Huntelaar maakt indruk op teamgenoot: Dus dan kijk ik wel tegen zo iemand op, ja

    Huntelaar maakt indruk op teamgenoot: "Dus dan kijk ik wel tegen zo iemand op, ja"

    vrijdag 22 september 2017 om 15:12

    Justin Kluivert is lyrisch over Klaas-Jan Huntelaar. De teruggekeerde routinier heeft een goede band met Kluivert, zo zegt laatstgenoemde. 

    "Hij is er dit jaar bijgekomen, daarvoor kende ik hem nog niet zo goed. Maar toen hij er was klikte het wel. Ook in de groep merk je dat hij heel grappig, leuk en aardig is", zegt Kluivert tegen NUsport. Of Kluivert ook tegen Huntelaar opkijkt? "Ja, zeker weten. Hij heeft een mooie carrière achter de rug. Nu speelt hij bij Ajax, dus dan kijk ik wel tegen zo iemand op, ja."

    De laatste weken is er veel discussie over de spitspositie van Ajax. In de media komt het onderwerp veel aan bod, bij de spelers van Ajax minder. "In de kleedkamer wordt er niet zozeer over gesproken. Het zijn twee hele goede spitsen (Huntelaar en Kasper Dolberg, red.) en ik ben over allebei tevreden. Het is een mooie strijd en dat is alleen maar goed", aldus Kluivert. 

    Plaats een reactie

    vrijdag 22 september 2017 om 15:17
    Nou lekker even douchen samen
    Vind ik leuk
    Jordanees +8740
    vrijdag 22 september 2017 om 15:19
    Graag inhoudelijke voetbalposts inplaats van jouw natte dromen dat hoort hier niet thuis....
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 22 september 2017 om 15:19]
    Vind ik leuk
    El Cazador +4796
    vrijdag 22 september 2017 om 15:51
    Waar ligt de zeep op de grond?
    Vind ik leuk
    fdev86 +667
    vrijdag 22 september 2017 om 18:04
    Dat kan zeker, afzonderlijk van elkaar of naast elkaar, toch douche je samen, je reactie is ook zeer verstandig :), kan je dat toelichten ?
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 september 2017 om 15:19
    Als hij nou ook eens een rendement als the Hunter krijgt... dan had t seizoen denk ik heel anders gelopen. Zelfde voor Younes! Kluivert kan altijd wel voor een beetje sensatie zorgen maar dat heeft Younes totaal niet.
    Vind ik leuk
    mcmodd +19864
    vrijdag 22 september 2017 om 15:44
    Een leuk standpunt van een jonge jongen. In tegenstelling tot eerdere uitspraken kan ik dit wel van dat joch waarderen. Lekker snel volwassen worden en als voetballer wat constanter, dat gaat wel lukken.
    Vind ik leuk
    Bertus Ruk +1055
    vrijdag 22 september 2017 om 17:33
    Kluivert wordt binnenkort analist bij Fox om over zichzelf te praten.
    Vind ik leuk
    stratumseind +139223
    vrijdag 22 september 2017 om 17:45
    ze zijn weer eens lyrisch over elkaar.....

    tis echt een sekte
    Vind ik leuk
    Jordanees +8740
    vrijdag 22 september 2017 om 18:02
    En de zoveelste domme bericht naar Ajax toe, jij bent hier echt niet voor voetbal, maar om dagelijks zoveel mogelijk onzin te plaatsen naar Ajax toe... Op je teentjes getrapt als er ook maar 1 verkeerd woord over Psv word geschreven maar zelf met sekte bla bla aankomen.

    Jij bent een enge ouwe eenzame Ajax troll jij hoort echt echt niet thuis op een voetbalsite..
    Vind ik leuk
    stratumseind +139223
    vrijdag 22 september 2017 om 18:03
    och jee , ik had het eigenlijk kunnen en moeten weten
    Vind ik leuk
    Jordanees +8740