'Neymar gaat door het stof en biedt excuses aan na opmerkelijke incidenten'

'Neymar gaat door het stof en biedt excuses aan na opmerkelijke incidenten'

vrijdag 22 september 2017 om 11:32

Neymar heeft zijn excuses aangeboden aan Edinson Cavani en de spelersgroep van Paris Saint-Germain. Dat meldt L'Equipe.

Neymar en Cavani hadden het met elkaar aan de stok tijdens het duel van PSG met Olympique Lyon afgelopen weekend. Bij een penalty maakten de twee ruzie over wie de strafschop mocht nemen en bij een vrije trap-situatie hield Dani Alves de bal weg van Cavani, om hem vervolgens aan Neymar te geven.

Woensdag organiseerde Alves een etentje om de lucht te klaren en naar aanleiding van die bijeenkomst heeft Neymar nu zijn excuses aangeboden. Thiago Silva diende daarbij als tolk. Trainer Unai Emery heeft inmiddels één speler aangewezen als de eerste strafschopnemer, maar donderdag op een persconferentie wilde hij zijn keuze niet onthullen. Zaterdag gaat PSG op bezoek bij Montpellier.

Plaats een reactie

vrijdag 22 september 2017 om 11:34
hahaha en in hoeverre zal die dat excuus menen?
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 11:37
Meent er geen kut van.
Sorry voor mijn taalgebruik.
Maar als ik Neymar zie, lees of hoor krijg ik altijd een kutgevoel.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 11:38
Best lekker gevoel dan :)
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 12:07
Laat deze egoist maar lekker voor Roda komen voetballen.
Welkom!!
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +12202
vrijdag 22 september 2017 om 11:38
Hehe daar hebben we geen tolk voor nodig :P
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 11:44
Dat gevoel had ik al toen hij bij Santos speelde, een beetje de Justin Bieber van het voetbal toentertijd.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 15:56
Goed verwoord
Vind ik leuk
davidben +2536
vrijdag 22 september 2017 om 11:49
Boys, zoek lekker een vriendin ofzo.
Dan kun je voelen wat je wilt.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 september 2017 om 11:50]
Vind ik leuk
Youri99 +6064
vrijdag 22 september 2017 om 11:57
Bijvoorbeeld hoe het voelt om je vrijheid te verliezen.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 12:08
Niks moet, laat je meer over voor de rest ;)
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 13:13
Een kut heeft ook gevoelens, niet netjes van je om daarmee te schelden.
Vind ik leuk
Snuck +489
vrijdag 22 september 2017 om 14:18
Dat is best kut voor je!
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 14:20
ja, heel lullig.
Vind ik leuk
Snuck +489
vrijdag 22 september 2017 om 14:25
Nee kut!
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 11:35
Siert hem enigszins, nu weer over tot de orde van de dag.
Vind ik leuk
_AJAX_ +2134
vrijdag 22 september 2017 om 11:38
Dat moest ie van z'n vader...
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +12202
vrijdag 22 september 2017 om 11:39
"Thiago Silva diende daarbij als tolk."

Je zou toch denken dat 'ie na een aantal jaar Barca toch wel een woordje Spaans spreekt :-)
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 11:44
Zo kan Neymar over een paar jaar in een boek glashard ontkennen dat HIJ zijn excuses aangeboden heeft. Verkeerd vertaald enzovoort.
Gewoon een politiek spelletje lijkt me.
Vind ik leuk
Truth +2777
vrijdag 22 september 2017 om 12:57
Neymar wou gewoon zijn vriendjes rond zich , dat voelt comfortabeler aan
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 11:44
wat een bull heeft natuurlijk van psg gehoord dat ie niet zon grote bek moet hebben tegen iemand met status heerlijk dat hij weer op zn plek wordt gezet
Vind ik leuk
plein19 +280
vrijdag 22 september 2017 om 11:50
Als het een oprechte excuses was dan verbaasd dan me dat in positieve zin.
Nu komende wedstrijd afwachten of er iets van is blijven hangen
Vind ik leuk
Tossa +878
vrijdag 22 september 2017 om 11:56
Lijkt mij eerder een portie damagecontrol, opgedragen door zaakwaarnemer of iets dergelijks.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 12:03
Neymaar het kan niet waar zijn.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 12:28
klein kind is het volgevreten prof
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 13:08
Aaahhh wat schattig, kusje erop en door.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Neymar gaat door het stof en biedt excuses aan na opmerkelijke incidenten'