'Vorig jaar werden we kampioen zonder thuis te verliezen, dit doet heel veel pijn'

    'Vorig jaar werden we kampioen zonder thuis te verliezen, dit doet heel veel pijn'

    zondag 24 september 2017 om 07:22

    Jan-Arie van der Heijden vond het spel van Feyenoord tijdens de 0-2 nederlaag tegen NAC Breda niet om over naar huis te schrijven. Het was de eerste verliespartij van de Rotterdammers in De Kuip sinds januari 2016.

    "Als je thuis 0-2 verliest van NAC Breda dan is de sfeer niet goed. Dat lijkt me een understatement. Ik denk dat er een harde week op komst is", zegt Van der Heijden tegen FOX Sports. "Ik denk dat we continu aan de bal zijn, zonder iets te creëren. Dat was een beetje het verhaal van de wedstrijd. NAC werd een aantal keer gevaarlijk en scoort twee keer."

    Het leek een offday voor Feyenoord. "Ik weet niet hoe ik het moet omschrijven. Het doet in ieder geval heel veel pijn om thuis te verliezen", aldus Van der Heijden. "Vorig jaar werden we kampioen zonder thuis te verliezen. Dan wil je die lijn doortrekken, maar dat lukt niet. Vanaf nu zullen we keihard moeten werken om dat niveau weer te bereiken."

    Feyenoord beleefde al met al een slechte generale voor het Champions League-duel met Napoli dinsdag. Toch gaat Van der Heijden voor een maximaal resultaat op de Italianen. "Voetbal is een raar spelletje, dat heb je kunnen zien."

    Plaats een reactie

    Johan.l +4145
    zondag 24 september 2017 om 07:31
    Het bolwerk begint te kraken.
    Vind ik leuk
    tollie +768
    zondag 24 september 2017 om 08:06
    ach wordt dan gewoon Heerenveen supporter;)
    Vind ik leuk
    United FC +11618
    zondag 24 september 2017 om 11:09
    Wie had dat gedacht... Heerenveen bovenaan!!
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 08:42
    "Ik denk dat er een harde week op komst is"

    Daar komen er nog meer van dit seizoen... ;)
    Vind ik leuk
    Barry Engels +26470
    zondag 24 september 2017 om 09:01
    Offensief was het zeer matig...... En dan nog zijn er mensen die niet geloven dat Van Persie van toegevoegde waarde kan zijn....
    Vind ik leuk
    United FC +11618
    zondag 24 september 2017 om 11:15
    Het is alleen te hopen dat die jongen fit is en fit blijft!
    Vind ik leuk
    Dybala +167
    zondag 24 september 2017 om 09:06
    Wat een drama scheids.
    Nac geen penalty en Feyenoord natuurlijk wel in de kuip.
    Vind ik leuk
    Stranger +4091
    zondag 24 september 2017 om 13:10
    Hoeveel penalty's heeft Feyenoord vorig jaar in de kuip gekregen?
    En hoeveel waren daarvan onterecht?
    Als je zoiets roept kun je het natuurlijk met cijfers en beelden onderbouwen!
    Of de penalty voor Feyenoord terecht of onterecht was weet ik niet ik zat aan de andere kant van het veld.
    De penalty voor NAC had hij kunnen geven er was contact al was er wel heel veel schouder bij en daar wordt niet voor gefloten.
    Ik zag in de eerste helft wel een ippon op Botteghin die door ging.
    Maar goed soms zit het mee en soms zit het tegen;-) Dus niet over janken;-)
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 09:35
    Een offday dat komt voor in het amateur voetbal niet voor zo een salaris ! Slap gelul uitwegen zoeken
    Vind ik leuk
    HansVites +4412
    zondag 24 september 2017 om 10:58
    Of Feyenoord het weer gaat redden dit seizoen hangt dus gewoon af van blessures en schorsingen.
    Vind ik leuk
    United FC +11618
    zondag 24 september 2017 om 10:58
    Dit is een goed teken voor de rest van Nederland! Ze zijn te verslaan!
    Vind ik leuk
    rinirat +1486
    zondag 24 september 2017 om 11:45
    En weer gaat de zwakste schakel commentaar leveren... vind ik toch wel heel byzonder steeds.
    Vind ik leuk
    Mo +10831
    zondag 24 september 2017 om 11:48
    Uit bij Napoli ben je vrijwel kansloos.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +24045
    zondag 24 september 2017 om 12:08
    Dinsdag maar niet te veel goals om je oren krijgen, lekker 5-4-1 spelen of zo.
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 12:14
    Of 7-3-0?
    Vind ik leuk
    Birdieman +515
    zondag 24 september 2017 om 12:34
    Na Napoli heeft Feyenoord 4 wedstrijden achter elkaar verloren . De Champions League gaat ze heel erg opbreken . Nog meer dan het blijven opstellen van Kramer .
    Vind ik leuk
    Stranger +4091
    zondag 24 september 2017 om 13:03
    Telt die wedstrijd dan voor 3?
    Vind ik leuk
    United FC +11618
    zondag 24 september 2017 om 13:18
    De beker tegen Ado gewonnen he ;-)
    Vind ik leuk
    North +2412
    zondag 24 september 2017 om 13:44
    Het geluk houdt een keer op.
    Vind ik leuk
    Mari +5582
    zondag 24 september 2017 om 13:45
    Stelt Feijenoord dan weinig voor zonder zijn spits?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Vorig jaar werden we kampioen zonder thuis te verliezen, dit doet heel veel pijn'