'Crisismanagement bij PSG: betrokken Alves regelt etentje na geruzie'

'Crisismanagement bij PSG: betrokken Alves regelt etentje na geruzie'

donderdag 21 september 2017 om 13:47

Dani Alves heeft woensdagavond de ploeg van Paris Saint-Germain bijeengeroepen voor een etentje in een restaurant in de stad, meldt L'Equipe. Dit om de problemen van de afgelopen dagen te bespreken.

Tijdens de wedstrijd van PSG tegen Olympique Lyon maakten sterren Edinson Cavani en Neymar ruzie over wie de vrije trappen en strafschop mochten nemen. In de dagen die volgden kwamen publicaties naar buiten dat Neymar Cavani weg wil hebben uit Parijs, en dat Cavani zelf ontevreden is dat hij - net als in zijn tijd met Zlatan Ibrahimovic - weer in de schaduw van iemand anders moet staan.

Opvallend was ook de rol van Dani Alves, die de bal niet aan Cavani maar aan Neymar gaf bij een vrije trap. Nu heeft de Braziliaanse back echter het initiatief genomen om de ploeg weer op één lijn te krijgen. Alves reserveerde een grote tafel in het Victoria Paris, een luxe restaurant met uitzicht op de Arc De Triomphe. Tijdens het etentje, dat tot na middernacht duurde, zou de kwestie besproken zijn. De volledige ploeg van PSG was aanwezig.

Plaats een reactie

donderdag 21 september 2017 om 13:52
Neymar moet gewoon accepteren dat die hier ook in de schaduw begint van een man die zich al jaren bewijst in deze ploeg. Laat je benen spreken jongen en dan ontgroei je Cavani wel.
Vind ik leuk
Suomi71 +521
donderdag 21 september 2017 om 16:08
Cavani staat na jaren bewezen diensten hoger in de pick orde en eist zolang Zlatan daar weg is penalties en vrijetrappen op. Dan plots komt koning Neymar die binnen twee weken die pick orde wilt verstoren in zijn voordeel. Dat zoiets gaat botsen is een understatement.
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 13:53
Wat hebben deze mannetjes het toch moeilijk. Krijg haast medelijden met hun.
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 15:20
Ik snap de reactie wel, maar misschien zijn dit soort mensen ook wel zo ongelooflijk goed, omdat ze juist dit soort persoonlijkheden hebben. Een modaal persoon die maakt zich om dit soort "onbelangrijke" zaken niet al te druk, terwijl dit soort genieën het wel doet. Natuurlijk is het misschien ergerlijk gedrag maar het kan ook de drang naar perfectie en leiderschap inhouden.
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 13:53
Vraag me af of Neymar ook het hoofdgerecht voor Cavani zijn neus heeft weg gejat...

Nee zonder gekheid, een trainer moet toch gewoon duidelijkheid geven wie wat neemt.. Je weet dat het altijd anders misgaat met van "die " mannetjes.
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 13:54
Ik hoop dat Alves het bord van Cavani overneemt van de ober en hem buiten bereik van Cavani aan Neymar geeft
Vind ik leuk
Hyena +20616
donderdag 21 september 2017 om 13:55
Die Neymar zou ik echt een dienblad naar zijn hoofd toe flikkeren. Verwend pestventje dat het is.
Vind ik leuk
Spartan +2782
donderdag 21 september 2017 om 13:56
Filmpje meerdere keren bekeken... zoals de twitteraar het al stelt? Waar komt Neymar vandaan??? Uit het niets lijkt t wel ;-)
Vind ik leuk
United FC +12744
donderdag 21 september 2017 om 14:23
Als je goed kijkt zie je hem aankomen lopen. Maar de eerste keer dacht ik ook van huh?!
Vind ik leuk
Spartan +2782
donderdag 21 september 2017 om 14:37
Dacht eerst dat ie achter Alves stind...
Vind ik leuk
United FC +12744
donderdag 21 september 2017 om 14:43
Beetje spooky ;p
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 13:58
Wat een gedoe....

Doe die pingels en vrije trappen gewoon om en om anders

Niet zo moeilijk denken :)
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 14:00
Gewoon allebei niet, Laat Verratti ze nemen klaar.
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 14:13
Goed opgelost lijkt mij.
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 14:28
Gewoon met zijn allen naar een nachtclub , een goeie gangbang doet wonderen voor "het groepsproces"
Vind ik leuk
HveenLFC +3140
donderdag 21 september 2017 om 14:32
Wat hou ik toch van zulke reacties van grote klasse :)
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +12203
donderdag 21 september 2017 om 14:54
Wel grappig dat Neymar uit het niets opduikt. =)
Vind ik leuk
mablo46 +527
donderdag 21 september 2017 om 14:59
Dat wordt een McDonalds ontbijtje :P
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 15:02
Neymar en Cavani zouden tijdens de wedstrijd eens het ABBA systeem kunnen proberen. Al krijg je daar achteraf weer gedoe van.
Vind ik leuk
DubRtd +15763
donderdag 21 september 2017 om 15:55
Kramer en Boetius losten dat toch een stuk deftiger op een paar weken geleden
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 16:17
Cavani mag de schoenen van Neymar niet eens strikken.Neymar hoort in dit team de baas te zijn.
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 17:11
Wat een belabberd team, sinds Zlatan weg is mag ik ze niet meer
Vind ik leuk