De Ligt grapt: Hoeveel hij ook oefent, hij zal niet veel beter worden

De Ligt grapt: "Hoeveel hij ook oefent, hij zal niet veel beter worden"

donderdag 21 september 2017 om 17:16

Carel Eiting is van alle Ajax-spelers het slechtste in FIFA. Dat onthult Matthijs de Ligt in gesprek met Voetbal Inside. 

"Dat weet ik wel zeker. Hoe slecht hij is? Dat is moeilijk te omschrijven", zegt De Ligt. "Of hij jantje krijgt van Keizer? Zeker. Het is een wonder als hij van iemand géén jantje krijgt. Ik kan Keizer ook wel pakken, ja. Hoeveel hij ook oefent, hij zal niet veel beter worden. Laat hem maar doen waar hij goed in is. Of hij beter kan voetballen dan FIFA? Dat is een understatement."

De Ligt heeft zelf weinig tijd om FIFA te spelen, want komende zondag wacht de belangrijke competitiewedstrijd tegen Vitesse. "Of ik veel speel? Redelijk. Niet super veel. Drie keer in de week ongeveer. Vier potjes tegen vrienden, dan is het wel genoeg. Wat ik liever doe? Ik sta liever op het trainingsveld te bikkelen."

Plaats een reactie

donderdag 21 september 2017 om 17:19
Oké prima verhaal, laten we het nu over echt voetbal hebben.
Vind ik leuk
Guusman +2026
donderdag 21 september 2017 om 17:19
Mooi toch, als ie op het echte veld maar schittert.
Meestal is het andersom :)
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 september 2017 om 17:22]
Vind ik leuk
Senn +3526
donderdag 21 september 2017 om 17:19
Dit gaat echt te ver VP!!
Is dit echt nieuws?
Vind ik leuk
feyeniels +17878
donderdag 21 september 2017 om 17:29
Ik ben blij dat ik dit weet. Nu kan ik tenminste rustig slapen vanavond!
Vind ik leuk
Mo +8780
donderdag 21 september 2017 om 17:34
Nu kunnen we allemaal verder met ons leven na dit gelezen te hebben
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 september 2017 om 17:34]
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 18:16
Ik heb wel een vorm vam afsluiting nu ja...
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 17:31
Alles over Ajax is nieuws volgens de Ajax-fans van VoetbalPrimeur.
Vind ik leuk
Leedz +3689
donderdag 21 september 2017 om 17:20
Ben ik de enige die zo moe wordt van FIFA dit en FIFA dat pfff

Nothing beats the real game
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 17:32
Ik ook hoor. Achterlijke voetbalspelletjes. Heerlijk realistisch ook. Ik zie op twentefans wel eens die Jaimy voorbij komen met zijn elftal. Ik wist niet dat FC Twente Neuer als keeper had???
Vind ik leuk
Ajacied02 +2041
donderdag 21 september 2017 om 17:56
Er telt maar 1 spel en dat is PES!
Vind ik leuk
Leedz +3689
donderdag 21 september 2017 om 18:43
Als ik een keertje speel is het sws PES ;)
Vind ik leuk
Ajacied02 +2041
donderdag 21 september 2017 om 23:10
Topper! Toch wel fijn dat er nog mensen hier zijn met enigszins smaak ;)
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 17:23
eiting niet alleen bij FIFA zwak gister ook weer op het veld een hele zwakke schakel
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 september 2017 om 17:23]
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 17:32
zo hey dit soort info wil toch niemand missen
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 18:42
Onzin is het leukste wat er is.
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 18:49
das zeker waar
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 17:45
''Laat hem maar doen waar hij goed in''

Wat dan??
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 19:50
Bedankt voor alle informatie!!!!!
Vind ik leuk
Sanuk +447
donderdag 21 september 2017 om 20:32
Op het veld wordt je ook maar niet beter!
Vind ik leuk
furgist +1455
donderdag 21 september 2017 om 20:47
Nog ff en e-sport word de dagelijkse kost...
Aub niet..Het is al een ramp dat het op tv komt die playstation shit...wat is dat kut
Vind ik leuk
Rafael +508