Van Feyenoord 2 naar Manchester City, dat is een heel groot verschil

"Van Feyenoord 2 naar Manchester City, dat is een heel groot verschil"

woensdag 13 september 2017 om 23:22

Feyenoord droop woensdagavond met een kansloze 0-4 nederlaag af tegen Manchester City, maar Sofyan Amrabat bleef redelijk overeind. Na afloop stelt hij dat het 'lastig' was.

"Ik denk dat het redelijk is gegaan, maar meer jongens speelden goed", zegt Amrabat, die als rechtervleugelverdediger in een 5-3-2-systeem begon, tegen FOX Sports. "In de eerste helft heb ik vooral zakelijk gespeeld. Misschien was het een beetje onwennig op deze positie, want ik speel er natuurlijk niet elke week."

"Als je ook in ogenschouw neemt dat ik pas dertig minuten Eredivisie-voetbal heb gespeeld en twee keer in Feyenoord 2 heb gestaan, was het wel lastig. Ik ben blij dat ik het lang heb volgehouden, want aan het einde was ik helemaal kapot."

Amrabat zegt dat het een forse omschakeling was. "Van Feyenoord 2 naar Manchester City, dat is een heel groot verschil. In de tweede helft kwam ik beter in mijn spel, maar het kan nog beter. Ik zat er helemaal doorheen. Ik voelde dat ik weinig heb gespeeld."

Plaats een reactie

woensdag 13 september 2017 om 23:26
Zie hem graag ipv Diks tegen PSV
Vind ik leuk
Marco S +2507
woensdag 13 september 2017 om 23:26
Wat een slechte wedstrijd speelde hij.
Afgeslacht, balen.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:30
Hij was juist de betere van Feijenoord.
Vind ik leuk
Marco S +2507
woensdag 13 september 2017 om 23:34
Kramer was het zeker niet. El
A was wel oké en berghuis. Maat vond hem
Echt slevht
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:53
Amrabat speelde met durf.
Echt niet slecht!
Vind ik leuk
Marco S +2507
woensdag 13 september 2017 om 23:55
Ouwe, met durf
0-4
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 01:48
wat een onzin jongen. De stand heeft niks met zijn spel te maken amrabat was zeker de betere bij feyenoord gisteravond
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 06:43
Alleen El A kon het niveau enigszins aan. De rest had niets in te brengen. Amrabat probeerde het wel maar kwam ook vreselijk te kort en is (nog) geen rechtsback.
Vind ik leuk
R2 +1771
donderdag 14 september 2017 om 11:52
We kunnen nu wel stellen dat jij of niet hebt gekeken, of er niet veel van snapt.. Amrabat speelde vooral een sterke tweede helft.
Vind ik leuk
Marco S +2507
donderdag 14 september 2017 om 12:09
Maar wat is dan je punt.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:27
Tis er maar naar hoe groot je tv scherm is aangaande dat verschil;)
Vind ik leuk
davidben +1833
woensdag 13 september 2017 om 23:27
In welke competitie speelt Feyenoord 2 eigenlijk?
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:28
Beloften competitie
Vind ik leuk
davidben +1833
woensdag 13 september 2017 om 23:30
Dan moeten ze wel makkelijk kampioen worden, want de meeste zichzelf respecterende clubs spelen met hun belofteteam in de reguliere competities. Blijf het zo dom vinden dat ze dat niet hebben gedaan.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:48
Ze hadden toen weinig keus, of ben je vergeten dat Feyenoord nog geen paar jaar geleden zwaar in de schulden zat?
Dus hoe is dat dom?
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 00:18
Wat heeft dat ermee te maken?
Zelfs jong AZ speelt jupiler league.
Vind ik leuk
The Rock +1110
donderdag 14 september 2017 om 06:02
omdat Feyenoord destijds te weinig geld had om genoeg spelers onder contract te hebben om een jeugdteam op de been te brengen?
Vind ik leuk
feyeniels +14589
woensdag 13 september 2017 om 23:39
El Ahmadi was de enige speler die echt overeind bleef. Boëtius en Amrabat hebben zich in de tweede helft goed herpakt, al kwam dat ook doordat City Feyenoord meer de ruimte gaf.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:40
De eloquente Sofyan Amrabat is een verademing in vergelijking met zijn leeftijdgenoten die op primeur hun ziekelijke haat etaleren.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:41
Ach ja denk niet dat er veel waren die echt een fatsoenlijk resultaat verwacht hadden maar het is natuurlijk wel erg jammer om te zien hoe groot de verschillen zijn tussen de engelse en nederlandse top
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:41
Hij was samen met El Amadi degene die nog een beetje overeind bleven , die andere 9 kneuzen waren zo zwak
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:55
Vind het een goeie voetballer voor FEYENOORD 1 moeten hem houden in ons elftal goeie voetballer beter als diks
Vind ik leuk
Gerro +2589
woensdag 13 september 2017 om 23:58
ik speelde zakelijk ja vraag me altijd af wat ze daar precies mee bedoelen klinkt als ontzag,gereserveerd en met teveel respect voor de tegenstander.. Misschien is het beter dat Nederlandse ploegen in dit soort wedstrijden de schroom van zich af gooien wanneer je niets te verliezen heb. En ja dan ga je waarschijnlijk ook verliezen maar wel met een gevoel we hebben gestreden voor wat we waard waren.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 00:46
Met weinig risico spelen, zakelijk spelen.
Vind ik leuk
remakil +1091
donderdag 14 september 2017 om 00:09
Zie weinig verschil tussen Feyenoord 1 en 2... voor City was dit een lachwekkend tussendoortje. Het echte werk begint volgend jaar voor ze...
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 september 2017 om 00:09]
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 01:50
Zie jij feyenoord 2 voetballen dan als utrecht fan?
Vind ik leuk
remakil +1091
donderdag 14 september 2017 om 08:21
Heb ze gister gezien, jij niet?

Wat ik gekscherend zei was dat het gister geen ruk uitmaakte, het was sowieso appeltje/eitje voor City en zo nu en dan echt gênant..
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 00:31
CL 2017 :
25 miljoen voor 6 oefenwedstrijdjes.
Vind ik leuk
Redouan +155
donderdag 14 september 2017 om 01:00
Ik vond hem juist met karim goed spelen, zelfs nelom die slecht begon, was daarna wel oke tegen de verwachting in
Vind ik leuk
AFC +2641
donderdag 14 september 2017 om 02:03
Meer jongens speelde goed?? je bent letterlijk n figuurlijk vernederd.. Je begint met 5 verdedigers en staat na 10 min op 2-0 achter.. Als city 90 min volle bak had gespeeld was t 10 - 0 geworden
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 06:12
Een beetje zalf op de wonden. De top 7 van EU heeft een doelsaldo van 27-0. En dan ook nog Barca-Juve.
Vlgs. Sjoerd Moussou.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 06:35
Wie was precies die 3e middenvelder in dat zogenaamde 5-3-2 systeem? Ik heb hem niet gezien.
Vind ik leuk
derksen +5727
donderdag 14 september 2017 om 07:06
Was dit allemaal echt enzo?
Wat Is dit toch allemaal voor een raar gedoe!
Potsijandosi was zo overtuigd dat het een nare droom was
Maar helaas feyenoord kon het niet belopen
We hebben flink op onze broek gehad


Dan maar dispensatie aanvragen om 15 man op te stellen de volgende wedstrijd
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

"Van Feyenoord 2 naar Manchester City, dat is een heel groot verschil"