Topdag voor Locadia: Laat ik het zo zeggen: dat is niet mijn favoriete positie

    Topdag voor Locadia: "Laat ik het zo zeggen: dat is niet mijn favoriete positie"

    zondag 24 september 2017 om 14:58

    Met een brede glimlach en de wedstrijdbal onder zijn arm stond Jürgen Locadia zondag FOX Sports te woord. De PSV-spits scoorde vier keer tegen FC Utrecht (1-7).

    Het grote verschil ten opzichte van de vorige weken voor Locadia: na zijn eerste doelpunt blééf hij hongerig. "Normaal als ik een keer scoor gaat er een soort druk van me af en dan heb ik niet meer de honger om nog meer te scoren. Vandaag is dat heel anders", zegt Locadia tegen FOX. "Vandaag heb ik veel kansen gekregen. Ik ben blij dat ik ze heb kunnen benutten."

    De PSV-spits is blij dat hij de kans krijgt van trainer Phillip Cocu. "Vorig seizoen speelde ik als linksbuiten. Laat ik het zo zeggen: dat is niet mijn favoriete positie. Ik kan het wel, maar het is anders dan hoe een Bergwijn het invult. Ik ben blij dat ik het eindelijk een seizoen - denk ik - mag bewijzen in de spits. Ik weet dat ik kan scoren en ik weet ook dat ik het in veel meer wedstrijden moet laten zien."

    Plaats een reactie

    stratumseind +139408
    zondag 24 september 2017 om 15:02
    Utrecht speelde in het rood van bayern
    Vind ik leuk
    Balr.07 +362
    zondag 24 september 2017 om 15:04
    Praatjesmaker die Jürgen
    Vind ik leuk
    BassieN +10921
    zondag 24 september 2017 om 15:05
    Hij dacht dat het Bayern was
    Vind ik leuk
    james89 +521
    zondag 24 september 2017 om 15:06
    Hij heeft een beetje Neymar trekjes
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +5407
    zondag 24 september 2017 om 15:09
    Dat geeft niet.....als hij er maar 30 inschiet !!!!
    Vind ik leuk
    michlovic +471
    zondag 24 september 2017 om 15:26
    Vind hem dan meer op Costa lijken
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 15:07
    Wanneer Locadia presteert zoals hij vandaag gedaan heeft, mag hij praatjes hebben. Helaas presteert Locadia niet altijd zo goed zoals hij vandaag gedaan heeft en dan is het beter / slimmer om me je mondje dicht te houden (met grootspraak).
    Vind ik leuk
    JOJO +1550
    zondag 24 september 2017 om 15:38
    Ik heb altijd gezegd dat Locadia het beste tot zijn rechts komt in een twee spitsen systeem. Dat is overigens ook het systeem wat PSV in het verleden het meeste succes opleverde.

    Overigens zou ik het wel eens willen zien in een 3-5-2, tegen de 'kleinere' clubs. Met een Ramselaar als meest linkse speler of op den duur zelfs Lozano, in een soort Robben rol maar dan over de gehele linker kant. Dus Schwaab, Luckassen, Isi - Ginkel, Hendrix - Arias, Pereiro (10), Ramselaar/Lozano - Locadia, Lozano/Bergwijn.
    Op deze manier heb je veel creativiteit in een cirkel rond de 16 van de tegenstander. Aangezien PSV het tegen kleinere minder voetballende ploegen meestal lastig had.

    Tegen betere tegenstanders mag Cocu van mij het 4-4-2 erin houden.
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 15:39
    Hoor dit uit zijn mond komen.
    En deze jongen vind zichzelf een spits die al vol zit na een goal.
    Hahahahaha wordt nooit een topspeler,
    Er zit echt een draadje los.
    Vind ik leuk
    Vp128 +586
    zondag 24 september 2017 om 16:03
    Locadia snoert vandaag toch wel een aantal monden. Heerlijk.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Topdag voor Locadia: "Laat ik het zo zeggen: dat is niet mijn favoriete positie"