'Atlético Madrid brengt officieel bod van 60 miljoen uit en wacht op antwoord'

    'Atlético Madrid brengt officieel bod van 60 miljoen uit en wacht op antwoord'

    donderdag 14 september 2017 om 13:31

    Atlético Madrid heeft een officieel bod van zestig miljoen euro uitgebracht op Diego Costa. Dat meldt Marca. De club wacht nu op een antwoord van Chelsea.

    Atlético heeft goede hoop dat er snel een akkoord bereikt gaat worden over de 28-jarige international van Spanje. Costa was deze zomer al op weg naar de uitgang bij Chelsea nadat hij een appje had gekregen van manager Antonio Conte dat hij niet meer welkom was. Inmiddels is Costa wel weer in de Premier League-selectie opgenomen, maar verwacht wordt dat de aanvaller niet meer gaat spelen voor de Londenaren.

    Ook voor Atlético Madrid kan Costa niet uitkomen tot de transfermarkt weer geopend is in januari. Dan is ook het transferverbod voor de Spaanse club verlopen. Het ligt wel in de lijn der verwachting dat Chelsea en Atlético de deal al voor het openen van de markt aankondigen, indien er een akkoord bereikt wordt.

    Plaats een reactie

    chicken +10496
    donderdag 14 september 2017 om 13:37
    Transferperiode afgelopen en we bieden fijn door..
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84729
    donderdag 14 september 2017 om 13:38
    Goeie voetballer, mooi mens, grote persoonlijkheid maar dat weigeren en forceren hebben mij laten walgen. Strik erom heen en lekker terug naar Spanje!
    Vind ik leuk
    HveenLFC +4440
    donderdag 14 september 2017 om 14:37
    Conte zei zelf dat die Costa niet meer wou hebben.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84729
    donderdag 14 september 2017 om 15:23
    Na wat hij vorig jaar heeft geflikt is dat logisch.
    Vind ik leuk
    Eanske +3914
    donderdag 14 september 2017 om 15:35
    Waar doel je op? Dat hij niet in ging op het aanbod uit China of?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84729
    donderdag 14 september 2017 om 15:36
    Vorig jaar weigerde hij ook te spelen/trainen.
    Vind ik leuk
    popiejopie +2292
    donderdag 14 september 2017 om 14:40
    Gek he? na dat SMSje van zijn trainer
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84729
    donderdag 14 september 2017 om 15:24
    Gek he nadat hij vorig jaar hetzelfde deed. Goed van Conte!
    Vind ik leuk
    popiejopie +2292
    donderdag 14 september 2017 om 20:53
    wat heeft hij gedaan dan vorig jaar?
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12472
    donderdag 14 september 2017 om 19:35
    Mooi mens?
    Ik vind het echt een vreselijke draak op het veld, misschien dat ie buiten t veld heel anders is, maar dat kan ik me haast niet bijvoorstellen.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84729
    donderdag 14 september 2017 om 19:42
    Hij is puur en zichzelf en daar hou ik van. Wij Hagenezen zijn ook direct en in your face.

    Alleen zoals ik aangeef, dat weigeren en forceren hou ik niet van!
    Vind ik leuk
    Strijp +10420
    donderdag 14 september 2017 om 13:40
    een vraag; in hoeverre mag een club al "officiele" biedingen uitbrengen buiten de transfer periode?
    Vind ik leuk
    chicken +10496
    donderdag 14 september 2017 om 13:41
    En mag dat als er een transfer verbod geldt?
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +36104
    donderdag 14 september 2017 om 14:00
    Dat mag ook gewoon. Een verbod op onderhandelingen is er niet. De regels zijn helder; Atletico mag pas na het verbod weer nieuwe spelers opstellen.
    Vind ik leuk
    chicken +10496
    donderdag 14 september 2017 om 14:03
    Dat hele scouting en onderhandelings apparaat zou dood moeten zijn daar..nu is het enkelt een uitgestelde indiensttreding.
    Vind ik leuk
    Olfie +4204
    donderdag 14 september 2017 om 14:22
    En dat is precies de straf...
    Vind ik leuk
    donderdag 14 september 2017 om 13:42
    Dat mag gewoon. Zo lang ze maar geen spelers inschrijven die buiten de transferperiode nog eigendom van een andere club zijn.
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8512
    donderdag 14 september 2017 om 13:44
    Dat mag gewoon maar hij blijft tot de opening van de eerst volgende transferperiode eigendom van Chelsea. De vraag is alleen gaat de koop door als hij de komende weken geblesseerd raakt?
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +36104
    donderdag 14 september 2017 om 14:00
    Dat mag. Gebeurt altijd.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 september 2017 om 13:41
    Beetje raar hij is al 28 en komt niet in de plannen voor maar wel 60 miljoen net iets te veel van het goede toch
    Vind ik leuk
    Strijp +10420
    donderdag 14 september 2017 om 13:44
    De hedendaagse realiteit, echter zie ik hem er in een seizoen wel 25 maken, dat ligt dan wel weer in 1 lijn
    Vind ik leuk
    donderdag 14 september 2017 om 13:59
    Kost het maar 2,4mil per doelpunt, geen geld.
    Vind ik leuk
    Olfie +4204
    donderdag 14 september 2017 om 14:25
    En dat 4 seizoenen, dan is het 'maar' 6 ton per doelpunt. Wat voor dat soort clubs een peulenschil is.
    Vind ik leuk
    19AZ82 +1644
    donderdag 14 september 2017 om 14:31
    6 ton per doelpunt? Als hij daar Atleti bijvoorbeeld CL plaatsing gedurende 4 seizoenen en de Spaanse beker mee bezorgd en marketing dan staan er toch mooie inkomsten tegenover.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6427
    donderdag 14 september 2017 om 13:45
    Heeft nog zeker 4 seizoenen top in zich chef
    Vind ik leuk
    buddha +8033