'Het is ontoelaatbaar dat je vier tegengoals krijgt tegen een amateurclub'

    'Het is ontoelaatbaar dat je vier tegengoals krijgt tegen een amateurclub'

    woensdag 20 september 2017 om 22:54

    NAC Breda-trainer Stijn Vreven is kapot van de nederlaag in de eerste ronde in de KNVB Beker. De amateurs van Achilles '29 scoorden vier keer tegen de eredivisionist: 4-3.

    "Niet frustratie, maar ontgoocheling is het juiste woord", treurt Vreven tegenover Omroep Brabant. "Ik heb er weinig woorden voor. Het is de grootste ontgoocheling in mijn carrière, als speler en als trainer. Ik vind het ontoelaatbaar dat je vier tegendoelpunten krijgt tegen een amateurclub."

    "Ik heb er geen woorden voor en zeker geen excuses", zegt de NAC-trainer. "Ik neem alle verantwoordelijk voor de nederlaag. Ik heb niemand anders gezien die verantwoordelijk wilde nemen, dus dan neem ik ze volledig."

    Vreven ziet de nederlaag als een grote wakeupcall voor NAC. "Dan zie je waar wij nog maar staan als team. Als het minder gaat, gaan we allemaal als individuen spelen en denken. Dan zijn wij niet goed genoeg. Er zijn geen excuses voor om je uit te laten schakelen door amateurs."

    Plaats een reactie

    Mo +10831
    woensdag 20 september 2017 om 22:56
    Dit vind ik eigenlijk net zo beschamend en misschien nóg beschamender dan Vitesse
    Vind ik leuk
    donderdag 21 september 2017 om 07:29
    Gezien het aantal tegendoelpunten zou je zeggen van wel. Aan de andere kant is het zo dat als je van 1 van de 2 clubs zou moeten zeggen wie er van een amateurclub zou kunnen verliezen dan zegt 90% NAC en niet Vitesse. Daar verwacht je gewoon echt meer van dan van NAC.
    Vind ik leuk
    HanV +3430
    donderdag 21 september 2017 om 07:43
    Je had best 100% kunnen zeggen.
    Vind ik leuk
    daaheej +506
    woensdag 20 september 2017 om 23:44
    dat is idd best slecht
    Vind ik leuk
    Simon1989 +3206
    donderdag 21 september 2017 om 00:00
    Overwinning Achilles was ook 100% terecht.
    Vind ik leuk
    NACnz +125
    donderdag 21 september 2017 om 01:28
    klasse trainer om zo te reageren. Deze nederlaag zegt nu NOG meer over het Groningen van afgelopen zaterdag. hup nac, kop op naar de kuip voor een oefenpotje (die gewoon verwacht word verloren te worden
    Vind ik leuk
    donderdag 21 september 2017 om 01:29
    Vorig seizoen speelden ze ook tegen elkaar in jpl .. wat waren toen de uitslagen.. ?
    Gewoon sterk en goed gespeeld van achillis
    Vind ik leuk
    donderdag 21 september 2017 om 07:21
    Vorig seizoen en t seizoen daarvoor speelden ze tegen elkaar in de jpl. Beide seizoenen wist NAC zowel thuis als uit te winnen, maar nooit met monster scores.
    Vind ik leuk
    donderdag 21 september 2017 om 07:44
    Geweldige manier om je kwaadheid te laten zien, "ik neem verantwoording want niemand anders doet het". !
    Vind ik leuk
    frankn27 +5198
    donderdag 21 september 2017 om 07:53
    je beste spits wissel zetten is ook niet zo handig Stijn
    Vind ik leuk