Nice-voorzitter over Sneijder: Als je niet fit bent krijg je het moeilijk

    Nice-voorzitter over Sneijder: "Als je niet fit bent krijg je het moeilijk"

    donderdag 21 september 2017 om 18:11

    OGC Nice-voorzitter Jean-Pierre Rivère laat weten dat Wesley Sneijder erg belangrijk is voor de Franse club, ondanks dat hij zijn stempel nog niet heeft kunnen drukken. Sneijder zat de afgelopen twee duels niet bij de wedstrijdselectie van Nice.

    "Toen Wesley arriveerde, was hij nog niet fit genoeg om te spelen. Hij heeft tijd nodig om fysiek weer op niveau te komen", laat Rivère weten in een interview met het clubkanaal van Nice. "Ook al ben je een vaardige speler, als je niet fit bent krijg je het moeilijk. Het begin was zwaar voor hem. Nice speelt nu attractiever dan jaren terug."

    Sneijder werd als grote naam binnengehaald, maar moet nog helemaal fit worden. Rivère laat wel weten dat hij blij is dat het Nice gelukt is om Sneijder binnen te halen. "Ons team is al jaren erg jong. Ervaring is voor ons heel belangrijk. Spelers als Dante of Sneijder bijvoorbeeld zijn erg ervaren."

    Lees ook: 'Sneijder-keuze pakt verkeerd uit: twee duels buiten groep om tactische redenen'

    Plaats een reactie

    donderdag 21 september 2017 om 18:17
    Geblesseerd of teveel croissants met crocquetten?
    Vind ik leuk
    Zippy +3742
    donderdag 21 september 2017 om 18:34
    Er is een tijd van komen en een tijd van gaan.
    Wesley, de tijd van gaan is gekomen.
    Bedankt voor de geniet momenten.
    Vind ik leuk
    donderdag 21 september 2017 om 18:48
    Wat een gelul nog niet fit ? Hoelang is die al bezig
    Vind ik leuk
    United FC +11618
    donderdag 21 september 2017 om 18:59
    Als Wesley daar keihard aan werkt dan kan hij nog een seizoen lekker ballen bij Nice.
    Vind ik leuk
    Utca030 +8008
    donderdag 21 september 2017 om 19:23
    Wes komt terug en die gaat nog een jaartje knallen
    Vind ik leuk
    donderdag 21 september 2017 om 19:32
    sneijder lijkt me voor nice wel een goede speler niet zo goed natuurlijk als een paar jaar geleden maar nog steeds een technisch vaardige speler. ook in de franse competitie is het niveau hoger dan in turkije dus vind het een logische keuze. hij zal er niet de ene naar de andere goal binnen schieten maar ik zie hem wel een aantal assist geven en ongeveer 5-10 goals.
    Vind ik leuk
    Jefah +236
    donderdag 21 september 2017 om 19:33
    Wesley komt helaas nooit meer op niveau. Zijn tijd is indd geweest. Zijn hoofd wilt wel. Alleen zijn lichaam werkt tegen.
    Vind ik leuk
    donderdag 21 september 2017 om 19:38
    Wat is dat nou toch steeds, dat gezeik over allang afgeschreven vedetten uit een ver verleden? Spelers als van der Vaart, Nigel de Jong en Sneijder. Volgens mij maken journalisten zich meer zorgen om hun, dan ze zelf doen. Zolang ze de centjes maar elke maand bijgeschreven krijgen is het ze allang goed.
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7400
    donderdag 21 september 2017 om 20:32
    Veel te vet.
    Vind ik leuk
    United FC +11618