'Koeman overweegt bod op opvallende tiener van openingsavond Champions League'

'Koeman overweegt bod op opvallende tiener van openingsavond Champions League'

donderdag 14 september 2017 om 13:16

Everton overweegt in januari een bod te doen op Celtic-talent Anthony Ralston. Dat schrijft boulevardkrant The Sun. De rechtsback was een van de opvallende mannen tijdens de openingsavond van de Champions League.

Dit omdat Ralston het tijdens en na de wedstrijd tegen Paris Saint-Germain (0-5 verlies) regelmatig aan de stok kreeg met Neymar. Everton heeft de pas achttienjarige verdediger al langer in het vizier. De club van manager Ronald Koeman begon na zijn doorbraak eind vorig seizoen scouts naar Glasgow te sturen. Eerder werd Ralston ook al bekeken tijdens een jeugdtoernooi in Toulon.

De scouts van Everton waren ook aanwezig tijdens de 2-0 overwinning van Jong Schotland op Jong Oranje afgelopen week. Daar maakte hij een uitstekende indruk. Ralston, die dit seizoen reeds vijf wedstrijden speelde voor Celtic, heeft bij de Schotse club nog een contract tot medio 2019.

Plaats een reactie

donderdag 14 september 2017 om 13:27
Ik vond het wel mooi om te zien dat hij nergens bang voor is en een arrogant mannetje als Neymar wat uit de tent zit te lokken.
Vind ik leuk
Pino61 +8141
donderdag 14 september 2017 om 14:10
Tis The Sun hè, geloof het daarom juist niet.
Vind ik leuk
Morris +13043
donderdag 14 september 2017 om 16:17
zeg je nou dat Henkie naar de zon moet? :-)
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 13:27
goede deal voor everton hij is iig een speler met veel potentie
Vind ik leuk
Don Leo +206
donderdag 14 september 2017 om 13:28
Ze hebben em nog niet he:P
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 13:31
nee dat snap ik ook wel
ik had er bij moeten zou een goede deal zijn
sorry
Vind ik leuk
Roekoe +3663
donderdag 14 september 2017 om 13:40
Onnodig, holgate is ook een groot talent en ze hebben ook nog coleman en Martina
Vind ik leuk
Guusman +410
donderdag 14 september 2017 om 13:28
Lijkt erop dat ie het karakter heeft voor de PL, daarmee kom je al een heel eind.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 september 2017 om 13:52]
Vind ik leuk
Cookee +2870
donderdag 14 september 2017 om 14:04
Dacht dat je eerst audientie moest aanvragen om bij Neymar te komen?
Kan je zomaar tegen die man van 220 milj praten?
En zou die luisteren naar Ralston?
Vind ik leuk
derksen +5727
donderdag 14 september 2017 om 14:50
Beste Ronald, ben echt fan van je maar je moet wel beetje gaan winnen want je staat bijna onderaan, en vanavond tegen atalanta bergamo wordt ook geen makkelijke wedstrijd
Hoop niet dat je zelfde lot gaat als Frank
Want jij heb wel behoorlijke selectie
Dus kom op Ronald!
Vind ik leuk
Marco S +2507
donderdag 14 september 2017 om 15:38
Ik overweeg Doutzen een huwelijksaanzoek te doen.
Vind ik leuk
Morris +13043
donderdag 14 september 2017 om 16:17
omdat?
Vind ik leuk
vrijdag 15 september 2017 om 01:02
Koeman kan wel verdedigend talent gebruiken, tegen Atalanta stonden er kleuters te verdedigen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Koeman overweegt bod op opvallende tiener van openingsavond Champions League'