LIVE-discussie: Opvallende rol Duarte bij Heracles; Roda jaagt op eerste punten

LIVE-discussie: Opvallende rol Duarte bij Heracles; Roda jaagt op eerste punten

zaterdag 23 september 2017 om 19:05

Peter van Ooijen keert zaterdagavond terug in de basis bij Heracles Almelo. Dat gaat ten koste van Reuven Niemeijer, die in de thuiswedstrijd tegen Roda JC op de bank plaats moet nemen.

Door een enkelblessure bij Bart van Hintum, is Lerin Duarte de linksback bij Heracles. De ploeg van coach John Stegeman moet het nog altijd zonder sterspeler Brandley Kuwas stellen wegens een knieblessure. Heracles hoopt vrijdag in de derby tegen FC Twente weer over hem te kunnen beschikken.

Roda mist alleen de geblesseerde Ognjen Gnjatic in Almelo. Trainer Robert Molenaar jaagt na vijf nederlagen op de eerste punten van het seizoen met de hekkensluiter. Heracles staat elfde met vijf punten.

De opstellingen

Heracles Almelo: Castro, Breukers, Propper, Hardeveld, Duarte, Pelupessy, Monteiro, Van Ooijen, Darri, Gladon, Peterson.

Roda JC: Jurjus; Götz, Ananou, Auassar, Van Peppen; Gustafson, El Makrini, Ndenge; Rosheuvel, Schahin, Paulissen

Plaats een reactie

zaterdag 23 september 2017 om 19:13
Die zullen vast weer van een koude kermis thuiskomen.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 september 2017 om 19:15]
Vind ik leuk
Rodapaus +1941
zaterdag 23 september 2017 om 21:36
En of....
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 23:27
Toch weer onderuit? Dit gaat het team wel opbreken op deze manier. Wordt een heel zwaar seizoen voor jullie.
Vind ik leuk
Rodapaus +1941
zondag 24 september 2017 om 08:14
In de laatste secondes de tegengoal, is idd niet goed voor het moraal.

0 punten uit zes wedstrijden pffff
Vind ik leuk
Rodapaus +1941
zaterdag 23 september 2017 om 19:29
Zucht van peppen weer in de basis... Maargoed laten we positief blijven. Ik hoop op drie punten! Zou een keertje tijd worden. Komop Roda!!!
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 19:51
duarte linksback, heeft die ook uitstekend gedaan bij Ajax onder de Boer
Vind ik leuk
Rodapaus +1941
zaterdag 23 september 2017 om 19:54
Jaaaa paulieee, ik ga er een biertje op drinken alleen zie net dat het niet koud staat
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 20:26
jonge toch hoe kan je dat nou overkomen.??????

Vind ik leuk
Rodapaus +1941
zaterdag 23 september 2017 om 21:00
Haha ben meer een speciaalbierdrinker, is wat meer gedoe met al die flesjes ;)

Inmiddels koud genoeg dus hopelijk geeft het geluk om na de gelijkmaker toch nog een overwinnig ervan te maken
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 21:02
ik hoop het voor je
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 21:00
Kuipers is vandaag weer anti-Roda, wat een slechte scheidsrechter.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 21:02
nou kamphuis maakt het in de kuip nog bonter hoor
Vind ik leuk
Rodapaus +1941
zaterdag 23 september 2017 om 21:35
Jeeeeeeezus
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 21:36
Van peppen en Goetz, zijn er nog slechtere backs te vinden ?
Vind ik leuk
Rodapaus +1941
zaterdag 23 september 2017 om 21:46
Misschien vansteenkiste, aangezien die niet in de basis staat
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

LIVE-discussie: Opvallende rol Duarte bij Heracles; Roda jaagt op eerste punten