Seedorf gelinkt aan nieuwe trainersklus bij tegenvallend sterrenteam in Turkije

    Seedorf gelinkt aan nieuwe trainersklus bij tegenvallend sterrenteam in Turkije

    vrijdag 22 september 2017 om 16:24

    Clarence Seedorf staat mogelijk voor een terugkeer als trainer. Italiaanse en Turkse media linken de oud-international vrijdag aan de vacature bij Antalyaspor.

    De Turkse club, dat ondanks de aanwezigheid van sterren als Samir Nasri, Jeremy Menez en Samuel Eto'o met drie punten in vijf competitieduels een dramatische competitiestart kent, ontsloeg deze week Rıza Calımbay. Inmiddels is de zoektocht naar een opvolger geopend en Antalyaspor schuwt daarbij grote namen niet.

    Diverse media in Italië en Turkije, waaronder Sky Sport Italia en Hurriyet, schrijven vrijdag over een ontmoeting tussen Seedorf en voorzitter Ali Safak Ozturk in Milaan. De twee zouden hebben gesproken over een mogelijk dienstverband van de Nederlander bij Antalyaspor.

    De 41-jarige Seedorf zit zonder club na zijn vertrek bij het Chinese Shenzhen FC in december. Daar was hij slechts vijf maanden werkzaam. In Turkije wordt gemeld dat Seedorf mag hopen op een driejarig contract in Antalya. Hij was eerder hoofdtrainer bij AC Milan.

    Poll

    Is Antalyaspor een goede club voor Seedorf?

    (299 stemmen)

    Plaats een reactie

    Sjaakhaak +2367
    vrijdag 22 september 2017 om 16:27
    Hele leuke jongens om te trainen..gelijk doen!!
    Vind ik leuk
    United FC +11618
    vrijdag 22 september 2017 om 16:28
    Het valt te proberen...
    Vind ik leuk
    Youri99 +7569
    vrijdag 22 september 2017 om 17:09
    Als Seedorf iets niet moet doen na zijn 2 eerdere ongelukkige keuzes is het midden in een seizoen ergens instappen. Laat staan bij een club waar spelers rondlopen die bekend staan om hun vedette-gedrag.
    Vind ik leuk
    United FC +11618
    vrijdag 22 september 2017 om 17:20
    Ja daar heb je gelijk in. Goede voetballer maar als trainer heeft hij nog niks bewezen.
    Vind ik leuk
    ay42 +562
    vrijdag 22 september 2017 om 16:28
    Ik wist helemaal niet dat Eto'o nog speelde!! Wat een baas was die gozer
    Vind ik leuk
    goekie4 +1584
    vrijdag 22 september 2017 om 16:54
    Zeg je goed, WAS
    Vind ik leuk
    ay42 +562
    vrijdag 22 september 2017 om 17:31
    Net gezien dat hij al 36 jaar oud is, ja dan werkt niet alles meer zo goed..
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 22 september 2017 om 17:31]
    Vind ik leuk
    Vato75 +1853
    vrijdag 22 september 2017 om 16:36
    Was een uitstekende voetballer maar als trainert is het volgens mij helemaal niks
    Vind ik leuk
    Kopstootje +5742
    vrijdag 22 september 2017 om 16:37
    Misschien kan hij het samen met de Boer gaan doen.
    Vind ik leuk
    mcmodd +19864
    vrijdag 22 september 2017 om 16:52
    Clarence zou van mij onmiddellijk het vertrouwen krijgen. Een overtuigende trainer met moderne ideeën. Of hij bij Antalyaspor de juiste trainer is? Daar ken ik deze club niet goed genoeg voor.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18503
    vrijdag 22 september 2017 om 16:53
    Niet doen
    Vind ik leuk
    Leffe +1051
    vrijdag 22 september 2017 om 16:55
    Nou Ajax.,, jongen van de club en heeft meest gewonnen van iedereen.Maar zelf denk ik dat Seedorf geeneens wil.,,en moet ik hem dan ongelijk geven.,, ik denk het niet!( met Overmars en Bergkamp die het beter weten, Seedorf kon het wel vinden met Jonk, omdat die juist met beidde benen op de grond is blijven staan.
    Vind ik leuk
    Utca 030 +633
    vrijdag 22 september 2017 om 17:10
    Kunt niet slechter proberen maar . Wie weet komt het wel weer goed daar
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7495
    vrijdag 22 september 2017 om 17:47
    Als speler of trainer?
    Vind ik leuk
    tikkietoe +4815
    vrijdag 22 september 2017 om 17:53
    Als het goed betaald en de doelstelling realistisch is, moet Seedorf deze kans maar pakken.
    Vind ik leuk
    nacbreda1 +428
    vrijdag 22 september 2017 om 17:57
    Ik heb ze gezien tegen Besiktas en Galatasaray. Waar ze van Besiktas verloren, speelde ze gelijk tegen Galatasaray. Menez heeft door een blessure nog geen minuten gemaakt. Nasri heeft geloof ik 2 wedstrijden pas gespeeld, scoorde ook 1x. Ja het is een slechte start maar kom op hey na 5 wedstrijden heb je wel al de 2 top favorieten gehad en je deed weinig tot niks onder voor ze. Voor de mensen die het niet volgen Eto'o pakt nog altijd z'n goaltjes mee hoor.
    Vind ik leuk
    Jarno0129 +36
    vrijdag 22 september 2017 om 18:24
    Menez bij AC Milan was soms echt een genot om naar te kijken. Dacht alleen jammer genoeg dat ie in zijn eentje in het veld stond. Wat een egoïst was hij zeg.
    Vind ik leuk
    kcim +2521
    vrijdag 22 september 2017 om 18:25
    Dit moet een vette NIET DOEN zijn voor Seedorf. Sowieso niet naar Turkije, niet midden in een seizoen en niet naar zo'n club zonder enig beleid en alleen gericht op grote namen.
    Ben alleen bang dat Seedorf (net als Gullit) zich gruwelijk overschat ondanks get feit dat ik denk dat hij met de juiste begeleiding een goede coach kan worden.
    Vind ik leuk
    Diesel1977 +1183
    vrijdag 22 september 2017 om 18:25
    In Turkije is hij nog een held na die gemiste strafschop;)
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 september 2017 om 02:01
    Voor de liefhebber/kenner is hij nog een held ondanks die gemiste strafschop.

    De rest van Nederland heeft er totaal geen verstand van. :-)
    Vind ik leuk
    Diesel1977 +1183
    zaterdag 23 september 2017 om 07:37
    Voor mij is het ook nog een held hoor;)
    Vind ik leuk
    Basschot +1828
    vrijdag 22 september 2017 om 18:57
    Tja voor Antalyaspor speel je voor je geld..
    Vind ik leuk
    Teo Smith +24066
    vrijdag 22 september 2017 om 19:24
    AC Milan is nou toch wel klaar met al die betalingen of niet?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Seedorf gelinkt aan nieuwe trainersklus bij tegenvallend sterrenteam in Turkije