'Baan van Ancelotti op de tocht door Champions League-clausule in contract'

    'Baan van Ancelotti op de tocht door Champions League-clausule in contract'

    donderdag 14 september 2017 om 14:11

    De aanwijzingen dat Carlo Ancelotti niet lang meer trainer van Bayern München zal blijven, worden steeds hardnekkiger. Volgens ESPN denkt de 58-jarige Italiaanse oefenmeester aan een terugkeer naar Engeland.

    Bovendien lijkt Bayern München niet geheel tevreden te zijn over Ancelotti. De Italiaan leidde Bayern in zijn eerste seizoen als trainer naar de landstitel, maar werd voortijdig uitgeschakeld in de Champions League en de DFB Pokal. Wanneer de Europese prestaties ook dit seizoen tegenvallen, kan Der Rekordmeister beslissen om het een clausule te activeren waarmee het tot medio 2019 doorlopende contract van Ancelotti ontbonden wordt.

    Wanneer dat gebeurt, lijkt Ancelotti van plan om zijn carrière voort te zetten in Engeland, ondanks geruchten dat hij al een contract in China had getekend. De Italiaan was tussen 2009 en 2011 manager van Chelsea en geldt als mogelijke opvolger van Arsène Wenger, die al tijdenlang onder druk staat bij Arsenal.

    Poll

    Gaat Ancelotti Bayern komend jaar de Champions League bezorgen?

    (1093 stemmen)

    Plaats een reactie

    henkvlis +3559
    donderdag 14 september 2017 om 14:14
    Dat is een lekker gevoel wat je Bayern nu geeft, je zegt eigenlijk aan het begin van het seizoen dat je wel naar Engeland wil.......

    Dat zal Rummenige wel mooi vinden... begin maar vast je koffers te pakken.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 14 september 2017 om 14:15]
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +17910
    donderdag 14 september 2017 om 15:41
    Ancelotti is gewoon een supercoach. Rustig, prijzenpakker en geweldig in de omgang met mensen. Deze man wordt niet snel nerveus. Kijk eens naar al die springende gekken langs het veld. Trainers die staan te brullen wat ze voor de wedstrijd rustig hadden kunnen bespreken. Trainers waar het speeksel uit hun bek komt na een arbitrale beslissing. En dat moet dan een voorbeeld zijn. Daarom hou ik van Ancelotti en maakt het me geen moer uit of ze een keer tegen Hoffenheim verliezen.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 september 2017 om 23:13
    Dat ben ik nu 100% met je eens.. liever een type ancelotti dan klöpp of Mourinho..
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6206
    donderdag 14 september 2017 om 17:13
    Maar wat die clausule inhoudt staat er niet...
    Vind ik leuk
    Neutraal +616
    donderdag 14 september 2017 om 18:52
    Wanneer de europese prestaties tegenvallen dan mag bayern het contract ontbinden.
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6206
    donderdag 14 september 2017 om 23:26
    Vind ik vrij vaag... Ik kan mij niet voorstellen dat dat de clausule is. Wel bijvoorbeeld als de groepsfase niet wordt doorstaan dan... Of wanneer uitgeschakeld voor de kwartfinales dan... Etc...

    Dus wat de clausule precies is staat er niet.
    Vind ik leuk
    Neutraal +616
    vrijdag 15 september 2017 om 16:30
    Voor mij gaat het meer om dat ik weet dat er een dusdanige clausule is dan de precieze haken en ogen van de clausule.

    Wat de clausule inhoud kan ik er wel uithalen maar wat de inhoud van de clausule is niet.
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6206
    zaterdag 16 september 2017 om 07:57
    Ik zou het vrij merkwaardig vinden... En het verhaal hangt van zoveel vaagheden aan elkaar dat ik twijfel aan de waarheid daarvan.
    Vind ik leuk
    Snuck +495
    donderdag 14 september 2017 om 14:14
    Nee Robben gaat BM de CL bezorgen!
    Vind ik leuk
    donderdag 14 september 2017 om 16:52
    Dat zou geweldig zijn maar ik denk het niet
    Vind ik leuk
    Pino61 +12755
    donderdag 14 september 2017 om 14:16
    Cristal Palace
    Vind ik leuk
    donderdag 14 september 2017 om 14:16
    Zou het wel gaaf vinden Ancelotti naar Arsenal...

    Als hij het dan binnen twee seizoen voor elkaar krijgt om met Arsenal kampioen te worden laat hij echt zien dat hij bij de allergrootste trainers ooit hoort.
    Vind ik leuk
    KoiFreak +248
    donderdag 14 september 2017 om 14:27
    Dat zou ik ook willen zien hoe hij bij Arsenal gaat doet als hij daar komt dan hè
    Vind ik leuk
    Vidar +723
    donderdag 14 september 2017 om 15:45
    Met Ancelotti naar Arsenal, dan zijn bijna alle top managers in de PL te vinden, zou geweldig zijn.
    Vind ik leuk
    HJR +6842
    donderdag 14 september 2017 om 17:27
    En na die 2 seizoenen, met het Nederlandse Elftal, het WK 2022 winnen.

    Dan is hij DE grootste trainer ooit
    Vind ik leuk
    Kramertje +824
    donderdag 14 september 2017 om 14:17
    mischien wat voor frank de boer of Clarence seedorf (kijken of ze met het juiste materiaal wel wat kunnen bereiken)
    Vind ik leuk
    donderdag 14 september 2017 om 14:21
    Groot van van Frank bij Ajax, denk wel dat die nu twee maal heeft bewezen het in de grotere competities nog niet aan kan. weinig kans day Bayern hem dan een kans gaat geven ..
    Vind ik leuk
    Kramertje +824
    donderdag 14 september 2017 om 14:24
    Denk het waarschijnlijk ook niet
    Vind ik leuk
    donderdag 14 september 2017 om 16:55
    Laat de Boer maar een boerin zoeken..weg blijven van Bayern
    Vind ik leuk
    Hammers96 +2340
    donderdag 14 september 2017 om 14:30
    Iedereen kon een half jaar geleden al zien dat nagelsmann binnen no time trainer van bayern munchen is .
    Hopelijk wordt schreuder trainer van hoffenheim of gaat hij mee als assistent naar fc bayern :)
    Vind ik leuk
    donderdag 14 september 2017 om 16:56
    Dat zei de ander member ook al aan mij maar......ik vind hem te jong
    Vind ik leuk
    Sanders +3373
    donderdag 14 september 2017 om 14:44
    WENGER OUT
    Vind ik leuk
    Janjan +427
    donderdag 14 september 2017 om 14:52
    Bayern is blijven hangen op hun oude spelers en je ziet dat het nu moet door selecteren en er eigenlijk niet echt veel beschikbaar is.

    Ze zullen aankomende jaar veel moeten investeren...zullen ze nog wel zien want ze gaan niet ver komen in de CL en bij de Bundesliga worden ze weer met twee vingers in hun neus kampioen. Wolfsburg, Dortmind ( verliest zelfs al van Tottenham) , Hamburger SV en Schalke talenten zijn ver te zoeken e3n hun niveau gaat niet omhoog maar eerder omlaag.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 september 2017 om 16:58
    Bayern is zeker aan het selecteren.
    Süle..Rudy..zijn de nieuwe aankopen
    Vind ik leuk
    donderdag 14 september 2017 om 15:07
    58?! Goh ik dacht dat deze gast al 70 was
    Vind ik leuk
    donderdag 14 september 2017 om 15:19
    Olijfolie is het geheim...
    Vind ik leuk
    donderdag 14 september 2017 om 15:18
    Naar Chrystal Palace...
    Vind ik leuk
    Marco S +4135
    donderdag 14 september 2017 om 15:37
    Ga maar naar ajax
    Vind ik leuk
    Leffe +1062
    donderdag 14 september 2017 om 15:40
    Tja.,, als je de trainer van Man-city gewent bent.,, kan het dan nog beter!!, ik denk het niet!,
    Vind ik leuk
    Sil95 +10263
    donderdag 14 september 2017 om 16:05
    Tja je kunt je afvragen of Bayern München echt nog bij de crème de la crème van Europa hoort. Ze hebben afgelopen zomer al afscheid genomen van Lahm en Alonso. Met name het verlies van Lahm is groot. Verder lijken Robben en Ribery ondertussen ook over hun hoogtepunt heen te zijn. Müller is ook momenteel niet de Müller die we normaal gesproken kennen. Tja. Ik denk toch echt dat Bayern flink de portemonnee moet gaan trekken wil het bij de elite van Europa blijven behoren.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 september 2017 om 16:39
    Ancelotti heeft net als Hiddink zijn beste tijd erop zitten. FC Bayern kan Ancelotti het beste vervangen door Frank de Boer. Geef de Boer tijd, dan gaat hij zeker succes oogsten.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 14 september 2017 om 16:40]
    Vind ik leuk
    donderdag 14 september 2017 om 16:50
    Laat hem maar vertrekken...Ik ben gewoon niet gecharmeerd ondanks zijn goede CV.
    Voor mij mag Klopp komen of......Nagelsmann..dan moet ik de member, die zijn naam naar voren heeft gebracht, een trap onder zijn reet geven.
    Haha weet zijn naam niet meer
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Baan van Ancelotti op de tocht door Champions League-clausule in contract'