'PSV is ook een leuke club. Maar bij Ajax breken jeugdspelers sneller door'

'PSV is ook een leuke club. Maar bij Ajax breken jeugdspelers sneller door'

zondag 24 september 2017 om 08:34

Frenkie de Jong ontwikkelt zich in razend tempo bij Ajax. De twintigjarige middenvelder lijkt de slag met Lasse Schöne op het middenveld voorlopig te hebben gewonnen. Hij heeft desondanks de nodige verbeterpunten voor zichzelf.

"Ik hoop niet dat ik mijn plafond heb bereikt op mijn twintigste", zegt De Jong tegen de NOS. "Soms ben ik iets te lang aan de bal. Ik denk ook dat mijn rendement hoger kan; ik moet meer scoren en assists geven. Ik vind dat ik mezelf ook meer in scoringspositie moet brengen, in mijn aanname al. En in de omschakeling kan ik wel wat agressiever zijn."

Ajax krijgt vaak kritiek over het gebrek aan fysiek, maar De Jong voelt zich niet aangesproken. "Ik denk niet dat het nodig is om fysiek te zijn. Het is een kwaliteit als je fysiek sterk bent, maar ik denk dat voetbal altijd wint van fysiek. Ik doe veel in de gym, maar dan vooral explosiviteit en romptraining. Ik denk dat het voor mijn spel niet goed is als ik twee bij twee meter word."

De Jong verruilde Willem II twee jaar geleden voor Ajax, dat PSV aftroefde. "Ik heb een goed gesprek gehad bij PSV, met Marcel Brands. Ook een leuke club, daar niet van. Maar bij Ajax breken over het algemeen jeugdspelers iets sneller door." Bovendien stapten Frank de Boer en Jaap Stam tijdens zijn eerste gesprek binnen. "Dat zijn je idolen. Hartstikke mooi als zij binnenkomen, dan raak je wel onder de indruk..."

Lees meer over:EredivisieAjax

Plaats een reactie

zondag 24 september 2017 om 08:40
Dit zegt alles!
Vind ik leuk
MeAgain +3843
zondag 24 september 2017 om 08:44
Wat zegt DIT dan?
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 08:45
Dat het talent liever naar Ajax gaat dan naar PSV. Snap ik ook, ongelofelijke troosteloze kutclub tegenwoordig.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 08:48
Ach ook al gaat het sportief niet zo goed met Ajax, om het nu een kutclub te noemen vind ik ook belachelijk. Je mag wel wat meer achter je cluppie blijven staan Ajaxsnake!
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 08:51
Je hoort mij nooit klagen over mijn eigen club, weet niet waar dit vandaan komt?
Vind ik leuk
Old Star +4105
zondag 24 september 2017 om 08:57
Sarcasme snap je ook al niet? Hoe oud ben je?
Vind ik leuk
robery +2708
zondag 24 september 2017 om 09:09
Rot op zielig figuur.
Vind ik leuk
Jozef +22849
zondag 24 september 2017 om 12:18
Je zou een hoop van Frenkie de Jong kunnen leren. Hij maakte zijn keuze voor Ajax en noemde de belangrijkste reden, maar was respectvol naar PSV. Zoals het altijd eigenlijk zou moeten...
Vind ik leuk
Old Star +4105
zondag 24 september 2017 om 08:52
Dat duimpje ging per ongeluk gvd. Wat een geswes man. Ga lekker fietsen met je gelul over troosteloze kutclub. Dat je supporter bent van de ene club hoeft niet te betekenen dat je zo dom hoeft te lullen over een andere club. Wat een niveau...
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 08:59
Denk om je hart man, je begint al schrijffouten te maken en alles. Laat ik het anders formuleren. Ik vind PSV een troosteloze kutclub. Zo beter? Niet huilen svp.
Vind ik leuk
Johan.l +4090
zondag 24 september 2017 om 09:15
Dat is omdat hij kwaad is, en gelijk heeft hij! Wat je zegt slaat negerns op
Vind ik leuk
dezink +336
zondag 24 september 2017 om 09:40
AjaxSnake is een troosteloos , hersenloos , kansloos eng kutventje ..Zo beter ?
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 09:56
hatsiekidee shots fired en allemaal voltreffers
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 10:13
Ik vind dit ook niet echt heel beschaafd of respectvol
Vind ik leuk
Noudyo. +10449
zondag 24 september 2017 om 10:44
Waarom zouden we dat dan wel moeten zijn naar hem toe?
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 10:53
Ik vind dat als je iemand aan wilt spreken op zijn gedrag je dat dan zelf wel op een enigszins normale manier moet doen. Anders heb je weinig recht van spreken.
Persoon 1: Jij bent een mongool.
Persoon 2: Je moet mensen geen mongool noemen, mongool.
Dan spreek je jezelf tegen.

Daarnaast is het denk ik productiever dan boos terugroepen, daar gaat niemand beter van luisteren.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 11:14
yup
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 13:49
*pakt popcorn*
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 13:49
En de naam #keizerout is wel respectvol? :p
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 14:36
Nou, ik vind het ten eerste qua woorkeuze een verschil :p

En daarnaast heeft Marcel Keizer meermaals gezegd dat hij niet alles leest. Dus ik gok dat hij vp overslaat.

Was #MagKeizerWegAlsjeblieft beter geweest?
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 09:46
Jaa zeker! Daar ben ik het wel mee eens haha
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 10:59
Touché!!!
Vind ik leuk
Zippy +2834
zondag 24 september 2017 om 11:05
Dit lijkt wel een Ajax ziekte te zijn, hahaha.
Vind ik leuk
United FC +12783
zondag 24 september 2017 om 11:45
www.voetbalprimeur.be svp!
Vind ik leuk
Jordanees +9179
zondag 24 september 2017 om 12:11
Ik spreek zijn gedrag tegen, elkaars club uitschelden waarom en hoezo..

Maar vind het dan wel heel apart, en hypocriet dat sommige figuren die dat elke dag doen daar over heen vallen. Bijvb stratum die beledigd elke dag al jaren Ajax, eergister nog dat het bij ons een sekte is, gister dat het bij ons een Snake pit is, enz enz en om hetzelfde gedrag valt hij over heen.
Haha die is niet goed bij zijn hoofd...
Vind ik leuk
United FC +12783
zondag 24 september 2017 om 11:43
Ba dum tsss!
Vind ik leuk
Vp128 +476
zondag 24 september 2017 om 12:26
Het is net een bandje he...
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:09
Haha, als jij daardoor beter kan slapen, prima. Ik huil niet zo snel als jullie
Vind ik leuk
MeAgain +3843
zondag 24 september 2017 om 12:06
daar ben jij ook Ajacied voor, die denken dat alles aan hun eigen club geweldig is en bij andere clubs is niks goed. Constant andere clubs afzeiken, daarom is Ajax ook de meeste gehate club van Nederland. Gunt jullie niemand iets. Staan ze in alle stadions te juichen als jullie naast de landstitel grijpen. Maar ga vooral zo door.

Fijne middag.
Vind ik leuk
Jozef +22849
zondag 24 september 2017 om 12:29
Meer stereotypering in een stukje zal moeilijk worden, MeAgain.

Op zich best knap hoor.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 09:00
Yep leuk om te ouwehoeren over voetbal maar idd nogal wat smurfen hier en dat is jammer.
Vind ik leuk
Jozef +22849
zondag 24 september 2017 om 12:31
Dat vind ik ook, baboushka.

Ik ben Ajacied in hart en nieren, maar ik voel me aangesproken als we door wat gepiep van een openbrekende puistenkop uit onze gelederen allemaal over een kam geschoren worden.

Vind ik leuk
robery +2708
zondag 24 september 2017 om 09:09
En weer een zwakzinnig trol account hier. Jammer dat er zoveel gekken hier zijn. Kop helemaal kapot van binnen. Lekker trollen onder een schuilnaam. Vreselijk zielig en knettergek.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 10:11
Dat laatste haal ik er niet uit :p
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 10:45
Wees gewoon eerlijk en zeg dat ajax veel meer salaris bood.
Vind ik leuk
Jozef +22849
zondag 24 september 2017 om 12:55
Maar dat spreekt voor zich...

;-)
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 11:50
ik lees... dat talent liever de makkelijke route neemt en alles op een zilveren schaal gepresenteerd wil krijgen.....
Vind ik leuk
Jordanees +9179
zondag 24 september 2017 om 12:06
Komop, elkaars club uitschelden waarom, er zijn hier veel goede supporters ook van Psv en laten we met wat meer respect naar elkaars club toe praten.
Sommige als stratum moeten niks zeggen want eergister schreef hij nog Ajax is een sekte, gister schreef hij nog het is een Snake pit daar, en dat doet hij al jaren, elke dag Ajax beledigen dus hij moet zijn hypocriete mond houden. Verlaag je dus niet naar zijn niveau want helaas hebben we dat niveau al genoeg op vp...
[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 12:07]
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 20:01
Whoehoe al weer last van het grote boze stratumsyndroom?
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 09:02
Alles.
Vind ik leuk
Olfie +2808
zondag 24 september 2017 om 09:42
DIT zegt alles over VP, ik ben blij dat ie naar Ajax is gekomen, maar DIT is al de 5e keer dat ik het lees op VP. Beetje jammer.
Vind ik leuk
AFC +3751
zondag 24 september 2017 om 10:42
Waarom lees je t dan weer voor de 5e keer... Ik begrijp sommige mensen echt niet
Vind ik leuk
Old Star +4105
zondag 24 september 2017 om 08:56
Het zegt dat Frenkie nog nooit een championsleage wedstrijd heeft gespeeld. Kijk eens naar de grote competities, daar wordt techniek gekoppeld aan techniek. Hij hoeft geen 2 bij 2 te worden, maar dat fysiek onbelangrijk is, is complete kul natuurlijk. Duidelijk een echte 'eigen' jeugd speler die net komt kijken. T potentieel is er. Nu nog een echte man worden!
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 09:01
Championsleague is niet zo moeilijk om te schrijven toch? En dan vraag je mij hoe oud ik ben? Jij 36 jaar en je eigen moertaal niet meester zijn. Nooit je school afgemaakt?
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 09:05
Het is moerstaal..
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 09:07
Ik ken mensen in topfuncties die ook veel spelfouten maken . Dit staat dus los van of je school hebt afgemaakt .

Vind ik leuk
Johan.l +4090
zondag 24 september 2017 om 09:17
Ja ikke hahahaha
Vind ik leuk
Olfie +2808
zondag 24 september 2017 om 09:44
En in een topfunctie zitten staat regelmatig ook los van of je school hebt afgemaakt, dus dat zegt dan weer weinig.
Vind ik leuk
robery +2708
zondag 24 september 2017 om 09:11
Wat is moertaal??
Vind ik leuk
Johan.l +4090
zondag 24 september 2017 om 09:17
Het is geen moer van een boutje het is moers van moeders
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 09:58
"je eigen moertaal niet meester zijn......"

Volgens mij heb jij je school ook niet afgemaakt dan anders zou je weten dat het "je moerstaal niet machtig is" moet zijn.
[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 10:17]
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:12
Knap dat je dat weet. In een klein huurhuisje zitten in de achterstandswijk van Eindhoven en dan nog groot praat hebben. Mooie pot overigens van die trieste kutclub van je. Daar ben ik toch wel enigszins verbouwereerd over, PSV op 1! En dat met zo'n elftal en trainer.
[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 18:13]
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:14
hahaha dit maakt zulke weekenden alleen nog maar mooier
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:15
Hehe, schrok mij kapot man en mijn toto volledig de mist in.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:17
er gaat wel meer de mist in bij die beursbengels van jullie
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:18
No shit...
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:24
juist wel
Vind ik leuk
Jozef +22849
zondag 24 september 2017 om 12:40
Champions League...

Het is moeilijker dan jij beweert in ieder geval...
Vind ik leuk
Old Star +4105
zondag 24 september 2017 om 14:00
AjaxSnake. Sukkeltje..
Je weet niet eens waar ik vandaan kom en wat dus mijn MOERSTAAL is en jij denkt trouwens echt dat Champions League een Nederlands woord is?? Haha vakman.
Met mijn opleidingsniveau zit het prima. En al zou dat wat lager zijn, wat zou dat.
Het gaat erom wat je doet, hoe je in het leven staat en hoe je je gedraagt naar je medemens.
Leuk dat je even de moeite hebt genomen om te kijken hoe oud ik ben. Fantastisch.
T ga je verder goed man. Veel plezier met het trollen van je medemens... Ps nog meer op of aanmerkingen?
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:07
Iets van de pot verwijt de ketel?
Vind ik leuk
AFC +3751
zondag 24 september 2017 om 10:44
Genoeg spelers die bewijzen dat fysiek niet belangrijk .. Maar genoeg bewijzen dat je wel fysiek in een ploeg nodig heb.. Maar dan n mix ervan
Vind ik leuk
JustG +244
zondag 24 september 2017 om 08:42
Dat gepoch (schrijf je dat zo?) met jeugdspelers van Ajax. De Jong komt echt uit de eigen jeugdopleiding, goed he! Die gast zit er net 2 jaar en 's gehaalt op zijn 18de.

Das geen echte jeugd.
Vind ik leuk
Ale +1264
zondag 24 september 2017 om 08:45
Boeiend. Hij speelt bij ajax, dat is het gene wat telt.
Vind ik leuk
HWET +897
zondag 24 september 2017 om 08:45
Zegt Frenkie dat hij eigen jeugd is dan? nee. Hij zegt dat jeugdige spelers bij Ajax meer kans krijgen om door te breken. Begrijpend lezen is soms lastig.
Vind ik leuk
JustG +244
zondag 24 september 2017 om 09:31
De tendens bij Ajax is het geklopt op de borst van eigen jeugd. Zo wordt ook over de jong gepraat. Aangezien ik niet van elke speler weet hoe en wat, ging ik ervanuit dat het echt eigen jeugd is. Maarja gewoon weggehaald op zijn 18de etc

Ajax moet gewoon is andere woorden gaan gebruiken.
Vind ik leuk
HWET +897
zondag 24 september 2017 om 09:45
t is meer je eigen frustratie als ik dit zo lees dan dat het ook maar iets te maken heeft met dit artikel. en Ja naast eigen jeugd koop Ajax ook spelers heel jong zo als Dolberg, Frenkie en nu Jhonsen. Ego cares. t gaat erom dat ze goed kunnen voetballen. wat is wel eigen jeugd en wat niet obsceen non discussie.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 09:47
JIJ gebruikt die woorden. Staat niks over in het artikel. Komt een beetje frustie over
Vind ik leuk
JustG +244
zondag 24 september 2017 om 10:54
Ik vind dat je niet moet pronken met andermans veren. Az jeugd doet het top. Dus geen frustratie en als az zou reageren als Ajax vaak doet zou ik dit ook zeggen.
Vind ik leuk
Drobtine +1918
zondag 24 september 2017 om 11:58
Ajax gebruikt die woorden niet het is de media die hier steeds de nadruk op legt. En overigens is hij wel jeugdspeler bij Ajax.
Vind ik leuk
El Pibe +376
zondag 24 september 2017 om 08:49
Is toch gewoon een jeugdspeler? Gehaald of zelf opgeleid is hier toch helemaal geen issue...
Vind ik leuk
Jozef +22849
zondag 24 september 2017 om 12:42
Wie pocht er hier over Frenkie als product uit de eigen jeugdopleiding?



Overigens vind ik 20 jaar jong volwassen en inderdaad geen echte jeugd meer...
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 08:50
Politiek correct antwoord over PSV...

- Een goed gesprek met Marcel Brands over voetbal is onmogelijk. Dus dát gesprek zal niet over voetbal gegaan zijn...

- PSV is niet "ook een leuke club" ...

;)
Vind ik leuk
robery +2708
zondag 24 september 2017 om 09:11
Steek jij je kop eens boven het maaiveld.
Vind ik leuk
jaja_PSV +19710
zondag 24 september 2017 om 09:40
Volgens mij zit Dennis Bergkamp achter dit account.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 09:51
Wél een bewonderaar van de voetballer...
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 09:50
Volgens mij doe ik dat eigenlijk al door hier te posten.
Vind ik leuk
Dee79 +2001
zondag 24 september 2017 om 09:00
Prima keuze, psv was een leuke club idd.
Vind ik leuk
robery +2708
zondag 24 september 2017 om 09:12
Ik wist niet dat ratten ook vroeg opstonden. Het gaat weer indirect over PSV en ze rollen er met z'n allen weer overheen.
Vind ik leuk
Romario9 +5730
zondag 24 september 2017 om 09:19
Dit verhaal kennen we nu onderhand wel, toch?
Vind ik leuk
jaja_PSV +19710
zondag 24 september 2017 om 09:41
De vierde keer door VP gepost.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 09:20
Hoge nieuwswaarde weer.... het volgende tendentieuze opfokartikel uit de koker van VP
[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 09:20]
Vind ik leuk
Ajacied02 +2050
zondag 24 september 2017 om 11:11
Ben je der weer :)
Vind ik leuk
Johan.l +4090
zondag 24 september 2017 om 09:21
Wat zegt Frankie nu verkeerd, we rollen als kleine kinderen weer over elkaar heen, hij zeg niks meer en niks minder dan dat hij voor Ajax heeft gekozen omdat hij daar sneller een kans krijg, nu pakken wij de geschiedenis er bij, en wat blijkt De Jong heeft gelijk, wat is daar nu mis mee?
Vind ik leuk
Jozef +22849
zondag 24 september 2017 om 12:44
Niks, maar het blijkt gevoelig te liggen...
Vind ik leuk
cheeks +1949
zondag 24 september 2017 om 09:21
Wat een hoop gezever weer. F de Jong zegt toch niets raars? Dit was 2 jaar geleden idd het geval. Inmiddels heeft PSV mbt jeugd een inhaalslag gemaakt en krijgt de jeugd ook steeds meer kansen. En komen bij besprekingen inmiddels van Nistelrooij, van Bommel en Nilis ook zich voorstellen.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 09:22
Prima dat je eerder kansen krijgt, maar als je vervolgens niet meedoet voor het kampioenschap en méér officiele wedstrijden niet dan wel wint koop je daar als supporter natuurlijk niks voor.

Bovendien Ajax al drie jaren geen enkele prijs dus met zoveel jeugdspelers red je het gewoon simpelweg niet
[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 09:37]
Vind ik leuk
VAK429 +94
zondag 24 september 2017 om 09:30
Dan zou ik als ik jou was de opstelling van Ajax - Twente checken in 2011. Ik weet niet de gemiddelde leeftijd maar dat zal niet ouder dan 22 zijn geweest. En ja, toen stonden er wel veel spelers uit eigen jeugd die weinig tot geen ervaring hadden.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 09:38
Naja zoveel middelmatige jeugdspelers zoals er nu bij Ajax in het eerste staan red je het niet. Dat blijkt wel uit de belabberde resultaten
Vind ik leuk
Jozef +22849
zondag 24 september 2017 om 12:46
Dat is mooi voor je dan.

Weer een concurrent minder en je kunt vanaf nu rustig verder slapen...
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 15:54
Nou rustig wil ik niet zeggen. Ajax is Ajax niet meer ik maak me juist grote zorgen. Vandaag ook weer overklast door Vitesse.
Vind ik leuk
VAK429 +94
zondag 24 september 2017 om 17:09
Ajax is vandaag niet op voetbal overklast, maar op mentaal vlak. Ajax is Ajax niet meer omdat het onzeker is. Er staat geen echte man voor de groep. Frankie en bosz zijn mannen die je bij de strot pakken als je een fout maakt. Keizer geeft je een aai over de bol en zegt komt wel goed. Word een lang en typisch Ajax seizoen....
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 17:27
de teloorgang vind natuurlijk al jaren plaats. Elk jaar wordt het minder wat Ajax laat zien.
Vind ik leuk
Markus80 +1298
zondag 24 september 2017 om 10:08
Hij is gewoon een toptalent en heeft ook gelijk. Bij psv breekt er geen hond door. Ik hoop dat hij vaker in de basis kan beginnen dit jaar al, echt een geweldige speler.
Vind ik leuk
Eendracht +8480
zondag 24 september 2017 om 10:34
Honden voetballen over het algemeen ook niet zo goed.
Heb geprobeerd mijn maltezer pup aan te melden bij PSV.
Maar daar werd hij afgewezen en werd er gezegd: hij is fysiek klein en erg jong, probeer het eens bij Ajax...
Vind ik leuk
Markus80 +1298
zondag 24 september 2017 om 10:36
Dit is kennelijk een poging om grappig te zijn. Ik zal het voor jou anders zeggen, er breekt geen voetballer door bij psv. Wat een surplus aan talenten die helaas nooit mee mogen doen haha.
Vind ik leuk
Eendracht +8480
zondag 24 september 2017 om 10:48
Kijk, zo komen ze ergens. En nee was niet echt bedoeld om grappig te doen, meer onder mom "domme opmerkingen verdienen domme opmerkingen".
Wel eens geteld hoeveel "eigen" jeugd er de laatste weken in de basis speelt bij PSV en hoeveel er op de bank zitten/ invallen?
Als je dat namelijk wel had gedaan, had je je opmerking namelijk niet geplaatst.
Vind ik leuk
Voebtal +345
zondag 24 september 2017 om 10:36
Wat een ongelofelijke onzin lult hij zeg. Iedereen weet toch dat er bij psv helemaal geen (nul) talenten doorbreken. :p

"Iets sneller" zegt hij. Pfff
[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 10:38]
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 10:56
Ook weer zo een speler uit "eigen" jeugd
Vind ik leuk
Zippy +2834
zondag 24 september 2017 om 11:01
Het was 2012 dat Jan Vertonghen doorgebroken is.
De laatste die nog iets bereikt heeft.
Best heel lang geleden.................
[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 11:10]
Vind ik leuk
Jozef +22849
zondag 24 september 2017 om 12:48
Zat jij dan vijf jaar opgesloten in je isoleercel?



Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 11:12
Word nog een grote dit
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 11:43
Bij AJAX breken spelers niet door, ze staan er meteen. Daarom staan ze ook meteen na hun debuut bij AJAX vaak al meteen in Oranje!
Vind ik leuk
Mari +2238
zondag 24 september 2017 om 12:24
Het is bovendien zo dat buitenlandse clubs meer geïnteresseerd zijn in spelers van Ajax.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 12:42
Als middenvelder inder de indruk van de boer en stam. Ik zou als muddenveleder eerder naar Cocu gekeken hebben.
Vind ik leuk
Harrie82 +2546
zondag 24 september 2017 om 14:58
Zoals hij tot nu toe speelt tegen vitesse, staat hij bij PSV niet eens in de basis.
En het verschil met Eindhoven is dat je er makkelijker in komt. Kan voordelen hebben maar ook nadelen. Want je wordt zo weer ingewisseld voor een jongere speler. Voorbeelden genoeg.
En op dit moment krijgen er genoeg jonge spelers de kans bij PSV.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:29
Nou frenkie lekker bij Ajax kijken we hebben het vandaag weer gezien psvrs lekkere zondag gewenst maatjes geniet er van!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'PSV is ook een leuke club. Maar bij Ajax breken jeugdspelers sneller door'