'Het is ontoelaatbaar dat je vier tegengoals krijgt tegen een amateurclub'

'Het is ontoelaatbaar dat je vier tegengoals krijgt tegen een amateurclub'

woensdag 20 september 2017 om 22:54

NAC Breda-trainer Stijn Vreven is kapot van de nederlaag in de eerste ronde in de KNVB Beker. De amateurs van Achilles '29 scoorden vier keer tegen de eredivisionist: 4-3.

"Niet frustratie, maar ontgoocheling is het juiste woord", treurt Vreven tegenover Omroep Brabant. "Ik heb er weinig woorden voor. Het is de grootste ontgoocheling in mijn carrière, als speler en als trainer. Ik vind het ontoelaatbaar dat je vier tegendoelpunten krijgt tegen een amateurclub."

"Ik heb er geen woorden voor en zeker geen excuses", zegt de NAC-trainer. "Ik neem alle verantwoordelijk voor de nederlaag. Ik heb niemand anders gezien die verantwoordelijk wilde nemen, dus dan neem ik ze volledig."

Vreven ziet de nederlaag als een grote wakeupcall voor NAC. "Dan zie je waar wij nog maar staan als team. Als het minder gaat, gaan we allemaal als individuen spelen en denken. Dan zijn wij niet goed genoeg. Er zijn geen excuses voor om je uit te laten schakelen door amateurs."

Plaats een reactie

Mo +8805
woensdag 20 september 2017 om 22:56
Dit vind ik eigenlijk net zo beschamend en misschien nóg beschamender dan Vitesse
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 07:29
Gezien het aantal tegendoelpunten zou je zeggen van wel. Aan de andere kant is het zo dat als je van 1 van de 2 clubs zou moeten zeggen wie er van een amateurclub zou kunnen verliezen dan zegt 90% NAC en niet Vitesse. Daar verwacht je gewoon echt meer van dan van NAC.
Vind ik leuk
HanV +2217
donderdag 21 september 2017 om 07:43
Je had best 100% kunnen zeggen.
Vind ik leuk
daaheej +534
woensdag 20 september 2017 om 23:44
dat is idd best slecht
Vind ik leuk
Simon1989 +2307
donderdag 21 september 2017 om 00:00
Overwinning Achilles was ook 100% terecht.
Vind ik leuk
NACnz +10
donderdag 21 september 2017 om 01:28
klasse trainer om zo te reageren. Deze nederlaag zegt nu NOG meer over het Groningen van afgelopen zaterdag. hup nac, kop op naar de kuip voor een oefenpotje (die gewoon verwacht word verloren te worden
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 01:29
Vorig seizoen speelden ze ook tegen elkaar in jpl .. wat waren toen de uitslagen.. ?
Gewoon sterk en goed gespeeld van achillis
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 07:21
Vorig seizoen en t seizoen daarvoor speelden ze tegen elkaar in de jpl. Beide seizoenen wist NAC zowel thuis als uit te winnen, maar nooit met monster scores.
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 07:44
Geweldige manier om je kwaadheid te laten zien, "ik neem verantwoording want niemand anders doet het". !
Vind ik leuk
frankn27 +4397
donderdag 21 september 2017 om 07:53
je beste spits wissel zetten is ook niet zo handig Stijn
Vind ik leuk