Real Madrid en Ronaldo lopen wereldrecord mis door miraculeus verlies

    Real Madrid en Ronaldo lopen wereldrecord mis door miraculeus verlies

    woensdag 20 september 2017 om 23:50

    Real Madrid heeft opnieuw averij opgelopen in de top van de Primera División. Ondanks legio kansen en de terugkeer van Cristiano Ronaldo was Real Betis te sterk in het Estadio Santiago Bernabeu: 0-1.

    Het was een klein wonder dat Real Madrid niet tot scoren kwam voor eigen publiek, want aan kansen ontbrak het woensdagavond niet. Vooral in de tweede helft regende het mogelijkheden. Faalden de Real-aanvallers niet, dan was het wel doelman Antonio Adan (ex-Real Madrid) die er nog een achter hand achter kreeg.

    De grootste kansen waren in de slotfase voor Ronaldo en Gareth Bale. Ronaldo, die zijn eerste wedstrijd speelde sinds een schorsing van vijf wedstrijden, schoot een op het oog simpele intikker huizenhoog over, terwijl Bale een schitterende hakbal op de paal zag stranden. In de dying seconds kreeg Real de deksel op de neus: Antonio Sanabria maakte na 94 minuten de 0-1.

    De pijnlijke nederlaag betekent ook dat Real Madrid het wereldrecord van Santos niet weet te overtreffen. Net als de Braziliaanse club in 1963 stokt de teller bij 73 wedstrijden op rij met minimaal één doelpunt. De reeks begon op 30 april 2016. Na vijf competitieduels heeft Real acht punten. Dat zijn er zeven minder dan koploper en rivaal FC Barcelona.

    Plaats een reactie

    Bayern FC +2430
    woensdag 20 september 2017 om 23:56
    Oh oh Real wat us er aan de hand?WAT EEN KANSEN!!!!
    Iedereen ging vanuit dat Real met 2 vingers in de neus kampioen worden
    Vind ik leuk
    donderdag 21 september 2017 om 10:49
    Wie is iedereen?

    Op basis van de cijfers was je hier niet op gekomen, gezien barca de laatste 10 jaar de liga heeft gedomineerd!!

    Het geluk van real is op!
    Vind ik leuk
    Mo +10839
    woensdag 20 september 2017 om 23:57
    Hahaa heerlijk dit ;) Barca nu 7 punten voor lekker hoor
    Vind ik leuk
    Mike123 +367
    woensdag 20 september 2017 om 23:57
    Miraculeus gelijkspel?
    Vind ik leuk
    danny117869 +2224
    woensdag 20 september 2017 om 23:59
    Iedereen raakt in de war als real verliest;)
    Vind ik leuk
    danny117869 +2224
    woensdag 20 september 2017 om 23:58
    Zijn de rollen van Barca en Real in een paar weken toch volledig omgedraait. Aan het begin van het seizoen was het barca die een zwaar jaar zou krijgen en real was favoriet voor alle prijzen en nu?
    Vind ik leuk
    stratumseind +139143
    woensdag 20 september 2017 om 23:58
    miraculeus gelijkspel ...0-1 .....wat mis ik?
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 september 2017 om 23:59]
    Vind ik leuk
    1920 +122
    donderdag 21 september 2017 om 00:01
    Dat krijg je als het artikel al klaar is voor de wedstrijd afgelopen is.
    Vind ik leuk
    Farmer +10076
    donderdag 21 september 2017 om 01:44
    Jij mist je biertje, en zijn vriendjes, zodat je je dit wat makkelijker kan inbeelden met een stukje alcoholische creativiteit! :)

    Proost!
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18372
    donderdag 21 september 2017 om 05:46
    1 doelpunt
    Vind ik leuk
    Shrimp +362
    donderdag 21 september 2017 om 00:00
    Terechte overwinning van Betis, wat een ruimte gaf Real weg op het laatst zeg..
    Slecht van Betis dat ze niet al eerder scoorden, hoe vaak wil je in overtal komen in Bernabeu?

    Madrid natuurlijk ook aardig wat kansen maar niet genoeg voor het overwicht wat ze zouden moeten hebben.

    Rest mij alleen nog te zeggen: Guardado wat een held, zoveel rust aan de bal, zo weinig balverlies, echt een heerser op het middenveld. Hadden we die nog maar bij PSV...
    Vind ik leuk
    donderdag 21 september 2017 om 00:00
    Haha Ronaldo is weer terug en nu gaat real weer alles winnen. Of niet!!! Haha
    Vind ik leuk
    Juventus FC +3452
    donderdag 21 september 2017 om 00:02
    De elf beste spelers van Madrid... kan wel genieten van Barca nu Neymar weg is, nu komt het Tika Taka weer terug. ( ligt er ook een beetje aan dat Iniesta en Busquets eindelijk weer lekker kunnen ballen. En voor Madrid, tja laten we het maar bij de supercup 'vloek' houden
    Vind ik leuk
    Jarno0129 +36
    donderdag 21 september 2017 om 00:25
    Voor mijn gevoel heeft Messi na het vertrek van Neymar een veel vrijere rol. Geniet nu ook echt weer van het voetbal wat Barca speelt. Eerste helft tegen Eibar was nog een beetje stroperig. Maar in de tweede helft was het behoorlijk attractief voetbal.
    Vind ik leuk
    Simon1989 +3191
    donderdag 21 september 2017 om 00:04
    Gaat lekker daar in Madrid! Maandje geleden met de Supercopa was iedereen het erover eens dat ze wel even kampioen gaan worden en de champions league gaan winnen, nu lopen ze al behoorlijk achter de feiten aan.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +22054
    donderdag 21 september 2017 om 00:24
    Gaat nu rommelen in Madrid! Weer puntenverlies en al 7 punten achterop geraakt bij Barça.. Net nu Messi weer in grootse doen is! Heerlijk!!
    Vind ik leuk
    dhrwobo +19745
    donderdag 21 september 2017 om 00:27
    Heerlijke pot
    Vind ik leuk
    buddha +7689
    donderdag 21 september 2017 om 00:53
    dit is de meest vreemde titel sinds ik hier mee gluur. madrid en ronaldo missen een record door een gelijk spel ???????? in de 94e minuut 0-1. beste VP blessuretijd telt ook mee hoor ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 21 september 2017 om 01:11
    En zo verspeelt Real Madrid vroeg in het seizoen al het kampioenschap. Wat is voetbal toch een vreemd en onrechtvaardig spelletje soms. De Madrilenen kregen 10! opgelegde kansen. En net als tegen Levante en Valencia ontbeerde het de ploeg aan afronden. Zidane heeft de fout gemaakt om geen goede vervanger voor Morata te halen afgelopen zomer. Een makkelijk scorende spits zou nu wel goed van pas gekomen zijn.
    De enige hoop voor de Koninklijke is dat ze vanaf nu zo min mogelijk punten verspelen en Barcelona tweemaal verslaan. Dan zou het eventueel nog spannend kunnen worden. Anders moeten de Madrilenen zich helaas slechts focussen op de Champions League, de Copa del rey en de wereldbeker.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 21 september 2017 om 01:12]
    Vind ik leuk
    _AJAX_ +2842
    donderdag 21 september 2017 om 01:52
    De Madrilenen hebben ook last van de Frank de Boer effect. Ook daar wil de bal ermaar niet in...
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6079
    donderdag 21 september 2017 om 01:26
    Ziek dit

    Een keer andersom u

    Meestal wint Real op die manier
    Vind ik leuk
    _AJAX_ +2842
    donderdag 21 september 2017 om 01:50
    Ja, die 4 treffers van Messi draaft nog door! Madrid, maar vooral C. Ronaldo is helemaal van z'n apropos!!!
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18372
    donderdag 21 september 2017 om 05:29
    Leuk hoor
    Vind ik leuk
    Rafael +713
    donderdag 21 september 2017 om 06:03
    Welk miraculeus gelijkspel? Real Madrid heeft gewoon 0-1 verloren hoor
    Vind ik leuk
    Teo Smith +23627
    donderdag 21 september 2017 om 06:12
    Mooi zo. Lekker voor ze :)
    Siiiiuuuu
    Vind ik leuk
    Ale +3611
    donderdag 21 september 2017 om 06:42
    Mooi. Fuck Ronaldo
    Vind ik leuk
    pdavie +428
    donderdag 21 september 2017 om 07:11
    Heerlijk dit! :-)))
    Vind ik leuk
    popiejopie +2126
    donderdag 21 september 2017 om 08:42
    Wat was er met Ronaldo aan de hand joh.

    Lijkt zichzelf niet meer de laatste tijd.
    Vind ik leuk
    Makis +1012
    donderdag 21 september 2017 om 09:28
    Andere kapper en foundation
    Vind ik leuk
    donderdag 21 september 2017 om 08:51
    Real Madrid heeft één van de beste teams ooit.
    Er begint af en toe een beetje de klat in te komen.. ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen.
    Met Ronaldo, Bale, Asensio, Isco, Modric, de verdediging kunnen allemaal de beste zijn bij een ander topteam.
    Vind ik leuk
    Quareck +6263
    donderdag 21 september 2017 om 09:17
    Gewoon volgende wedstrijd scoren en dan heb je misschien over anderhalf jaar weer de kans om het record te pakken haha
    Vind ik leuk
    Makis +1012