Bizar incident rond Promes: Spartak-trainer wisselt Oranje-aanvaller per ongeluk

Bizar incident rond Promes: Spartak-trainer wisselt Oranje-aanvaller per ongeluk

donderdag 14 september 2017 om 08:53

Een bizar incident tijdens het Champions League-duel tussen NK Maribor en Spartak Moskou. Quincy Promes, sterspeler van de Russische topclub, blijkt per ongeluk te zijn gewisseld door zijn trainer Massimo Carrera. 

Vijf minuten voor het einde van de wedstrijd wisselde de Italiaanse coach Promes. Die ingreep bleek voort te komen uit een misverstand, zo onthulde Carrera na afloop tegenover Russische media. "Het was een fout van mij. Ik wilde een andere speler naar de kant halen. Maar Promes wees echter naar zijn voet en ik dacht dat hij een probleem had. Dat was dus niet zo." 

Dit seizoen maakte Promes zes doelpunten in negen duels in de Russische competitie. Spartak stond op het moment dat de Oranje-aanvaller nog in het veld stond met 0-1 voor bij het Kroatische Maribor. Na de wissel van Promes ging het mis. In de absolute slotfase maakte de thuisploeg er 1-1 van. Dat bleek ook de eindstand. 

Plaats een reactie

donderdag 14 september 2017 om 08:58
Promes werd pas na de goal gewisseld toch?
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 08:59
"Maar Promes wees echter naar zijn voet en ik dacht dat hij een probleem had. Dat was dus niet zo."

Haha, misschien wilde 'ie gewoon de bal in z'n voeten aangespeeld krijgen?
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 september 2017 om 09:17]
Vind ik leuk
JCJWZ +8064
donderdag 14 september 2017 om 09:38
Denk eraan Carrera, ik ben rechts!
Vind ik leuk
BBAjax +2448
donderdag 14 september 2017 om 09:03
Ik volg de Russische competitie niet dus ik heb eigenlijk geen idee, maar op welke positie speelt hij bij Spartak? Ik hoor soms op 10 of in de spits... want als hij zo'n ster is in Rusland moet Dick hem eens op zijn positie opstellen
Vind ik leuk
Garinsha +2367
donderdag 14 september 2017 om 09:08
Als 2e spits zwervend..
Vind ik leuk
Koeien +1434
donderdag 14 september 2017 om 09:56
Meestal rechtsbuiten of spits in een erg vrije rol, heel soms linksbuiten. In de laatste 2 jaar is hij ontzettend veelzijdig geworden, creeeren, afmaken, dribbelen als een malle, 1-op-1 duels of tussen 3 man door, langs de lijn racen, mooie assists, hij laat het allemaal zien bij Spartak.

Bij Oranje staat hij links want Robben. Ik zou Promes graag als spits willen zien als je indraaiende buitens hebt als bv Robben/Depay en als je Dost wilt laten renderen, Promes op rechts en ...euh ...hebben we nog een echte linksbuiten...Elia ofzo?
Vind ik leuk
chicken +5794
donderdag 14 september 2017 om 10:42
Dat hij ook in de spits kan wist ik niet...Mag dickie wel eens heel snel gaan uitproberen dan.
Vind ik leuk
Guust +3195
donderdag 14 september 2017 om 11:09
Op 1 of andere manier hebben de spelers bij Oranje iets over hun lchaam als de dat shirt aanhebben, dan zijn ze zo slecht.
Vind ik leuk
vrijdag 15 september 2017 om 11:42
Nou waar je opstelt in het Nederlands Elftal hij voldoet op geen een positie
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 09:11
Kroatische Maribor?
Lijkt me toch het Sloveense Maribor.
Vind ik leuk
buddha +4125
donderdag 14 september 2017 om 09:45
je hebt helemaal gelijk. bizar hoe slecht het de laatste tijd is hier op deze site.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 09:38
Promes volgt het spel altijd op de voet.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 10:14
Jemig, echt BIZAR dit.........dit is toch niet te geloven wat BIZAR........kan er echt mn kop niet bij, hoe is dit mogelijk, dit is toch te BIZAR dit.......
Vind ik leuk