Boze De Jong gaat in kleedkamer tekeer: Dan heb ik straks een hartaanval

Boze De Jong gaat in kleedkamer tekeer: "Dan heb ik straks een hartaanval"

vrijdag 22 september 2017 om 22:57

De Graafschap heeft na de bekeruitschakeling tegen Kozakken Boys ook in de competitie geen goed figuur geslagen. De Doetinchemmers kwamen bij FC Volendam niet verder dan 0-0. Trainer Henk de Jong ging in de rust tekeer tegen zijn spelers vanwege het vertoonde spel.

"In de rust ontplof ik echt. Maar dat kan ik niet iedere week doen, want dan heb ik straks een hartaanval", zegt hij tegen FOX Sports. "De jongens willen ook. De Graafschap is een club met druk. Wij hoeven maar één ding te doen. We kunnen voetballen en moeten met het hart spelen. We moeten gewoon op nul beginnen. Er zit meer in voor ons. We doen onszelf tekort. In de rust moet ik even donderen. Hier kunnen we niet mee doorgaan, dat vind ik zonde."

Ook de meegereisde supporters lieten blijken dat ze niet blij waren met wat de ploeg liet zien. "Op trainingen is het één en al 'bloed, zweet en tranen', wat onze supporters ook zongen na de wedstrijd. En dan beginnen we de wedstrijd en hebben we het anker uit hangen. Daar baalt iedereen van, ook onze fans. Het is een heel duidelijk signaal dat zij afgeven", vertelt De Jong op de clubsite van de Jupiler League-ploeg. Door de remise staat De Graafschap zesde in de Jupiler League. 

Plaats een reactie

vrijdag 22 september 2017 om 23:03
Komt wel goed jochie
Vind ik leuk
davidben +2198
vrijdag 22 september 2017 om 23:31
Ik zou ook ontploffen als mijn €8000 per maand in gevaar zou komen. Wat heet......duizend bommen en granaten......
Vind ik leuk
daaheej +537
vrijdag 22 september 2017 om 23:04
arme henkie
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 23:08
ow ow ow die Henk de Jong.... een parodie op zichzelf. Toch zijn er mensen die dit een "pure kerel" vinden... Nog nooit zo'n acteur meegemaakt (op Dirk Kuyt na uiteraard). Er zijn 1350 vuilnismannen, lassers en magazijnmedewerkers die dit soort types kunnen pruimen, maar elk weldenkend mens prikt er doorheen.
Vind ik leuk
Santi +15581
vrijdag 22 september 2017 om 23:22
Houd toch je bek man. Henk de Jong is een prachtmens voor de Nederlandse voetbalwereld.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 23:24
Aldus Santi. Ongetwijfeld een havenarbeider.
Vind ik leuk
Santi +15581
vrijdag 22 september 2017 om 23:26
Ja man... Een havenarbeider.
Goede belediging. Bijna sterker dan 'sukkel' of 'idioot'.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 23:31
Jouw vrouw moet een makkelijk leventje hebben. Jij ziet namelijk niet wanneer iets oprecht of nep is. Ze kan jou alles wijsmaken.
Vind ik leuk
Santi +15581
vrijdag 22 september 2017 om 23:37
Ik zie meteen dat dit een gefaalde belediging is en geen serieuze gedachte. Dat moet je kunnen lezen uit mijn post lijkt me.

Wel lief van je dat je ervanuit gaat dat ik een vrouw kan krijgen.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 23:42
Ow maar die vrouwen bestaan hoor! Ik heb ze wel eens gezien op televisie. Ze heten meestal Shenaya, Soraya of Givenchy
Vind ik leuk
Santi +15581
zaterdag 23 september 2017 om 00:10
Ik weet dat ze bestaan. Jezus jij gaat echt van het ene extreme punt naar de andere.
Vind ik leuk
Roya +569
zaterdag 23 september 2017 om 09:48
Wat een droeftoeter ben jij zeg wat is er missen met de beroepen die je vermeld

Als je kliko niet op tijd geleegd word ben je waarschijnlijk de grootste jankmuil van de wijk

Twee stukken ijzer aan elkaar zetten lukt je denk ik nog niet met een bout en een moertje

Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 07:03
Laat die gast zeiken joh. Die is zelf is een keer met z'n kop tegen een boot gelopen
Vind ik leuk
Dordmund +1321
zaterdag 23 september 2017 om 10:39
Henk de jong is hem zelf hij is gelukkig geen cocu of een de Boer stelletje dooie mussen.
Vind ik leuk
BoomP +263
zaterdag 23 september 2017 om 09:25
Hahah heeeelemaal met je eens ! Wat een simpel persoon is deze Henk, nog simpelere zielen vinden het zooooo authentiek en origineel..net als Dirkie en dat Orakel uit het Noorden verBeek, allemaal zooooo nuchter en zonder ( hahaha) sterallures..al die stukjes en Interviews van Henk krijg je de kriebels van hahah
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 september 2017 om 09:25]
Vind ik leuk
BoomP +263
zaterdag 23 september 2017 om 09:26
Hahah heeeelemaal met je eens ! Was een simpel persoon is deze Henk, nog simpelere zielen vinden het zooooo authentiek en origineel..net als Dirkie en dat Orakel uit het Noorden verBeek, allemaal zooooo nuchter en zonder ( hahaha) sterallures..al die stukjes en Interviews van Henk krijg je de kriebels van hahah
Vind ik leuk
HansVites +1594
zaterdag 23 september 2017 om 11:19
Weet je wat ook simpel is mensen die 2 x het zelfde verhaal hier posten.
Vind ik leuk
BoomP +263
zaterdag 23 september 2017 om 21:58
Haha jazekerrrrhahaah
Vind ik leuk
Kevinho +389
vrijdag 22 september 2017 om 23:11
Ik hoop dat ze degraderen.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 23:17
ik ook. Henk de Jong äanstellen als trainer.... dan verdien je niet beter. Henk de Jong... Wint zijn ploeg dan staat hij op de tafels, verliest zijn team dan "motten die klootviolen harder werk'n en de mouw"n opstropen" en dat soort goedkope teksten om zichzelf vrij te pleiten. Man man man wat een eikel is die gozer
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 september 2017 om 23:23]
Vind ik leuk
Santi +15581
vrijdag 22 september 2017 om 23:22
Het zit wel diep he?
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 11:16
Ik krijg langzamerhand het idee dat de Jong je broer is waar je al jaren mee overhoop ligt veldwachter.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 september 2017 om 11:16]
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 05:13
Nog steeds die goal van Smeets niet verteerd Sjaak?
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 07:39
Oh ja...zo lang geleden al...maar wat een dag was dat... 8 mei 2016.
Geen titel
Geen 15 miljoen
Niet in de vooraf beplakte kampioensbus...

Ze zouden wel ff winnen. Formaliteitje...
Één van de mooiste sportieve dagen in mijn leven!
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 00:00
kan beter praten dan7 trainen en coachen de Jong
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 07:35
De inzet was echt slecht. Konden geen bal vasthouden. Middenvelders werden niet gevonden. Waren ook totaal niet in staat druk te zetten vanaf het middenveld. Alleen maar proberen aansluiting te vinden via de spitsen en soms via de backs. Met dit systeem kom je duidelijk tekort op het midden. Type Rogier Meijer die stofzuigt op het middenveld ontbreekt. En de inzet was ronduit slecht te noemen!
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 07:38
Als voetbal niet om aan te gluren is, heeft hij groot gelijk de jongens op de klote te geven. In de achterhoek wordt inzet, strijd en passie verwacht!!!! Henk is de momenteel de juiste man voor de Graafschap
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 08:15
Tja, iedere club krijgt wat het verdiend...
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 08:22
De uitspraak van de Jong is zo herkenbaar, je kunt momenteel in plaats van de Graafschap bijna ieder team uit de ED invullen. Er zijn uitzonderingen, maar die zijn ver in de minderheid
Vind ik leuk
Liwwadder +3342
zaterdag 23 september 2017 om 09:22
Wat nou Henkie..je magie alweer op bij de superboeren? Rustaaaagghh!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Boze De Jong gaat in kleedkamer tekeer: "Dan heb ik straks een hartaanval"