Van Marwijk geconfronteerd met opvallend PSV-gerucht: Ik weet er niets van

Van Marwijk geconfronteerd met opvallend PSV-gerucht: "Ik weet er niets van"

woensdag 13 september 2017 om 23:46

Bert van Marwijk rechterhand van PSV-trainer Mark van Bommel: met dat gerucht werd de huidige bondscoach van Saudi-Arabië woensdagavond geconfronteerd door Jack van Gelder. Zelf weet hij daar niets van.

Van Gelder speculeerde aan het einde van de Champions League-uitzending van Ziggo Sport over een mogelijke rol voor Van Marwijk in een toekomstige staf met Van Bommel. De oud-middenvelder van PSV zou hoofdtrainer kunnen worden in Eindhoven als Phillip Cocu ermee stopt. Daar is op dit moment overigens geen sprake van.

"Ik weet er niets van", reageert Van Marwijk op de suggestie van Van Gelder. "Dat Mark een keer trainer wordt in Eindhoven, dat verwacht ik ook wel ja."

Van Marwijk staat wél open voor een samenwerking met zijn schoonzoon. "Ik heb weleens aan hem gevraagd: wat wil je dan nog? Als er ooit een keer een situatie komt waarin Mark zelf vraagt of ik hem op één of andere manier kan ondersteunen, dan zou ik dat wel doen." Van Bommel is moment zijn rechterhand bij Saudi-Arabië en is trainer van PSV O19.

Lees meer over:EredivisiePSV

Plaats een reactie

woensdag 13 september 2017 om 23:49
Gelukkig, even geen Feyenoord onderwerp;)
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:50
Wat vind je van Engels voetbal?
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:52
Ik vind het maar helemaal niks;)
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:56
:) sterkte pik.
Beter kut dan geen voetbal in europa
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 04:48
Allemaal weer vriendjes politiek in de voetbal wereld
Vind ik leuk
HansVites +2047
donderdag 14 september 2017 om 13:38
Wat heeft Feyenoord gisteren gedaan ik heb het gemist
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 15:34
Je hebt niks gemist want Feyenoord heeft gisteren juist niks gedaan;)
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:49
Leuk hoor de hele familie.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:52
Uit de kop mag gedistilleerd worden dat Mark van Bommel opnieuw een rol als assistent ambieert.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:56
Zou een goed duo zijn voor PSV. Maar dat kan pas na het WK. Dus dit jaar nog uithuilen met Cocu.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:57
Een ambachtelijke timmerman kan ook geen kwaliteit maken met gereedschap uit de buitenbakken van de Praxis.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 00:00
Je moet binnen zijn
Vind ik leuk
luccerd +2368
donderdag 14 september 2017 om 10:15
Wat hij wil zeggen, je kunt geen gat boren met een tray viooltjes;)
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 september 2017 om 10:15]
Vind ik leuk
Gerro +3212
donderdag 14 september 2017 om 00:36
Phillip heeft weer eens een wedstrijdje verloren en dus zwellen de geruchten weer aan.
Vind ik leuk
Ginho9 +246
donderdag 14 september 2017 om 00:43
Hele goeie optie voor psv volgend seizoen! Van Bommel als frisse wind met z'n vechtersmentaliteit en van Marwijk met z'n ervaring.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 00:52
ik denk dat psv eerst aan van Nistelrooy denkt, als beginnend trainer dan aan van Bommel. Simpelweg omdat van Nistelrooy een veel bekender internationaal, persoon is. Heel de wereld kent van Nistelrooy zoals ook bij kluivert(Patrick), het geval is.
Dit zijn 2 nieuwe Trainers( kluivert, van Nistelrooy voor toekomstig generaties.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 00:56
Maar die heeft niet zo'n ervaren schoonvader. Mark en Ruud zijn wel even bekend hoor.
Vind ik leuk
Vato75 +803
donderdag 14 september 2017 om 01:04
Kluivert wordt nooit een goede trainer en denk van Nistelrooy ook niet
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 00:55
Dan weten we genoeg voor komend seizoen. Na het wk.
Vind ik leuk
AFC +3752
donderdag 14 september 2017 om 01:19
Ooit opvolger?? dat ooit zal dan wel best snel zijn.. Cocu is klaar.. Uitstraling van lik me .......
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 03:34
Assistent en trainer O-19? Dure (snoep)reisjes.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 07:00
PANIEK!!!
Vind ik leuk