ADO wint thuis van Sparta door geweldenaar El Khayati

ADO wint thuis van Sparta door geweldenaar El Khayati

zaterdag 23 september 2017 om 22:37

ADO Den Haag heeft thuis op zakelijke wijze gewonnen van Sparta. In het Kyocera Stadion zegevierde de ploeg van Alfons Groenendijk met 1-0 door een goal van Abdenasser El Khayati.

ADO mocht in de eerste 45 minuten grote kansen noteren, maar de formatie van Groenendijk had het vizier niet op scherp staan. Sparta kon er weinig tegenover brengen en hoopte op hier en daar een uitbraak. Nadat Sparta vijf minuten in de tweede helft een grote kans op 0-1 liet liggen, schoot El Khayati wél raak. De middenvelder zette de aanval zelf op om vervolgens op fraaie en subtiele wijze af te ronden.

Vlak na de 1-0 werd de schiettent geopend. Sparta-doelman Roy Kortsmit redde zijn ploeg met vier fraaie reddingen in tien seconden tijd. Nadat de ploeg van Alex Pastoor gewisseld had, werd het sterker en kwam ADO regelmatig in de problemen door onder andere een schot op de paal van Robert Mühren. El Khayati had tien minuten voor tijd de 2-0 op zijn voet, maar maakte ruzie met de bal.

In de blessuretijd zag ADO een doelpunt nog afgekeurd worden vanwege buitenspel. De ploeg wint echter wel en staat nu elfde in de Eredivisie. Sparta moet zich grotere zorgen gaan maken door de derde nederlaag van het seizoen. 

Plaats een reactie

Santi +15650
zaterdag 23 september 2017 om 22:37
ADO
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 23:30
Is aan het klimmen geslagen-;)
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 22:38
Mooie tekst VP :D

Hoppa en nu weer drie punten erbij, de opmars is ingezet. We waren zeker beter en hadden veel meer verdiend.

Heel mooi doelpunt weer van onze Nasser. Stijgende lijn, op naar NAC!
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 22:42
Meer dan drie punten zijn er niet te verdienen ;-)
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 22:49
1 punt kan je ook verdienen.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 22:54
Dat klopt. Alleen jullie hebben er drie verdiend en volgens jou hadden jullie nog meer verdiend dan dat ;-)... wilde je 1 punt verdienen?
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 23:04
Meer doelpunten voor een beter doelsaldo.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 23:35
Dat bedoel ik nou-:)
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 23:26
Peter onder jouw bericht snapt het tenminste.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 september 2017 om 23:27]
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 23:03
Dat dacht Kamphuis ook.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 12:27
Bedoel je soms die nep autoriteit scheidsrechter manschot. MAN wat een afgang is die vent. geeft geel aan Meijer. Ongelooflijk belachelijke vent. Meijer wilde de bal spelen en zijn tegenstander komt van achter de bal wegtikken. Hij kon hem nooit en te nimmer aan zien komen. Wat een flierefluiter die Manschot.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 23:31
Meer doelpunten waren ook wel verdiend geweest-;)
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 22:43
Proficiat kerel! Dik verdiende overwinning. Nu wij nog morgen. Drink er een paar zou ik zeggen!
Vind ik leuk
Nuance +1271
zaterdag 23 september 2017 om 22:46
NAC is best wel goed...
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 22:50
Wij zijn beter!
Vind ik leuk
Nuance +1271
zaterdag 23 september 2017 om 23:01
Ik hoop het, ADO is een mooie club. Ik heb vroeger als steward in het Zuiderpark gewerkt. Lekker betaald wedstrijden kijken!
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 23:05
Met dank aan El Khayati. Kun je nagaan als deze man niet gehaald was. Gefeliciteerd met de 3 punten.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 23:23
Hij past ook perfect bij ons.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 23:38
Dan was er wellicht iemand anders gehaald die ze er ook inschiet, je weet het maar nooit en het is zo als het is;-)

Veel succes morgen!
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 12:28
NAC heeft met 10 man voor het doel gelopen. anti voetbal wat helaas punten op hebben geleverd. Niet voor NAC, maar voor het voetbal.
Vind ik leuk
Foebele +32417
zaterdag 23 september 2017 om 22:55
Weer jouw grote vriend die het doet! Lekker leep balletje hoor.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 23:25
Geweldig mens ook na het voetballer zijn. Ben echt blij met Nasser, schot in de roos.
Vind ik leuk
Foebele +32417
zaterdag 23 september 2017 om 23:43
Lekker spelertje, dit maal is hij wel eigendom van ADO toch?
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 01:13
Ligt 3 jaar vast in Den Haag.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 23:39
Intelligente speler die ook 90 minuten lang 100% inzet toont.
Vind ik leuk
Foebele +32417
zaterdag 23 september 2017 om 23:44
Al had ie de bal wel af moeten leggen voor de beslissende 2-0.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 23:47
Klopt, maar hij wil zo graag en dat siert hem ook.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 23:15
Gefelicteerd, kerel!

En wat een heerlijke speler is die El Khayati!
Vind ik leuk
Dicky +4555
zaterdag 23 september 2017 om 23:31
Gefeliciteerd man!!! Het gaat lekker met ADO.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 23:51
De stijgende lijn hebben we te pakken nu en de komende weken komen allemaal tegenstanders (NAC, Excelsior en VVV) waar ADO van moet winnen. Den Haag kan een flinke sprong maken op de rangijst als er minimaal 6 gepakt gaan worden.
Vind ik leuk
Dicky +4555
zondag 24 september 2017 om 08:32
Mooi man. Die Kyatti is een erg leuke speler. Gisteren ook weer een beauty. Hij maakt het verschil bij ADO.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 08:41
Goudhaantje
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 23:34
Gefeliciteerd maat! Verdiende overwinning wederom!

Klasbak El Khayati weer de gevierde man, alhoewel Kanon, Beugelsdijk, Meijers en met name Bakker uitstekend gespeeld! De stijgende lijn is ingezet en NAC is de volgende tegenstander en die ligt ADO meestal heel goed;-)

Proost:P
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 23:36
Proost maat!

Gaat de goeie kant op, we zien een steeds betere ploeg :p
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 23:41
Klopt maat! Lekker genoten op Midden-Noord en de sfeer was weer top!

Forza FC Den Haag!
Nevah Surrendah!
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 09:47
Heerlijk he maat, ook om zo wakker te worden. Volgende week NAC eraan en we stormen het linkerrijtje binnen.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 09:58
NAC ligt ons meestal wel goed, sterker nog NAC ligt ons van alle Eredivisieclubs het best.

Ik ben er sowieso weer bij! Het is wel kut uitvak daar.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 10:26
Die pakken we ook ja, veel plezier alvast :p
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 10:56
Thanks mate!
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 11:03
Waar is ze gebleven eigenlijk...weet jij het misschien?
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 11:13
Ik denk weer terug onder haar steen.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 11:40
Volgens mij heeft ze de zak gekregen-:)
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 11:41
Haha dat zal best, maar ze kruipt wel weer van de ene steen naar de andere steen.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 11:46
Het is net een hoer zonder stijl.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 11:55
Hahaha ja inderdaad :p
Vind ik leuk
Andreh +908
zondag 24 september 2017 om 06:59
Bakker belangrijkste en beste speler
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 10:57
Vind ik ook! Wat speelde die sterk zeg. Vormde samen met Immers een sterk duo!
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 12:34
Ik hoop dat mensen nu gaan inzien, dat die flapdrol van een Petrovic ADO intern aan het slopen was. Hij is er schuldig aan, dat Danny zich verleden seizoen niet verder kon ontwikkelen. Het mooie is dat hij niet eens is gevraagd om bijv; het 11de elftal van FC stropdas '20 te trainen.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 12:59
Blijft eeuwig zonde dat Petrovic was aangesteld als hoofdtrainer, de club is een jaar blijven hangen.
Vind ik leuk
Vak-DD +7080
zondag 24 september 2017 om 07:06
Gefeliciteerd, zelfs Beugelsdijk was in vorm.
Vind ik leuk
United FC +12486
zondag 24 september 2017 om 10:14
Gefeliciteerd gozer!
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 10:27
Thanks maat..........sterkte of gefeliciteerd voor straks. Ik ben ff een dagje de stad in, ff terras opzoeken :p
Vind ik leuk
United FC +12486
zondag 24 september 2017 om 10:34
Hahaha nog even nagenieten van de overwinning?

Thanks man! Hoop dat we winnen. Maar het kan in de Eredivisie echt alle kanten op nu. Feyenoord heeft dure puntjes gemorst. Daar moeten we van profiteren.
Vind ik leuk
HansVites +1649
zaterdag 23 september 2017 om 22:39
Verdiende overwinning van ADO
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 september 2017 om 22:40]
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 23:42
Opzeker!
Vind ik leuk
BassieN +6748
zaterdag 23 september 2017 om 22:40
Proficiat ADO!
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 23:42
Thanks BassieN!
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 22:41
Pastoor moet echt ontslagen worden nu. Het is werkelijk schandalig dat je nu nog maar 5 punten hebt terwijl je al tegen directe concurrenten hebt gespeeld. Ik schaam mij ook diep voor het verlies vanavond. Niet dat het onverwachts komt want Sparta verziekt het zovaak. Ik denk niet meer dat dit goed komt voor ons. We vliegen er hoe dan ook uit, of het nou 18e is of via de playoffs. Volgende week een puntloos Roda op bezoek die bloed ruiken, het scenario is er al. Pastoor trek je conclusies en vertrek NU! Geen passie, geen strijd, geen beleving, geen tactiek, iedereen doet maar wat. Er zit kwaliteit zat in de ploeg maar er moet iemand anders voor de groep komen die ze wel kan motiveren.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 22:43
Wat een heerlijke speler die el khayati. weer een knappe doelpunt. maar die Johnson vind ik niet echt overtuigend overkomen. Hoeveel kansen wil je hebben. voortaan eerder wisselen denk ik. verder stond de verdediging erg goed. beugelsdijk presteerd ook weer lekker eindelijk. misschien nog een extra spitsentrainer aannemen om die Johnson te trainen
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 11:03
Ik blijf toch nog wel even vertrouwen houden in Johnsen. Lorenzen kwam er voor hem in en heeft alleen maar balverlies geleden waardoor steeds weer snel omgeschakeld moest worden. Vermoeiend!
En...eindelijk eens de 0 gehouden!!! Dat verdient ook Zwinkels wel een keer
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 22:43
Leuke speler toch die El Khayati, soms misschien nog iets te zelfzuchtig maar hij gaat nog voor een hoop kijkersgenot zorgen. Ik ben iig fan geworden!
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 23:44
Topspeler die helemaal opbloeit in Den Haag!
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 23:00
Hoppa weer 3 punten in de pocket.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 23:45
Geniet ervan en een fijn weekend-;)
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 01:06
Thanks jij ook :-)
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 01:11
Klasse goos!
Vind ik leuk
Forza u +1201
zaterdag 23 september 2017 om 23:01
Nu op naar het linkerrijtje. Lekkere overwinning.
Vind ik leuk
Redouan +177
zaterdag 23 september 2017 om 23:42
Khayati is echt een topspeler
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 23:46
Wat voor Marokko of niet?
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 11:56
Zou geen verkeerde zijn voor Marokko.
Vind ik leuk
Andreh +908
zondag 24 september 2017 om 06:58
Speler van de wedstrijd was voor mij wederom Danny Bakker. Was super, veel mooie passes , had vrijwel alles om het middenveld, en bood zich steeds uitstekend aan. Belangrijkste speler, hopelijk blijft hij nog lang bij ADO.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 08:56
Bakker heeft echt stappen gemaakt! Vorig seizoen wilden we hem niet meer samen met Jansen. Maar nu?!

Onmisbaar op het middenveld.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 11:51
Heerlijke voetballer die El Khayati, pure klasbak
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 20:45
Kyocera stadion? Dat zal Car Jeans niet leuk vinden.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

ADO wint thuis van Sparta door geweldenaar El Khayati