Keizer trapt op de rem bij Ajax: Dat vonden we nu wel even genoeg voor hem

Keizer trapt op de rem bij Ajax: "Dat vonden we nu wel even genoeg voor hem"

woensdag 20 september 2017 om 18:33

Marcel Keizer vindt dat Dennis Johnsen goed bezig is. De Deense aanwinst blinkt bijna wekelijks uit bij Jong Ajax. Keizer sluit niet uit dat de vleugelaanvaller snel een kans krijgt in het eerste elftal.

Keizer dacht erover na om Johnsen in de selectie voor het bekerduel met SVV Scheveningen op te nemen. "Dat hebben we overwogen", zegt de Ajax-trainer tegen FOX Sports. "We hebben hem een paar keer op het trainingsveld gehad bij het eerste. Dat vonden we nu wel even genoeg voor hem. Als hij zo door blijft gaan, zal dat een keer komen. We hebben nu Neres en Cerny op de vleugels staan. Ook die moeten veel spelen vandaag. Als je Johnsen meeneemt, krijgt hij ook weinig speeltijd. We hebben besloten om het zo te doen."

Tegen Scheveningen krijgen zomeraanwinsten Luis Manuel Orejuela en Maximilian Wöber de kans om zich te laten zien. Keizer: "Zij moeten vrijuit gaan spelen. Max en Luis zijn verdedigers, dus ze moeten in eerste instantie verdedigen. Er zal genoeg ruimte zijn om een keer in te schuiven en op te komen. Dat willen we graag zien."

Lees meer over:EredivisieAjax

Plaats een reactie

woensdag 20 september 2017 om 18:39
Gooooallllll!!!! Yes we staan voor!!!! Keizer top trainer!!! Ow wacht, het is tegen Scheveningen ;)
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 september 2017 om 18:39]
Vind ik leuk
gs +271
woensdag 20 september 2017 om 19:30
man doe eens normaal
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 21:03
Haha lol
Vind ik leuk
Dee79 +2011
woensdag 20 september 2017 om 18:40
"We hebben besloten"....klinkt weinig zelfvertrouwend als je het mij vraagt.
Vermoedelijk bedoeld hij dennis maar dat is een ander verhaal.
Wil johnsen wel eens zien ballen in Ajax 1.
Vind ik leuk
036 +2851
woensdag 20 september 2017 om 18:44
Sneu mannen!
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 18:45
Wober centrale verdediger met Veltman.
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 20:03
Wie heeft dit besloten, Bergkamp natuurlijk , jij niet trekpop.
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 20:18
WE hebben besloten, wie zijn WE?????????????
Vind ik leuk
furgist +1455
woensdag 20 september 2017 om 20:52
Keizer en ik
Vind ik leuk
Pinda +57
woensdag 20 september 2017 om 20:25
Gaat Keizer nou denken dat hij verstand heeft van voetbal. Of mag hij nog niet meedoen van het technisch hart!!
Vind ik leuk
furgist +1455
woensdag 20 september 2017 om 20:52
Misschien ff op het gaspedaal trappen en wat trappen op reten uitdelen, daar worden we beter van
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 21:02
Cerny kan er geen pepernoten van !
Ajax 1 wil ik zien kampioen worden !
Helaas brengt hij vaak te weinig, liever verkopen deze jongen, nou:: Overmars doe waarvoor je aangetrokken bent, succes..... !
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Keizer trapt op de rem bij Ajax: "Dat vonden we nu wel even genoeg voor hem"