Jörgensen moet toekijken vanaf de zijkant: Ik word hier echt crazy van

    Jörgensen moet toekijken vanaf de zijkant: "Ik word hier echt crazy van"

    vrijdag 22 september 2017 om 18:33

    Feyenoord neemt het zaterdag zonder Steven Berghuis en Nicolai Jörgensen in De Kuip op tegen NAC Breda. Na Manchester City, PSV en ADO Den Haag, wordt het de vierde wedstrijd die de Deen mist. Zelf heeft hij er meer dan genoeg van.

    Hoewel het herstel van Jörgensen voorspoedig verloopt, lijkt hij komende week ook nog de confrontaties met Napoli en AZ te missen. "Het gaat goed met het herstel. Ik kan alweer rennen, maar ik word alleen gek van het niet spelen. Zolang Feyenoord wint, is het nog net te doen. Maar ik word hier echt crazy van", laat de spits weten aan Voetbal International.

    Feyenoord boekte in de beker tegen ADO Den Haag (2-0) de eerste zege sinds de absentie van Jörgensen. De topscorer van het afgelopen Eredivisie-seizoen kampt met een hamstringblessure. Na het treffen met AZ op 1 oktober, volgt de tweede interlandbreak. De kans is groot dat hij daarna weer aansluit.

    Plaats een reactie

    Max Delius +2627
    vrijdag 22 september 2017 om 18:39
    Het is geen toeval dat Feyenoord een stuk minder (zelfverzekerd) voetbalt zonder hem. Hij zorgt er voor dat de middenvelders kunnen aansluiten, de zijkanten meer kunnen doen dan een hoge voorzet geven en dat de verdediging hoog kan verdedigen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 september 2017 om 19:08
    Zeker. Een spits als hij is cruciaal in ons spel. En kramer is het tegenovergestelde. Constant balverlies, duels verliezen etc. jorgensen wint juist bijna ieder duel, kaatst, neemt elke bal goed aan... hopen dat jorgensen snel terug is en gio tegen napoli met 2 snelle mannen voorin speelt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 september 2017 om 18:40
    Zeer belangrijke speler. Met hem erbij zijn ze veruit het sterkste in Nederland.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11909
    vrijdag 22 september 2017 om 18:48
    Verander je naam nou is....
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +7779
    vrijdag 22 september 2017 om 19:01
    Nederland? van de wereld bedoel je!
    Vind ik leuk
    Tom Uithol +125
    vrijdag 22 september 2017 om 19:28
    Zolang we Lord Nelom hebben kan je dat gerust zeggen ja!
    Vind ik leuk
    Rafael +712
    vrijdag 22 september 2017 om 19:23
    Een hongerige spits is een gevaarlijke spits (met de juiste kwaliteiten natuurlijk). Ik verwacht weer dat deze doelpunten en assisten machine weer op volle toeren zal draaien wanneer hij herstelt is
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 september 2017 om 19:29
    Niet helemaal waar; tegen Hercales wonnen ze ook zonder hem. Hij was er al vroeg af
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 september 2017 om 20:01
    Even inschatten wat de uitslagen mèt Jørgensen geweest zouden zijn.

    Feyenoord - City 1-4
    PSV - Feyenoord 1-3
    Feyenoord - ADO 4-0

    Conclusie: je hebt er achteraf natuurlijk niets aan, maar één ding staat vast, we missen hem!
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 september 2017 om 22:45
    Denk niet dat jij alleen er "crazy" van word met samen geknepen billlen een Feyenoord met kramertje kijken worden menig Feyenoord support ook crazy van
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Jörgensen moet toekijken vanaf de zijkant: "Ik word hier echt crazy van"