'Of ik naar Van Geel en Van Bronckhorst ben gegaan? Nee, dat is normaal'

'Of ik naar Van Geel en Van Bronckhorst ben gegaan? Nee, dat is normaal'

vrijdag 22 september 2017 om 20:47

Bilal Basacikoglu is erop gebrand om het vertrouwen van Giovanni van Bronckhorst terug te betalen. De aanvaller van Feyenoord maakt regelmatig minuten en daar is hij zijn trainer dankbaar voor.

"Als er positief over je gesproken wordt, is het altijd lekker", zegt Basacikoglu tegen RTV Rijnmond. "Ik moet die lijn wel doorzetten. Het is niet dat ik na één wedstrijd in kan zakken. Ik moet de volgende wedstrijd weer laten zien dat ik van waarde kan zijn. Dat moet ook wel bij een club als Feyenoord."

Basacikoglu begon het seizoen door een blessure met een valse start. Ondertussen werden concurrenten Jean-Paul Boëtius en Sam Larsson gehaald. "Blessures zijn nooit leuk. Je wilt altijd spelen, dat spreekt voor zich. Ik zie dat de trainer veel vertrouwen in me heeft en dat ik na drie weken blessureleed direct speelde tegen PSV. Dat geeft veel vertrouwen. Het is aan mij om dat terug te betalen."

Basacikoglu is uit onvrede niet naar Van Bronckhorst en technisch directeur Martin van Geel gestapt. "Ik heb vorig jaar heel veel minuten gemaakt. Die maak ik nu ook. We spelen Champions League, dan kun je veel minuten pakken. Het is normaal. Bij clubs als Real Madrid is dat ook zo."

Plaats een reactie

vrijdag 22 september 2017 om 20:51
Achabar zei hetzelfde toen die nog bij feyenoord zat haha
Vind ik leuk
jeffah +40
vrijdag 22 september 2017 om 20:56
Dit wordt net zo'n verhaal
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 20:56
Wat valt deze speler tegen. Kan totaal het niveau niet aan.
Vind ik leuk
Sil Meijer +12656
vrijdag 22 september 2017 om 20:58
Ik vind dit zo'n kwal. Deze gangmaker in de kleedkamer....... bah....... Walgelijk ventje.
Vind ik leuk
J Kiprich +8612
vrijdag 22 september 2017 om 21:10
Verklaar je nader.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 21:28
Ooit eens helemaal niks in Amsterdam gezongen als wisselspeler
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 22:49
Terecht
Vind ik leuk
Sil Meijer +12656
vrijdag 22 september 2017 om 21:30
Zichzelf de gangmaker noemen en in dat veld altijd maar een beetje stoer doen en praatjes terwijl hij niks gepresteerd heeft.
Vind ik leuk
J Kiprich +8612
vrijdag 22 september 2017 om 21:35
Hij is bekerwinnaar en titelhouder. Was je erbij in de kleedkamer?
Vind ik leuk
Sil Meijer +12656
vrijdag 22 september 2017 om 21:37
Ja als bankzitter.

Je tweede zin slaa nergens op. Hij zegt dat hij de gangmaker is en jij zegt was je er bij......
Vind ik leuk
J Kiprich +8612
vrijdag 22 september 2017 om 21:40
Dus je volgt Feyenoord niet dat hij al twee seizoenen bankzitter is? En ik reageer op jouw opmerking dat hij de gangmaker is in de kleedkamer.
Vind ik leuk
Julio-dvd +1472
vrijdag 22 september 2017 om 21:47
Hij zou inderdaad beter bij Ajax passen :P
Vind ik leuk
Sil Meijer +12656
vrijdag 22 september 2017 om 21:49
Dit is echt een kansloze reactie....... Ik vind dat er bij Ajax juist hele bescheiden spelers spelen.
Vind ik leuk
Julio-dvd +1472
vrijdag 22 september 2017 om 21:57
Mijnheertje Kluivert is inderdaad het toonbeeld van bescheidenheid.
Vind ik leuk
Sil Meijer +12656
vrijdag 22 september 2017 om 22:16
Plukje er net een ettertje uit. Maar wat vind je van jongens als F. de Jong, Van de Beek, Dolberg, Onana, Veltman, De Ligt, Younes, Huntelaar enz
Vind ik leuk
ttfr +1086
vrijdag 22 september 2017 om 22:29
Ook die lopen kilometers naast hun schoenen
Vind ik leuk
J Kiprich +8612
vrijdag 22 september 2017 om 22:30
Ik heb geen idee. Maar wat vind je van jongens als Jones, Jörgensen, Toornstra, Haps, Botteghin, Amrabat, Boëtius, Vermeer of Nelom?
Vind ik leuk
Sil Meijer +12656
vrijdag 22 september 2017 om 22:35
Ik zeg toch niet dat Feyenoorders verkeerd zijn? Ik zeg alleen dat er altijd maar wordt gewezen dat arrogante spelers bij Ajax spelen.
Vind ik leuk
Julio-dvd +1472
vrijdag 22 september 2017 om 23:22
Ik heb Bassie niet op stoerdoenerij en praatjes kunnen betrappen. Dat ie zegt gangmaker in de kleedkamer te zijn, dat kan toch. Daar heb je er een paar van nodig in je groep. Schijnt dat Kongolo dat ook was maar dat is toch ook geen stoerpratend arrogant ventje???
Vind ik leuk
DrDeef +430
zaterdag 23 september 2017 om 12:36
Veltman is ook een grote klaphark.
Vind ik leuk
Sil Meijer +12656
zaterdag 23 september 2017 om 12:36
Hzo dat dan?
Vind ik leuk
DrDeef +430
zaterdag 23 september 2017 om 12:49
In het ieder geval in het verleden provocerende uitspraken en gedrag, slecht analytisch vermogen, vervelende uitstraling.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 21:45
als je niet levert, kun je ook niet zeuren. Daarom zeurt hij niet en zeurt Nelom ook niet.
Vind ik leuk
United FC +12744
vrijdag 22 september 2017 om 21:51
Zeur niet zo Connie... ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 22:00
Viel prima in tegen PSV en ADO, hopelijk kan hij die lijn doorzetten
Vind ik leuk
daaheej +534
vrijdag 22 september 2017 om 23:07
krijgt vertrouwen maar kan er geen kutje van
Vind ik leuk
The Rock +1269
vrijdag 22 september 2017 om 23:26
weet je welke ED speler vorig jaar de minste minuten nodig had per gecreëerde kans en per assist? juist Bilal.

zeker mag zn afronding veel beter, maar hij kan er echt wel iets van. met wat vertrouwen kan hij iedereen verbazen
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 01:04
Net even opgezocht, helemaal niet gek inderdaad
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Of ik naar Van Geel en Van Bronckhorst ben gegaan? Nee, dat is normaal'