Huntelaar maakt indruk op teamgenoot: Dus dan kijk ik wel tegen zo iemand op, ja

Huntelaar maakt indruk op teamgenoot: "Dus dan kijk ik wel tegen zo iemand op, ja"

vrijdag 22 september 2017 om 15:12

Justin Kluivert is lyrisch over Klaas-Jan Huntelaar. De teruggekeerde routinier heeft een goede band met Kluivert, zo zegt laatstgenoemde. 

"Hij is er dit jaar bijgekomen, daarvoor kende ik hem nog niet zo goed. Maar toen hij er was klikte het wel. Ook in de groep merk je dat hij heel grappig, leuk en aardig is", zegt Kluivert tegen NUsport. Of Kluivert ook tegen Huntelaar opkijkt? "Ja, zeker weten. Hij heeft een mooie carrière achter de rug. Nu speelt hij bij Ajax, dus dan kijk ik wel tegen zo iemand op, ja."

De laatste weken is er veel discussie over de spitspositie van Ajax. In de media komt het onderwerp veel aan bod, bij de spelers van Ajax minder. "In de kleedkamer wordt er niet zozeer over gesproken. Het zijn twee hele goede spitsen (Huntelaar en Kasper Dolberg, red.) en ik ben over allebei tevreden. Het is een mooie strijd en dat is alleen maar goed", aldus Kluivert. 

Plaats een reactie

vrijdag 22 september 2017 om 15:17
Nou lekker even douchen samen
Vind ik leuk
Jordanees +8085
vrijdag 22 september 2017 om 15:19
Graag inhoudelijke voetbalposts inplaats van jouw natte dromen dat hoort hier niet thuis....
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 september 2017 om 15:19]
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 15:51
Waar ligt de zeep op de grond?
Vind ik leuk
fdev86 +583
vrijdag 22 september 2017 om 18:04
Dat kan zeker, afzonderlijk van elkaar of naast elkaar, toch douche je samen, je reactie is ook zeer verstandig :), kan je dat toelichten ?
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 15:19
Als hij nou ook eens een rendement als the Hunter krijgt... dan had t seizoen denk ik heel anders gelopen. Zelfde voor Younes! Kluivert kan altijd wel voor een beetje sensatie zorgen maar dat heeft Younes totaal niet.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 15:19
Gewoon 4 4 2 spelen kun je ze beide opstellen anders heb je capitaal vernietiging.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 september 2017 om 15:21]
Vind ik leuk
Jordanees +8085
vrijdag 22 september 2017 om 15:26
Onzin! Je moet nooit forceren vanwege geld, waardes enz.
Als Dolberg de vorm niet heeft, dan Huntelaar. En Dolberg langzaam weer terug brengen naar zijn vorm.
niet een 4-4-2 forceren we hebben geld genoeg, het is nu weer tijd voor een titel. Dus de spelers in vorm moeten spelen.

We hebben een luxe aan spitsen, vergeleken met onze concurrent Feyenoord, die hebben nu meer rendement aan de zijkanten maar wij hebben meer keus aan spitsen.
Jorgensen als hij wegvalt zijn ze op Kramer aangewezen. Wij hebben naast Dolberg, Huntelaar. En Siem kan ook in de spits, en Cassierra mogen we ook niet afschrijven.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 15:35
Ik vind geen onzin is mijn mening ik vind meer onzin als je Siem in de spits wil zeten die brengt niks meer op.
Vind ik leuk
Jordanees +8085
vrijdag 22 september 2017 om 15:56
Siem als optie erbij voor de spits, en op 10 kan hij nog steeds goed uit de voeten.
Kan zeker wat opbrengen, kopsterk en het scoren is hij ook nog niet verleerd. Zagen we vorig jaar ook. Om Siem als 3de, 4de optie te hebben voor de spits positie, die luxe heeft geen één club in Nederland.
Vind ik leuk
mcmodd +10315
vrijdag 22 september 2017 om 15:47
4-4-2 is nu niet bepaald een Ajaxdingetje Bulldog, maar als tactiek mankeert daar niets aan. Keizer echter heeft verklaard dat Ajax slechts één systeem beheerst en dat is nu net niet het door jouw gewenste 4-4-2.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 september 2017 om 15:48]
Vind ik leuk
plein19 +198
vrijdag 22 september 2017 om 15:57
Goed spel zorgt voor geld. Een systeem aanpassen voor een eventuele transfersom is compleet verkeerd
Vind ik leuk
Jordanees +8085
vrijdag 22 september 2017 om 16:17
Precies dat!
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 16:14
Wat een slecht idee.
Vind ik leuk
mcmodd +10315
vrijdag 22 september 2017 om 15:44
Een leuk standpunt van een jonge jongen. In tegenstelling tot eerdere uitspraken kan ik dit wel van dat joch waarderen. Lekker snel volwassen worden en als voetballer wat constanter, dat gaat wel lukken.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 17:33
Kluivert wordt binnenkort analist bij Fox om over zichzelf te praten.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 17:45
ze zijn weer eens lyrisch over elkaar.....

tis echt een sekte
Vind ik leuk
Jordanees +8085
vrijdag 22 september 2017 om 18:02
En de zoveelste domme bericht naar Ajax toe, jij bent hier echt niet voor voetbal, maar om dagelijks zoveel mogelijk onzin te plaatsen naar Ajax toe... Op je teentjes getrapt als er ook maar 1 verkeerd woord over Psv word geschreven maar zelf met sekte bla bla aankomen.

Jij bent een enge ouwe eenzame Ajax troll jij hoort echt echt niet thuis op een voetbalsite..
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 18:03
och jee , ik had het eigenlijk kunnen en moeten weten
Vind ik leuk
Jordanees +8085