Nice-voorzitter over Sneijder: Als je niet fit bent krijg je het moeilijk

Nice-voorzitter over Sneijder: "Als je niet fit bent krijg je het moeilijk"

donderdag 21 september 2017 om 18:11

OGC Nice-voorzitter Jean-Pierre Rivère laat weten dat Wesley Sneijder erg belangrijk is voor de Franse club, ondanks dat hij zijn stempel nog niet heeft kunnen drukken. Sneijder zat de afgelopen twee duels niet bij de wedstrijdselectie van Nice.

"Toen Wesley arriveerde, was hij nog niet fit genoeg om te spelen. Hij heeft tijd nodig om fysiek weer op niveau te komen", laat Rivère weten in een interview met het clubkanaal van Nice. "Ook al ben je een vaardige speler, als je niet fit bent krijg je het moeilijk. Het begin was zwaar voor hem. Nice speelt nu attractiever dan jaren terug."

Sneijder werd als grote naam binnengehaald, maar moet nog helemaal fit worden. Rivère laat wel weten dat hij blij is dat het Nice gelukt is om Sneijder binnen te halen. "Ons team is al jaren erg jong. Ervaring is voor ons heel belangrijk. Spelers als Dante of Sneijder bijvoorbeeld zijn erg ervaren."

Lees ook: 'Sneijder-keuze pakt verkeerd uit: twee duels buiten groep om tactische redenen'

Plaats een reactie

donderdag 21 september 2017 om 18:17
Geblesseerd of teveel croissants met crocquetten?
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 19:27
Kwam van der Vaart op bezoek? Zeker nieuw dieët meegegeven aan Wesley.
Vind ik leuk
Vamos M +4622
donderdag 21 september 2017 om 18:31
Sneijder leeft niet voor het voetbal dat al tijdje lang na de Inter periode leefde hij niet meer voor het voetbal. Zonde zonde er zat zoveel meer in.. Als Yolanthe maar luxe kan leven en eten is het volgens hem wel goed.
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 22:21
Heeft inderdaad te weinig passie voor het spel . Zonde eigenlijk. Hij moet echt getergd worden om een plaats in het team te veroveren. Ik hoop dat het de voorzitter lukt, want Sneijder kan de Franse subtopper nog goed van dienst zijn (met zijn traptechniek en inzicht).
Vind ik leuk
Zippy +2560
donderdag 21 september 2017 om 18:34
Er is een tijd van komen en een tijd van gaan.
Wesley, de tijd van gaan is gekomen.
Bedankt voor de geniet momenten.
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 18:48
Wat een gelul nog niet fit ? Hoelang is die al bezig
Vind ik leuk
United FC +12710
donderdag 21 september 2017 om 18:59
Als Wesley daar keihard aan werkt dan kan hij nog een seizoen lekker ballen bij Nice.
Vind ik leuk
Utca030 +1554
donderdag 21 september 2017 om 19:23
Wes komt terug en die gaat nog een jaartje knallen
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 19:32
sneijder lijkt me voor nice wel een goede speler niet zo goed natuurlijk als een paar jaar geleden maar nog steeds een technisch vaardige speler. ook in de franse competitie is het niveau hoger dan in turkije dus vind het een logische keuze. hij zal er niet de ene naar de andere goal binnen schieten maar ik zie hem wel een aantal assist geven en ongeveer 5-10 goals.
Vind ik leuk
Jefah +249
donderdag 21 september 2017 om 19:33
Wesley komt helaas nooit meer op niveau. Zijn tijd is indd geweest. Zijn hoofd wilt wel. Alleen zijn lichaam werkt tegen.
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 19:38
Wat is dat nou toch steeds, dat gezeik over allang afgeschreven vedetten uit een ver verleden? Spelers als van der Vaart, Nigel de Jong en Sneijder. Volgens mij maken journalisten zich meer zorgen om hun, dan ze zelf doen. Zolang ze de centjes maar elke maand bijgeschreven krijgen is het ze allang goed.
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 20:32
Veel te vet.
Vind ik leuk
United FC +12710