'Je hoeft geen medelijden te hebben met ons, maar het verschil is te groot'

'Je hoeft geen medelijden te hebben met ons, maar het verschil is te groot'

donderdag 14 september 2017 om 08:26

Ook Feyenoord-trainer Giovanni van Bronckhorst schrok woensdagavond van het niveauverschil met Manchester City. "Dit is de kennismaking met het allerhoogste niveau", zei hij na de 4-0 nederlaag in De Kuip tegen de NOS.

Feyenoord kwam binnen twee minuten op achterstand, kreeg binnen tien minuten een tweede treffer om de oren en na 25 minuten stond het al 0-3. "Ik vond het de eerste helft heel teleurstellend", erkent Van Bronckhorst. "Je weet dat het voor een aantal jongens de eerste keer is op dit niveau en dat tegen een van de beste teams in Europa."

Van Bronckhorst hoopte dat zijn elftal in de wedstrijd zou groeien, maar dat gebeurde niet. Hij zoekt nog naar antwoorden. "Ik denk dat het de spanning was. Je hoeft geen medelijden te hebben met ons. Ik ben blij dat we in de Champions League spelen, maar je ziet dat het verschil te groot is."

Sjachtar Donetsk won thuis met 2-1 van Napoli, dat over twee weken in Napels de tegenstander is van Feyenoord. Feyenoord zal vertrouwen moeten tanken om mee te blijven doen in groep F. "Verloren is het nog niet, maar we weten dat het een heel zware poule is."

Plaats een reactie

Pino61 +8494
donderdag 14 september 2017 om 08:31
Ja
Vind ik leuk
Itsese +1748
donderdag 14 september 2017 om 08:32
Kennismaking? We zijn deze ploegen wel eens vaker tegen gekomen met Nederlandse clubs, vaak dichtbij gezeten. Dit is een confirmatie dat geld alles bepaald in deze tijd.
Vind ik leuk
Spartan +2736
donderdag 14 september 2017 om 08:56
Van Bronckhorst zoekt nog naar antwoorden....
Ik heb het antwoord wel. GELD!

Zo simpel is het.

Verschil tussen Engeland en de rest van europa is niet meer te overbruggen.

Alleen grootmachten Real Madrid, Barcelona en PSG kunnen financieel aanhaken.

Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 09:04
Psg is geen grootmacht! Alleen financieel, maar ik denk dat alleen Bayern bestaansrecht heeft in een zin waar real en Barca in staan.
Vind ik leuk
Spartan +2736
donderdag 14 september 2017 om 09:10
Ik bedoelde het ook financieel.
Overigens komen ze ook sportief aardig in de buurt met een aanvalslinie van Neymar, Mbappe en Cavani.

Bayern kan financieel wel mee, maar die hebben een ander beleid. Zij weigeren gewoon mee te gaan in de waanzin van de hoge transfersommen.

Ook Bayern gaat dit jaar geen hoge ogen gooien.
Vind ik leuk
chicken +6138
donderdag 14 september 2017 om 09:58
Precies...op dit niveau is bayern de enigste die zijn eigen broek op kan houden. In Spanje leasen ze de spelers in feite vd bank. Mocht die psg sjeik er genoeg van hebben dan is psg binnen 1 seizoen al zijn spelers kwijt. United kan zich ook staande houden, maar de rest...
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 10:30
Juventus.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 09:56
Geld en de kwaliteit die je kan aantrekken bepaalt veel.
Maar de Fey defensie is ook niet echt top. In de eredivisie worden die fouten niet afgestraft. In de CL wel. En dan kom je gisteren nog goed weg...dat City niet verder door drukte anders verlies je gewoon met 0-7 .
Vind ik leuk
JJD +215
donderdag 14 september 2017 om 19:05
Ik weet ook nog wel een antwoord: Toornstra eruit houden taktische fout en over bepaalde belangrijke spelers niet kunnen beschikken.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 08:33
Ach, je kunt het maar gehad hebben. De sterkste van de groep in een thuis wedstrijd waar de verwachtingen hoog gespannen zijn. Vanaf hier kan het alleen maar beter gaan.
Vind ik leuk
Morris +14394
donderdag 14 september 2017 om 08:33
de vraag is hoe Feyenoord omgaat met deze nederlaag en of ze punten gaan laten liggen in de competitie.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 08:35
Feijenoord speelde gewoon vreselijk slecht , het niveau was gênant . Ze scheten in hun broek voor Manchester City . En dan stellen ze ook nog het lachertje van Kramer op .
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 08:45
Het lachertje van Kramer? Wie is dat? Nelom?
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 08:35
V. Bronckhorst had zich deze woorden kunnen besparen door realistisch te gaan voetballen i.p.v. 4-3-3 met kramer voorop en 2 sloompies in het centrum van de verdediging..wat een drama.
Vind ik leuk
TdoubleU +1200
donderdag 14 september 2017 om 08:36
Man. City, aangenaam!
Vind ik leuk
Woudo +7085
donderdag 14 september 2017 om 08:42
Mijn kater is minstens even groot als het verschil gister, Maarja was te verwachten!
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 08:44
Van die kater of van dat verschil;)?
Vind ik leuk
Woudo +7085
donderdag 14 september 2017 om 08:48
Beide haha, waren na de kuip ons verdriet maar weg gaan drinken in t centrum ;) hoop wel dat ze hiervan leren het leek wel alsof ze bang waren.. Buiten dat is City een geweldig team en het leek wal of alles lukte wat ze deden. Was ondanks de nederlaag wel fantastisch om mannen als de Bruyne en aguero te zien in t stadion!
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 09:05
Nja weet je wat het is.. de meeste hadden wat goede hoop (ik ook) maar misschien is het ook wel niet realistisch.. Natuurlijk heeft Feyenoord vorig jaar een goed resultaat gehaald tegen United.. maar dat United was wel een stuk minder als dit City..

Feyenoord was net zo kansloos als dat Ajax 2 jaar op rij tegen Real is geweest.. Is geen top maar absolute Top zijn gewoon ploegen waar je zelfs niet tegen kunt stunten.. helaas;)
Vind ik leuk
Woudo +7085
donderdag 14 september 2017 om 10:15
Precies! Alleen jammer dat Shakhtar van napoli heeft gewonnen.. Met oog op de 3e plek
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 08:45
Het probleem in Nederland is dat wij nog steeds denken tot de toonaangevende voetballanden te behoren.Ook voor de interland tegen Frankrijk hoorde in louter dat Oranje wel van Frankrijk zou gaan winnen.
De werkelijkheid is echter dat Nederland tot de categorie Zwitserland en Oostenrijk behoort.
Op clubniveau heeft Fey. ondervonden wat het is om tegen buitenlandse tegenstanders te spelen. Man. City is natuurlijk aan paar maten te groot voor Fey. maar van die club werd in 2012 door Ajax nog wel even met 3-1 gewonnen. Ja, veel gehoorde opmerking van de supporters uit Zuid is dat Ajax door Rosenborg uitgeschakeld is. Niet waar ! Ajax speelde de voorrondes voor de CL en werd door Nice uitgeknikkerd. Maar gelukkig voetbalde Ajax in beide wedstrijden mee met Nice. Gisteren speelde City MET Fey. En nog wel in de KUIP. Nog steeds snap ik niets van de 'magie' van de Kuip. In ieder geval was City totaal niet van onder de indruk

En dan die centenbek Kramer. Wat een randdebiel is hij. Iemand die uit frustratie zo een smerige tackle op een tegenstander maakt verdient niet alleen een rode kaart maar moet door de trainer totaal genegeerd worden. Deze man is een schande voor Fey.
Vind ik leuk
The Rock +1219
donderdag 14 september 2017 om 08:51
t city van nu is een ander city dan dat van 2012....
city werd destijds laatse in de cl groep.
zal echt niet meer gebeuren.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 10:36
In een groep samen met Real, Dortmund en Ajax kan zoiets altijd gebeuren ;-)
Vind ik leuk
Fredsjhe +2516
donderdag 14 september 2017 om 08:56
"Maar gelukkig voetbalde Ajax in beide wedstrijden mee met Nice". Nog van harte gefeliciteerd met het behaalde resultaat.

Als je het niveau van Nice wilt vergelijken met het niveau van Manchester City dan mag dat, maar je maakt je zelf er wel belachelijk mee.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 09:34
Nee! Niet ik maar jouw club heeft zich belachelijk gemaakt.
Vind ik leuk
Nick Kools +12191
donderdag 14 september 2017 om 10:17
Wil je nu Nice gaan vergelijken met Man. City?
Ajax was ook helemaal zoek gespeeld door dit City.
Of dacht jij dat Veltman en Dijks t beter hadden gedaan?
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 10:37
Neen, in algemene bewoordingen heb ik aangegeven dat het Ned. (club) voetbal al jaren niets meer voorstelt. Incidenteel zijn successen behaald waarbij het succes van Ajax van vorig jaar door een bepaalde groep supporters niet echt gewaardeerd werd. En nu komt u met een opmerking als zou Ajax ook door dit City weggespeeld zijn. Ja, natuurlijk daarom ook het standpunt dat het Ned. clubvoetbal niets meer voorstelt. Overigens ook tegen Schalke (uit) werd Ajax weggespeeld en wist met een geluk de finale te behalen. Aan de andere kant werden Lyon en Schalke in de thuisduels ook van de mat weggetikt.
Vind ik leuk
DubRtd +14886
donderdag 14 september 2017 om 11:27
"het succes van Ajax van vorig jaar door een bepaalde groep supporters niet echt gewaardeerd werd"

Er is een verschil tussen niet waarderen en iets op waarde inschatten.

Bij een groot deel van de pers en Ajax supporters leefde het idee dat er een 8ste wereldwonder was ontstaan eind vorig seizoen.
Zoals je zelf al stelt werd Ajax 2x van de mat gespeeld in uitwedstrijden en voorkwam ternauwernood uitschakeling. Een redelijk aantal realistische Ajax fans wisten ook wel dat vanaf half maart er voornamelijk thuis heel behoorlijk werd gevoetbald door Ajax. maar daarvoor en buitenshuis in Europa was er veel mis.

Dat de finale halen niet werd gewaardeerd bij grote delen niet-ajax fans is niet per se waar. Het was die hele hosanna stemming die tamelijk irritant werd.
Van de Ajax fans kan ik dat wel begrijpen maar dat de pers niet tot de conclusie kon komen dat eea het resultaat was van een heel gunstige loting (iedere ronde de tegenstander loten waar tegen je de beste kans hebt) en redelijk wat fortuin uit bij Schalke en Lyon en mee ging lopen in de polonaise..... dat werd niet gewaardeerd
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 12:36
Absoluut onzin ! Nooit is uit de mond van een Ajax speler vernomen dat zij de beker naar Amsterdam zouden meenemen. Voornamelijk de media en supporters die Ajax het succes niet gunnen, zijn de oorzaak van een hosanna stemming. Zoals ik al eerder schreef maakt de hosanna stemming onderdeel uit van de Ned. (sport) cultuur. Er si werkelijk geen bal getrapt en of we zijn al wereld en Europees kampioen. Nu hoor ik opeens dat Fey. tegen de absolute wereldtop speelde. Nou, hoe was de stemming onder Fey. supporters toen Ajax tegen Barcelona en Real Madrid werd weggespeeld ? Behoren zij niet tot de wereldtop ?

Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 08:54
"Verloren is het nog niet"


Schei toch uit man. Iedereen heeft kunnen zien dat feyenoord helemaal niks te zoeken heeft in de CL. Napoli en Shaktar gaan net als City ook met ruime cijfers winnen van feyenoord.

Volgende wedstrijd is Napoli uit, en die hebben gisteren verloren. Je weet dus wat je krijgt daar in Napels.
Vind ik leuk
DubRtd +14886
donderdag 14 september 2017 om 08:57
Gelukkig had jouw club dat snel door en lieten ze Europa maar voor wat het was na de voorrondes.

Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 09:01
Zijn alle feyenoorders te dom om inhoudelijk te reageren of is het Ajax dat ten alle tijde in het hoofd zit omdat we ze al die jaren hebben weggespeeld en 2 x zoveel titels gepakt hebben?

Dat doet pijn, dat snap ik.
Vind ik leuk
5by5 +483
donderdag 14 september 2017 om 09:11
Denk niet dat er maar 1 feyenoorder is die van Ajax wakker ligt.
Vind ik leuk
DubRtd +14886
donderdag 14 september 2017 om 09:21
Hoe kan je nou in hemelsnaam Feyenoord uitlachen als je er zelf uit gaat tegen Rosenborg?

Hoe kan je nou denken dat je daar niet aan herinnerd gaat worden op het moment dat je met een Ajax embleem als avatar het nodig gaat vinden om wederom te gaan stellen Feyenoord niks te zoeken heeft in de CL.
Ben je nou werkelijk zo volkomen van het padje af dat je denkt dat Ajax het gisteravond beter had gedaan?

Er is werkelijk geen enkele reden voor een Ajax fan om hier nu een beetje bijdehand te komen doen.
0.

Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 10:19
Ja die reden is er wel. Die reden zijn jullie. Jullie zijn allemaal kleuters die meteen op de kast zitten als er iets over feyenoord gezegd wordt wat jullie niet bevalt. Daar moet ik keihard om lachen en dat is een hele goede reden lijkt me. Lachen is gezond namelijk.

Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 10:21
Bovendien is het gewoon terecht he. Jullie zijn kampioen geworden omdat wij het hebben laten liggen. We hebben jullie in de Arena compleet weggespeeld en in de kuip als 1 van de weinigen een punt gepakt. Deal er gewoon mee dat je niks voorstelt.
Vind ik leuk
DubRtd +14886
donderdag 14 september 2017 om 10:30
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap

34 weken boven aan maar jullie hebben het weggegeven omdat je wint tegen Feyenoord waar 5 man ontbraken. In de Kuip van het matje gespeeld met je volledige 1ste 11 maar met alle geluk van de wereld met een punt ontsnapt. 3-0 bij rust was normaal geweest

Kijk eens wat verder dan je neus lang is.
Als je uitgeschakeld wordt in de voorrondes moet je gewoon stil zijn en niet bijdehand gaan lopen doen tov een ploeg die nog wel Europees speelt..
PSV'ers begrijpen dat maar die onuitstaanbare amsterdamse arrogantie zorgt er bij een groot deel van ajax supporters voor dat ze denken nog wel wat voor te stellen in europa.
1 beetje tegenstander die je vorig jaar in de el kreeg was in de finale en je was net zo kansloos als Feyenoord gisteravond was.

Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 10:41
Het zit je dwars he.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 13:41
En dan heb jij het over inhoudelijk reageren HAHAHAHA
Vind ik leuk
vrijdag 15 september 2017 om 08:35
Nee,het zit jou dwars dat je stinkclub al 3 jaar geen prijzen hebt gepakt. En dat voor de beste club uit Nederland!!!!
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 15:00
Er is wel een verschil met betrekking tot de wijze hoe je eruit geknikkerd wordt. Ik als en hoorde niets anders dan dat Man. City het in de broek zou doen. Daar zou de volle Kuip wel ervoor zorgen. Ook voor de aftrap hoorde ik op radio Rijnmond niets anders dan de euforie over de 'magie van de Kuip' Ja, de reporter kreeg al voor de aftrap een staande ovatie....in zijn broek wel te verstaan.
Feyenoord werd gewoon weggespeeld en mag nog van geluk spreken dat het slechts bij 0-4 bleef. Aguirro had zomaar er nog twee in kunnen en moeten prikken; da Silva had ook een uitstekende kans net als Sana. Kortom het had zomaar even 0-7 kunnen worden. Die uitslag zou, denk ik, Rosenborg niet tegen Ajax hebben bereikt.

Niet de Ajax fan doet bijdehand maar juist de zeer gefrustreerde Fey. fans die nu opeens lopen te roeptoeteren hoe goed City wel niet is.
Vind ik leuk
DubRtd +14886
donderdag 14 september 2017 om 15:33
Goh, lokaal station doet enthousiast over lokale club.
(Je zal mij niet horen klagen als AT5 het blik met superlatieven open trekt wanneer Ajax speelt)

Maar vergeef me als ik niet wil geloven dat dat de teneur van de landelijke pers was voorafgaand aan gisteravond
Ik zit niet in Nederland dus heb geen idee hoe eea werd besproken
.
En ja, Feyenoord supporters weten nu inderdaad dat ze vooraf misschien een tikkeltje te positief waren en hoe goed City is en accepteren dat.
Is dat er zo verschillend met de algemene tendens in mei waar men in Amsterdam voor een groot gedeelte dacht alleen maar op te hoeven dagen?
Punt is dat er nog zat Ajax fans nog steeds denken vorig jaar de EL te winnen en kampioen te worden op een of andere manier en inden Ajax gisteravond tegen City had gestaan, zij wel eventjes hadden gewonnen.

En ik beweer niet dat jij bijdehand loopt te doen maar er zijn er hier vandaag een flink aantal met het geheugen van een goudvis die denken te kunnen gaan zuigen.
Niet doen, als je zelf de hele week het moet doen met tv kijken naar andere ploegen omdat je in augustus al uit Europa ligt.

Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 15:38
Je begon sterk maar de slotzin laat zien hoe sarcastisch je in werkelijkheid bent. Kan het mij wat schelen als Ajax niet meer Europees meedoet. In ieder geval hebben de Ajax spelers over belangstelling niet te klagen ook al liggen ze eruit. Noem jij eens ff een speler uit jouw team die meer dan 20 miljoen waard is ? Nou ?
Vind ik leuk
DubRtd +14886
donderdag 14 september 2017 om 15:53
Ja... gek genoeg vind ik dat allemaal niet zo belangrijk op het moment dat ik nog maar 7 jaar geleden al blij was dat de tent niet voor goed op slot ging.
Als heb je 300 miljoen op de bank, van al die City spelers van gisteravond komen er welgeteld 0 in Nederland voetballen ook al zou je de transfersom en salaris op kunnen hoesten.

Ja, ik kijk wel eens met een schuin oog naar de verschillen in transferbedragen maar daar waren ook aanwijsbare oorzaken voor bij Feyenoord.
Je kan lastig hoog in de boom gaan zitten als je spelers clausules in hun contract hebben omdat ze bijtekenden in een tijd dat er €0 in kas was.
Je kan ook dapper gaan doen tegen clubs maar als die weten dat het water je aan de lippen staat....

Ook mag je de selecties niet met elkaar vergelljken.
Bij Feyenoord is na dat drama rond 2010 eerst gekozen voor (Nederlandse) jeugd en langzaam maar zeker werd duidedlijk dat de zgn middengroep (24j -30j) ontbrak en dat dat net dat laatste zetje kostte.
Dan kom je dus uit bij het aantrekken daarna van El Ahmadi, Toornstra en ja..... die worden geen 30 miljoen meer waard. Maar door in die leeftijd te gaan kopen werd Feyenoord vorig jaar wel kampioen en de 2 jaar daarvoor PSV (Guardado, Moreno)
Ajax verkoopt ze zodra ze die leeftijd bereiken en halen er weer jonkies voor terug

Kan je als Ajax wel voor 100 miljoen hebben lopen verkopen\winst lopen maken maar op een huldiging op het Museumplein met de nieuwste cheque van 30 miljoen komen bijzonder weinig mensen af.
Had je echt niet liever weer een Europees seizoen gehad ipv van die cheque?


[Reactie gewijzigd op donderdag 14 september 2017 om 15:54]
Vind ik leuk
Nick Kools +12191
donderdag 14 september 2017 om 10:19
Er is er maar 1 dom hier Kesse :)
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 september 2017 om 10:19]
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 10:21
Dat zal DubRtd wel zijn dan.
Vind ik leuk
DubRtd +14886
donderdag 14 september 2017 om 08:55
Bank van City gisteravond heeft €207 miljoen gekost
Feyenoord had een kereltje die 2 dagen 17 is en een ventje van 18 zonder 1 minuut eredivisie ervaring op de bank.

De 2 clubs die in 1970 de finale speelden werden in 2 avonden afgedroogd door oliegeld.
Je zou er haast elektrisch van gaan rijden.
Vind ik leuk
slaski +1716
donderdag 14 september 2017 om 08:59
Over 2 weken gaat kleine, snelle, wendbare Driesje de avond van zijn leven hebben tegen die 2 trage Cv's. Die schopt er zo een stuk of 3 in.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 09:10
Dat denk ik ook. Goddomme wat zijn dat een stel matige klunzen.
Vind ik leuk
flipper +858
donderdag 14 september 2017 om 09:01
Gaan we weer katten naar mekaar. zielig elke keer weer hier. kleine kinderen!
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 09:11
nee yoh is leuk
Vind ik leuk
5by5 +483
donderdag 14 september 2017 om 09:12
Zielig hoor
Vind ik leuk
slaski +1716
donderdag 14 september 2017 om 09:21
Effe dolle joh.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 10:22
:-D
Vind ik leuk
mcmodd +11368
donderdag 14 september 2017 om 09:02
Deze wedstrijd mag heel voetbalminnend Nederland als een wakeup call beschouwen. Voor alle teams geldt dat we, willen we kampioen worden, de kwaliteit zelf moeten opkrikken want een team als ManCity kopen we hier nooit bij elkaar. Om Feyenoord en Ajax een seizoen lang de baas te zijn moet je dus dit niveau van ManCity benaderen, dat betekent het inhalen van een immense achterstand. Dat lukt niet in een seizoen, daar zullen we er misschien wel drie voor nodig hebben.
Eerst maar eens die conditie 30 procent opkrikken, tsjonge man, er is nog veel werk te doen.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 09:11
Het is onbegonnen werk denk ik.
Vind ik leuk
Kuip +3127
donderdag 14 september 2017 om 09:45
Als je dan je betere spelers Karsdorp, Kongolo en Elia verkoopt en daarvoor jonge talentvolle, maar mindere spelers terughaalt, dan zul je nooit inlopen.
Vind ik leuk
cj_fey +2467
donderdag 14 september 2017 om 12:43
Het mag dan financieel iets beter gaan, maar het is nog steeds roeien met de riemen die je hebt.... helaas.
Vind ik leuk
rpaulp50 +3073
donderdag 14 september 2017 om 09:53
Dat was eens zo.....
Nu, op dit moment hoeft een speler niets te winnen maar slechts een paar leuke wedstrijden te spelen in de EL en hij is weg, binnen een jaar.....( Sanchez )
Wat bij Ajax gebeurt ( Bosz ook weg na 1 jaar ) is een duidelijk voorbeeld dat je die tijd niet meer krijgt, want inderdaad, 3 jaar is een realistisch uitgangspunt. ( behalve voor Crystal Palace )
Men zou eens wat moeten doen ( FIFA UEFA ) aan contractbreuk, het is belachelijk dat de club zich aan een contract moet houden en de spelers weglopen of er helemaal niets getekend is.
Kan je contractbreuk beteugelen, kan je ze wel behouden voor 3 jaar bijvoorbeeld.
Gewoon geen licentie verlenen ( om bij een andere club te mogen spelen ) bij contractbreuk. Op die manier kan een speler gedurende de resterende tijd van zijn contract nergens terecht, zijn alle clubs bij gebaat en de zaakwaarnemers krijgen eens een gevoelige tik op de grijpgrage vingers.
Vind ik leuk
derksen +6762
donderdag 14 september 2017 om 09:16
Ff met 0-5 winnen in Eindhoven en alle wonden zijn geheeld gio
Niks aan de hand
Vind ik leuk
Pukstra +627
donderdag 14 september 2017 om 09:18
Nederland valt straks gewoon in de catogorie zweden, denemarken, noorwegen. Helaas maar dat is de realiteit. Van het grote geld ga je het niet winnen. Misschien dat er over een paar jaar weer eens een hele goede lichting staat. Maar op dit moment moeten we onze plaats gewoon accepteren. Dit telt ook voor de clubs in nederland
Vind ik leuk
Kuip +3127
donderdag 14 september 2017 om 09:43
Erger nog, die Scandinaviërs zijn ons al voorbij gestreefd. Behalve Finland. Dat is ons niveau. Ik denk zelfs dat de Luxemburgse competitie sterker is.
Vind ik leuk
cj_fey +2467
donderdag 14 september 2017 om 12:44
Precies..... Als we eens beginnen met te denken dat we helemaal niet goed zijn komt misschien verandering in hoe het benaderd moet worden...
Vind ik leuk
Kuip +3127
donderdag 14 september 2017 om 09:41
Het vervelende is dat Feyenoord nog 5 van dit soort wedstrijden moet spelen. Niet echt lekker voor het zelfvertrouwen. Gelukkig .....is dit het laatste jaar met een Nederlandse deelnemer aan de CL......
Vind ik leuk
Korm +21417
donderdag 14 september 2017 om 10:28
Nou hoop ik ook eens dat andere clubs eens respect hebben voor een Ajax of PSV. Deze clubs laten zich niet afslachten in europa en zoals je ziet is CL moeilijker dan dat je denkt...
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 10:28
dat is helemaal waar niemand hoeft medelijden te hebben. want geen enkele ploeg in nederland kan en zou van CITY kunnen winnen. we hebben niets te zoeken daar. hooguit europa. en dat zeg ik eerlijk als een echte feyenoorder.
nogmaals geen medelijden, we hadden niet gedacht dat we zouden winnen
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 10:37
Feyenoord heeft het geprobeerd en het is totaal geen schande om hier 4-0 van te verliezen. Mijn clubbie Ajax kon vorig seizoen tegen Man Utd totaal niet mee, het verschil met de top is zo ongelooflijk groot! En ja zonder jorgensen en toornstra oogde FR gewoon tandenloos , misschien had amrabat er op het middenveld bijgemoeten. Nelom is nog iets slechter dan dijks en die moet dan tegen MCity opdraven... het is jammer dat het verschil zo groot is , maar het is de realiteit , hopelijk kan Feyenoord wat bewerkstelligen tegen napoli of shakthar thuis.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 11:05
heel goed beste man ,je hebt groot gelijk, maar even onder onsje wij hebben wel van MAN U gewonnen.hahahahaha
en over nelom ik vind echt dat hij van allemaal gister toch beter gespeelt heeft. st justin ,stond onder stroom, bottighem was altijd laat, van der heije en nelom hebben hun best gedaan
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 12:29
Leuk voor je dat FR het B team kon verslaan en dat er niks op het spel stond.
Vind ik leuk
United FC +12789
donderdag 14 september 2017 om 14:04
Er stond geen B team. United nam het minder serieus.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 11:26
Wat lopen mensen nou te miepen over niveau verschil, afgelopen week heb Liverpool ook nog een pak slaag van jawelste gehad tegen city
Vind ik leuk
D.J +19
donderdag 14 september 2017 om 11:56
als je naar spelers city kijkt dat zijn atleten feyenoord zijn pupillen en gedragen zich ook zo zit meer geld bij city dat is zo maar zijn nog steeds maar met elf man dus kun je gewoon mo je heen kijken en een man pakken maar handeling snelheid en inzicht is vele malen groter dus hebben helemaal niets te zoeken in dit toernooi en zeker niet met zo'n opstelling en instelling veel te veel ontzag lijken wel school jongens
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 september 2017 om 11:58]
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 13:41
nou nou voetbalfannetje , nu ben je heel oneerlijk we hebben MAN U met alle mannen gewonnen, ik wist niet dat ibrahimovic, pogba, van het B team waren. kom op zeg het was gewoon een goed prestatie en dat neem je die jongens nooit meer af.
Vind ik leuk
United FC +12789
donderdag 14 september 2017 om 14:07
http://www.voetbaluitslagen.nl/wedstrijd/bcie16vT/#opstellingen;1
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 14:49
harstikke bedank beste man geen woorden maar bewijzen en daden. ik zie helemaal geen B team
Vind ik leuk
Farmer +6035
donderdag 14 september 2017 om 16:51
Tja, het is niet eens 'verschil' meer te noemen.. City heeft gewoon 60 tot 80 man onder contract staan die allemaal een aanwinst voor Feyenoord zouden zijn.

Dat de 11 allerbesten daarvan, Feyenoord éigenlijk kansloos laat zo, is dan gewoon een detail in de marge...

Dit onderstreept nogmaals het falende beleid van de FIFA/UEFA, die de grote clubs alleen maar bevoordelen, en de middenmoot en kleine clubs (Feyenoord is toch geen kleine club in Europa, 200k op de Coolsingel? Dan kom je minstens wel boven de middenmoot uit!). Het gat tussen de 'super-top' en de rest wordt op deze manier steeds groter.

Feyenoord: de verdiende kampioen van Nederland, 2017-2018, gaat gewoon kansloos ten onder tegen de zwaar-opgefinancierde numero-zoveel van Engeland...

Nee, dan zeg ik idd: Voer die zgn Super-League maar in, Asociale prijzenpot dr bij: 8 beste(rijkste) clubs kwalificeren zich standaard(samen met een díkke inleg, van 25 miljoen!) de halve finalisten(aangevold met verliezers uit kwartfinales) van de EL en CL maken de 16 deelnemers compleet: Deelname aan Superleague sluit uit voor EL/CL!

Op die manier kan de Champion's League weer een toernooi voor kampioenen worden, en de EL, een toernooi voor bekerwinnaars: Zoals het origineel ook bedoeld was.

Maak een Superleague die speciaal voor de geldsmijters wordt!

Oh, en laat men eindelijk eens plafonds/caps invoeren: Maximaal 100 miljoen spelers-salarissen, maximaal 30 contractspelers.

Zit je salarisbegroting 1 eurocent vóven die 100 miljoen: geDIS-kwalificeerd voor Europees voetbal!!

Gewoon paal en perk stellen.

Spelers gaan niet beter voetballen omdat ze 2 miljoen meer vangen per jaar...
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Je hoeft geen medelijden te hebben met ons, maar het verschil is te groot'