VP-voetbalkantine: 'Griezmann-Costa-Carrasco is de beste aanvalslinie van Spanje'

VP-voetbalkantine: 'Griezmann-Costa-Carrasco is de beste aanvalslinie van Spanje'

donderdag 21 september 2017 om 17:00

De voetbalkantine is de ideale plek om na de wedstrijd met je vrienden nog even lekker bij te praten en wat te drinken. De VP-voetbalkantine is een offtopic rubriek waar elk onderwerp mag worden besproken.

Stelling 1: 'Dolberg moet voorkeur krijgen boven Huntelaar tegen Vitesse'
Stelling 2: 'Peter Bosz is de beste Nederlandse trainer van dit moment'
Stelling 3: 'Griezmann-Costa-Carrasco is de beste aanvalslinie van Spanje'

Heb je een idee waarmee deze rubriek verbeterd kan worden? Elke suggestie is welkom, van suggesties voor stellingen tot concrete tips voor de verdere invulling. Drop je ideeën daarom gerust in het reactiesysteem!

Plaats een reactie

donderdag 21 september 2017 om 11:02
Dolberg is toch de 1e spits zegt Keizer altijd.
Vind ik leuk
Aal +15456
donderdag 21 september 2017 om 11:04
Ik hoop dat ze allebei uit vorm zijn dit weekend ;-)
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 11:12
als er 1 ploeg is die iets recht te zetten heeft................
succes in ieder geval
Vind ik leuk
Aal +15456
donderdag 21 september 2017 om 11:13
Zeker Strat.... thx!
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 11:09
Ik hoor Keizer wel vaker iets roepen, neem het maar met een pakkie zout.
Vind ik leuk
United FC +12750
donderdag 21 september 2017 om 11:36
Net zoals Midden-Noord... ;-p
Vind ik leuk
Korm +22962
donderdag 21 september 2017 om 12:20
ik vind ADO altijd wel ludiek ;)
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 17:44
Klopt, net als Midden-Noord. Kruiwagens zout :p
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 11:08
Stelling 1: Huntelaar is op het moment wel beter en heeft veel meer ervaring.

Stelling 2: Nee dat nog niet, dat kunnen we zien in het verloop van het seizoen.

Stelling 3: Nee dat denk ik niet, eerst Real en Barca en daar vlak achteraan Atleti. Vind ik dan....
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 september 2017 om 17:16]
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 11:11
stelling 1 : even afwachten wat de tombola van Dennis voor rugnummers eruit gooit deze keer
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 september 2017 om 11:34]
Vind ik leuk
Zultkop +2087
donderdag 21 september 2017 om 18:22
Heb Dennis een tombola? Ik had eerder het rad van .... nummers verwacht. Denk dat ie wel goed is met het anderen een rad voor de ogen te draaien
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 18:23
een verdomd goed argument...
Vind ik leuk
United FC +12750
donderdag 21 september 2017 om 11:34
Stelling 1: Ik zou voor Huntelaar gaan!
Vind ik leuk
buddha +5184
donderdag 21 september 2017 om 11:35
JAAAAAAAA de man uit vorm moet altijd opgesteld worden. anders komt ie nooit meer in vorm.
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 11:36
Hopelijk wordt het nu alleen maar beter voor Dolberg

Maar ja....er een paar in roeien tegen amateurs (met alle respect) zegt niet zo veel

Vind ik leuk
Leffe +970
donderdag 21 september 2017 om 11:40
Nee, want Huntelaar is beter en heeft meer ervaring als Dohlberg.
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 11:56
Dolberg te lang passeren is pure kapitaalvernietiging!!
Vind ik leuk
Korm +22962
donderdag 21 september 2017 om 12:22
En het is wel gebleken dat het lood om oud ijzer is want ik zie die huntelaar nou ook niet echt de pannen van het dak spelen
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 13:11
Dan hadden ze hem deze zomer moeten verkopen.
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 13:13
Geen gezeur Hunter terreur.
Vind ik leuk
Jozef +22891
donderdag 21 september 2017 om 13:52
Dolberg gewoon opstellen.

Younes even vier weken rust geven.

Huntelaar laten invallen voor Dolberg als Dolberg niet goed in de wedstrijd zit, maar niet na 80 minuten of zo.
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 september 2017 om 13:53]
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 14:11
Stelling 2. Nee, kan hij wel worden naar laat hij eerst maar eens een prijs winnen en een paar jaar vast bij Dordmund blijven.
Vind ik leuk
Leeuw +3101
donderdag 21 september 2017 om 14:24
Frank de Boer is de beste. Althans in kansen om zeep helpen en geld cashen.
Vind ik leuk
United FC +12750
donderdag 21 september 2017 om 14:25
Hij wint nog geen prijzen maar Bosz is wel goed bezig.
Vind ik leuk
tikkietoe +3009
donderdag 21 september 2017 om 14:27
Stelling 1) Ik vind Huntelaar dreigender momenteel.
Stelling 2) Met nog maar weinig Nederlandse coaches bij buitenlandse topclubs, is hij wel Nederlands hoop in bange dagen. Noem dat dan maar 1 van de drie besten.
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 14:32
Stelling 2 : Peter Bosz is de trainer met het beste materiaal op dit moment
Vind ik leuk
RedNas +2258
donderdag 21 september 2017 om 14:54
Stelling 3: het is onmogelijk om de stellingen nog opportunistischer te maken.
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 18:18
Ik heb het gevoel dat zowel real als barca een man voorin missen
Vind ik leuk
dikky8 +140
donderdag 21 september 2017 om 15:27
Nog even reactie op stelling 1 .Het zal inderdaad een moeilijke beslissing worden,want ook ik vind huntelaar een topper maar we mogen in ons handen knijpen dat we dolberg in het team hebben, die jongen is pas 19 maar het talent van die jongen is ongelofelijk duurt jaren voordat er weer een spits aandient met die kwaliteiten Dus ik zou altijd Dolberg opstellen met huntelaar als stand in.
Wanneer Dolberg besluit weg te gaan levert dat rond de 50 m op huntelaar heeft geen restwaarde eigenlijk helemaal geen moeilijke beslissing
Vind ik leuk
Mo +8768
donderdag 21 september 2017 om 17:07
Wat denken we van Messi Suarez Dembele VP? Ookal is Dembele de komende tijd uit de roulatie. Ook Ronaldo Benzema Asensio schat ik hoger in
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 17:10
Stelling 3: Flauwekul een geen zinnige reactie waard.
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 17:50
Je hebt je eigen reactie omschreven.
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 17:15
1. Nee, nog niet. Vitesse straks is een compleet andere wedstrijd. Beter Huntelaar kiezen.
2. Op dit moment wel denk ik, al vond ik de prestatie van Van Marwijk met Saudi-Arabië knap. Voorlopig legt deze transfer naar Borussia hem nog geen windeieren.
3. Vreemd geformuleerd deze stelling, haha. Ik dacht eerst dat ze het over de nationale ploeg hadden van Spanje, maar volgens mij bedoelen ze de beste aanvalslinie in de Spaanse competitie. Het is zeker een sterke linie, maar die van Real Madrid is toch echt sterker. Ook die van Barcelona is iets beter.
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 17:31
griezmann gaat in de winter of zomer naar united dus beetje raar om zo op te schrijven, misschien spelen ze niet eens samen...
Vind ik leuk
United FC +12750
donderdag 21 september 2017 om 17:39
Stelling 3: Dat is een dodelijke aanval!
Vind ik leuk
Ajacied02 +2043
donderdag 21 september 2017 om 18:09
1: ja, geef die jongen ook wat vertrouwen, huntelaar miste ongelofelijk grote kansen tegen ado dus nu mag dolberg weer een keer

2: presteert het best maar of die ook echt het beste is

3: haha, nee
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 19:10
Inkopper die derde stelling

Duh
Vind ik leuk
Hammers96 +1201
donderdag 21 september 2017 om 19:20
Stelling 3: als je messi in de aanvalslinie hebt heb je hoe dan ook de beste aanvalslinie.
Come on carrasco , costa , benzema zijn niet van het niveau suarez , ousmane dembele
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

VP-voetbalkantine: 'Griezmann-Costa-Carrasco is de beste aanvalslinie van Spanje'