LIVE-discussie: Van Bronckhorst gooit Feyenoord-basis om in Champions League

LIVE-discussie: Van Bronckhorst gooit Feyenoord-basis om in Champions League

woensdag 13 september 2017 om 19:42

Feyenoord begint woensdagavond zoals verwacht met een 5-3-2-opstelling aan het eerste groepsduel in de Champions League. Manchester City is de tegenstander.

Feyenoord-trainer Giovanni van Bronckhorst kiest tegen Manchester City voor een formatie met vijf verdedigers, waardoor de Rotterdammers meer defensieve zekerheid zouden moeten hebben. Dat betekent dat Sofyan Amrabat en Jerry St. Juste hun entree maakt in de basiself.

De nieuwe opstelling van Feyenoord gaat ten koste van Jens Toornstra, die op de bank zit. Michiel Kramer staat in plaats van de geblesseerde Nicolai Jörgensen in de spits en wordt op papier geflankeerd door Steven Berghuis en Jean-Paul Boëtius. Miquel Nelom is de vervanger van Ridgeciano Haps, die ook niet fit genoeg is.

Bij Manchester City één belangrijke wijziging: Bernardo Silva start in plaats van Danilo. Manager Pep Guardiola kiest verder voor de vertrouwde namen in De Kuip. Daarbij zit ook doelman Ederson, die tegen Liverpool nog hard in botsing kwam met Sadio Mané. Feyenoord en City trappen hun eerste groepswedstrijd om 20.45 uur in gang.

De opstellingen:

Feyenoord: Jones; Amrabat, St.Juste, Botteghin, Van der Heijden, Nelom; El Ahmadi, Vilhena; Boëtius, Berghuis; Kramer. 

Manchester City: Ederson; Walker, Stones, Otamendi, Mendy; Fernandinho, De Bruyne, Bernardo Silva, David Silva; Jesus, Aguero.

Plaats een reactie

Marco S +2545
woensdag 13 september 2017 om 19:44
Dikke overwinning voor Feyenoord..
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 19:45
Hahaha


Edit: minuut 1 .... 0-1
Minuut 10 ...0-2
Minuut 24 ...0-3

Ik stop er maar mee en hoop dat het geen dubbele cijfers worden
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 21:14]
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 19:50
Wat valt er te lachen? Voor een heleboel clubs niks meer ... haha.
Vind ik leuk
Jozef +17624
woensdag 13 september 2017 om 19:52
Zo is dat.

Feyenoord is nog steeds ongeslagen.
Vind ik leuk
United FC +9690
woensdag 13 september 2017 om 20:14
Nog wel ja ;-)
Vind ik leuk
Jozef +17624
woensdag 13 september 2017 om 20:20
Ik zal het je nog sterker vertellen: na vanavond heeft Feyenoord Europees sowieso nog minder verlieswedstrijden gespeeld dan PSV en Ajax dit seizoen....

Wat dat betreft staan ze samen met Vitesse op eenzame hoogte in Nederland...;-)
Vind ik leuk
United FC +9690
woensdag 13 september 2017 om 20:22
Gaat een makkie worden voor ze ;-)
Vind ik leuk
Jozef +17624
woensdag 13 september 2017 om 20:33
Hoe verder of later in het toernooi, hoe moeilijker de tegenstanders....

...dat wel natuurlijk...;-)
Vind ik leuk
Niellie078 +19699
woensdag 13 september 2017 om 20:39
Hahaha .... 3 x aguero 1 x de bruyne.
Vind ik leuk
United FC +9690
woensdag 13 september 2017 om 20:57
Kan zomaar eens gaan gebeuren. Gaat allemaal veel te gemakkelijk... Helaas.
Vind ik leuk
Niellie078 +19699
woensdag 13 september 2017 om 21:00
Ja erg jammer.. maar toen je de opstelling van city zag wist je eigenlijk al genoeg
Vind ik leuk
United FC +9690
woensdag 13 september 2017 om 21:08
Ja klopt man je moet ook wel realistisch blijven. En dat beetje hoop is keihard afgestraft.
Vind ik leuk
Niellie078 +19699
woensdag 13 september 2017 om 21:10
Ajax had net zo hard afgegaan .. je hoef je er ook niet voor te schamen .. aguero is net zo duur als de hele selectie van Feyenoord bij elkaar
Vind ik leuk
royco88 +2839
woensdag 13 september 2017 om 21:28
Als het zo doorgaat krijgen ze het slechtste doelsaldo aller tijden
Vind ik leuk
feyeniels +14327
woensdag 13 september 2017 om 20:34
Ik geniet er nog twee uurtjes van. Daarna kan ik het niet meer zeggen ;-)
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 19:58
Dat hebben jullie jaren achter elkaar gehad
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:01
Feyenoorders heel veel succes vanavond maak er iets moois van.heel veel succes toegewenst. :D
Vind ik leuk
Pino61 +8179
woensdag 13 september 2017 om 20:39
Ik sluit me bij je aan, alle Feyenoorders Suc6 gewenst.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:02
Ik verwacht actie vanavond. Ik heb de bolognese chippies klaarliggen en wat geelgouden rakkertjes onder de dop. Laat het niet tegenvallen.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:08
Voor wie ben je? Voor City?
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:11
City koopclub. Dus had gekund. Nee hoor. Volle gas voor Gio. Sinds die bal in de kruising mag ik hem wel.
Vind ik leuk
jaja_PSV +12579
woensdag 13 september 2017 om 20:30
Prachtig doelpunt.ja
Vind ik leuk
Niellie078 +19699
woensdag 13 september 2017 om 20:18
Voor feyenoord alleen verwacht wel een grote nederlaag helaas .. city speelt met hun sterkste opstelling
Vind ik leuk
Niellie078 +19699
woensdag 13 september 2017 om 20:17
Denk aan je hart .. Haha ..
Vind ik leuk
Andre As +4436
woensdag 13 september 2017 om 20:48
Na 2 minuten in de Kuip ook niet meer.
Vind ik leuk
frankn27 +3605
woensdag 13 september 2017 om 20:49
en dan noem je mij vandaag kinderachtig.... je doet zelf hetzelfde... maar morgenavond gaat het ook zo hoor
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:06
Met die strijkplank in de spits? Lachen dit. Voor de rest succes!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 19:44
Curieuze opstelling… om het eufemistisch te zeggen...
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 19:45
532 of 523 word beide genoemd in de tekst
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 19:48
Wie van de voorste drie moet er dan terugzakken in het middenveld? En mijns inziens word je met een tweemans-middenveld afgeslacht. Ik persoonlijk had altijd 4-4-2 0f 5-3-2 gespeeld. Kramer kan de ruimtes niet klein houden want die loopt normaliter geen stap te veel...
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 19:49]
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 19:52
Zo is dat ik had hem niet opgesteld
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 19:54
Ik ook niet. Kramer kan helemaal niets uit richten tegen die vier boomstammen in de verdediging. Ik had altijd met twee, snelle, bewegelijke, technische spelers gespeeld.
Vind ik leuk
Jozef +17624
woensdag 13 september 2017 om 20:17
Misschien is het zo gek nog niet met die Kramer. Die snelle, bewegelijke en technische spelers worden zó omvergeblazen door die vier boomstammen.

Kramer kan met zijn bewezen en ontegenzeggelijke irritatiefactor misschien wel veel meer uitrichten.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:23
City zal de verdediging naar voren willen schuiven om het speelveld klein te maken en druk te zetten. Feyenoord zal onder druk komen waardoor er ruimtes zullen ontstaan achter de verdediging van City en daar heb je niets aan Kramer en des te meer aan snelle, technische spelers. Aan Kramer heb je alleen wat in de zestien van de tegenpartij en ik denk dat Feyenoord daar juist niet heel veel zal komen.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 20:24]
Vind ik leuk
Jozef +17624
woensdag 13 september 2017 om 20:30
Ik heb het niet zo op Kramer hoor, maar het is er wel eentje die een broodnodig oorlogje kan starten. Ook dat is een kwaliteit waar je wat aan kunt hebben. Persoonlijk denk ik dat genoemde andere voorhoedespelers op dit moment nog echt te lichtgewicht zijn...

Voetballend zul je het moeilijk kunnen winnen. Met strijd misschien. Daarom snap ik niet dat Toornstra niet meedoet. In mijn ogen zul je vanavond niks aan Boëtius hebben, maar ik hoop dat ik er wat dat betreft gruwelijk naast zal zitten.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 20:30]
Vind ik leuk
Lurton +1469
woensdag 13 september 2017 om 19:53
5-3-2. Zonder kramer. Met Toornstra op het middenveld. En Paul en Berghuis samen voorin.

Met kramer ben je veels te kwetsbaar. Maakt geen meters en voetbalt slecht mee.
Vind ik leuk
jaja_PSV +12579
woensdag 13 september 2017 om 20:35
Zo zou ik het ook neerzetten.
Met 532 ga je counteren, dus aan Kramer heb je dan weinig.
Snelheid is voorin benodigd.
Toornstra altijd belangrijk vanwege zijn onverzettelijkheid.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 19:53
Kramer zal vanavond wel willen lopen.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 19:58
Nou ...?

Als hij hem er dan maar in rost.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:11
Ze gaan waarschijnlijk met 541 verdedigen
Vind ik leuk
chicken +5777
woensdag 13 september 2017 om 20:24
Als je op txt kijkt is het 433 met amrabat op middenveld...misschien in balbezit 433 anders vind ik het een 541. Had toornstra opgesteld ipv kramer..gelopen moet er worden.
Vind ik leuk
Tfoe +406
woensdag 13 september 2017 om 19:48
Hadden gewoon van eigen kracht uit moeten gaan.
Als je nu met 0-1 achter komt dan draai het systeem maar eens om.
Jammer dat ze dit doen.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 19:53
Nee verstandig om met 5 verdedigers te gaan spelen
Vind ik leuk
Hoogeveen +3389
woensdag 13 september 2017 om 19:58
Dan St. Juste naar rb en Amrabat naar het middenveld of vice versa
Vind ik leuk
BassieN +5530
woensdag 13 september 2017 om 19:55
En het is 433.
Vind ik leuk
United FC +9690
woensdag 13 september 2017 om 20:13
Ze spelen 433
Vind ik leuk
Niellie078 +19699
woensdag 13 september 2017 om 20:19
Ze spelen 112
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:04
Nee...ze bellen 112...
Vind ik leuk
Bengelino +4329
woensdag 13 september 2017 om 19:45
Als ik Toornstra was zou ik piswoest zijn
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 19:49
Hoe doe je dat?
Vind ik leuk
Niellie078 +19699
woensdag 13 september 2017 om 20:19
Pissen met een rood hoofd
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 19:50
Snap ik ook helemaal niet… In dit soort wedstrijden heb je juist de twee paar longen van Toornstra nodig...
Vind ik leuk
Jozef +17624
woensdag 13 september 2017 om 19:55
Misschien vindt Giovanni Toornstra wel goed genoeg voor de Eredivisie, maar niet voor het grote werk.

Hoe het ook zij: als hij 100% overtuigd is van zijn meerwaarde, dan stelt hij hem op. Het geeft hoe dan ook te denken...
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 20:39]
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:04
Ik twijfel in deze niet (en eigenlijk nooit) aan Toornstra, maar aan van Bronckhorst. Ik kan hem met deze opstelling totaal niet volgen.
Vind ik leuk
Jozef +17624
woensdag 13 september 2017 om 20:07
Ik vind het ook jammer dat hij niet meedoet hoor. Na wedstrijden als vanavond kun je vaak toch meer te weten zijn gekomen over de kwaliteiten van zo'n jongen. Ik vind ook dat hij die kans heeft verdiend.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 19:46
KUT opstelling!!!!
Op 1 plaats wijzigen, namelijk Toornstra voor Kramer heb je de enige juiste opstelling
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 19:47]
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 19:50
eens!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 19:53
Ja zeker weten
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 19:53]
Vind ik leuk
Noudyo. +8168
woensdag 13 september 2017 om 19:58
Zo zeg, KUTOPSTELLING vanwege één verschil tegenover de 'juiste opstelling'
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:25
dat bepaald idd alles.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:00
Misschien is Toornstra plan B. Voor het laatste half uur.
Vind ik leuk
Jozef +17624
woensdag 13 september 2017 om 20:11
Zoiets....

nadat Feyenoord City een uur lang heeft suf getikt lijkt het aannemelijk dat de fysiek sterkere Engelsen toch het spel naar zich toe trekken. Toornstra op dat moment inbrengen is gewoonweg een geniaal plan....;-)
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:25
nee, want dan is het te laat. Andersom zou het juist voor het laatste half uur moeten zijn. Dit is gewoon vragen om compleet overlopen te worden.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 19:46
5-2-3 :')
Laatste beetje hoop is weg.
Met Kramer speel je ook nog eens met 10 man.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 19:46
Dit is dan toch een 5-2-3 ipv een 5-3-2
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 19:46
Nou... 3pnt in de tas voor feyenoord. Eitje.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 19:48
Is city alweer naar huis dan?
Vind ik leuk
BassieN +5530
woensdag 13 september 2017 om 19:47
Laten we gewoon hopen op een mooie avond, ongeacht het resultaat
Vind ik leuk
inimini +1402
woensdag 13 september 2017 om 20:04
Dat zou wel een beetje sneu zijn als we daar vanuit moeten gaan.. Ajax en PSV hebben dat toch ook niet geroepen, die hebben gewoon punten gepakt. Nu is het net of Feyenoord gelijk staat aan AZ en Twente dat een keertje kampioen wordt en in de CL mag spelen.
Vind ik leuk
BassieN +5530
woensdag 13 september 2017 om 20:12
Tuurlijk niet, het zou raar zijn om er van uit te gaan dat we wel even gelijkspelen of winnen van City, ik zeg alleen dat het ongeacht het resultaat een mooie en speciale avond wordt.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 19:47
KANSLOOS. Hoop voor de Feyenoordsupporters dat Gio even met Pep gebeld heeft, om het na de 0-3 even rustiger aan te doen.
Vind ik leuk
Jordanees +5699
woensdag 13 september 2017 om 19:48
Succes Feyenoorders!

Ik juich of baal vanavond met jullie mee!
In Nederland moeten we elke NL club supporteren in Europa!! Voor vele is dat te moeilijk, blijf dat dom vinden.

Komop Feyenoord! Jullie zijn niet kansloos, gewoon erop knallen!
Geen woorden maar daden wil ik vanavond zien!
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 19:49]
Vind ik leuk
feyeniels +14327
woensdag 13 september 2017 om 20:36
Sportief!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 19:48
Nou breekt mijn houten schoen ...
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 19:52
Kom je uit Brabant dan dat je op klompen loopt.. xD
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:00
In het Noorden lopen ze ook op klomen en in Overijssel ook gozah!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:03
Dat dacht ik ook. De Zaanse Schans ligt er vol mee.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:06
In Den Haag ook? De boeren uit Den Haag? ... :p
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:07
Haagse boeren :p
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:02
Lopen ze alleen in Brabant op klompen? Die Chinezen denken in heel NL.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:04
Chinezen zijn gek.... :p
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 19:48
Allemaal onbekende namen van Man. City, pure onderschatting dus;)
Vind ik leuk
Utca030 +1176
woensdag 13 september 2017 om 19:49
Feyenoord maak ze af
Vind ik leuk
Wurmpie +138
woensdag 13 september 2017 om 19:49
Pfff wat een drama wordt dat wat zouden se verdediging een makkelijke avond hebben met kramer en een mooie makkie rechts voorin
Vind ik leuk
scRzorz +406
woensdag 13 september 2017 om 19:51
man city vs liverpool 5-0 dan toch echt Feyenoord vs man city 0-10 ?
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 19:52
Feyenoord zal met deze 5-3-2 systeem het veld wel klein moeten houden en heel scherp moeten zijn, op juiste momenten goed druk kunnen uitoefenen om voor een stunt te zorgen tegen Manchester City die een miljoenen ploeg op het veld hebben. Ben benieuwd, hoop op een kleine overwinning voor Feyenoord, dus...... Wie durf het uit te spreken?
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 19:53
Ik hoop voor Feyenoord maar denk dat 0-4 of 0-5 wordt voor City
Vind ik leuk
Harrie82 +1991
woensdag 13 september 2017 om 19:53
Waarom Kramer. Rot op man. Laat Toornstra voor EL Ahmadi en Vilhena staan en voor Berghuis en boerius met hun snelheid.
Lekker Kramer met een draaicirkel van een vrachtwagen er neer zetten. Dit word een lachertje. 4-1 voor City.
Vind ik leuk
Jozef +17624
woensdag 13 september 2017 om 19:57
boerius?

Vind ik leuk
Harrie82 +1991
woensdag 13 september 2017 om 20:09
Oh ja, Haha
Boëtius.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:10
Die met die klompen zeker?
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 19:53
Spelen ze dan geen 5-2-3 in plaats van een 5-3-2
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 19:54
Belachelijke opstelling.. niet meer niet minder
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 19:54
Ik had 4-4-3
Vind ik leuk
United FC +9690
woensdag 13 september 2017 om 20:20
433..
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 19:55
Feyenoord zal met deze 5-3-2 systeem het veld wel klein moeten houden en heel scherp moeten zijn, op juiste momenten goed druk kunnen uitoefenen om voor een stunt te zorgen tegen Manchester City die een miljoenen ploeg is. Ben benieuwd, hoop op een kleine overwinning voor Feyenoord, dus...... Wie durf het uit te spreken?
Vind ik leuk
BassieN +5530
woensdag 13 september 2017 om 19:55
Ze spelen 433 hoor VoetbalPrimeur.
Vind ik leuk
poklane +2205
woensdag 13 september 2017 om 19:59
Ik ben bang. Wat een aanval heeft dat City zeg, pffff
Vind ik leuk
chicken +5777
woensdag 13 september 2017 om 20:00
Angst is een slechte raadgever poklane!
Vind ik leuk
poklane +2205
woensdag 13 september 2017 om 20:01
Die hebben David Silva gewoon als meest verdedigende middenvelder, niet normaal man
Vind ik leuk
chicken +5777
woensdag 13 september 2017 om 20:02
Zo onder de indruk zijn ze van feyenoord...nu aantreden met 3 spitsen maakt ze aan het twijfelen ;)

523 spelen ze? Zag ik net dan..boëtius en berghuis vanaf het middenveld? 541 is het dan..
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 20:04]
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:17
Dat zal toch echt fernandinho zijn en niet Silva.
Vind ik leuk
poklane +2205
woensdag 13 september 2017 om 20:19
Is volgens de officiële opstelling de centrale verdediger van de 3 die er staan.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 19:59
Succes Feyenoorders!
Vind ik leuk
chicken +5777
woensdag 13 september 2017 om 19:59
Succes feyenoord...kan helaas niet kijken. Ik ga kos stad in.....Veel plezier allen!
Vind ik leuk
Jozef +17624
woensdag 13 september 2017 om 20:00
Succes Feyenoord!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:02
Gewoon angst voor city
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:03
Kramer eruit en een middenvelder erbij.Boetius en Berghuis een vrije rol.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:06
Wie zijn de vleugelspelers dan?
Vind ik leuk
United FC +9690
woensdag 13 september 2017 om 20:23
Boetius berghuis
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:06
Laat ik eens een leuke grap maken...
Feyenoord wint van City
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:12
En wanneer komt de clou?
Vind ik leuk
Andreh +858
woensdag 13 september 2017 om 20:08
Toornstra wordt gespaard voor de competitie, en wordt al met verlies rekening gehouden zo weinig mogelijk, anders slaat dit nergens op
Vind ik leuk
0260165 +333
woensdag 13 september 2017 om 20:09
Als ik de spelers zie die op het veld staan dan lijkt het me eerder een 4-3-3 met St. Juste rechtsback...
Vind ik leuk
derksen +5663
woensdag 13 september 2017 om 20:09
Simpele 2-0 overwinning!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:30
Haha ja die Kun kan er helemaal niks van dus die 0 is een zekerheidje
Vind ik leuk
United FC +9690
woensdag 13 september 2017 om 20:11
Feyenoorders succes vanavond tegen City!!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:11
Voora Toornstra op de bank doen...?
Vind ik leuk
rinirat +554
woensdag 13 september 2017 om 20:11
Niet echt een opstelling dit....ze worden overlopen.
Zielig die Kramer in de spits,echt een aanfluiting.
Ik had met 2 spitsen gaan spelen in plaats van die lantaarnpaal.
Hij werkt niet mee, loopt niet mee,loopt tegen kaarten aan.
Middenveld redelijk ok ,verdediging erg traag.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:13
Onzin.
Is gewoon een 4-3-3 opstelling. Kan zijn dat er een beetje wordt gerouleerd qua tactiek. Maar op papier speelt Feyenoord gewoon met Amrabat op het middenveld.

Bernardo Silva in plaats van Danilo. Dus City speelt aanvallender dan normaal?
Vind ik leuk
poklane +2205
woensdag 13 september 2017 om 20:14
David Silva als meest verdedigende middenvelder, zegt genoeg lijkt mij. Die gaan met 7 veldspelers naar voren stormen.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:16
Jan-Scharie heeft ze alle 7 in zijn broekzak ;)
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:14
Maak er iets van rotterdammers alles is mogelijk
Vind ik leuk
Polly11 +1307
woensdag 13 september 2017 om 20:17
Gaan we echt Feyenoord kijken? We moeten wat toch...
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:29
Ik heb er 3 op staan : spurs-dortmund ,real en feijenoord dus ik vermaak me wel
Vind ik leuk
Polly11 +1307
woensdag 13 september 2017 om 20:37
Bij ieder potje ook een San Miguel?
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:41
Eentje maar?
Vind ik leuk
Polly11 +1307
woensdag 13 september 2017 om 20:44
Moet nog beginnen.....
Vind ik leuk
Polly11 +1307
woensdag 13 september 2017 om 20:16
Arme Nelom, kan de gemiddelde Jupiler League speler al niet aan. Tent dicht houden en hopen op een gelukje
Vind ik leuk
poklane +2205
woensdag 13 september 2017 om 20:17
3-5-2 met David Silva als meest verdedigende middenvelder..... lijkt me niet legaal.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:18
Speelt toch die kramer!! Gdver de g! Dat wordt niks!!!
Vind ik leuk
Rodapaus +1367
woensdag 13 september 2017 om 20:18
Succes Feyenoord!
Vind ik leuk
flipper +788
woensdag 13 september 2017 om 20:20
Ik hoop op een goed resultaat 100% , maar ben r bang voor!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:25
2-1 rust 9-2 einstand.. ;)
En nu serieus, hoop een mooie pot voor de supporters n een nog mooiere uitslag!
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 20:27]
Vind ik leuk
Teo Smith +11670
woensdag 13 september 2017 om 20:38
Knallen!en vooral genieten.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:39
Zet um op feyenoord!!!!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:39
houd mijn hart vast
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:42
Ken die kraanmachinist meer dan een nummer?
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 20:58]
Vind ik leuk
davidben +1731
woensdag 13 september 2017 om 20:44
Kom op Feyenoord! Hoop toch wel dat ze een goed figuur gaan slaan.
Dat meen ik oprecht.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:44
Op tv is het 4-3-3????
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:44
Dat word niks met die dweil in de spits!!!! Snap er echt niks van!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:45
Kramer en de cl hymne : ik stel voor leg het vast .....
Vind ik leuk
Noudyo. +8168
woensdag 13 september 2017 om 20:46
Gaat er gewoon twee scoren vanavond
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:47
Ik ben benieuwd
Vind ik leuk
Noudyo. +8168
woensdag 13 september 2017 om 20:45
Wat een sfeer zeg. Dat is nou dus echt typisch De Kuip
Vind ik leuk
Noudyo. +8168
woensdag 13 september 2017 om 20:48
Mooi weggewerkt door Tonny...
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:48
Goed verdedigd dit, maar het kan nog...
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:48
Dat is 1 pffffffffffffffff
Vind ik leuk
Polly11 +1307
woensdag 13 september 2017 om 20:48
Een Jan Woutersje van Vilhena...zonde dit
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:48
Sorry vilhena, dit is werkelijk lachwekkend
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:49
1-0 kramer zn schuld!
Vind ik leuk
huge +412
woensdag 13 september 2017 om 20:49
Godver knokken!
Vind ik leuk
Bobbi04 +557
woensdag 13 september 2017 om 20:49
Oepsss, eerste aanval 0-1..... Wordt een donkere en stille avond in Rotterdam. Beter sparen voor as. zondag...
Vind ik leuk
DEWEE +1437
woensdag 13 september 2017 om 20:49
Tjonge jonge snap ook niet dat je je tactiek aanpast. Blijf lekker je eigen spel spelen. Dit schiet helemaal niet op.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:49
Goed begin daar in Rotterdam..
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 20:50]
Vind ik leuk
Vamos M +2517
woensdag 13 september 2017 om 20:49
Wat een sukkel is die Vilhena die kon de bal daar wegwerken.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:57
Sssssy flappie niet doen..
Vind ik leuk
Dee79 +1637
woensdag 13 september 2017 om 20:50
Kon nog wel eens spoken in de kuip..
Vind ik leuk
Dicky +3011
woensdag 13 september 2017 om 20:50
Kut.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:51
Welke tactiek???? Deze coach kan er echt helemaal niets van maar dan ook helemaal niets met zijn Kramer. Na 1 minuut al 0-1 dik verdiend voor zo'n drol.
Vind ik leuk
Noudyo. +8168
woensdag 13 september 2017 om 20:52
Wat een geneuzel. Wie wou je dan in de spits zetten?
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 20:52]
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:58
Wat dacht je zonder spits en opkomende middenvelders en een versterkt middenveld het staat nu al 0-2 en het wordt misschien wel 0-10 als MC wil doorgaan. Een van die middenvelders was dan in ieder geval Toorenstra. 1-4-4-2
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 21:00]
Vind ik leuk
stefvo +679
woensdag 13 september 2017 om 20:51
Wanneer Kramer een sprintje trekt doet dat gewoon pijn aan je ogen!!
Vind ik leuk
remakil +1100
woensdag 13 september 2017 om 20:52
Nou.. daar heb je dus ca. 1 minuut en 46 seconden lol van gehad...

Vind ik leuk
Dordmund +1165
woensdag 13 september 2017 om 20:56
En nu al de 2
Vind ik leuk
remakil +1100
woensdag 13 september 2017 om 20:58
Op deze manier worden het er wel een stuk of 5 in de eerste helft...

Volgens mij is je systeem omgooien vlak voor zo'n pot, niet echt verstandig. Maar ik ben geen coach... haha
Vind ik leuk
Dordmund +1165
woensdag 13 september 2017 om 21:09
Jeetje wat is dit een klasse verschil ......
Vind ik leuk
remakil +1100
woensdag 13 september 2017 om 21:12
Anderhalve speler is al meer dan het budget van Feyenoord...

Maar dit is erg pijnlijk om te zien. Lijken wel junioren tegen de profs, onthutsend zwak om te zien...
Vind ik leuk
Vamos M +2517
woensdag 13 september 2017 om 20:54
Wat speelt Feyenoord als stelletjes zoutzakken
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:56
He flappie, het is geen ajax topic hoor.
Vind ik leuk
Het Brein +1838
woensdag 13 september 2017 om 20:54
Als je begint met Nelom en Kramer in de CL, kun je beter stoppen...
Vind ik leuk
Dordmund +1165
woensdag 13 september 2017 om 20:55
Welkom in champions League.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:55
Dat is 2 pffffff
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:56
Hahaha sorry maar dit is echt lachwekkend .
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:56
Het is pas 2-0, het kan nog...
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 20:59]
Vind ik leuk
United FC +9690
woensdag 13 september 2017 om 20:56
Pffff balen dit!
Vind ik leuk
Dordmund +1165
woensdag 13 september 2017 om 20:57
Zo ga je af niet normaal ik schaam voor dit Nederlandse voetbal
Vind ik leuk
United FC +9690
woensdag 13 september 2017 om 21:09
Ja het is niet anders. Jammer dit. Hopen op een countertje want er lag net wel een mogelijkheid. Jorgensen had hem gemaakt.
Vind ik leuk
Polly11 +1307
woensdag 13 september 2017 om 20:56
Gaat 0 - 10 worden zo.....pfff.. even wennen dit na PSV in de CL
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:56
Ik heb niet echt het idee dat City last heeft van kuipvrees....pffff
Vind ik leuk
frankn27 +3605
woensdag 13 september 2017 om 20:56
feyenoorders niet getreurd hoor geen enkele club in Nederland kan nog wat op dit niveau
Vind ik leuk
Bobbi04 +557
woensdag 13 september 2017 om 20:57
Pats, boemmmm 0-2 binnen 10 minuten... Nog 80 te gáán ;))
Vind ik leuk
Hyena +16883
woensdag 13 september 2017 om 20:57
Dit is wel heel gênant.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:57
Dat is wel wat anders dan Heracles.
Vind ik leuk
Vamos M +2517
woensdag 13 september 2017 om 20:58
Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii golasooooooooooo Ronaldo
Vind ik leuk
United FC +9690
woensdag 13 september 2017 om 21:12
Heeft niks met dit topic te maken...
Vind ik leuk
Vamos M +2517
woensdag 13 september 2017 om 21:13
Waar dan er is geen topic gemaakt voor Real Madrid dus moet ik het hier uiten een C.L topic, dus ja.

Edit ik vind je nou best wel zielig doen, maar goed...
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 21:36]
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:58
Slim om in zo'n wedstrijd je basis om te gooien. Al 12 minuten een speelbal van City en 2-0 achter.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:58
Dat gaat snel
Vind ik leuk
DEWEE +1437
woensdag 13 september 2017 om 20:58
Begin maar met wisselen voor aankomende zondag.

Je aanpassen aan de tegenstander.... je ziet hoe het uitpakt. Niemand weet wat die moet doen. Dit vind ik dus een fout van Gio.

En nu moet je ook nog oppassen dat je na zoiets met een teleurgestelde Toornstra geen gezeik krijgt.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:59
Spurs - Dortmund is een aanrader, mocht je geen zin hebben in deze koekenbakkers .
Vind ik leuk
BBAjax +2340
woensdag 13 september 2017 om 21:11
Ben ik ook aan het kijken veel beter idd
Vind ik leuk
Vamos M +2517
woensdag 13 september 2017 om 21:00
Oehhhhhhhhh Cristiano bijna met de 2-0
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:28
Flappie je zit verkeerd. Dit is niet het forum van de gaykrant.
Vind ik leuk
Shrimp +42
woensdag 13 september 2017 om 21:00
Wat een slechte tactiek van Van Bronckhorst... Wat wil hij hiermee? 5 verdedigers snap ik helemaal, logisch ook. Maar waarom zet je in hemelsnaam 3 spitsen op het veld en dus maar 2 middenvelders? Wil je overlopen worden? Wil je dat Berghuis en Boëtius achter Mendy en Walker aan moeten? Dat kunnen ze nooit belopen, dat zie je van tevoren aankomen. Wat een aanfluiting dit.
Vind ik leuk
Basss +65
woensdag 13 september 2017 om 21:00
Goeie opstelling werpt meteen zijn vruchten af...
Vind ik leuk
Polly11 +1307
woensdag 13 september 2017 om 21:02
Kramer beste Feyenoorder
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:02
Is vilhena naar lourdes geweest? Eerst kermend van de pijn op de grond en na geel voor de bruijne na vier seconden weer een volle sprint.
Vind ik leuk
Noudyo. +8168
woensdag 13 september 2017 om 21:03
'T gaat lekker.

Probleem voor Feyenoord is simpelweg de kwaliteit. Daar valt niets aan te doen en kun je Van Bronckhorst niet voor verwijten. Kramer, Nelom, Amrabat, Boëtius, Berghuis, St. Juste...

PSV in 2015/16 en Ajax in 2016/17 hadden tenminste kwalitatief sterke spelers. PSV met Bruma, Moreno, Guardado, De Jong (destijds in vorm), Arias, Zoet (destijds in vorm) etc. en Ajax met Sanchez, Dolberg (destijds in vorm), Onana, Ziyech, De Ligt (maakt(e) redelijk vaak basisfouten, maar op zich een goede verdediger). Dit Feyenoord schat ik kwalitatief vooral nu zonder Jorgensen en Haps veel lager in. Ze hadden gewoon de afgelopen transferperiode moeten zoeken naar echt spelers als Guardado of Moreno die toevallig, inclusief eventuele afspraken, voor Feyenoord willen spelen. Met St. Juste, Haps en Berghuis haal je degelijke spelers, maar verre van goed genoeg om wat klaar te spelen Europees.
Vind ik leuk
DEWEE +1437
woensdag 13 september 2017 om 21:16
Maar dan zie je dus dat je voor de Eredivisie niet veel kwaliteit hoeft te hebben.

Als je alles op strijd gooit en vechtlust kom je al een heel eind en kun je dus kampioen worden. Invidueel zijn er weinig bij Feyenoord die beter kunnen dan de Eredivisie en dat zie je nu dus terug.

Hoe de doelpunten vallen is echt lachwekkend maar ook erg zorgelijk!
Vind ik leuk
davidben +1731
woensdag 13 september 2017 om 21:09
Ik hoorde 'm weer voorbijkomen; Feyenoord we houden van die club.......
Leuk hoor dat de fans er toch achter blijven staan.

Toen ik een jaar 1e klasse speelde in de A'tjes zei onze trainer in de rust bij 0-5 dat we de 2e helft moesten starten en doen alsof het 0-0 was.
We verloren dan met 0-8 ofzo.

Het hielp toch wel een BEETJE.
Vind ik leuk
United FC +9690
woensdag 13 september 2017 om 21:10
Jantje....
Vind ik leuk
davidben +1731
woensdag 13 september 2017 om 21:13
Heb je ook andere namen als het verder oploopt?
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 21:23]
Vind ik leuk
United FC +9690
woensdag 13 september 2017 om 21:20
Haha geen idee ;p
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:11
0-3 pffff.
Ik ga Tottenham kijken.
Wat een drama.
Vind ik leuk
DEWEE +1437
woensdag 13 september 2017 om 21:12
Wat dramatisch!!! Kinderlijk!

Maar de supporters kunnen dus ook stil zijn???
Dacht dat de steun altijd zo goed was in de kuip...

Voor City in ieder geval wel.
Vind ik leuk
Foebele +30102
woensdag 13 september 2017 om 21:12
Ik dacht dat Frankrijk - Nederland een vernederende ervaring was voor het Nederlandse voetbal, maar dit gaat er nog even dik overheen.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:13
Wat gebeurt er allemaal daar in Rotterdam?
Vind ik leuk
BBAjax +2340
woensdag 13 september 2017 om 21:31
Voetbal les
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:50
Lekker he...
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:13
Het kan nog...
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:14
afstraffing. zetten totaal geen druk op City. city kan vrij voetballen.
Vind ik leuk
feyeniels +14327
woensdag 13 september 2017 om 21:15
City is 20 klassen beter, maar dat was te verwachten. Heb zelf 0-4 voorspeld, maar ben bang dat ik dan nog te positief ben geweest :-(
Vind ik leuk
United FC +9690
woensdag 13 september 2017 om 22:32
Er is niks mis met je voorspelling Niels! :)
Vind ik leuk
feyeniels +14327
woensdag 13 september 2017 om 22:34
Nee, dat is dan nog het enige positieve van vanavond!
Vind ik leuk
United FC +9690
woensdag 13 september 2017 om 22:39
Jammer maat! Volgende wedstrijd beter!
Vind ik leuk
feyeniels +14327
woensdag 13 september 2017 om 22:41
Zeker waar. We hebben de sterkste ploeg nu gehad, dus hopen dat we tegen die andere twee in De Kuip wel een resultaat kunnen halen.
Vind ik leuk
United FC +9690
woensdag 13 september 2017 om 22:45
Precies! Daar liggen echt wel meer kansen.
Vind ik leuk
feyeniels +14327
woensdag 13 september 2017 om 22:49
Alleen klote dat Sjaktar van Napoli heeft gewonnen. Ik had stiekem gehoopt dat we konden stunten door die Oekraïners onder ons te houden, maar dat wordt ook bijna onmogelijk op deze manier ;-(
Vind ik leuk
United FC +9690
woensdag 13 september 2017 om 22:53
Ja het ziet er niet veel belovend uit. Maar misschien heb je dan Haps en Jorgensen weer terug. Dat scheelt wel denk ik. En misschien is nu de druk er ook een beetje af. Kan me ook voorstellen dat spelers erg zenuwachtig zijn. Desondanks het kwaliteitsverschil.
Vind ik leuk
feyeniels +14327
woensdag 13 september 2017 om 22:54
Laten we het hopen!
Vind ik leuk
United FC +9690
woensdag 13 september 2017 om 22:55
Komt wel goed jonge!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:18
hahahahaha
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:18
hahahaha
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:21
Tussenstandje:
Shakhtar - Napoli 1-0
Vind ik leuk
Hyena +16883
woensdag 13 september 2017 om 21:26
Hier had Feyenoord echt twee rode kaarten kunnen krijgen.

Met name de overtreding van Kramer was echt schandalig. Wat een idioot.
Vind ik leuk
DEWEE +1437
woensdag 13 september 2017 om 21:28
Ik snap wel dat het publiek stil is na een kampioenschap verwacht je meer als je dan zo voor de dag komt.. daar word je wel even stil van.

Zo voelt het dus.... nu zullen ze de supporters van die andere Nederlandse topclubs beter begrijpen.

En nu beginnen ze ook nog te schuppen...
Gio, de grootste fout die je kon maken, heb je vandaag toch wel echt gemaakt.

De volgende wedstrijden weer lekker en vertrouwd de bekende tactiek aub
Vind ik leuk
davidben +1731
woensdag 13 september 2017 om 21:28
Zie reactie's dat Feyenoord City vrij laat spelen enzo, maar denk je nou echt dat Feyenoord er niet alles aan doet om grip te krijgen op het spel van City.

Na de 0-1 is Feyenoord in een acute verwardheid geraakt. Nu lijkt Feyenoord een derde wereld land. Het valt allemaal wel mee denk ik. De volgende pot zullen ze echt wel beter presteren.
Vind ik leuk
Vamos M +2517
woensdag 13 september 2017 om 21:29
Met Casermiro op het middenveld hoef je nooit bang te zijn wat een beest..
Vind ik leuk
RW1913 +1046
woensdag 13 september 2017 om 21:29
City is BAAS in de kuip.
Vind ik leuk
DEWEE +1437
woensdag 13 september 2017 om 21:31
el ahmadi: respect maakt geen ontzag
Uh uh uh.... weet je het zeker?
Vind ik leuk
davidben +1731
woensdag 13 september 2017 om 21:33
Voor degenen die denken dat Shakhtar wel te doen is. Ze staan 1-0 voor
Vind ik leuk
poklane +2205
woensdag 13 september 2017 om 21:34
Lopen er letterlijk als een stelletje debielen bij, met Nelompje voorop.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:35
Het werpt wel zijn vruchten af als je de selectie op tijd rond hebt !
Vind ik leuk
Vamos M +2517
woensdag 13 september 2017 om 21:35
Kut scheids Real moest een penalty krijgen Ronaldo wordt daar gewoon onderuit gehaald...
Vind ik leuk
davidben +1731
woensdag 13 september 2017 om 21:37
Real speelt thuis tegen APOEL. Niemand zit te wachten op reacties op die wedstrijd Vamos Madrid. Zal je geruststellen. Real wint die wedstrijd.

Edit:
Statistieken
Doelpogingen REAL 12 - APOEL 3
Balbezit REAL 63% - APOEL de rest
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 21:40]
Vind ik leuk
BBAjax +2340
woensdag 13 september 2017 om 21:40
Hahaha jij hebt ook iets beters te doen dan Feyenoord City kijken? :p
Vind ik leuk
Vamos M +2517
woensdag 13 september 2017 om 21:44
Ja nogal logisch als je een Real supporter bent ;p
Vind ik leuk
BBAjax +2340
woensdag 13 september 2017 om 21:55
In het Feyenoord topic ;-)
Vind ik leuk
BBAjax +2340
woensdag 13 september 2017 om 21:38
Zo dat was de warming up van City, nu gaan ze voetballen
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:39
Meedoen is belangrijker dan winnen! Daar gaat het om :). Wij spelen tenminste Champions League. En het sfeer is uitmuntend wat er ook gebeurt, we maken sfeer en blijven het team steunen en blijven zingen :)..
Vind ik leuk
BBAjax +2340
woensdag 13 september 2017 om 21:41
Tot straks na de wedstrijd, dan veranderd die "leuke sfeer" in een kapot geslagen binnenstad
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:45
"Meedoen is belangrijker dan winnen!"
Het is geen "G-voetbal" met aller respect.

Je clubje is gewoon "Bang".
Vind ik leuk
DEWEE +1437
woensdag 13 september 2017 om 21:47
Zing eens wat harder want ik hoor jullie niet. Ik proef tot nu toe alleen de sfeer van het uitvak.....

Als Gio gewoon de standaardtactiek toepast dan zijn er misschien nog kansen in de komende wedstrijden.

Deze 532,523,433 is om te janken;)
Vind ik leuk
DEWEE +1437
woensdag 13 september 2017 om 21:42
Het is maar goed dat de kampioen volgend jaar voorronde moet spelen en daar wordt uitgeschakeld....

Dit komt overal op TV word je als KNVB en Nederlander niet vrolijk van.

Laten we stoppen met Europees voetbal en eerst het voetbal in de Eredivisie weer op orde krijgen.
Ieder jaar zo afgaan, hoeft van mij niet.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 21:42]
Vind ik leuk
peinke +359
woensdag 13 september 2017 om 21:45
Tactisch wederom een blunder van een Nederlandse trainer die maar vast houdt aan 3 spitsen en 3 middenvelders tegen een tegenstander die zelfs met 2 middenvelders je nog van de mat speelt. Fantastische ploeg dat MC, maar had Van Bronckhorst niet beter kunnen kijken naar Luxenburg. Resultaat is altijd mogelijk, maar dan wel met een overdosis aan realisme.
Vind ik leuk
poklane +2205
woensdag 13 september 2017 om 21:45
Tot vandaag had je het spelletje Waar is Waldo?, vanaf vandaag is het Waar is Nelom?
Vind ik leuk
poklane +2205
woensdag 13 september 2017 om 21:46
Berghuis eruit maar Kramer laten staan. Het tactische falen van Gio gaat gewoon lekker door.
Vind ik leuk
feyeniels +14327
woensdag 13 september 2017 om 21:48
El Ahmadi is letterlijk de enige speler die vanavond mee kan komen in de CL. Het was duidelijk dat we tegen dit soort teams niks in te brengen hebben, en dat wordt helaas vandaag weer bevestigd.
Vind ik leuk
DEWEE +1437
woensdag 13 september 2017 om 21:51
Feyenoord lijkt af en toe het Ajax onder de Boer wel tikkie takka bal terug naar de keeper en waag het niet om over de middellijn te gaan en als je dat wel doet: bal inleveren, klootzak!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:55
Gardiola heeft ze in ieder geval goed kaartenaannaaien geleerd.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:55
Gardiola heeft ze in ieder geval goed kaartenaannaaien geleerd.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:55
Gardiola heeft ze in ieder geval goed kaartenaannaaien geleerd.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:55
Gardiola heeft ze in ieder geval goed kaartenaannaaien geleerd.
Vind ik leuk
Vamos M +2517
woensdag 13 september 2017 om 21:59
2-0 Real Madrid Hala Madrid Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Vind ik leuk
Jordanees +5699
woensdag 13 september 2017 om 22:04
Get a room met je Ronaldo posters..
Vind ik leuk
Vamos M +2517
woensdag 13 september 2017 om 22:14
Jij valt om naakte blote mannen getuigen je profiel foto.
Vind ik leuk
Jordanees +5699
woensdag 13 september 2017 om 22:18
Wat een raar kind ben je, maar daarom woon je nog bij je ouders op je 30ste.. Dom kind..
Vind ik leuk
Jordanees +5699
woensdag 13 september 2017 om 22:03
Jammer Feyenoorders, maar goed het is niet anders. Als we nog voor het Bosman arrest leefde hadden we gedomineerd en onze NL talenten hadden dus niet snel naar die handelshuizen gegaan.

Kopop! Stunten tegen Napoli thuis, en 2x vechten tegen Donesk!

iig proficiat voor jullie club, dat jullie weer CL spelen, daar word je alleen maar sterker van.
Vind ik leuk
Vamos M +2517
woensdag 13 september 2017 om 22:04
Please Feyenoord fans zitten niet op je gemaakte felicitaties te wachten..
Vind ik leuk
Jordanees +5699
woensdag 13 september 2017 om 22:06
Donder op troll, ik ben niet afgunstig naar andere clubs, dus ja dit komt gek op jou over.....
Vind ik leuk
Vamos M +2517
woensdag 13 september 2017 om 22:08
Goh kom eens met iets nieuws daar wacht ik nog steeds op..
Vind ik leuk
Jordanees +5699
woensdag 13 september 2017 om 22:13
Kom dan niet dom doen, ik ben niet zo kinderachtig zoals jij dan bent met je afgunst, dus ga niet dom lopen doen en je bent een troll, punt ...
Vind ik leuk
Vamos M +2517
woensdag 13 september 2017 om 22:15
Goh die heb ik allemaal niet gehoord je oude teksten. Kom eens met wat beters.
Vind ik leuk
Jordanees +5699
woensdag 13 september 2017 om 22:18
Bla bla bla troll...
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:05
Dat is 4 pfffff
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:07
4-0 het kan nog
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:07
City laat Feyenoord een beetje spelen, op doel schieten, geven daarna heel even gas en gelijk goal. Feyenoord moest toch proberen thuis de punten te pakken?
Vind ik leuk
feyeniels +14327
woensdag 13 september 2017 om 22:19
Ajax kan het ook proberen, maar zij gaan in ieder geval Europees dit seizoen geen enkel punt pakken. Wij misschien ook niet, maar we maken er in ieder geval nog kans op!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:35
Ajax heeft afgelopen seizoen wel genoeg punten gepakt. Psv een aantal seizoenen terug. Nu jullie eens een keer. Succes in ieder geval.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 22:36]
Vind ik leuk
Vamos M +2517
woensdag 13 september 2017 om 22:07
Vamos golasooooooooooooooooooooooooooooooo Ramosssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Vind ik leuk
scRzorz +406
woensdag 13 september 2017 om 22:25
Kansloos, 0 punten in de groepsfase.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

LIVE-discussie: Van Bronckhorst gooit Feyenoord-basis om in Champions League