Ajax-opponent kan geluk niet op: Een van mooiste momenten die ik heb meegemaakt

Ajax-opponent kan geluk niet op: "Een van mooiste momenten die ik heb meegemaakt"

woensdag 20 september 2017 om 21:14

Barry Rog leefde woensdagavond de droom van elke amateurvoetballer: scoren tegen Ajax. Het is naar eigen zeggen een moment om nooit te vergeten, ondanks dat Ajax SVV Scheveningen met 1-5 uit de beker knikkerde. 

Rog maakte in de tweede helft de enige goal van de amateurclub uit Scheveningen. Hij rondde een schitterende aanval knap af. "Het was een mooie aanval. Hij werd even afgestopt, toen kwam de bal bij deze gigant", doelt doelpuntenmaker Rog bij FOX Sports op teamgenoot Tim Peters. "Hij zag me staan en deed een hakje. Ik dacht niet na, die bal moest er gewoon in. Hartstikke mooi."

Aangever Peters heeft genoten van de bijzondere ervaring om tegen Ajax te voetballen. "Vooral voor het publiek in het stadion is het geweldig dat we een doelpunt maken. Dat zij er vier meer maken is jammer", grinnikt hij. "Maar we hebben het wel even meegemaakt."

Rog is helemaal in de wolken met zijn treffer. "Dit vergeet ik nooit. Een van de mooiste momenten die ik heb meegemaakt. Prachtig", aldus de held van Scheveningen. 

Plaats een reactie

woensdag 20 september 2017 om 21:16
Is toch leuk voor zo'n kerel. Mag vanaf nu gratis rog halen bij Simonis.
Vind ik leuk
Sil Meijer +12107
woensdag 20 september 2017 om 21:17
Ok lm haha
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 september 2017 om 21:23]
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 21:19
Waren er dus idd 4 meer
Vind ik leuk
Sil Meijer +12107
woensdag 20 september 2017 om 21:21
Ik heb heel veel down excuses.... :(
Vind ik leuk
darmianto +6466
woensdag 20 september 2017 om 21:20
Lezen ook, er staat toch dat Ajax er 4 meer maakte? Wat klopt daar niet aan als Ajax 1-5 wint? ;-)
Vind ik leuk
Sil Meijer +12107
woensdag 20 september 2017 om 21:21
Ik heb heel veel down excuses..... :(
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 21:20
Vier meer dan één, maar je constateerde zelf al dat tellen lastig kan zijn.
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 september 2017 om 21:20]
Vind ik leuk
Sil Meijer +12107
woensdag 20 september 2017 om 21:22
Ik heb heel veel down excuses... :(
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 21:21
4 plus 1 is 5 inderdaad. Lezen is ook een vak apart ;)
Vind ik leuk
Sil Meijer +12107
woensdag 20 september 2017 om 21:22
Sorry :(
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 21:22
Ff scherp blijven Sil :)
Vind ik leuk
Sil Meijer +12107
woensdag 20 september 2017 om 21:23
Mijn fout... Ben niet zo scherp....
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 21:58
Wat is er aan de hand, al aan het bier of? Wij zijn er voor je ouwe pikkenbaas!
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 21:20
Leuk voor hem.
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 september 2017 om 21:23]
Vind ik leuk
Johan.l +3758
woensdag 20 september 2017 om 21:28
Mooi het is je gegunt
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 21:30
Haha

Mooi die blijdschap bij zo een jongen
Vind ik leuk
Mo +6425
woensdag 20 september 2017 om 22:58
De held van Scheveningen? Prachtige ervaring voor die jongen dat natuurlijk wel
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 00:02
Ik hoop voor hen dat er een mooie foto van gemaakt is zodat deze in de kantine opgehangen kan worden.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Ajax-opponent kan geluk niet op: "Een van mooiste momenten die ik heb meegemaakt"