Real Madrid en Ronaldo lopen wereldrecord mis door miraculeus verlies

Real Madrid en Ronaldo lopen wereldrecord mis door miraculeus verlies

woensdag 20 september 2017 om 23:50

Real Madrid heeft opnieuw averij opgelopen in de top van de Primera División. Ondanks legio kansen en de terugkeer van Cristiano Ronaldo was Real Betis te sterk in het Estadio Santiago Bernabeu: 0-1.

Het was een klein wonder dat Real Madrid niet tot scoren kwam voor eigen publiek, want aan kansen ontbrak het woensdagavond niet. Vooral in de tweede helft regende het mogelijkheden. Faalden de Real-aanvallers niet, dan was het wel doelman Antonio Adan (ex-Real Madrid) die er nog een achter hand achter kreeg.

De grootste kansen waren in de slotfase voor Ronaldo en Gareth Bale. Ronaldo, die zijn eerste wedstrijd speelde sinds een schorsing van vijf wedstrijden, schoot een op het oog simpele intikker huizenhoog over, terwijl Bale een schitterende hakbal op de paal zag stranden. In de dying seconds kreeg Real de deksel op de neus: Antonio Sanabria maakte na 94 minuten de 0-1.

De pijnlijke nederlaag betekent ook dat Real Madrid het wereldrecord van Santos niet weet te overtreffen. Net als de Braziliaanse club in 1963 stokt de teller bij 73 wedstrijden op rij met minimaal één doelpunt. De reeks begon op 30 april 2016. Na vijf competitieduels heeft Real acht punten. Dat zijn er zeven minder dan koploper en rivaal FC Barcelona.

Plaats een reactie

woensdag 20 september 2017 om 23:54
Lekker hoorrrrrrrr!!!
Guardado pakt met Betis 3 punten bij Real Madrid uit
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 00:14
Nee Betis pakt met Guardado 3 punten bij Real Madrid uit.
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 00:23
Ook goed.
Hoe dan ook lekker.
Vind ik leuk
United FC +12226
donderdag 21 september 2017 om 09:29
Hoe speelde Guardado?
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 10:04
Zeer goed.
Echt een gemis in Eindje.
Vind ik leuk
Vamos M +4567
woensdag 20 september 2017 om 23:56
Real kan definitief dag tegen de titel zeggen, Wat was het slecht zeg. Zidane hoe haal je het in je botte hoofd om Modric eruit te halen. Barca heeft de titel al in handen.
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 september 2017 om 23:56]
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 23:58
7pnt achterstand op Barcelona zegt helemaal niks
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 23:58
Jawel, dat betekend dat Madrid het niet meer in eigen handen heeft
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 00:01
Het is nog te vroeg..Barcelona gaat ook punten verspelen
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 09:44
En real madrid ook nog. In spanje verliezen die twee clubs niet heel veel. Ik denk dat het al een heel eind over is voor ze.
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 08:49
Zo is Barça verleden jaar ook gestart en dan wordt het lastig om in te halen zeker met een Messi die in bloedvorm is
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 00:00
Ze staan achtste haha
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 12:26
Ik heb het altijd al gezegd, Zaza wereld spits!
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 12:55
Vind je dat nieuwe club logo mooi van Juve?
Ik vind de oude mooier.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:30
Ik vind het oude logo ook een stuk mooier, maar het staat een beetje raar als ik met een oud logo op deze site ga reageren
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 00:58
Vamos M

Goed dat je je niet laat opfokken! Competitie is nog lang, maar zoals afgelopen jaren is gebleken was barca constanter dan real in de liga.

Ook vorig jaar waarin barca geen beste jaar had is real maar nipt kampioen geworden.

On topic:

Had dit niet zien aankomen. Real speelde midweeks geen top wedstrijd want werden bij vlagen in sociedad van het kastje naar de muur gestuurd. Vandaag veel kansen gehad, maar wat heb je aan kansen als je geen goal mAakt!

Zoals ik al eerder heb aangegeven heeft real geen goede bank meer na de verkoop van morata, James, Pepe. Dat is ook logisch, want topspelers blijven niet op de bank zitten.

Vind ik leuk
robery +2073
donderdag 21 september 2017 om 05:27
Nu al...? Je hebt doemdenken en je hebt doemdenken.
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 23:56
Oh oh Real wat us er aan de hand?WAT EEN KANSEN!!!!
Iedereen ging vanuit dat Real met 2 vingers in de neus kampioen worden
Vind ik leuk
Vamos M +4567
woensdag 20 september 2017 om 23:59
Weerom weer gemak zucht en onderschatting niks geleerd remember Valencia/Levante! Wat was Ronaldo toch aan het doen leek met verkeerde schoenen aan te spelen vond ik niet goed spelen. Bale daar zwijg ik over die kan alleen maar van lang afstanden sprinten ala Bolt.
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 00:02
Bullshit, die kan echt w3l goed voetballen.
Als die hakbal erin ging was hij de held.

Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 00:03
Maar joh..wat een kansen..Stel dat ze scherper waren dan was dit een monsterscore
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 10:49
Wie is iedereen?

Op basis van de cijfers was je hier niet op gekomen, gezien barca de laatste 10 jaar de liga heeft gedomineerd!!

Het geluk van real is op!
Vind ik leuk
Mo +5984
woensdag 20 september 2017 om 23:57
Hahaa heerlijk dit ;) Barca nu 7 punten voor lekker hoor
Vind ik leuk
Mike123 +260
woensdag 20 september 2017 om 23:57
Miraculeus gelijkspel?
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 23:59
Iedereen raakt in de war als real verliest;)
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 00:00
Ik dacht dat ik lam was, maar VP kan er ook wat van
Vind ik leuk
Farmer +5232
donderdag 21 september 2017 om 01:40
aldus Bim de Toer!...hic
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 23:58
Zijn de rollen van Barca en Real in een paar weken toch volledig omgedraait. Aan het begin van het seizoen was het barca die een zwaar jaar zou krijgen en real was favoriet voor alle prijzen en nu?
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 23:58
miraculeus gelijkspel ...0-1 .....wat mis ik?
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 september 2017 om 23:59]
Vind ik leuk
Vamos M +4567
donderdag 21 september 2017 om 00:00
Eerder verdient. Vond Betis aardig spelen maar die divas voelt zich te goed om achter hun man aan te lopen. Betis op het einde leek met een man meer te spelen.
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 00:02
overkomt de beste een keer. ze worden toch wel kampioen
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 00:20
Zo zeker ben ik daar niet van, ben benieuwd voor El Classico. Wil wel eens Paulinho vs Kroos/Casemiro/Modric zien. En Semedo op Ronaldo, Semedo gaat het hem lastiger maken dan Aleix Vidal afgelopen jaar.
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 10:55
Haha niet huilen, maar accepteren.

7 punten heb je niet zo snel goed gemaakt. Barcelona gaat nog wel punten laten liggen, dat zeker! Maar real Madrid gaat ook punten laten liggen, zoals is gebleken afgelopen jaren. Vorig jaar stond alles aan de kan van real, scheids, tebas om de zielige koninklijke eenmalig weer aan n liga te helpen.

Nou is het weer zoals het al die jaren is geweest! Barca boven real!
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 23:46
Voetballes Gij schrijft nu eens echt de waarheid zoals een koe ,alles stond verleden jaar in het voordeel van Real e beslissingen van menige scheidsrechters en noem maar op inderdaad om de zielige koninklijke weer de landstitel te laten halen ,Barca heeft veel scheids tegen en ik ken er veel bij naam hoor Manzano is er al zo ene en ik ken er nog hoor forza Barca
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 23:52
Mee eens.

Manzano heeft de wedstrijd tegen Malaga kapot gefloten!

Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 00:02
Dat was toch met die vrije trap waar iedereen nog zijn plaats moest nemen en dat het goal was terwijl Manzano die vrije trap had moeten laten her spelen maar Malaga s bestuur zijn voor Real die hadden al beslist om real te laten winnen alles is beslist geworden na de classico op Brnabeu niemand had gedacht dat Barca daar zou winnen met 2/3 en dan zijn er flaters gebeurd in het voordeel van Real dat het niet meer schoon is
Vind ik leuk
1920 +130
donderdag 21 september 2017 om 00:01
Dat krijg je als het artikel al klaar is voor de wedstrijd afgelopen is.
Vind ik leuk
036 +1961
donderdag 21 september 2017 om 00:04
Jouw biertje?? :-)
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 00:07
heb ginne skrik dat nooit
Vind ik leuk
Farmer +5232
donderdag 21 september 2017 om 01:44
Jij mist je biertje, en zijn vriendjes, zodat je je dit wat makkelijker kan inbeelden met een stukje alcoholische creativiteit! :)

Proost!
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 05:46
1 doelpunt
Vind ik leuk
Shrimp +97
donderdag 21 september 2017 om 00:00
Terechte overwinning van Betis, wat een ruimte gaf Real weg op het laatst zeg..
Slecht van Betis dat ze niet al eerder scoorden, hoe vaak wil je in overtal komen in Bernabeu?

Madrid natuurlijk ook aardig wat kansen maar niet genoeg voor het overwicht wat ze zouden moeten hebben.

Rest mij alleen nog te zeggen: Guardado wat een held, zoveel rust aan de bal, zo weinig balverlies, echt een heerser op het middenveld. Hadden we die nog maar bij PSV...
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 00:00
Haha Ronaldo is weer terug en nu gaat real weer alles winnen. Of niet!!! Haha
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 00:01
De goal van Betis niet belangrijk? Real Madrid vernedert in eigen huis in wat Real zo goed kan. Laatste minuten scoren. Goed gedaan Betis!!
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 00:02
De elf beste spelers van Madrid... kan wel genieten van Barca nu Neymar weg is, nu komt het Tika Taka weer terug. ( ligt er ook een beetje aan dat Iniesta en Busquets eindelijk weer lekker kunnen ballen. En voor Madrid, tja laten we het maar bij de supercup 'vloek' houden
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 00:25
Voor mijn gevoel heeft Messi na het vertrek van Neymar een veel vrijere rol. Geniet nu ook echt weer van het voetbal wat Barca speelt. Eerste helft tegen Eibar was nog een beetje stroperig. Maar in de tweede helft was het behoorlijk attractief voetbal.
Vind ik leuk
Simon1989 +2023
donderdag 21 september 2017 om 00:04
Gaat lekker daar in Madrid! Maandje geleden met de Supercopa was iedereen het erover eens dat ze wel even kampioen gaan worden en de champions league gaan winnen, nu lopen ze al behoorlijk achter de feiten aan.
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 00:06
VP Was geen Gelijkspel hoor.
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 00:24
Gaat nu rommelen in Madrid! Weer puntenverlies en al 7 punten achterop geraakt bij Barça.. Net nu Messi weer in grootse doen is! Heerlijk!!
Vind ik leuk
dhrwobo +7909
donderdag 21 september 2017 om 00:27
Heerlijke pot
Vind ik leuk
buddha +4482
donderdag 21 september 2017 om 00:53
dit is de meest vreemde titel sinds ik hier mee gluur. madrid en ronaldo missen een record door een gelijk spel ???????? in de 94e minuut 0-1. beste VP blessuretijd telt ook mee hoor ;)
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 01:02
Hij had het verhaal al geschreven tijdens de wedstrijd. Hij dacht, dan hoef ik alleen nog maar op verzenden te drukken als de scheids affluit. En wat denk je? Scoort .... dat ... Betis nog een keer.

Kon hij weer een verhaal gaan typen.
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 01:11
En zo verspeelt Real Madrid vroeg in het seizoen al het kampioenschap. Wat is voetbal toch een vreemd en onrechtvaardig spelletje soms. De Madrilenen kregen 10! opgelegde kansen. En net als tegen Levante en Valencia ontbeerde het de ploeg aan afronden. Zidane heeft de fout gemaakt om geen goede vervanger voor Morata te halen afgelopen zomer. Een makkelijk scorende spits zou nu wel goed van pas gekomen zijn.
De enige hoop voor de Koninklijke is dat ze vanaf nu zo min mogelijk punten verspelen en Barcelona tweemaal verslaan. Dan zou het eventueel nog spannend kunnen worden. Anders moeten de Madrilenen zich helaas slechts focussen op de Champions League, de Copa del rey en de wereldbeker.
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 september 2017 om 01:12]
Vind ik leuk
_AJAX_ +1939
donderdag 21 september 2017 om 01:52
De Madrilenen hebben ook last van de Frank de Boer effect. Ook daar wil de bal ermaar niet in...
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 01:26
Ziek dit

Een keer andersom u

Meestal wint Real op die manier
Vind ik leuk
_AJAX_ +1939
donderdag 21 september 2017 om 01:50
Ja, die 4 treffers van Messi draaft nog door! Madrid, maar vooral C. Ronaldo is helemaal van z'n apropos!!!
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 05:29
Leuk hoor
Vind ik leuk
Rafael +429
donderdag 21 september 2017 om 06:03
Welk miraculeus gelijkspel? Real Madrid heeft gewoon 0-1 verloren hoor
Vind ik leuk
Teo Smith +12347
donderdag 21 september 2017 om 06:12
Mooi zo. Lekker voor ze :)
Siiiiuuuu
Vind ik leuk
Ale +890
donderdag 21 september 2017 om 06:42
Mooi. Fuck Ronaldo
Vind ik leuk
pdavie +306
donderdag 21 september 2017 om 07:11
Heerlijk dit! :-)))
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 08:42
Wat was er met Ronaldo aan de hand joh.

Lijkt zichzelf niet meer de laatste tijd.
Vind ik leuk
Makis +870
donderdag 21 september 2017 om 09:28
Andere kapper en foundation
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 08:51
Real Madrid heeft één van de beste teams ooit.
Er begint af en toe een beetje de klat in te komen.. ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen.
Met Ronaldo, Bale, Asensio, Isco, Modric, de verdediging kunnen allemaal de beste zijn bij een ander topteam.
Vind ik leuk
Quareck +2513
donderdag 21 september 2017 om 09:17
Gewoon volgende wedstrijd scoren en dan heb je misschien over anderhalf jaar weer de kans om het record te pakken haha
Vind ik leuk
Makis +870