Spurs-fans door het dolle heen met Sánchez: 'Hij vernietigde Aubameyang volledig'

Spurs-fans door het dolle heen met Sánchez: 'Hij vernietigde Aubameyang volledig'

donderdag 14 september 2017 om 00:00

Davinson Sánchez maakte woensdag zijn debuut in het hoofdtoernooi van de Champions League, en hoe. De van Ajax overgekomen verdediger speelde een fantastische wedstrijd voor Tottenham Hotspur tegen Borussia Dortmund (3-1) en wordt door de fans van de Engelse club al helemaal op handen gedragen.

Lees meer over:Tottenham Hotspur

Poll

Wordt Sánchez een absolute wereldtopper?

(3851 stemmen)

Plaats een reactie

Marco S +2507
donderdag 14 september 2017 om 00:01
Lekker verkocht overmars!!!!!!
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 00:02
Voor veel te weinig geld. Hij had hem aan zijn contract moeten houden en volgend jaar verkopen aan barca. Overmars is een eikel.
Vind ik leuk
Guust +3195
donderdag 14 september 2017 om 00:09
Ja en voor Dolberg had hij wel de 50 miljoen moeten pakken, hij heeft de verkeerde voor te weinig verkocht.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 00:19
Precies.
Vind ik leuk
AFC +2641
donderdag 14 september 2017 om 01:15
Jullie hadden t tuurlijk allemaal beter gedaan... Ajax heeft een record bedrag ontvangen.. 7 ml meer dan bv depay.. en dat voor een verdediger .. En andermaal.. Er niks geboden op dolberg.. Jullie lezen iets en denken dat t ook Zo is...
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 01:20
Toch jammer hoe kortzichtig iedereen hier kan denken, vooral als het over bedragen gaan die wij hier allemaal nooit zien. Anders had je wel iets beters te doen dan op vp te reageren.
Vind ik leuk
AFC +2641
donderdag 14 september 2017 om 01:32
Idd... Sommige nemen zichzelf zo serieus.. Als Ajax champl had gehaald had t waarschijnlijk iets meer opgeleverd of had Ajax en Sanchez een reden om te blijven.. Overmars doet t gewoon goed... Spelers halen die niet direct zicht hebben op een basisplek blijft gewoon lastig
Vind ik leuk
mablo46 +516
donderdag 14 september 2017 om 07:08
Idd... en de meesten hier op VP waren vrij schamper met opmerkingen als 'koopclub', pure jaloezie ;).

Verder viel me op bij Tottenham - Dortmund dat er louter ex-ajacieden rondliepen, geen andere ex-spelers van clubs uit NL, funny detail.

Vind ik leuk
Bertus +1737
donderdag 14 september 2017 om 07:35
Bak een taart en maak er een feestje van.
Vind ik leuk
RickW +10
donderdag 14 september 2017 om 09:21
Nog twee anderen: Moussa Dembele van AZ en Nuri Sahin speelde bij Feyenoord. Stonden gister allebei basis.
Vind ik leuk
mablo46 +516
donderdag 14 september 2017 om 09:43
Flink lijstje! Maar het gaat om het gezanik van sommige mafkezen hier op VP die op elke andere club waar ze wakker van liggen af zitten te geven.

Meer een statement.
Vind ik leuk
AFC +2641
donderdag 14 september 2017 om 11:27
Sahin was gehuurd door fey.. Dat telt ff niet
Vind ik leuk
AFC +2641
donderdag 14 september 2017 om 11:18
Idd... Je kan er alleen maar trots op zijn.. Bijna een hele Ajax verdediging .. en eriksen als 1 van de beste nrs10 ter wereld..
Vind ik leuk
Guust +3195
donderdag 14 september 2017 om 10:57
Maar waarom ga jij er vanuit dat het niet zo is, ben jij beter geïnformeerd dan. Waarschijnlijk omdat het er niet van gekomen is is het onzin. Hij werd toch al een tijdje bekeken door Monaco afgelopen seizoen, die kwamen niet voor Youness hoor.
Vind ik leuk
AFC +2641
donderdag 14 september 2017 om 11:32
Omdat je niet alles moet geloven... Spurs had interesse in Veltman maar hij tekent bij... Denk t je zelf.. 35 ml geboden op Ziyech .. Denk het neh... En 3x nadenken .. Welk openingsbod begint met 50ml.. Lekkere onderhandelings techniek
Vind ik leuk
AFC +2641
donderdag 14 september 2017 om 11:33
Btw... Dolberg wordt door iedereen bekeken.. En vermoedelijk heeft Monaco interesse getoond .. Thats t
Vind ik leuk
yuuup +4858
donderdag 14 september 2017 om 03:05
Iedereen gaat er maar blindelings vanuit dat er een club 50 miljoen voor Dolberg wilde betalen. Grote onzin. Was gewoon een gerucht wat nergens op sloeg.
Vind ik leuk
Scf1984 +110
donderdag 14 september 2017 om 18:02
Srry maar hij had Dolberg ook gewoon voor die dikke cijfers moeten wegdoen, als het al waar mocht zijn van de donald duck verhalen.
Vind ik leuk
darmianto +6026
donderdag 14 september 2017 om 00:11
Ga toch weg joh snotaap.

Ja het had meer kunnen zijn maar vergeet niet dat hij bij Ajax speelde in de ED en niet al in de PL of Spanje..

Dat een of andere Spursfan het een koopje vind na een paar potjes, leuk, laat het hem eerst maar eens een heel seizoen zien op dat niveau, dat dachten clubs met interesse namelijk ook.

Daarnaast heeft Ajax een schamele som voor hem betaald ten opzichte van zn transfersom
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 september 2017 om 00:11]
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 00:39
Is ook wel even anders, ipv Veltman of Te Ligt een speler naast je die kan voetballen...
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 01:24
Gelukkig mocht sanchez wel opbouwen tijdens de el finale van mourinho en dat bleek n succes.
Hij is een sterke verdediger geen goede voetballer. Dus geen gezeik op de ligt die de opbouw moest verzorgen omdat hij t (nog) niet kon.
Dat spelers onterecht zwart maken en een ander onterecht bejubelen altijd, bah en nog eens bah.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 september 2017 om 01:25]
Vind ik leuk
Frenkie +2956
donderdag 14 september 2017 om 02:01
Ik word daar ook misselijk van, sommige mensen hebben altijd wel iets om op te zeiken.

En dat niet kunnen voetballen bewees Sanchez vandaag weer. Is een hele goeie verdediger maar opbouwend is er nog zoveel werk aan de winkel.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 september 2017 om 02:04]
Vind ik leuk
bdr +78
donderdag 14 september 2017 om 19:58
laat ze maar 1 wereld centrale verdediger noemen ....nu en in t verleden ...die op hun 17 e daar al speelde en op wat beginners foutjes na ...zich handhaaft ....allemaal beginnen die mannen ....als back
Vind ik leuk
vrijdag 15 september 2017 om 23:53
Noem mij dan een 17 jarige verdediger die in het nationale elftal zijn fouten mocht vertonen. Als je wordt opgesteld op je 17e word je vanaf die leeftijd beoordeeld. En zoals ik al eerder zei, lekker laten zwemmen is goed, daar leer je van, maar dan is het wel lekker als Sanchez naast je staat ipv bijvoorbeeld Veltman
Vind ik leuk
vrijdag 15 september 2017 om 23:49
Als je mijn eerdere reacties leest zal je merken dat ik niet continu negatief bem over de Ligt, behalve dan dat hij te veel fouten maakt. Dan kan je zeggen dat dat mag omdat hij 17 is, maar of hij speelt, of niet. Met Sanchez was het voor de Ligt wel wat lekkerder voetballen natuurlijk.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 06:30
Gefeliciteerd met de 0-4.
Vind ik leuk
vrijdag 15 september 2017 om 23:45
Gefeliciteerd met jullie... Ow nee wacht..... Diep trieste reactie
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 08:13
Makkelijk reageren allemaal,die jongen was helemaal gek gemaakt
Maar zoals gewoonlijk staan de beste stuurlui aan wal
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 08:15
Die jongen was niet te houden,was helemaal gek gemaakt
Maar zoals gewoonlijk staan de beste stuurlui aan wal
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 11:25
Dat Aubameyang een schitterende goal door de neus geboord werd door die kluns met die vlag, wordt even vergeten. Dan is het 2-2 en een ander verhaal. Harry Kane trekt zijn tegenstander onder het gras en scoort...Chapeau! In de kleinste competities wordt met videoref gewerkt en in de CL, waar de belangen het grootst zijn, daar worden deze droplullen in het zwart op handen gedragen. Schandalig gewoon!
Vind ik leuk
Cookee +2870
donderdag 14 september 2017 om 14:49
Klopt, die scheids drukte wel een flink stempel op de match.
Zuivere goal.
Ook de Kane goal zat luchtje aan, lijkt wel of scheidsrechters bij Engelse clubs iets meer toelaten.
Zag gister ook weer heel veel buitenspel-blunders.
En onze commentatoren zien het ook niet, die zeggen dat de scheids gelijk had.
Vind ik leuk
JanTa48 +1367
donderdag 14 september 2017 om 15:56
Sanchez had wel 7 zaakwaarnemers die hem helemaal gek maakte en daarom niet meer te houden voor Ajax. Daar kan Marc helemaal niets aan doen.
Vind ik leuk
Marco S +2507
donderdag 14 september 2017 om 16:03
Natuurlijk wel. Je moet de regie voeren. Het enige wat telt is of je hem wilt verkopen of niet en dat antwoord is duidelijk.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 00:02
40 miljoen blijkt een koopje te zijn geweest...
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 00:03
Precies. Maar wel youness houden omdat dat een grote leider is.
Vind ik leuk
Jozef +17734
donderdag 14 september 2017 om 07:44
Ik zie ook het verband hoor.....

:-S
Vind ik leuk
Jordanees +5843
donderdag 14 september 2017 om 00:11
We zijn wel de enige club in NL die zulke bedragen kan ontvangen...
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 00:24
Wat koop je ervoor terug?
Maximilian Wöber.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 00:42
Tja en wat kochten jullie terug voor Willems? NIKS! Wie weet wat Wober gaat laten zien :D

Jullie verkochten ook Moreno en wat kochten jullie terug? Luckassen haha!
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 01:20
Ach hou toch op man!
Brands had met zoveel geld op de bank al lang een topteam gehad.
Maar meneertje Marc Netto heeft zoveel mogelijk winst maken in petto.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 01:28
En cocu zou de helft niet opstellen, omdat hij n ander beter vind (de jong laten staan ipv locadia of lammers of pereiro steeds niet opstellen ook al is hij het enige creatieve brein van psv)
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 01:36
Grappig
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 01:40
Nou zo grappig vind ik t niet want door die mafkees is psv niet door in europa. En dat is verdomme belangrijk voor Nederland.
Maar commentaar op cocu en zijn misbruik van vertrouwen in spelers valt in regio Eindhoven (ik woon er 20 minuten onder) nooit goed.
Vind ik leuk
Jozef +17734
donderdag 14 september 2017 om 07:46
Ben even gestopt met lezen nadat ik las "Brands had met zoveel geld....".

Dat is nou net het probleem met die Brands....
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 september 2017 om 07:47]
Vind ik leuk
Guust +3195
donderdag 14 september 2017 om 10:54
Locadia en Pereiro hebben beide laten zien dat ze het ook niet beter doen, ik vind de Jong iig nog beter als Locadia.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 11:46
Pereiro op 10 liet pas prima dingen zien en daarom noem ik ook lammers erbij.
Op het moment dat luuk de jong faalde kwam locadia er niet in en lammers kreeg pas de kans toen het te laat was.
Maar ik vind t prima met deze coach en de geweldige werkzaamheden van brands gaat psv het sowieso niet redden door het hele seizoen.
Vind ik leuk
AFC +2641
donderdag 14 september 2017 om 01:43
Hahahahaha wat lees K nou.. Brands had al een topteam bijelkaar gezet.. strootman / depay / Wijnaldum / Pieters .. Wat is er met dat geld gebeurt. en waar s de topteam nu dan... of Zijn deze spelers 6 jaar geleden verkocht??
Vind ik leuk
Pino61 +8141
donderdag 14 september 2017 om 08:02
Wat is die Spaanse Boer toch stil opeens :-)
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 10:27
Even de koeien aan het melken......
Vind ik leuk
AFC +2641
donderdag 14 september 2017 om 18:36
Die praat alleen door als die n punt heeft... Nooit dus
Vind ik leuk
mablo46 +516
donderdag 14 september 2017 om 09:45
tis echt een topteam momenteel, klasse die Brands
Vind ik leuk
mablo46 +516
donderdag 14 september 2017 om 07:09
Als jij Overmars was he, je had het wel ff geregeld :P
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 10:26
Wordt ook een klasbak.
Vind ik leuk
Jordanees +5843
donderdag 14 september 2017 om 18:48
Ken jij Wober dan? Jij kende Sanchez ook niet en zie een jaar later...
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 20:36
Ik kende Sanchez ook niet?
Spreek voor jezelf.
Vind ik leuk
Jordanees +5843
donderdag 14 september 2017 om 20:53
Ik spreek voor mezelf!
Ik zag Sanchez in de Copa en schreef hier toen hij dat hij zich meteen zou doen laten gelden bij Ajax, top kwaliteit. Wober heb ik ook zien spelen, erg onder de indruk. Jij kent hem niet, dus kan er niks over zeggen...
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 22:41
Ik zeg niet dat Wober slecht is.
Vind ik leuk
Jordanees +5843
donderdag 14 september 2017 om 22:49
Je insinueerde wel iets he...
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 22:54
Mijn punt is dat ze met zoveel geld geen echte toppers halen.

Je zegt dat alleen ajax zulke bedragen kan krijgen in Nederland.
Volgens mij is Sanchez de enige die voor zo'n bedrag is verkocht uit Nederland.
Daarvoor was Depay de duurste speler die verkocht werd door een Nederlandse club.

Dus wie insinueert hier nou onjuistheden?
Vind ik leuk
Jordanees +5843
donderdag 14 september 2017 om 23:04
Op Ziyech 30+ geboden, Dolberg bedragen van 40+ miljoen vanuif Monaco. Klaassen voor tig miljoen verkocht, Milik jaar die ging toen naar Napoli voor 30+ miljoen.
Dus ja..

En alsof de toppers hier willen komen, en salaris eisen zijn dan ook heel hoog. Wober daar hebben we een goede aan let maar op.
Vind ik leuk
Harrie82 +2019
donderdag 14 september 2017 om 01:11
Ook 1x. Volgens mij vertrok Depay ook voor 32 miljoen met doorverkoop percentages en bonussen. Dat hij dit helaas niet meer laat zien stokt de prijs. Anders was dat ook 40 miljoen geworden. Zelfde verhaal met Strootman.
Komend seizoen worden deze bedragen in ieder geval niet meer betaald voor spelers uit NL.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 00:14
Men vergeet hier vaak even dat hij ook voor ons een koopje was.

Laten we niet de illusie hebben dat wij bij Ajax hem deze kwaliteiten binnen een jaar hebben bijgebracht.
De man was top toen hij kwam en ging top weg. Enig verschil is dat zijn prijs/waarde blijft stijgen. Maar helaas voor ons wilde hij (snel) door.
Vind ik leuk
United FC +10334
donderdag 14 september 2017 om 00:57
Ik denk dat het wel goed is geweest dat hij gelijk doorging bij Ajax zonder vakantie. Gewoon in een keer door.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 01:31
Het moge duidelijk zijn dat hij weinig heeft geleerd in de el finale was hij nog steeds niet in staat om op te bouwen maar hij kon wel verdedigen. En als je iets niet leert bij ajax is het verdedigen en wat je wel hoort te leren is opbouwen, dus inderdaad niets geleerd dat jaar van ajax bij ajax.
Vind ik leuk
AFC +2641
donderdag 14 september 2017 om 01:45
Opbouwen is niet iets wat in hem zit.. maar zijn passing is verl beter en zuiverder geworden.. Maar Sanchez s gewoon een echte verdediger .. En gemaakt voor de PL ..
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 01:53
Dat klopt. Alleen veel mensen denken hier dat sanchez ook meteen de messias van het voetbal is maar hij is door zijn instelling vooral goed.
Iets wat in Nederland echt onderschat en gemist wordt door velen en bij velen.
Ik zie liever meer van deze verdedigers en dan goed voetballende middenvelders en aanvallers ervoor die kunnen vertrouwen op de sterke defensie. Zoals n hoop engelse ploegen spelen of zoals feyenoord het afgelopen jaar voor eredivisie begrippen deed.
Vind ik leuk
AFC +2641
donderdag 14 september 2017 om 01:57
Je hebt ook verdedigers nodig als Sanchez.. Alleen hij is de reden waarom je grote uitslagen kan zetten tegen Lyon en Schalke.. Het geeft spelers vertrouwen met zo n beest.. Vergelijking met fey vind K alleen niet logisch .. Zulke verdedigers redden t niet in het Ajax spel.. En zoals fey speelt zou niet geaccepteerd worden Amsterdam.. Weinig positiespel en niet echt aantrekkelijk voetbal..
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 07:58
Vind het momenteel aardig rustig in Amsterdam. En toch hebben ze nog geen fatsoenlijke wedstrijd gespeeld. Dus ''het zou niet geaccepteerd worden'' is wel een groot woord.
Vind ik leuk
Mo +4437
donderdag 14 september 2017 om 00:02
Gaat echt een hele hele grote worden
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 00:25
Volgend jaar Real of City.
Vind ik leuk
oke dan +3672
donderdag 14 september 2017 om 00:36
Nope, onderhandelen met Levy is onbegonnen werk. Dan zal er een bedrag ver boven de 100 miljoen betaald moeten worden.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 01:03
als ajax nou ook ff zo slim is geweest om een doorverkoop percentage in de dealmee te nemen dan zou dat wel top zijn hehe
Vind ik leuk
mablo46 +516
donderdag 14 september 2017 om 07:10
ik denk iets van 80%! :P
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 13:28
dat zou fijn zijn hehe
maar met 15% ben ik ook tevreden
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 00:03
Mooi zo, is alleen maar het bewijs dat de topspelers van Ajax die de stap maken ook daadwerkelijk goed genoeg zijn. Zal de prijzen in de toekomst weer verhogen.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 00:04
Geen 40 - 45 miljoen pakken leverde een gedemotiveerde Sanchez op.

Top gedaan Marc, wij staan op eigen benen !

Tottenham Hotspurs, powered by Ajax players !
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 september 2017 om 00:08]
Vind ik leuk
Marco S +2507
donderdag 14 september 2017 om 00:06
Nee man. Je moet je nooit laten bespelen door een zaakwaarnemer.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 00:07
Malle pietje ben jij. Eigen benen. Geen voetbal op tv vanavond omdat het geld op de bank staat. Je snapt het niet hè.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 00:10
Klopt het zat niet mee tegen Nice en Rosenborg.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 00:43
Voor 45 miljoen moet je wel een team kunnen bouwen dat over 2 wedstrijden een kans heeft tegen Rozenburg, dat je Cl niet haalt kan zeker gebeuren maar EL missen had ik niet verwacht... Zeker niet na de loting.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 00:47
Soms zit het mee en soms zit het tegen.
Met geld is veel te koop maar niet alles.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 00:58
Sorry maar met deze verdediging kan je toch niet blij zijn! De Ligt is een talent en zwemmen helpt bij de ontwikkeling maar dan liever naast een badmeester als sanchez ipv naast Veltman die zijn eigen man steeds kwijt is. Je merkt aan het middenveld dat er weinig vertrouwen is in de verdediging, daarom presteren deze spelers ook minder. Sanchez is niet te vervangen voor een nl ploeg, net als Alax in het verleden bij PSV, maar er was wel een beter alternatief geweest.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 01:24
Feyenoord - Man City:

Qua verdediging, wat ben ik trots op De Ligt en Velman !
Vind ik leuk
zaterdag 16 september 2017 om 00:00
Rare reactie, jij denkt dat jullie verdediging de 0 had gehouden? Van man city met 0-4 verliezen is geen schande, van Rozenburg over 2 wedstrijden met +100 mil op de bank wel.

Ik zit hier niet om Ajax af te zeiken maar jullie komen aan met een wedstrijd tegen de duurste ploeg van de wereld.
Vind ik leuk
zaterdag 16 september 2017 om 00:08
"Ik zit hier niet om Ajax af te zeiken maar jullie komen aan met een wedstrijd tegen de duurste ploeg van de wereld."

Real Madrid 743,80 mln.
Barcelona 706,50 mln
Chelsea 614,40 mln
Manchester City 588,50 mln
Manchester United 565,75 mln
Ajax 106,98 mln
PSV 91,85 mln
Feyenoord 96,80 mln
Vind ik leuk
zaterdag 16 september 2017 om 00:21
4 dagen terug had vp een artikel waarin stond dat City de duurste ploeg vd wereld is op dit moment, erg veel recenter kon ik het niet vinden. Maar als jij wil aantonen dat er duurdere ploegen zijn, be my guest. Vorig seizoen verraste feyenoord man u, woensdag kon ik genieten van het prachtige spel dat City op de mat legde. Eerlijk, we zijn overklast, maar ik geniet ook gewoon van het voetbal. Dat had ik ajax ook 100% gegund, al was het maar voor de punten voor nl.
Vind ik leuk
zaterdag 16 september 2017 om 00:23
Feyenoord was gewoon bang voor Man City.
Ongelofelijk en dat in hun eigen kuip.
Vind ik leuk
zaterdag 16 september 2017 om 00:31
Helemaal waar, de 1e helft liepen ze achteruit. Maar toch, city voetbalde ook goed en fel en dat was mooi om te zien. Natuurlijk gun ik ons meer, ik hoopte de 0-0 vast te kunnen houden, dan kunnen er altijd rare dingen gebeuren.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 01:36
Dat Nederlanders nog steeds geloven dat je in de huidige markt met de huidige competitie voor 50 miljoen een fatsoenlijk team op de been kan brengen. De prijzen zijn absurd dus je kunt niet alles kopen wat je wil en het belangrijkste ook niet iedereen die je wilt wil komen.
Stop gewoon met die fifa mentaliteit en wordt wakker. Je staat gewoon waar je hoort te staan door de huidige ontwikkelingen.
Vind ik leuk
AFC +2641
donderdag 14 september 2017 om 01:49
Nice en rosenburg waren ze zwaarste lotingen .. Als trainer en staf/ directie zorg je ervoor dat er n team staat dat beter is en meer kansen gecreëerd om te winnen .. Meer kan je niet doen.. Nice had je verdiend moeten winnen en dat had vervolgens n hoop gezeik gescheelt
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 00:08
een mooi bedrag
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 08:01
Het zegt meer over blijkbaar de top in Nederland, dat er ex spelers bij een subtopper in staan in Engeland. Als we dat als iets zien om, trots op te zijn is het triest gesteld.
Vind ik leuk
Frenkie +2956
donderdag 14 september 2017 om 00:04
Ze mogen de scheidsrechter ook bedanken
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 00:06
Sanchez looks like a bargain...... Het is ook een koopje!
Vind ik leuk
Jordanees +5843
donderdag 14 september 2017 om 00:09
Top verdediger, dat was al snel te zien...
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 00:16
Ajax heeft Davinson Sánchez te vroeg verkocht.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 00:19
Klopt!!!
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 13:35
Oneens.

Ik haalde een mantra en citaat aan van talloze Ajax-sympathisanten die in een parallel universum leven en nog steeds in de veronderstelling zijn dat Ajax het toonaangevende epicentrum van voetbal is.

Niets is uiteraard minder waar. Davinson Sánchez was Ajax namelijk al ontgroeid toen hij er speelde. De club was voor hem slechts een 'stepping stone', maar volgens primeurpassanten 'was hij nog niet klaar voor het grotere werk en moest eerst in Amsterdam en in de eredivisie rijpen bij een club die zich niet eens Europees wist te kwalificeren. Dat is uiteraard een werkelijk hilarisch gedachtengoed.

Fijne dag nog!
Vind ik leuk
Marco S +2507
donderdag 14 september 2017 om 00:22
Dat vind ik ook. Slecht management van Ajax wederom.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 00:29
Ach alsjeblieft zeg, onnozel gelul. Prima ingekocht van Overmars en binnen een jaar met 40 miljoen weer verkocht. Zo makkelijk scoren, maar je had Sanchez dit ook niet aan kunnen doen een europa loos seizoen, was veel en veel te goed voor de eredivisie
Vind ik leuk
Marco S +2507
donderdag 14 september 2017 om 12:08
Niet zo lelijk doen. Onnozel is geen feitenkennis.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 10:35
Zeiken om het zeiken.
Vind ik leuk
Gerro +2589
donderdag 14 september 2017 om 00:19
te goed om te falen HELAAS. ja vind dat ie te weinig respect heeft getoond voor Ajax daar na 1 seizoen al te vertrekken.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 00:22
Hij verveelde zich in de eredivisie geen niveau voor zo een topper
Vind ik leuk
mablo46 +516
donderdag 14 september 2017 om 07:10
hij kreeg idd geen weerstand, haha
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 00:32
Sanchez voor veel te weinig verkocht. Hadden meer dan 80 miljoen moeten vangen. Hij is nu al beter dan Hummels.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 00:59
Klopt
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 00:37
Over Kluivert was iedereen ook na de 1e 3 wedstrijden dolenthousiast.
Of Dolberg. Ik noem maar ns wat.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 september 2017 om 00:38]
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 00:43
Over KLuivert ben ik nog nooit enthousiast geweest.
Sanchez,die vonden we wel allemaal al direct geweldig.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 00:53
Afwachten maar. In die finale speelde hij niet denderend. Hij is soms wat te druistig. Dan verspeelt hij zomaar een bal, door 30 meter te gaan wandelen. Zulk soort dingen.
Vind ik leuk
Vamos M +2709
donderdag 14 september 2017 om 01:03
En met 3 centrale verdediger hoe Spurs speelt is ook makkelijk verdedigen.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 13:05
In de finale deed hij dat geen enkele keer. Wel passings naar Dolberg die onderschept werden. Te veel.
Verdedigend ook toen een beest. Ondervond ook Pogba.
Vind ik leuk
United FC +10334
donderdag 14 september 2017 om 00:54
Wat een baas!!
Vind ik leuk
Vamos M +2709
donderdag 14 september 2017 om 01:03
Dankjewel voor het compliment....
Vind ik leuk
Garinsha +2367
donderdag 14 september 2017 om 09:12
En dan te bedenken dat ik laatst las dat de ligt beter is... AHAHA de ligt is een goeie begrijp me niet verkeerd maar hij is nog lang niet waar sanchez is.. Beast!
Vind ik leuk
United FC +10334
donderdag 14 september 2017 om 09:29
Haha nou die kan echt niet tippen aan Sanchez! De Ligt heeft zeker potentie. Maar Sanchez is toch wel van de buitencategorie. Daarom was het ook een goed duo samen. Nu zie je de tekortkomingen (heeft ook met ervaring te maken).
Vind ik leuk
Garinsha +2367
donderdag 14 september 2017 om 10:42
PRECIES!
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 15:51
Komt ook door zijn lichaamsbouw. Dat zie je bij de Franse talenten ook.
Vind ik leuk
United FC +10334
donderdag 14 september 2017 om 15:54
Ja die hebben hun lengte en fysiek wel mee!
Vind ik leuk
AFC +2641
donderdag 14 september 2017 om 01:16
Laten we trots zijn en zeggen hij heeft ooit voor ons gespeeld.. Freaking beest
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 01:37
Van 5 mil naar 42... Overmars heeft dit prima gedaan! Ajax speelt nu geen cl of el en de waarde had dan sowieso gedaald. Sánchez doet het tot nu toe goed en als dat zo door gaat wordt het vast de duurste verdediger, maar Ajax en overmars konden niet anders. Weet niet of ze een percentage van doorverkoop hebben afgedwongen maar al met al blijft het goed
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 september 2017 om 01:38]
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 01:40
ja ja mensen en dat komt natuurlijk omdat hij met betere voetballers beter is geworden of in Engeland heeft leten voetballen.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 06:43
Als mensen zeggen dat ze sanchez niet wg moesten doen, dan kan kan je dat ook nog steeds zeggen over suarez/eriksen. Wanneer je die nu had verkocht leverden ze nog meer op....
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 06:53
Die vertrekt volgend jaar voor 160 miljoen naar PSG
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 07:33
Razend knap dat Sanchez zo probleemloos aanhaakt bij Spurs! Geweldige speler, maar dat wisten wij al!
Vind ik leuk
frankn27 +3620
donderdag 14 september 2017 om 07:50
Denk eerder dat Aubameyang kapot gespeeld is door de arbitrage, wat een wereldgoal maakte hij zeg....
Vind ik leuk
frankn27 +3620
donderdag 14 september 2017 om 07:51
Ajax heeft hem natuurlijk prima verkocht, zou me meer zorgen maken om Dolberg die gaat indd nooit meer zoveel opleveren op deze manier
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 08:15
Aubameyang scoorde een zuiver doelpunt. Echter werd onterecht afgekeurd.
Hoezo opgevreten. Die Duitsers waren veel beter. Die Sanches is een beperkte speler die aan het eind van dit jaar gewoon op de bank zit. Maarja zoals gewoonlijk word alles met een Ajax geurtje als absolute wereld klasse gezien door de " objectieve kenners"
En zeker Tottenham moet je niet serieus nemen want die hebben een bijzondere slechte scouting.
Vind ik leuk
Garinsha +2367
donderdag 14 september 2017 om 09:18
Grappige gast.... beperkte speler... yeah right.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 10:32
Jou ook niet.....
Vind ik leuk
michelhx +1990
donderdag 14 september 2017 om 10:41
Maar toch scoorde Aubameyang. Ook al werd die afgekeurd.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 12:02
Doodzonde dat het Ajax bestuur met uitzondering van Overmars geen versterking wou halen. Bergkamp, van de Sar en de RvC hielden directe versterking tegen waarop Sánchez dacht wegwezen hier.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 12:44
Triest allemaal,heb je eindelijk een killer.

Kut geld
Vind ik leuk
DubRtd +11834
donderdag 14 september 2017 om 14:03
"What a find Sanchez was #COYS"

Ja.... stond ten slotte 4 maanden geleden in de EL finale dus dat was goed zoeken geblazen voor Spurs.

Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 14:56
Ik ben in deze ook wel benieuwd hoe dezelfde mensen zouden hebben gereageerd als de 2-2 van Aubameyang wel gewoon goed gekeurd was?

Een verdediger kan een lekkere pot spelen, maar als zijn directe tegenstander een belangrijk doelpunt scoort wordt alles al snel minder.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 18:47
Stond behoorlijk vrij bij die 2-2 die werd afgekeurd , had nog moet zien wat er dan was gebeurd wat dortmund was beter dan spurs
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Spurs-fans door het dolle heen met Sánchez: 'Hij vernietigde Aubameyang volledig'