Britse media rekenen af met Feyenoord: 'Desastreuze tactiek Van Bronckhorst'

    Britse media rekenen af met Feyenoord: 'Desastreuze tactiek Van Bronckhorst'

    donderdag 14 september 2017 om 07:53

    'Total football' in De Kuip op woensdagavond - maar helaas niet van thuisploeg Feyenoord. Manchester City, het sterrenensemble van Pep Guardiola, gaf met name in de eerste helft een voetbalshow weg, constateerden ook media uit Engeland. City won in Rotterdam-Zuid met twee vingers in de neus: 0-4. 

    'Het grootste compliment dat je City moet geven is dat ze amper écht hun best moesten doen in de eerste 25 minuten. Er vielen desondanks drie doelpunten en de wedstrijd was al gespeeld', schrijft The Daily Telegraph. 'Een paar seconden waren typerend voor hoe de machteloze Feyenoord-spelers zich moesten voelen. Eerst schopte Michiel Kramer rechtsback Kyle Walker finaal neer, zonder dat de boel ook maar enigszins in de buurt was, en direct daarna volgde een keiharde tackle van Tonny Vilhena op Kevin De Bruyne. Pure onmacht.'

    BBC vond dat Feyenoord na de pauze, toen het al 0-3 stond, iets beter voor de dag kwam. 'Maar nog steeds bleek City veel te goed voor de kampioen van Nederland. Ze werden natuurlijk ook geholpen door zeer matig verdedigen van de Rotterdammers. De ploeg van Giovanni van Bronckhorst werd geen moment gevaarlijk. Er zat geen enkele dreiging in het spel van de club. 28 procent balbezit, één serieus schot: dat verraadt alles.'

    Voorafgaand aan het Europese duel in De Kuip legde Guardiola de nadruk op zijn liefde voor het Nederlandse voetbal. Ooit speelden topclubs uit de Eredivisie 'total football'. Nu was het City dat een masterclass verzorgde op Nederlandse bodem. 'City was van de eerste tot de laatste seconde dominant. Dat kon ook door de rampzalige opstelling en desastreuze tactiek waar Van Bronckhorst voor had gekozen', aldus The Daily Mail. 'Hij koos voor rookies die het niveau niet aan konden.'

    'Na een halfuur was de wedstrijd al gespeeld. Voor Feyenoord restte niets anders dan de schade beperkt houden en het respect terugwinnen bij de eigen fans. In topscorer Nicolai Jorgensen miste de kampioen van Nederland z'n beste speler. Vooral het middenveld was erg slecht. Tonny Vilhena werd aan alle kanten voorbijgelopen, hij had niets in te brengen tegen dit City.'

    Lees ook: Van Bronckhorst en 'hulpeloze speelbal' Feyenoord aangepakt: 'Er klopte niets van'

    Plaats een reactie

    2cents +50895
    donderdag 14 september 2017 om 08:01
    Had hij nu toch maar wel met Koeman gebeld.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +14970
    donderdag 14 september 2017 om 08:29
    Je bent er nu een stuk sneller bij dan na Rosenborg Ajax. Ouwe successupportert!
    Vind ik leuk
    2cents +50895
    donderdag 14 september 2017 om 08:36
    Nee hoor, ga maar eens terugkijken.
    Vind ik leuk
    Metal +2385
    donderdag 14 september 2017 om 10:09
    Een trainer moet het toch op eigen kracht kunnen op dit niveau. Dat hij ineens een speelwijze op tafel tovert waarin ze nog nooit gevoetbald hebben is desastreus. Ga gewoon uit van je eigen kracht in een opstelling die men gewend is. Verlies had je toch al in moeten calculeren. Wil je al aanpassen, doe dat dan op het middenveld en gooi daar een extra controlerende speler neer, die ervoor zorgt dat er tussen de linies geen ruimte is om spelers aan te spelen. En ga voorin met twee snelle behendige balvaste spelers spelen.
    Ongelofelijk ook dat je Toornstra met zijn inzet en passie er niet inzet. Ook een van je meest ervaren spelers. En Kramer moet je meteen ontslaan, wat een dramafiguur is dat zeg. Ga je frustratie niet uiten op de benen van je tegenstander, lafbek. Je had die energie ook kunnen steken in meer sprintjes trekken om de opbouw van City te storen. Nu liep hij op een drafje tussen twee spelers in en deed eigenlijk net niks. Lijkt wel typisch spitsengedrag momenteel, want bijvoorbeeld Veldwijk heeft er ook een handje van. En maar kijken alsof het allemaal aan de rest ligt, bah!
    Vind ik leuk
    2cents +50895
    donderdag 14 september 2017 om 10:12
    Natuurlijk moet hij het zelf kunnen, maar ik denk dat dat voor deze wedstrijd even niet gold. Hoop dat hij de volgende thuiswedstrijden in de CL vasthoudt aan waar het team goed in is. Dan zijn er echt wel resultaten mogelijk.
    Vind ik leuk
    Metal +2385
    donderdag 14 september 2017 om 10:21
    Een belletje had nooit kwaad gekunt. Al was het maar een klein detail waar je zelf nog niet bij stil had gestaan, maar waarmee je wel beter tegenstand had kunnen bieden.
    Valt mij op dat het trainers niet lukt om de angel uit tegenstanders te halen. Vaak zit er een patroon in de opbouw waarbij 2 of 3 tegenstanders altijd worden betrokken. Als je zorgt dat zij niet meer aan voetballen toekomen dan krijg je een hele andere wedstrijd. Bij City zie je een De Bruyne die heel belangrijk is. Laat Vilhena hem totaal onschadelijk maken. Dan maar even niet teveel met opbouwen bemoeien, maar daar kwam hij nu ook totaal niet aan toe.
    Vroeger had je wel eens spelers die maar 1 taak hadden, de beste man van de tegenstander de hele wedstrijd schaduwen en keihard maar fair aanpakken als hij werd aangespeeld. Tegenwoordig is het alleen maar gelul van zones dekken. Maar topspelers kun je ook gewoon tussen de linies aanspelen. Zij zijn zo vaardig dat ze ook in die kleine ruimtes tijd genoeg hebben om iets nuttigs met de bal te doen.
    Verdedigen is sowieso een vies woord, want de meeste spelers grijpen helemaal niet in. Ze blijven of staan of lopen mee. Ga duels aan, hoe moet je anders ballen veroveren?
    Vind ik leuk
    Kuip +6401
    donderdag 14 september 2017 om 08:08
    Onze voetballers zijn slecht, maar onze trainers ( de Boer, Cocu etc etc ) zijn nog slechter. Ook van Brockhorst gaat natuurlijk hopeloos de mist in. Toen de opstelling gisterochtend al op VP verscheen, moest half Nederland al lachen om de keuze voor Kramer ipv de beste speler Toornstra en Amrabat en st Juste, die nooit spelen, ineens in de basis staan. Net als Keizer bij Ajax en Cocu bij PSV laat ook van Bronckhorst blijken geen enkel idee te hebben hoe je internationaal voetbal moet spelen.
    Vind ik leuk
    Ryan82 +926
    donderdag 14 september 2017 om 08:15
    Ben ik helemaal mee eens. Tacktisch weten zij geen raad
    Vind ik leuk
    Korm +30982
    donderdag 14 september 2017 om 08:20
    Ik Vond de Boer en Cocu altijd wel goed doen in de CL!
    Vind ik leuk
    Kuip +6401
    donderdag 14 september 2017 om 08:27
    Een seizoen deed PSV/Cocu het wel aardig door te overwinteren en de kwartfinale te bereiken. Ajax heeft nog nooit overwintert in de CL onder de Boer.
    Ik vind dat zeer mager.
    Vind ik leuk
    Korm +30982
    donderdag 14 september 2017 om 08:29
    Ajax had ook vaak een erg zware poule. Zwaarder dan die van Feyenoord nu. Ajax is nooit afgegaan zoals Feyenoord gisteren. Sterker nog Ajax presteerde zelfs derde te worden in een poule des doods (real, dortmund en city volgens mij)

    PSV had vorige jaar ook een lastige poule en zijn niet echt afgedroogd. al ben ik dan wel van mening dat ze boven Rostov moesten eindigen maarja Bayern deed zijn sportieve plicht niet.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 14 september 2017 om 08:30]
    Vind ik leuk
    donderdag 14 september 2017 om 08:35
    deze poule is ook gewoon zwaar hoor.....zowel ajax feyenoord als psv mogen een keer hopen dat 1 vd ploegen er geen zin in heeft of al geplaatst is.....
    Vind ik leuk
    Korm +30982
    donderdag 14 september 2017 om 08:58
    Deze ploegen zitten echt nog wel onder Barca, Real, Bayern, Atletico, juve en PSG. Sterker nog ik vind Napoli zelfs EL niveau. sterker nog ik denk zelfs dat ajax met het team van vorige jaar ver was gekomen in deze poule
    [Reactie gewijzigd op donderdag 14 september 2017 om 08:59]
    Vind ik leuk
    Corse996 +1139
    donderdag 14 september 2017 om 09:19
    Korm,

    Wat wil je nou zeggen dan met je City zit onder die en die?
    Als je bedoelt het City dat in 2012 tegen Ajax speelde heb je gelijk ja. Ik durf hem wel aan, dit City is halve finalist. 100%.
    Daarnaast zeg je Napoli EL niveau. Nam je al niet serieus, nu helemaal niet meer. Omdat ze verliezen bij Donetsk?
    Vind ik leuk
    Korm +30982
    donderdag 14 september 2017 om 10:38
    Kijk ff de statistieken van Napoli na, Ze plaatsen zich voor CL en eindigen in de EL (op vorige jaar na) dus ja napoli is meer een EL team dan een CL team.dan heb ik de uistlag van gisteren buiten gelaten want een eerste wedstrijd kan je altijd verliezen. We gaan het zien of City de halve finales gaat halen... dat mag wel eens tijd worden!

    Wat ik wil zeggen is dat Feyenoord het nog wel getroffen heeft met deze poule maar toch afgaat als een gieter

    maar je neemt mij niet serieus omdat ik een andere mening heb? je moet in een dictatuur gaan wonen waar alle neuzen 1 kant moeten staan....
    [Reactie gewijzigd op donderdag 14 september 2017 om 10:42]
    Vind ik leuk
    Corse996 +1139
    donderdag 14 september 2017 om 11:34
    Zal wel tijd worden? Volgens mij stonden City 15/16 ook in de halve finale.
    Napoli draait gewoon goed. Dat ze 2x verliezen in de 8ste finales van de later CL winnaar mag geen schande heten.
    En daarom zeg ik, je mag een andere mening hebben, maar feiten liegen niet. Niks met dictatuur te maken.
    Vind ik leuk
    Korm +30982
    donderdag 14 september 2017 om 13:13
    ja dat ene jaartje, voor de rest werden ze 2de ronde uitgeschakeld. Voor het geld en spelers mag je toch wel meer verwachten?

    Latere CL winnaar? alleen vorige jaar real... daarvoor speelde napoli EL. dat zijn pas feiten ;)
    Vind ik leuk
    Corse996 +1139
    donderdag 14 september 2017 om 14:35
    Je spreekt jezelf constant tegen. Napoli is een EL tegenstander. Dat team wat er dit jaar staat gewoon niet, en hetzelfde geld voor City. Enorm aan kwaliteit gewonnen door trainer/spelers. Nou weet ik dat je een verkapte Ajacied bent, maar resultaten uit het verleden zeggen zo weinig. En dat weet je ook, want je zegt zelf, '' het Ajax van vorig jaar had nog kans in deze poule''.
    Wat dan overigens weer nergens op slaat.
    Vind ik leuk
    Korm +30982
    donderdag 14 september 2017 om 15:29
    ik spreek mezelf niet tegen, we hebben gewoon een andere mening ;)

    verkapte ajacied???
    Vind ik leuk
    Jozef +34565
    donderdag 14 september 2017 om 18:04
    Katertje?
    Vind ik leuk
    Korm +30982
    vrijdag 15 september 2017 om 09:38
    na feyenoord te hebben gezien wel maat!
    Vind ik leuk
    donderdag 14 september 2017 om 17:55
    Je doet alsof alle 6 wedstrijden al gespeeld zijn. Dit is gewoon een hele zware poule waar ook psv en ajax het moeilijk in zouden hebben.
    Vind ik leuk
    Jozef +34565
    donderdag 14 september 2017 om 18:10
    Niemand ontkent dat. CL is gewoon te hoog gegrepen voor onze topclubs, dus ook voor Feyenoord. Geen schande, maar na gisteravond is City niet ineens een Europese topper, sorry.
    Vind ik leuk
    Koeien +2244
    donderdag 14 september 2017 om 09:46
    Ik weet het niet zeker, City is qua spelers al ijzersterk, maar hoe Guardiola ze op het veld zet is gewoon op het geniale af.

    Ik snap werkelijk niet hoe ze zonder bal zo op de man kunnen zitten, alle mogelijke passlijnen hebben afgesloten en in de seconde na balbezit heroveren, direct 10 beschikbare afspeelpunten kunnen hebben.

    Natuurlijk is het niveauverschil schrijnend, maar ik denk dat de tactiek van Guardiola een extra schepje bovenop het al goede team geeft en zeker kandidaten zijn voor de CL titel.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +8824
    donderdag 14 september 2017 om 10:00
    Helemaal mee eens pep Gardiola is ook een magische fantastich trainer.
    Vind ik leuk
    Korm +30982
    donderdag 14 september 2017 om 10:41
    Grote clubs trainen is minder lastig dan kleinere clubs. Zou guardiola wel bij een Porto, benfica of sevilla willen zien. kijken of hij dan ook dit soort kunstjes kan tonen
    Vind ik leuk
    Korm +30982
    donderdag 14 september 2017 om 10:40
    City is dit seizoen ijzersterk begonnen en eindelijk lijkt guardiola zijn draai gevonden te hebben. Bayern en Barca was niet zo moeilijk.. maar het heeft ook ff geduurd want de vorige 2 jaar viel city mij wel erg tegen met het materiaal wat ze hebben
    Vind ik leuk
    Jozef +34565
    donderdag 14 september 2017 om 18:08
    Het lijkt erop dat City ineens Europese top is geworden, Korm.

    Er waren tijden dat je dan ook fatsoenlijk moest presteren in de CL, maar dat hoeft tegenwoordig niet meer. Het volstaat als je met 0-4 van Feyenoord wint volgens mij.

    Ik zie ook wel dat City leuk is begonnen en gisteren speelden ze heel sterk (en Feyenoord ver beneden zijn kunnen...dit is een verkapt compliment Feyenoorders...;-)), maar laten we even normaal doen: ze hebben nog niks bereikt. Punt.
    Vind ik leuk
    Sazzz +11212
    donderdag 14 september 2017 om 08:38
    Vergeet niet dat wij altijd in klote poules zaten en dat we ook ooit gigantisch genaaid zijn door de scheids en die knipoog Kroaat
    Vind ik leuk
    Korm +30982
    donderdag 14 september 2017 om 09:00
    ach ze staan in iedergeval alle 3 weer met beide beentjes op de grond
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +8228
    donderdag 14 september 2017 om 08:28
    Ik vond amrabat en st juste juist de beste spelers, samen met karim.

    Het was Kramer en Nelom die echt zichzelf bewezen dat ze in het buitenland niets te zoeken hebben.

    En de 532 eerste helft was dom. Je moet de slag op het middenveld aangaan, niet achterin.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +8824
    donderdag 14 september 2017 om 10:04
    Ik neem het gio wel kwalijk ja dat we nog steeds met een kramer en Nelom verder moesten gaan .
    Hij moest al geweten hebben dat ze beiden totaal geen CL matriaal zijn .
    Ik hoop echt stel dat we alsnog mochten overwinteren dat hij in de winterstop nog steeds dit zal aanpakken.
    Vind ik leuk
    Koeien +2244
    donderdag 14 september 2017 om 10:22
    Klopt, teveel druk op de verdedigers terwijl dat niet de meest voetballende spelers op het veld zijn. Hierdoor paniekperen naar voren zodat het middenveld zich loos moet rennen op onhaalbare ballen.

    Als je niet uitstekende veelzijdige backs hebt met een conditie van een marathonrenner moet je geen 5 achterin doen. Kopsterke Kramer zat alleen voorin te hangen, nutteloos te wezen. Die had beter wat lager kunnen hangen met een extra middenvelder erbij om lange ballen van verdedigers/keeper op te vangen.

    City speelde feitelijk 3-3-4, dus je had denk ik met een laaghangende 4-3-3 meer kunnen bereiken als je eenmaal die 4 aanvallers voorbij bent. Zo creeer je ook qua formatie meer afspeelpunten en driehoekjes die Feyenoord duidelijk te weinig had.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 14 september 2017 om 10:23]
    Vind ik leuk
    T&T +9703
    donderdag 14 september 2017 om 08:42
    Precies..
    Maar Gio ...is nogsteeds niet instaat om te anticiperen en vooral zijn wissel beleid is dramatisch....en dat roep ik al 2 jaar...alleen zit er ook geen enkele vooruitgang in.

    Jammer.
    Vind ik leuk
    Kramertje +824
    donderdag 14 september 2017 om 08:56
    T&T ik ben het niet helemaal met je eens mischien toen de wedstrijd al gelopen was en de zenuwen mischien deels verdwenen waren maar ST. Juste liep het eerste half uur nou niet echt met zekerheid te voetballen. Vilhena viel mij ook zwaar tegen.
    en Botteghin zat ook een paar keer mis.
    Zoals een Toornstra een van je betere spelers moet je altijd laten spelen en Kramer lastig er was niet veel aansluiting ik denk dat een Jorgensen in deze opstelling ook niet zo veel had kunnen laten zien.
    en als de 1 - 0 al valt in de eerste minuut dan wordt het een hele lastige avond
    Vind ik leuk
    T&T +9703
    donderdag 14 september 2017 om 09:02
    In deze wedstrijd geef ik je helemaal gelijk , maar mijn kritiek is over het het algemeen .
    Ik vind Gio zoiezo heel matig wisselen..... Maar ik zal net doen alsof hij er ineens niets meer van bakt.
    Dit was heel slecht.. maar ik ga niet al te veel meer zeiken hierover.
    ;-))
    Vind ik leuk
    Ryan82 +926
    donderdag 14 september 2017 om 10:11
    Snap totaal niet hoe nederlandse clubs verdedigen. Ik zag verdedigers continu te laat naar de man gaan. Geen communicatie onderling. Lopen weg van hun man. El Amhadi wilde dit eigenlijk ook zeggen; Tactisch wisten ze geen raad met Amrabat extra in de verdediging.. Fysiek komt elke eredivisie speler te kort in de top.. Er moet drastisch verandering komen in het manier van trainen. We leiden jongetjes op ipv kerels!
    Vind ik leuk
    donderdag 14 september 2017 om 17:53
    En toch ware st. juste en amrabat de betere op het veld gister.

    Wat hoop ik snel dat haps beter is... die nelom is niet om aan te zien


    Dan krijg je de volgende opstelling ) Waar ik op hoop

    Haps, Arie, St. Juste, Amrabat

    Vilhena Toornstra El ahmadi

    Boetius jorgensen Berghuis
    Vind ik leuk
    Marcodonna +1063
    donderdag 14 september 2017 om 08:11
    Ik denk dat dat het met tacktiek en opstelling niet echt te maken heeft.
    Tegen MC moet je als Nederlandse club het geluk hebben dat ze een off-day hebben en zelf alle geluk aan je kant moet hebben.
    Vind ik leuk
    Jozef +34565
    donderdag 14 september 2017 om 18:14
    En vooral niet via een enorme knulligheid na twee minuten op 1-0 achter komen... Dat was essentieel volgens mij.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26774
    donderdag 14 september 2017 om 08:14
    Het is goed hoor zeikerdjes.
    Wij hebben geen olie sjeiks die middenmoters kopen ;).
    Vind ik leuk
    Sazzz +11212
    donderdag 14 september 2017 om 08:39
    City was zelfs niet eens dat
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26774
    donderdag 14 september 2017 om 08:53
    Gevallen reus net als newcastle. In 2008 waren ze gewoon een subtoppertje,net als psg ;)
    Vind ik leuk
    Korm +30982
    donderdag 14 september 2017 om 11:30
    dat was Feyenoord ook ;)
    Vind ik leuk
    Korm +30982
    donderdag 14 september 2017 om 11:30
    klopt maar jullie hadden wel de vrienden van nodig ;)
    en PSV de gemeente (laat ik hem zelf maar maken)
    Vind ik leuk
    donderdag 14 september 2017 om 08:16
    Was ook verbaasd over de opstelling, maar mist wel in Engeland het besef dat geld regeert in het hedendaagse voetbal.
    Vind ik leuk
    Drobtine +2392
    donderdag 14 september 2017 om 08:23
    Hij koos voor rookies die het niveau niet aan konden. Dat zijn wel de spelers die volgens iedereen zo goed zijn ingekocht deze zomer. Eigenlijk vond ik alleen Boetius een redelijk niveau halen.
    Vind ik leuk
    Jeroenvk94 +3849
    donderdag 14 september 2017 om 08:54
    Amrabat... was toch echt de beste Feyenoorder
    Vind ik leuk
    donderdag 14 september 2017 om 08:58
    Het waren toch allemaal rookies..... Inderdaad Drobtine, ze hadden gewoon Neymar en Mbappe moet kopen... DOM! (zucht)
    Vind ik leuk
    Wilhelmus +446
    donderdag 14 september 2017 om 08:33
    En terecht ook.. Hoe kan je nou tegen een veel beter City met 3 aanvallers gaan spelen? Je kan toch niet met Kramer aankomen? Dat Toornstra hier wat van gaat zeggen tegen zijn coach is meer dan begrijpelijk... D

    Deze wedstrijd toont aan dat v. Gaal in 2014 groot gelijk had door zijn tactiek aan te passen naar een 5-3-2 systeem...

    Deze wedstrijd toont ook aan dat het niet gek is dat we 35e staan op de Fifa ranking. Als Vilhena al basisspeler is bij het NL elftal en alle Nederlanders bij Feyenoord in het Nl elftal moeten staan.. het verschil was echt te groot!
    Vind ik leuk
    donderdag 14 september 2017 om 08:40
    city liet weer eens zien dat tegenwoordig gaat om de clubs met de grootste begroting trouwens zowel kramer als vilhena hadden een rode kaart kunnen en moeten krijgen smerige tackles zeg zeker die van kramer maar ja feyenoord heeft gestreden en het maakt nou niet echt uit of je hier psv of ajax tegen had neergezet wat dan was het resultaat toch hetzelfde gebleven
    Vind ik leuk
    dhrwobo +22699
    donderdag 14 september 2017 om 08:40
    Ik heb vanaf minuut 1 al niet kunnen begrijpen dat je Toornstra op de bank zet. Als iemand agressie en loopvermogen in de wedstrijd kan gooien dan is Jens het wel. De nieuwe Kuijt. Beginnersfout van Gio. En dat mensen over Kramer zeiken is onzin (los van z'n tackle) want geen enkele Feyenoord spits had iets kunnen klaarmaken op een eiland tegen City
    Vind ik leuk
    donderdag 14 september 2017 om 08:45
    De realiteit is blijkbaar dat ze in landen als Engeland nog steeds denken dat clubs uit landen als Nederland zouden kunnen wedijveren met de miljarden die daar omgaan in de voetbalindustrie. Even inwrijven dat zij het totaalvoetbal spelen en dat het vreemd is dat Feyenoord gekozen heeft voor "rookies". In Rotterdam hebben ze nu eenmaal niet 100 gelijkwaardige spelers voor het eerste. Alsof een F1 team het opneemt tegen een F3 team en zich vervolgens op de borst gaat kloppen omdat ze gewonnen hebben. Chapeau!
    Vind ik leuk
    donderdag 14 september 2017 om 08:58
    het gaat niet om 100 gelijkwaardige spelers... het gaat er om dat je toch nooit, behalve als iemand geblesseerd is, je jou beste speler op de bank zet?! (Toornstra). Dan wil je gewon niet winnen....
    Vind ik leuk
    Jeroenvk94 +3849
    donderdag 14 september 2017 om 08:55
    Jammer dan. De kop is er af, verloren.
    Tegen Shakhtar en Napoli herpakken.
    Vind ik leuk
    666 +4899
    donderdag 14 september 2017 om 08:57
    Alsof een systeem uitmaakt wanneer je als 11 bange en nerveuze lammetjes aan zo'n wedstrijd begint.

    Wanneer elke speler aan de andere zijde minstens 1 klasse beter is dan de beste aan Feyenoord zijde maakt de nuance van een systeem geen klote meer uit.
    Vind ik leuk
    Jozef +34565
    donderdag 14 september 2017 om 18:17
    Vilhena was de sleutel gisterenavond.

    Die brak helaas al binnen twee minuten.
    Vind ik leuk
    plein19 +1411
    donderdag 14 september 2017 om 08:58
    Milde commentaren
    Vind ik leuk
    Ealanta +169
    donderdag 14 september 2017 om 09:16
    Het verschil in geld is gewoon veel te groot, daarnaast begin je gewoon erg slecht met angst en teveel respect voor de tegenstanders. Een beetje hetzelfde als Frankrijk tegen Nederland.

    Die actie van Kramer was schandalig, dat was gewoon donker rood, je hebt geluk dat het geel blijft en niet met 10 man komt te staan tegenover zo'n elftal. Gewoon echt nooit meer opstellen Mr Kortsluiting in zijn hoofd.

    Heb ik nog iets positiefs kunnen zien in de Kuip ?
    Boëtius, Amrabat, El Ahmadi, Toornstra krijgen van mij nog een voldoende.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 september 2017 om 09:42
    Zo, goedemorgen... Zijn weer even kneiterhard met beide beentjes op aarde gezet. Zwakke tactiek en opvallend zwakke opstelling maar goed. ook met 13 man hadden we hier niet van kunnen winnen. Alle spelers 8 x zo sterk en 6 x zo snel..
    Vind ik leuk
    donderdag 14 september 2017 om 09:55
    Als je de belangrijke blessures ziet bij Feyenoord en Vitesse vlak voor hun Europese duels opgelopen -op het veld van Heracles en Excelsior- mag je misschien alleen nog maar blij zijn dat ze tenminste afgelopen week niet uit naar VVV hoefden.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 14 september 2017 om 09:56]
    Vind ik leuk
    kees ee +507
    donderdag 14 september 2017 om 10:09
    ONZIN !! naar blijkt is de engelse pers . . bijna net zo goed ingevoerd als de nederlandse, . . NIET dus.
    Vind ik leuk
    Hulsink +376
    donderdag 14 september 2017 om 10:24
    Ja. Van Bronckhorst vindt een belletje naar Koeman overbodig, zijn technische staf was immers op volle sterkte. Natuurlijk gun ik Feyenoord deze nederlaag niet maar deze trainer moet zijn ijdeltuiterij opzij zetten!
    Vind ik leuk
    donderdag 14 september 2017 om 10:28
    Kramer in de spits waarom geen Larson? Nelom blijven opstellen, waarom?
    Is er niets beter bij Feyenoord wat een afgang. Geen Toornstra? Belachelijk.
    Een grote blunder Gio snel verbeteren want op deze manier wordt het helemaal niks.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 september 2017 om 18:04
    Ik snap ook niet dat hij telkens nelom opstelt... Als hij na gisteravond niet in ziet dat hij daar beter amrabat kan neerzetten ( als haps nog geblesseerd is ) dan weet ik het ook niet meer.
    Vind ik leuk
    michelhx +3161
    donderdag 14 september 2017 om 10:39
    Tja, ik vond het zelf ook vreemd dat hij koos voor St. Juste en Amrabat in de basis. Beide waren ontzettend nerveus in de eerste helft en stonden onder hoogspanning.
    Vilhena was de slechtste man van het veld gisteren.
    Ook de wissel Toornstra / Berghuis begreep ik niet.
    Volgende thuiswedstrijden gewoon uitgaan van eigen tactiek met wellicht wat defensievere spelers.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 september 2017 om 11:02
    Nu weet Feyenoord ook wat voetballen is...
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 september 2017 om 18:28
    Dat wisten ze 15 jaar gelede ook al :)
    Vind ik leuk
    donderdag 14 september 2017 om 13:47
    De kans dat Feyenoord zou scoren en dat Vitesse een goed resultaat haalt, is hoe dan ook al een stuk kleiner na het uitvallen van belangrijke spelers afgelopen weekend op het 'veld' van Heracles en Excelsior. We mogen nog van geluk spreken dat ze niet uit naar VVV hoefden.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Britse media rekenen af met Feyenoord: 'Desastreuze tactiek Van Bronckhorst'