RB Leipzig-ster doet zaakwaarnemer Ferrari cadeau: Hij verdient het

    RB Leipzig-ster doet zaakwaarnemer Ferrari cadeau: "Hij verdient het"

    vrijdag 22 september 2017 om 12:53

    Emil Forsberg is in een vrijgevige bui na zijn contractverlenging bij RB Leipzig. De Zweedse aanvaller deed zijn zaakwaarnemer een Ferrari cadeau.

    Dat bevestigt Forsberg zelf aan Aftonbladet. Hasan Cetinkay voerde de onderhandelingen met Leipzig en sleepte er een topcontract uit voor zijn cliënt. Forsberg beloonde hem op zijn beurt met een nieuwe Ferrari. "Is dat raar? Ik vind van niet. Hij heeft het verdiend, want hij begeleidt me al sinds het begin bij het kleine Sundsvall", verklaart hij.

    Cetinkaya was geschokt door het peperdure cadeau en wilde de geste van Forsberg in eerste instantie niet aannemen. "Maar ik had geen keus", lacht de zaakwaarnemer. "Emil heeft gedreigd me te verlaten als ik het cadeau niet zou accepteren. Ik ben hem ontzettend dankbaar."

    Forsberg verlengde eerder dit jaar zijn contract tot de zomer van 2022. In dienst van RB Leipzig is de Zweedse vleugelaanvaller uitgegroeid tot één van de beste spelers van de Bundesliga.

    Plaats een reactie

    vrijdag 22 september 2017 om 12:56
    En die kinderen in Afrika maar blij zijn met 10 korreltjes rijst.. Geef dan gewoon iets aan een goed doel.. Belachelijk voor woorden dit
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 september 2017 om 12:59
    Wat een onzin. Omdat je toevallig veel geld verdient moet je je al het leed in de wereld maar aantrekken?
    Vind ik leuk
    Gu3rilla +15627
    vrijdag 22 september 2017 om 13:01
    Er zijn toch altijd een aantal moraalridders die zo'n opmerkingen maken..
    Vind ik leuk
    Farmer +10074
    vrijdag 22 september 2017 om 13:10
    Tja..

    Alsof die Zaakwaarnemer nogn iet genoeg recette heeft verdiend aan alle transfers om zelf al 10 ferrari's te hebben, bij wijze van... In origine heeft Richard Diepstraten wel een punt natuurlijk.
    Een prestigeuze bobo gewoon nog meer veren in de kont steken dmv een ferrari, is best smakeloos om te lezen ,als je realiseert dat bv Europa nog altijd in een behoorlijke economische depressie zit?

    Voor hetzelfde geld, had je bv ook een bedrijf voor 10-15man kunnen opstarten.

    Moralistisch als het klinkt, of is.. maar, dat is wel de keerzijde; Ipv enigzins nuttig besteed, wordt geld gewoonb radicaal en roekeloos over balken gesmeten aan richting personen die het totaal nergens voor nodig zijn, behalve de pocherige prestige:

    "Beur jij 10 miljoen per jaar? OOh, nou ik beur 11 miljoen per jaar hoor.. Poeh he!"
    (En met 1 mil per jaar waren ze beiden ook al dík genoeg betaald...)
    Vind ik leuk
    Gu3rilla +15627
    vrijdag 22 september 2017 om 13:44
    Als iemand jou helpt betaal je hem terug als je kan. Dat doet Forsberg op deze manier.
    Vind ik leuk
    Farmer +10074
    vrijdag 22 september 2017 om 17:31
    Helpen of een Ferrari geven,. dat is nogal een verschil hoor!

    Die zaakwaarnemer wou het eerst niet aannemen: zegt toch ook wel wat over hoe 'vrijgevig'(lles: belachelijk!) dit is?

    PS, zou jij me vd week ff kunnen helpen? Ik zou graag een antraciet-kleurige Testarossa willen...
    Wel graag met gespiegeld glas, sportvelgen...
    En een tennisbal op de trekhaak: moet dr wel een béétje sportief uitzien natuurlijk :P
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 22 september 2017 om 18:13]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +22106
    zaterdag 23 september 2017 om 01:19
    Alsof alle zaakwaarnemers Mino Raiola's zijn.
    Als Forsberg een auto voor iemand wil kopen mag dat toch gewoon? Als niemand dure auto's koopt gaat Ferrari failliet, zitten alle Ferraridealers zonder werk, moeten Ferrari fabrieken dicht en ben je nog verder van huis :p

    En een bedrijf opzetten? Een bedrijf in wat? :p
    Die jongen wil een cadeau kopen voor z'n zaakwaarnemer, moet 'ie ineens een businessplan gaan bedenken :p

    Richard Diepstraten heeft helemaal geen punt. Mensen geven elkaar de hele tijd cadeaus, en als je meer geld hebt kun je er meer aan uitgeven. Forsberg heeft evenveel verantwoordelijkheid voor die '10 korrelrijst kinderen' als hij, jij en ik.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 september 2017 om 13:01
    Waarom een dure Ferrari kopen voor iemand terwijl je daarvan genoeg andere mensen kan helpen.. Nogmaals hij moet het allemaal zelf weten.. Misschien ben ik wel te goed voor de medemens. Mijn mening is gewoon dat ik het te overdreven vind
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 september 2017 om 13:06
    Mensen moeten verantwoordelijkheid nemen voor zichzelf, niet wachten op gratis geld van mensen die het beter hebben.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 september 2017 om 12:38
    Dit is een kortzichtige opmerking, als je naar (de situatie in) Afrika refereert.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 september 2017 om 18:58
    Mijn reactie? Ik nam aan dat hij die opmerking maakte met de gedachte dat ik in een omgeving terecht zou komen waar de leefomstandigheden vrij pover zijn, om het zacht uit te drukken.
    Vind ik leuk
    Metal +2378
    vrijdag 22 september 2017 om 13:09
    Je kunt het ook eens positief bekijken; hij deelt tenminste zijn geluk met anderen. De meeste mensen zijn egoistisch dat ze alles zelf willen houden.
    En anderen helpen; als iedereen die meer dan 75k per jaar verdient de rest zou schenken aan de armen zou de wereld al een stuk beter, gezonder en eerlijker zijn. Aan de andere kant, sommige mensen willen ook niet werken, moet een ander dan zijn opgeofferde vrije tijd met zo iemand gaan compenseren?

    In Afrika is ook genoeg rijkdom. Laat de rijken (en bedrijven als Shell, goudmijndelvers etc) daar ook maar iets doen voor hun medemens.
    Vind ik leuk
    mcmodd +19840
    vrijdag 22 september 2017 om 13:34
    Richard, ik zie veel terug in jouw standpunt in wat mij ook beweegt in het leven. We kijken blijkbaar anders aan tegen bezit van toch al steenrijke mensen en de sociale nood in de wereld.
    Niemand is verplicht die 'levenshouding' van ons over te nemen, maar in dezen snap ik de commentaren op jouw post niet.
    Een zaakwaarnemer die zo'n goede deal voor zijn speler afsluit wordt daar op zichzelf ook al heel erg veel beter van, uit pure dankbaarheid zou je ook kunnen zeggen dat je de auto die de zaakwaarner al rijdt wilt vervangen voor het allernieuwste exemplaar, mits het maar niet zo'n patserauto als een Ferrari betreft. Het geld dat dan overblijft kan dan naar bijv. de financieel minder bedeelde voetballertjes in de jeugdafdeling van de club, zo heeft de club, de zaakwaarnemer, de jeugd en de speler zelf er samen plezier van.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 22 september 2017 om 13:36]
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 september 2017 om 13:36
    volledig mee eens!
    Vind ik leuk
    kerel +1538
    vrijdag 22 september 2017 om 14:19
    niet mee eens..
    Vind ik leuk
    markpark +985
    vrijdag 22 september 2017 om 13:09
    Wat weet jij erover wat Forsberg aan goede doelen geeft? Onzin opmerking
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 september 2017 om 13:11
    omdat ik hem persoonlijk ken
    Vind ik leuk
    markpark +985
    vrijdag 22 september 2017 om 14:35
    Maar natuurlijk. Ik snap wel dat je gewoon een zuiger bent die alleen maar aan 't stoken is, maar vind je 't zelf niet een beetje sneu?

    Goed, je kent 'em persoonlijk. Dan vertel je 't persoonlijk, niet op een publiek forum. Als je m'n argument niet kan ontkrachten weet je al dat je verkeerd zit, niet?
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 september 2017 om 14:39
    hoef me in ieder geval bij jou niet te verantwoorden hahah!
    Vind ik leuk
    markpark +985
    vrijdag 22 september 2017 om 15:07
    Okay, maar Forsberg moet zichzelf wel verantwoorden naar jou? Logisch.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 september 2017 om 15:08
    Nee dat hoor je mij niet zeggen toch? Geef alleen mijn mening thats all maak je niet zo druk bijna weekend!
    Vind ik leuk
    JeSuis +10
    vrijdag 22 september 2017 om 13:17
    Deze zaakwaarnemer heeft ervoor gezorgd dat hij financieel onafhankelijk is. Deze speler zal, ik geloof in de goedheid van een mens, echt wel goede doelen steunen of een stichting oprichten. Maar nu wilt hij de man, op zijn manier, bedanken die dit allemaal mogelijk heeft gemaakt.
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +5918
    vrijdag 22 september 2017 om 13:38
    Dan moet je nu je computer afsluiten want de stoffen en mineralen die jouw computer laten functioneren worden gedelfd door kinderen in Afrika onder verschrikkelijke condities.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 september 2017 om 14:00
    Nou Richard laten die Afrikanen eerst maar eens werkschoenen uitvinden ipv opgehouden handjes.

    Ps wat let je..om iedere maand je salaris te doneren aan donker Afrika..niemand zal je tegenhouden
    Vind ik leuk
    kerel +1538
    vrijdag 22 september 2017 om 14:23
    ook belachelijk.. die kinderen worden kansarm geboren.. wou jou er graag zien.. wat een pipo ben jij lamme.. btw ik vind dat wij niks kunnen zeggen over het doneren. wij hebben het zelf ook goed tov de afrikanen. wel vind ik het een belachelijk cadeau..
    Vind ik leuk
    De Gekste +182
    vrijdag 22 september 2017 om 16:36
    Wat ben jij een kneus.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 september 2017 om 12:43
    Domme reactie. En triest, maar dat was te verwachten van iemand met moreel kompas van “lik mn vestje”.
    Vind ik leuk
    Snuck +488
    vrijdag 22 september 2017 om 14:15
    Ik eet vanavond ook rijst! Met sate!
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 september 2017 om 16:40
    eitje erop :) mag ik aanschuiven..neem ik de pils mee
    Vind ik leuk
    Snuck +488
    zaterdag 23 september 2017 om 13:19
    Shit, ik zie je reactie nu pas. Had wel gezellig geweest. Kletsen over Ajax en Utrecht. Ondertussen FIFA18 spelen!! haha
    Vind ik leuk
    #Keizerout +22106
    zaterdag 23 september 2017 om 01:13
    Er staat niet Emil Forsberg koopt Ferrari en niks voor kinderen in Afrika?
    Je hebt geen idee wat hij met zijn geld doet.
    Er zijn trouwens een heleboel kinderen in afrika die vet pissig worden als je aan komt zetten met tien korreltjes rijst.
    Geef je zelf vaak rijst aan Afrika?
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 september 2017 om 12:33
    Hoeveel heb jij overgemaakt?
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 september 2017 om 12:33]
    Vind ik leuk
    Madrileen +300
    vrijdag 22 september 2017 om 13:08
    Ik ben van plan om ook mijn baas een cadeau te schenken, dat is het minst wat ik kan doen ;-)
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 22 september 2017 om 13:09]
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 september 2017 om 13:10
    Ik koop wel eens een speciaal biertje voor mn vader en een bosje bloemen voor mn moeder. Miss is een auto ook een idee ja
    Vind ik leuk
    Dexterinho +1158
    vrijdag 22 september 2017 om 13:13
    En een tankpas mag ik hopen?
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1202
    vrijdag 22 september 2017 om 19:09
    Lekker belangrijk..
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    RB Leipzig-ster doet zaakwaarnemer Ferrari cadeau: "Hij verdient het"