Kishna doet belofte: 'Als ik in Nederland blijf, dan blijf ik zeker bij ADO'

    Kishna doet belofte: 'Als ik in Nederland blijf, dan blijf ik zeker bij ADO'

    vrijdag 22 september 2017 om 19:28

    Ricardo Kishna overweegt een langer verblijf bij ADO Den Haag. De aanvaller wordt dit seizoen gehuurd van SS Lazio, maar scheurde al in zijn tweede wedstrijd zijn voorste kruisband af. Hij staat daardoor maanden buitenspel.

    Of Kishna dit seizoen nog in actie komt, is nog niet bekend. "Ik heb mijn laatste wedstrijd voor ADO nog niet gespeeld", liet hij desondanks eerder weten. Als dat dit seizoen niet meer lukt, dan wellicht de volgende jaargang. De oud-Ajacied staat er voor open om de verhuurperiode te verlengen.

    "Ik richt me nu op mijn herstel, dat is het belangrijkste. Daarnaast zijn er meerdere partijen, want ik ben ook afhankelijk van Lazio, maar ik sta er zeker voor open", vertelt Kishna aan Omroep West. "Als ik volgend jaar in Nederland blijf, dan blijf ik zeker bij ADO Den Haag." De linksbuiten heeft nog een contract voor twee seizoenen bij de Romeinen.

    Fons Groenendijk ziet het hoe dan ook zitten. "Op mij heeft hij, ook op de training, een goede indruk gemaakt", aldus de trainer. "Ook in de invalbeurten. Die jongen is een absolute toegevoegde waarde voor een club als ADO. Of het haalbaar is, dat weet ik niet, maar de deur staat altijd voor hem open."

    Plaats een reactie

    Midden-Noord +81047
    vrijdag 22 september 2017 om 19:30
    Eerst herstellen gozah maar hij wilt wel erg graag onderdeel van het Haagse blijven. Kickuh toch!
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17622
    vrijdag 22 september 2017 om 20:03
    Hoop oprecht dat hij zich weer helemaal kan herstellen. Of hij dan bij ons speelt of een andere club maakt mij helemaal niks uit.

    Beterschap en veel sterkte Ricardo
    Vind ik leuk
    PinoyDenHaag +4885
    vrijdag 22 september 2017 om 20:50
    Absoluut. Hij laat vanaf dag 1 echt blijken hart voor de club te hebben. Wereldgoser! Hopen maar dat hij goed en snel herstelt, niet in de minste plaats voor hemzelf.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +36135
    vrijdag 22 september 2017 om 22:13
    Kishna gaat dus weer snel naar het buitenland ;)
    Vind ik leuk
    Gewoon Bas +1648
    vrijdag 22 september 2017 om 19:33
    Maar eh, wie gaat er nu zijn salaris betalen tijdens zijn blessure?
    Vind ik leuk
    Roekoe +4237
    vrijdag 22 september 2017 om 19:34
    Dezelfde als diegene die dat al deed? Of werkt dat op jouw werk anders?
    Vind ik leuk
    Gewoon Bas +1648
    vrijdag 22 september 2017 om 19:36
    Ik ben een student, dus ik werk (nog) niet :P
    Vind ik leuk
    Roekoe +4237
    vrijdag 22 september 2017 om 19:36
    ah lief
    Vind ik leuk
    Joen'tje +2220
    vrijdag 22 september 2017 om 22:56
    Bas ga eens werken jongen!
    Vind ik leuk
    Gewoon Bas +1648
    zaterdag 23 september 2017 om 03:01
    Liever niet
    Vind ik leuk
    Roekoe +4237
    vrijdag 22 september 2017 om 19:33
    Als ze dat nepgras er dan uit hebben gehaald is de kans op weer zo'n nare blessure stukkie kleiner ook. Nog een goede reden
    Vind ik leuk
    Leffe +1051
    vrijdag 22 september 2017 om 19:44
    Anders krijgt hij zijn geld zeker niet.,, die gast was niet fit.
    Vind ik leuk
    Snipes08 +1134
    vrijdag 22 september 2017 om 19:45
    En daar is de nuance.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11910
    vrijdag 22 september 2017 om 20:19
    ADO is waarschijnlijk ook je enige optie binnen Nederland, dus die keuze is snel gemaakt.
    Vind ik leuk
    United FC +11618
    vrijdag 22 september 2017 om 20:25
    Hij kan beter niet in een competitie spelen met kunstgras. Het blijft een blessuregevoelige jongen.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +8389
    vrijdag 22 september 2017 om 20:27
    Blijkbaar heeft hij gewoon zn niveau gevonden tis een goede speler ook en ik gun hem aan ADO
    Teminste als hij zn woordt ook echt namkomt dan.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 september 2017 om 22:43
    Geloof er alleen niks van
    Vind ik leuk
    allround +1482
    zaterdag 23 september 2017 om 12:01
    ADO heeft o.a. Met kanon en jansen de menselijke kant getoond. Wat staat er dan in de weg (behalve zijn herstel, om hem bij ADO te houden.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 september 2017 om 12:29
    Misschien dat hij doorheeft dat Haagse bluf beter bij hem past dan Amsterdamse
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Kishna doet belofte: 'Als ik in Nederland blijf, dan blijf ik zeker bij ADO'