse voetballers of vrienden praat, valt het me op hoe ze hun teleurstelling uitspreken over het feit dat ze nauwelijks Nederlandse vrienden of kennissen spreken omdat Nederlanders dat categorisch afhouden.
Je ziet hetzelfde gebeuren bij personeelsmanagers en personeelsconsulenten. Als die niet toevallig zelf een migrantenachtergrond hebben zullen ze alleen al op de naam sollicitanten afwijzen. Gevraagd naar het waarom zeggen ze, althans tegen mij, dat ik daar "geen flikker mee te maken heb", alldus overkwam me dat al een paar keer.
Die domme discriminatie ben ik wel beu zo langzamerhand.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 18:26]
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 17:47
Dit artikel met Labyad als lijdend lijkt me nu toch wel voldoende uitgemolken, VP?
Vind ik leuk
tikkietoe +2802
woensdag 13 september 2017 om 17:52
Ik ben er nu wel klaar mee.
Gewoon je voeten laten spreken, zoals Labyad afgelopen wedstrijd heeft gedaan en het er niet meer over hebben.
Vind ik leuk
Utca030 +2215
woensdag 13 september 2017 om 18:12
Helemaal mee eens
Vind ik leuk
Redouan +226
woensdag 13 september 2017 om 17:55
Het enige wat ik zie is wat labyad presteert bij utrecht, en dat is gewoon top !!
En daar gaat het om, het hedendaagse voetbal..
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 17:56
Sinouh kan altijd nog aanschuiven bij Egberts.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 17:56
Het vertrek van Labyad bij PSV destijds steekt bij mij nog wel eens, maar als hij er dit seizoen 10 in het mandje legt en eenzelfde aantal voorbereid heeft ie zijn belofte toch wel ingelost? Wat Sinouh verder allemaal vindt zal me een zorg zijn. Het lijkt me alleen meer een verkeerd verwoorde aanmoediging voor spelers van Marokaanse komaf dan dat ie ze loopt af te vallen. Ik denk dat ie maar wat trots zou zijn als een paar van die gasten zich internationaal zou onderscheiden. Bij Nederland, Marokko, Chelsea, Barcelona of... Dat ie dan afgefakkeld wordt voor zijn opmerking is wel een tikkie jammer.
Vind ik leuk
ihvmmdk +3599
woensdag 13 september 2017 om 18:01
Gelukkig zit Ayoub niet bij Ajax, wat een klein kind.
Vind ik leuk
3ismo +2936
woensdag 13 september 2017 om 18:08
als ayoub bij ajax zat. spelen jullie dit jaar CL. ben je vergeten hoe steeds het middenveld overlopen werd! met zijn passie en agressie was dat echt niet gebeurd! en ziyech de beste man bij Ajax. heeft hij ook een maatje. el ghazi weg nouri de rest laat ik maar achterwege..
Vind ik leuk
ihvmmdk +3599
woensdag 13 september 2017 om 18:15
Leuk verhaal.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:19
Je leeft in een fantasiewereld.
Vind ik leuk
Utca030 +2215
woensdag 13 september 2017 om 18:13
Je zou willen dat hij bij Ajax zat
Vind ik leuk
ihvmmdk +3599
woensdag 13 september 2017 om 18:15
Kun je niet lezen?
Vind ik leuk
Utca030 +2215
woensdag 13 september 2017 om 18:24
Dat zie je tog
Vind ik leuk
ihvmmdk +3599
woensdag 13 september 2017 om 18:43
Ik ben blind.
Vind ik leuk
Utca030 +2215
woensdag 13 september 2017 om 18:52
Danny
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 18:04
moet zeggen dat bij bijde partijen links en rechts zeg maar wel een kern van waarheid zit (Ismail Aisatti ofzo) maar "de meeste moslims zijn onprofessioneel" gaat echt te ver hoor!
Vind ik leuk
Mölby +776
woensdag 13 september 2017 om 18:05
Zolang Zaka elke wedstrijd een goal maakt heeft geen mens recht van spreken. Hij straalt alleen iets uit van luiheid, alsof ie geen zin heeft te voetballen.
Vind ik leuk
Sil95 +4255
woensdag 13 september 2017 om 18:06
Labyad heeft in het verleden de "verkeerde " keuze(s) gemaakt. Op niet zo keurige wijze vertrokken bij PSV. Dan loopt je reputatie natuurlijk behoorlijk wat schade op. Vervolgens weinig gespeeld in het buitenland tijdens zijn verblijf bij Sporting Portugal. Zelfs 1 seizoen bij het tweede van Sporting moeten doorbrengen. Maar heeft zich nu in relatief korte tijd opgewerkt tot een belangrijke speler van FC Utrecht. Lijkt nu eindelijk zijn draai te gaan vinden. Dat is wat telt. Het gaat om wat nu hij presteert en dat is gewoon prima te noemen.
Vind ik leuk
Utca030 +2215
woensdag 13 september 2017 om 18:06
Hoe kan je een mening over een ander hebben als je zelf niks gepresteerd heb
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 18:14
Ach en om Johan Derksen kan iedereen lachen. Met het eens met ayoub hoor, laat daar geen misverstand over bestaan.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 18:10
Sinouh is gewoon een mongool en een matige keeper (geweest) en hij heeft helemaal geen gelijk want zakaria is een echte prof.. nu zal ik wel veel haatreacties krijgen van psv fans die nog steeds aan t verleden denken maar als je nu kijkt hoe hij speelt en zich gedraagt kan hij zo meedraaien bij feyenoord, psv, ajax
Vind ik leuk
Balr.07 +354
woensdag 13 september 2017 om 18:10
Labyad is minstens zo goed als ziyech, zeg ik als Ajax supporter
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 18:13
Ayoub heeft gelijk maar Khalid mag zijn mening geven. Of je er niet of wel mee eens ben dat moet niet uitmaken.
Vind ik leuk
Utca030 +2215
woensdag 13 september 2017 om 18:21
Dat mag die zeker maar dan weet je dat je wat terug kunt verwachten
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 18:22
Precies maar mensen kunnen tegenwoordig zo weinig hebben en dan refereer ik naar een forum VP genaamd ;)
Vind ik leuk
Utca030 +2215
woensdag 13 september 2017 om 18:23
Daar ben ik het helemaal met je eens
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 18:31
Ayoub klasse dat je het op neemt voor je maatje
Vind ik leuk
pos +4740
woensdag 13 september 2017 om 20:19
Marokkanen nemen het altijd voor elkaar op en corrigeren elkaar zelden. Vandaar dat de reactie van Sinouh ook een keer goed is. Hij heeft bovendien gelijk. Noem een Marokkaanse wereldtopper nu of in het verleden.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:04
El ahmadi en Fellaini zijn de enigen die wel presteren en waar geen gedoe mee is. Maar dat is geen top. Denk dat het inderdaad komt doordat er geen zelfreflectie is. Altijd gedoe met trots en onbegrepen.
Ziyech kan het worden maar is ook een el hamdiaou in de dop
Vind ik leuk
Zooitje +1447
woensdag 13 september 2017 om 18:58
Storm in de glas water. Laat Sinouh lekker praten, als voetballers op iedereen reageren die commentaar op ze heeft dan zijn ze de hele dag aan het lullen.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 19:44
nou de enige marokkaanse topspelers die ik ken zijn : naybet en benatia..
De rest heeft niet eruitgehaald wat erin zat..hadji,el-hadraoui,taarabt,entc..
Turkse voetballers idem:
in de tijd van hiddink bij Turks elftal kregen spelers uit bundesliga en turkse competitie mot..De reden: arda en cs bestelden om 2300 shoarma oid..
En daar werden altintop en de andere europese Turken boos over..gebrek aan professionaliteit..
Vind ik leuk
3ismo +2936
woensdag 13 september 2017 om 21:45
affelay felliani rami kaboul munir chandli kharja dirar obaddi ect larbi benbarek zie pele over als ik de king ben dan is hij god van voetbal! marokko is een 3de wereld land en voetbal heeft zich door armoede nog niet zo goed ontwikkeld.. maar als je kijkt naar hoeveel Marokkanen er slagen in europa en dat is een hele hoge percentage. alles kan natuurlijk beter maar wat velen beweren dat ze er niks van bakken is gewoon onzin.. en karma is bitch wat pesteerd Nederland nu?
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:13
Hakan sukur was wel een top spits ouwe. Zijn ook veel Duitse spelers met een Turks paspoort die goed zijn.
Maar je hebt gelijk, ik ken oprecht geen top marokannen. Maar als dat je dat zegt ben je gelijk een racist. Dus nu alvast, ik stem gewoon correct.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 19:45
onder Simeone begreep arda wat professioneel inhield..
Vind ik leuk
Forza u +1240
woensdag 13 september 2017 om 20:47
Laat die sinouh maar zeiken, wij genieten elke week van ze en de instelling is niks mis mee.
Hij zal wel jaloers zijn.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:30
Tja...of het topsport is, een column schrijven, een toppositie in de politiek of de radicalisering bewaking in de hoofdstad ergens gaat de mentaliteit en het eeuwig vervallen in de slachtofferrol toch wat hobbeltjes geven...
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:35
je noemt het slachtofferrol, is het niet gewoon gebrek aan zelfreflectie en vermogen om kritiek te kunnen ontvangen. Ook hier is het meteen gedoe als iemand man en paard noemt.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:51
Is gewoon lastig als alles wat je doet de wil van Allah is, dan kun je ook geen kritiek hebben want dan zou het zijn dat Allah het niet juist heeft en dat kan per definitie niet dus dan maar boos worden en hopen dat het weg gaat
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Ayoub pissig: 'Je mag dat soort dingen niet zeggen. Het is ook onzin'