Babynieuws bij Ajax: geen thuisduel met Vitesse, maar bevalling vriendin

Babynieuws bij Ajax: geen thuisduel met Vitesse, maar bevalling vriendin

zondag 24 september 2017 om 13:06

Siem de Jong ontbreekt zondag in de wedstrijdselectie van Ajax. De vriendin van de Ajacied staat op het punt van bevallen, melden de Amsterdammers.

Omdat De Jong graag bij zijn vriendin wil zijn, is hij zondag niet in de Johan Cruijff Arena. Daar trapt Ajax om 14.30 uur af tegen Vitesse. De kans op een basisplaats voor De Jong was al nihil, omdat hij afgelopen woensdag negentig minuten speelde in de gewonnen bekerwedstrijd tegen Scheveningen (1-5). In die wedstrijd was hij één keer trefzeker.

David Neres zit vooralsnog wel bij de wedstrijdselectie van Ajax. Het is nog onduidelijk of de Braziliaanse aanvaller kan spelen, omdat hij met liesklachten kampt. Ajax-trainer Marcel Keizer noemde hem vrijdag nog een twijfelgeval. Daley Sinkgraven ontbreekt in elk geval. De linkspoot werkte vrijdag een volledige groepstraining af, maar is niet fit genoeg bevonden voor speelminuten.

Plaats een reactie

zondag 24 september 2017 om 13:09
Leuk nieuws , hiervoor blijf je thuis . Mooiste wonder wat er mag gebeuren .
Vind ik leuk
ihvmmdk +4189
zondag 24 september 2017 om 13:15
Wonder? :D
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 13:34
Ja een wonder . Niet iedereen kan zomaar kinderen krijgen . En we hebben het over nieuw leven . Dat is mijn eigen ogen altijd een wonder .
Vind ik leuk
ihvmmdk +4189
zondag 24 september 2017 om 14:27
hahahaahha ok.
Vind ik leuk
pico323 +3449
zondag 24 september 2017 om 13:09
Kindjes maken kan hij wel. Gefeliciteerd hoop dat je een mooi kindje krijgt.
Vind ik leuk
furgist +1456
zondag 24 september 2017 om 13:13
Tuurlijk, kom op kerel. Je moet hard zoeken naar topvoetballers met een lelijke vrouw/ vriendin
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 13:53
Mis ik iets, wat heeft een lelijke vrouw met een mooi kind te maken?
Zie het vaak andersom, 2 lelijke ouders die een mooie dochter krijgen En mooie ouders die een lelijke dochter/kind krijgen. :)
Vind ik leuk
furgist +1456
zondag 24 september 2017 om 19:50
Ik wil niet zeggen dat je iets mist nee.
Een goed voorbeeld van wat jij zegt is de eerste dochter van Jay-Z inderdaad, die lijkt helaas op hem..maar ja had ook op moeders kunnen lijken. Maar als je vrouw bij voorbaat al een trol is, dan moet je hopen dat je kind lijkt op een plaatje ergens in je stamboom he. Meestal lijken kids op hun ouders, of grootouders..toch? of mis ik iets?
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 19:57
Ze kunnen op elkaar lijken en de een toch lelijker is dan de andere. En tja, smaken verschillen, ik ben niet zo fan van Beyonce. Iets te mannelijk voor mij.
Edit: Het is naar mijn weten gewoon niet waar, dat twee mooie ouders samen altijd een mooi kind krijgen, ook niet 50/50 :)
[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 19:58]
Vind ik leuk
furgist +1456
zondag 24 september 2017 om 20:09
Ga ik niet bevestigen of ontkennen, heb ik de parate kennis niet voor. En beyonce mja.. die billen wil ik wel insmeren hoor. Er lopen betere exemplaren op straat, dat is zo
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 20:17
Voor die billen zou ik ook niet weglopen ;), maar het totaalplaatje is het niet voor mij.
En zeker zo, lopen altijd wel betere exemplaren rond. En mijn smaak is ook verschillend per zoveel jaar moet ik zeggen.
Vind ik leuk
furgist +1456
zondag 24 september 2017 om 20:22
hahahaha dat dacht ik,
ik weet niet man, ik ben zelf de dertig gepasseerd en vrouwen zijn er niet makkelijker op geworden, dat lijkt met de tijd erger te worden..Maar goed, ik denk dan aan de tijd voor al die social 'babylon' media. Teveel foto's van jezelf maken is niet gezond voor je koppie, jwz.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 20:25
Nu je het zegt, dat social media gedoe is zeker niet goed voor vrouwen, maar zeker ook niet voor alle mannen. Werkt beide kanten op. Ben zelf ook net de 30 gepasseerd en ik vind het juist makkelijker worden. Vind veel meer vrouwen aantrekkelijker :)
Vind ik leuk
furgist +1456
zondag 24 september 2017 om 20:29
Het wakkert narcisme en plastic schoonheid aan, dat bedoel ik. Maar ook een betere competitie, true. Maar ik hou van echt, ik ben moeilijk. Behalve na een paar whiskies ;)
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 20:34
Zeker, helemaal mee eens met alles wat je zegt, alleen snap ik betere competitie dan niet helemaal, maar maakt niet uit!
Ik doelde ook op dan beide dames en heren een minderwaardigheidscomplex krijgen omdat ze denken dat al dat make-up en of filters en photoshop een ideaal beeld is. Ongeveer hetzelfde als dat plastic schoonheid van jou.

Maar laten we het hier bij houden :P
Vind ik leuk
furgist +1456
zondag 24 september 2017 om 20:38
Ik kan het niet laten even nader te verklaren, pardon.
Die competitie wordt aangewakkert door die onzekerheid, die jij noemt,die komt kijken met al die foto's en rolmodellen waar men constant mee op te proppen komt. Je kan er gebruik van maken, of er niks mee te maken willen hebben. Ik ben hypocriet wat dat betreft. Kalm an chef
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:09
Hej ik begrijp je, en heb je geen moment willen aanvallen als je dat denkt.
Vind ik leuk
furgist +1456
zondag 24 september 2017 om 22:08
Nee man, we zijn het eens toch? en verschillen van inzicht horen rr ook bij. niks aan de hand bro
[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 22:09]
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 22:31
We zijn het zeker eens. :)
Vind ik leuk
Dordmund +1536
zondag 24 september 2017 om 13:10
Nou ben je nu een sportman of niet voetballen Siem vrouwtje red haar wel.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 13:12
Gelukkig voor zijn kind, is hij een familieman
Vind ik leuk
Dordmund +1536
zondag 24 september 2017 om 13:20
Daarom presteerd hij ook nergens.
Vind ik leuk
royco88 +3051
zondag 24 september 2017 om 13:14
? ,
Vind ik leuk
Exitium +419
zondag 24 september 2017 om 13:15
Er zijn belangrijkere dingen in het leven dan een voetbalwedstrijdje..
Vind ik leuk
Dordmund +1536
zondag 24 september 2017 om 13:21
Dat is waar kerel.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 13:24
Haha, calm down Roy Keane!
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 13:40
Nou kan ik alleen maar hopen dat jij nooit kinderen zult krijgen. Als je niet beseft wat het betekent vader te worden. Natuurlijk red ze zich wel maar daar gaat het helemaal niet om. Je kind wordt maar 1 keer geboren (tuurlijk, je kunt meerdere kinderen krijgen maar dat ene specifieke kind zal maar 1 keer geboren worden) en daar wil je als je kunt toch echt bij zijn. Niet alleen voor je vrouw maar ook voor jezelf en voor je kind. En als je al zo moeilijk doet over de bevalling kan dat niks goeds voor de toekomst betekenen.

Nou heb ik zelf nog niet het geluk kinderen te hebben maar ik weet wel 100% zeker dat ik er alles aan zal doen bij de geboorte van al mijn toekomstige kinderen aanwezig zal zijn. Desnoods riskeer ik mijn baan, dat wil ik gewoon om geen prijs missen.
Vind ik leuk
Dordmund +1536
zondag 24 september 2017 om 14:10
Jonge neem het niet zo serieus was maar grapje ik heb ook kinderen ik weet wat het is.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:07
Dan is goed ;). Je weet soms echt niet of iemand serieus is of niet.
Vind ik leuk
Dordmund +1536
zondag 24 september 2017 om 18:04
Klopt kerel fijne avond nog.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 13:47
lul jij nou slap
Vind ik leuk
Dordmund +1536
zondag 24 september 2017 om 14:11
Heb jij een slape lul had Siemen niet.
Vind ik leuk
Teo Smith +13789
zondag 24 september 2017 om 13:15
Congrats.
Vind ik leuk
Butsbal +4918
zondag 24 september 2017 om 13:21
Wat interesseert mij dat nou ? Zet dit bij Shownieuws.
Vind ik leuk
Simon1989 +2270
zondag 24 september 2017 om 13:32
Anders vraagt straks iedereen zich af waarom die niet op de bank zit. Als het je niets interesseert, lees het dan lekker niet.
Vind ik leuk
Butsbal +4918
zondag 24 september 2017 om 13:33
Ik lees alleen de titel en vind dat dat hier niks te zoeken heeft. Punt.
Vind ik leuk
Simon1989 +2270
zondag 24 september 2017 om 13:36
Dan moet je in het vervolg ook het artikel eens lezen voor je gaat strooien met dit soort commentaar. Punt.
Vind ik leuk
Butsbal +4918
zondag 24 september 2017 om 13:48
Wat is t nou zanikerd ? Moet ik t nou lezen of niet ?
En maak ik dat zelf niet uit Kim Jung Un wannabee
Vind ik leuk
Simon1989 +2270
zondag 24 september 2017 om 13:50
Hahaha jochie is op zijn teentjes getrapt. Waarschijnlijk ben je nog 12 want je hebt blijkbaar moeite met begrijpend lezen. Fijne zondag! X
Vind ik leuk
Butsbal +4918
zondag 24 september 2017 om 13:52
Dat is toch geen kusje he ?
Vind ik leuk
Simon1989 +2270
zondag 24 september 2017 om 13:53
Voor jou wel, van je vader. X
Vind ik leuk
Butsbal +4918
zondag 24 september 2017 om 13:34
Die kleine is verwekt in Eindhoven haha.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 13:47
In de kleedkamer?
Vind ik leuk
Butsbal +4918
zondag 24 september 2017 om 13:49
Ik was er niet bij gelukkig
Vind ik leuk
Kwal +349
zondag 24 september 2017 om 16:12
Ik denk als Siem wel had meegedaan het geen 0-2 had gestaan met de rust.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Babynieuws bij Ajax: geen thuisduel met Vitesse, maar bevalling vriendin