Kishna doet belofte: 'Als ik in Nederland blijf, dan blijf ik zeker bij ADO'

Kishna doet belofte: 'Als ik in Nederland blijf, dan blijf ik zeker bij ADO'

vrijdag 22 september 2017 om 19:28

Ricardo Kishna overweegt een langer verblijf bij ADO Den Haag. De aanvaller wordt dit seizoen gehuurd van SS Lazio, maar scheurde al in zijn tweede wedstrijd zijn voorste kruisband af. Hij staat daardoor maanden buitenspel.

Of Kishna dit seizoen nog in actie komt, is nog niet bekend. "Ik heb mijn laatste wedstrijd voor ADO nog niet gespeeld", liet hij desondanks eerder weten. Als dat dit seizoen niet meer lukt, dan wellicht de volgende jaargang. De oud-Ajacied staat er voor open om de verhuurperiode te verlengen.

"Ik richt me nu op mijn herstel, dat is het belangrijkste. Daarnaast zijn er meerdere partijen, want ik ben ook afhankelijk van Lazio, maar ik sta er zeker voor open", vertelt Kishna aan Omroep West. "Als ik volgend jaar in Nederland blijf, dan blijf ik zeker bij ADO Den Haag." De linksbuiten heeft nog een contract voor twee seizoenen bij de Romeinen.

Fons Groenendijk ziet het hoe dan ook zitten. "Op mij heeft hij, ook op de training, een goede indruk gemaakt", aldus de trainer. "Ook in de invalbeurten. Die jongen is een absolute toegevoegde waarde voor een club als ADO. Of het haalbaar is, dat weet ik niet, maar de deur staat altijd voor hem open."

Plaats een reactie

vrijdag 22 september 2017 om 19:30
Eerst herstellen gozah maar hij wilt wel erg graag onderdeel van het Haagse blijven. Kickuh toch!
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 20:03
Hoop oprecht dat hij zich weer helemaal kan herstellen. Of hij dan bij ons speelt of een andere club maakt mij helemaal niks uit.

Beterschap en veel sterkte Ricardo
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 20:50
Absoluut. Hij laat vanaf dag 1 echt blijken hart voor de club te hebben. Wereldgoser! Hopen maar dat hij goed en snel herstelt, niet in de minste plaats voor hemzelf.
Vind ik leuk
jaja_PSV +14837
vrijdag 22 september 2017 om 22:13
Kishna gaat dus weer snel naar het buitenland ;)
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 19:33
Maar eh, wie gaat er nu zijn salaris betalen tijdens zijn blessure?
Vind ik leuk
Roekoe +4419
vrijdag 22 september 2017 om 19:34
Dezelfde als diegene die dat al deed? Of werkt dat op jouw werk anders?
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 19:36
Ik ben een student, dus ik werk (nog) niet :P
Vind ik leuk
Roekoe +4419
vrijdag 22 september 2017 om 19:36
ah lief
Vind ik leuk
Joen'tje +1341
vrijdag 22 september 2017 om 22:56
Bas ga eens werken jongen!
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 03:01
Liever niet
Vind ik leuk
Santi +15650
vrijdag 22 september 2017 om 19:34
ADO lijkt me. Dit is een risico van huren.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 19:49
Denk dat lazio zijn salaris betaald. En ado betaald weer een gedeelte terug aan lazio maar het hele salaris zullen ze niet kunnen betalen
Vind ik leuk
Santi +15650
vrijdag 22 september 2017 om 20:07
Nee zo iets inderdaad. Blijft natuurlijk voor ADO een dure speler
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 20:17
Achja, die kanon kost ook minimaal 4 ton per jaar. Beter investeren ze dat in een goede grasmat
Vind ik leuk
Spartan +2609
vrijdag 22 september 2017 om 20:34
En PSV kan beter op kunstgras gaan spelen en een echte linksback aantrekken.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 20:45
Nee alsjeblieft geen ku(ns)tgras. Effect geven aan een bal of sprinten voelt heel anders aan dan op echt gras.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 20:56
het effect van regen,wind en sneeuw wordt ook in sommige stadions er uit gehaald. altijd perfecte weersomstandigheden. lekker als je zowieso betere spelers hebt
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 20:28
Den haag betaald hem even veel als als de rest van de selectie en kanon verdiend dit jaar 4 ton maar over de tijd van zijn contract ook een gewoon salaris
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 20:47
Verdiend de rest van de selectie dan ook 4 ton per jaar?
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 20:51
Lezennnnn...
Vind ik leuk
Roekoe +4419
vrijdag 22 september 2017 om 19:33
Als ze dat nepgras er dan uit hebben gehaald is de kans op weer zo'n nare blessure stukkie kleiner ook. Nog een goede reden
Vind ik leuk
Santi +15650
vrijdag 22 september 2017 om 19:34
Is het ooit bewezen dat Kunstgras meer blessures veroorzaakt dan?
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 19:47
Het lijkt me niet goed voor ze knie dat is een ding wat zeker is kunstgras dempt niet maar of er meer blusures uit voortkomen ik denk van wel maar het ie niet bewezen
Vind ik leuk
Leffe +804
vrijdag 22 september 2017 om 19:44
Anders krijgt hij zijn geld zeker niet.,, die gast was niet fit.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 19:45
En daar is de nuance.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 20:19
ADO is waarschijnlijk ook je enige optie binnen Nederland, dus die keuze is snel gemaakt.
Vind ik leuk
United FC +12499
vrijdag 22 september 2017 om 20:25
Hij kan beter niet in een competitie spelen met kunstgras. Het blijft een blessuregevoelige jongen.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 20:27
Blijkbaar heeft hij gewoon zn niveau gevonden tis een goede speler ook en ik gun hem aan ADO
Teminste als hij zn woordt ook echt namkomt dan.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 22:43
Geloof er alleen niks van
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 12:01
ADO heeft o.a. Met kanon en jansen de menselijke kant getoond. Wat staat er dan in de weg (behalve zijn herstel, om hem bij ADO te houden.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 12:29
Misschien dat hij doorheeft dat Haagse bluf beter bij hem past dan Amsterdamse
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Kishna doet belofte: 'Als ik in Nederland blijf, dan blijf ik zeker bij ADO'