'Interesse in weergaloze Mertens laait op: transfer naar Premier League mogelijk'

'Interesse in weergaloze Mertens laait op: transfer naar Premier League mogelijk'

zaterdag 23 september 2017 om 09:04

De goede vorm van Dries Mertens is niet onopgemerkt gebleven. De ster van Napoli heeft zich in de kijker van verschillende topclubs gespeeld, waaronder Arsenal.

Volgens The Daily Mirror is de Engelse topclub van plan om Mertens zo snel mogelijk naar Engeland te halen. De club ziet in hem een ideale vervanger voor Alexis Sánchez, die Arsenal de komende transferperiode lijkt te gaan verlaten.

Mertens kan door een clausule in zijn contract voor dertig miljoen euro vertrekken uit Napels, maar alleen naar Chinese clubs. Het ligt dan ook in de lijn der verwachting dat Napoli veel meer gaat vragen voor de oud-speler van FC Utrecht en PSV, die in vijf Serie A-wedstrijden al zes keer doel trof. Ook Liverpool en Man Utd toonden afgelopen zomer interesse, maar Mertens koos voor een contractverlenging bij Napoli. Hij heeft een verbintenis tot medio 2020 bij de Napolitanen.

Plaats een reactie

zaterdag 23 september 2017 om 09:13
Past het best bij man city, niks voor arsenal
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 10:03
Heb je wel gelijk in ja.
Vind ik leuk
Gavv +554
zaterdag 23 september 2017 om 09:13
Gewoon bij Napoli blijven waar je een god bent en dat nog enkele jaren zal zijn.

Maar wie had dit enkele jaren geleden gedacht, zowat iedereen dacht dat hij een subtopper was, meer niet.. Dat is iedereen lik op stuk geven.. Chapeau Dries !
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 september 2017 om 09:13]
Vind ik leuk
Nvd88 +65
zaterdag 23 september 2017 om 09:24
Als hij slim is blijft hij lekker in Napels,Higuain bijvoorbeeld was daar echt een god, iedereen in de stad leeft voor de sport.
Veeeel mooier klimaat dan engeland,en ook niet dat fysieke vechtvoetbal.

Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 09:37
Dries ga gewoon naar barca!
Vind ik leuk
Jorchie +202
zaterdag 23 september 2017 om 09:53
Mertens, Mertens, Diksie komt eraan, Diksie komt eraan, Diksie komt eraan hahaha. (of staat ie niet meer op LV?)
Vind ik leuk
United FC +12262
zaterdag 23 september 2017 om 12:14
Mertens speelt in de spits.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 10:49
En dat allemaal geleerd bij Utrecht.
Vind ik leuk
Kevindo +225
zaterdag 23 september 2017 om 10:49
Toen je Dries Mertens zag spelen bij AGOVV Apeldoorn had je al zoiets van:" die gozer kan een stapje hogerop." Toen kwam hij bij FC Utrecht en ook daar wist hij zich te onderscheiden en leek klaar voor de volgende uitdaging. PSV was het volgende station en daar moest hij het écht gaan laten zien. Met de nodige doelpunten en assists wist hij velen toch te verrassen met een stap naar Napels en de vraag was toch wel: is deze overgang niet veel te groot? Nu, een paar jaar later, is Mertens de grote 'kleine' held van i Partenopei. Ik vind het maar een fenomeen!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 september 2017 om 10:50]
Vind ik leuk