Jörgensen moet toekijken vanaf de zijkant: Ik word hier echt crazy van

Jörgensen moet toekijken vanaf de zijkant: "Ik word hier echt crazy van"

vrijdag 22 september 2017 om 18:33

Feyenoord neemt het zaterdag zonder Steven Berghuis en Nicolai Jörgensen in De Kuip op tegen NAC Breda. Na Manchester City, PSV en ADO Den Haag, wordt het de vierde wedstrijd die de Deen mist. Zelf heeft hij er meer dan genoeg van.

Hoewel het herstel van Jörgensen voorspoedig verloopt, lijkt hij komende week ook nog de confrontaties met Napoli en AZ te missen. "Het gaat goed met het herstel. Ik kan alweer rennen, maar ik word alleen gek van het niet spelen. Zolang Feyenoord wint, is het nog net te doen. Maar ik word hier echt crazy van", laat de spits weten aan Voetbal International.

Feyenoord boekte in de beker tegen ADO Den Haag (2-0) de eerste zege sinds de absentie van Jörgensen. De topscorer van het afgelopen Eredivisie-seizoen kampt met een hamstringblessure. Na het treffen met AZ op 1 oktober, volgt de tweede interlandbreak. De kans is groot dat hij daarna weer aansluit.

Plaats een reactie

vrijdag 22 september 2017 om 18:39
Het is geen toeval dat Feyenoord een stuk minder (zelfverzekerd) voetbalt zonder hem. Hij zorgt er voor dat de middenvelders kunnen aansluiten, de zijkanten meer kunnen doen dan een hoge voorzet geven en dat de verdediging hoog kan verdedigen.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 19:08
Zeker. Een spits als hij is cruciaal in ons spel. En kramer is het tegenovergestelde. Constant balverlies, duels verliezen etc. jorgensen wint juist bijna ieder duel, kaatst, neemt elke bal goed aan... hopen dat jorgensen snel terug is en gio tegen napoli met 2 snelle mannen voorin speelt.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 18:40
Zeer belangrijke speler. Met hem erbij zijn ze veruit het sterkste in Nederland.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 18:48
Verander je naam nou is....
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 21:49
Verander eens
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 21:55
Saai hè zo'n vrijdagavond, niks beters te doen dan dit ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 19:01
Nederland? van de wereld bedoel je!
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 19:28
Zolang we Lord Nelom hebben kan je dat gerust zeggen ja!
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 18:49
Die blessure van Jörgensen gaat Feyenoord akelig veel punten kosten.
Vind ik leuk
orion73 +685
vrijdag 22 september 2017 om 20:45
Dat kun je pas zeggen zodra dit blok erop zit. Tegen City hadden ze met hem ook verloren en tegen psv was onnodig maarja als je voor open doel mist zoals Toornstra staat dat los van wie er in de spits staat.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 19:05
Is het topscorer of topscoorder?

Hopelijk redt hij AZ uit nog. Als ze hem maar weer niet voor Denemarken oproepen dan ...
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 19:19
De eerste Wim ;)

Goeie speler en superbelangrijk voor Feyenoord.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 19:25
Ja? Je leest beiden vaak.

Zeker weten. Maar El Ahmadi en Jones ook.
Vind ik leuk
Guusman +2027
vrijdag 22 september 2017 om 20:02
Ja.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 20:03
Ik ga voor topscorer, dat staat beter!
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 20:17
Als je topscoorder zegt, dan struikel je drie keer over het woord.
Werk je trouwens bij Tele2?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 september 2017 om 20:18]
Vind ik leuk
Rafael +513
vrijdag 22 september 2017 om 19:23
Een hongerige spits is een gevaarlijke spits (met de juiste kwaliteiten natuurlijk). Ik verwacht weer dat deze doelpunten en assisten machine weer op volle toeren zal draaien wanneer hij herstelt is
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 19:29
Niet helemaal waar; tegen Hercales wonnen ze ook zonder hem. Hij was er al vroeg af
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 20:01
Even inschatten wat de uitslagen mèt Jørgensen geweest zouden zijn.

Feyenoord - City 1-4
PSV - Feyenoord 1-3
Feyenoord - ADO 4-0

Conclusie: je hebt er achteraf natuurlijk niets aan, maar één ding staat vast, we missen hem!
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 20:19
PSV 1-3? 2x eigen doelpunt Jørgensen?
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 20:46
Volgens mij staat er PSV - Feyenoord 1-3, dat is 3 Feyenoorddoelpunten meer dan het werkelijk was....en ik heb m'n reactie niet gewijzigd!
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 00:09
Tjonge ... Ik ben niet blind, ik ben een kip.
Vind ik leuk
United FC +12744
zaterdag 23 september 2017 om 10:17
Ik dacht dat jij kon vliegen?
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 22:45
Denk niet dat jij alleen er "crazy" van word met samen geknepen billlen een Feyenoord met kramertje kijken worden menig Feyenoord support ook crazy van
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Jörgensen moet toekijken vanaf de zijkant: "Ik word hier echt crazy van"