VVV knokt zich wéér langszij: gelijkspel tegen PEC door fraaie vrije trap

VVV knokt zich wéér langszij: gelijkspel tegen PEC door fraaie vrije trap

zondag 24 september 2017 om 16:29

VVV-Venlo en PEC Zwolle hebben zondagmiddag gelijkgespeeld. In Venlo eindigde het Eredivisie-duel in een 1-1 remise. PEC Zwolle opende de score tegen de Limburgers.

Lennart Thy en Clint Leemans maakten het PEC-goalie Diederik Boer lastig in het begin, maar Kingsley Ehizibue zorgde er namens PEC voor dat de uitploeg in de dertigste minuut op 0-1 kwam. Na een corner kon de buitenspeler de bal makkelijk binnentikken: 0-1.

Na rust zette VVV-Venlo aan en ging het vol voor de gelijkmaker. En die kwam er. Leemans kegelde de bal met een uitstekende vrije trap binnen: 1-1. Kelechi Nwakali, de negentienjarige invaller van VVV, was in de slotfase van het duel nog dichtbij de winnende treffer, maar Boer stond zijn mannetje.

Door het gelijkspel staat PEC Zwolle zesde met elf punten en VVV op een knappe achtste plek, met negen punten.

Plaats een reactie

frank1971 +2040
zondag 24 september 2017 om 16:45
Weer een puntje, netjes Vvv.
[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 16:46]
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:46
Het eerste bericht over deze wedstrijd! Het mag even duren VP.
Gezien de 2e helft mogen we blij zijn met 1-1. Mokhtar mag wel eens sneller een bal voor proberen te geven, dit gedoe was weer niet om aan te zien. Gelukkig stond vd hart niet op doel, dan hadden we nog verloren ook.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:46
Wedstrijd verdiende ook geen winnaar. Toch mooi een punt ingelopen op Feyenoord en 1 uitgelopen op Ajax
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:47
Yes,yes and yes, ook Ajax verloren maar Peter Sagan wereldkampioen wielrennen op de weg voor de 3e keer achter elkaar......PS, wat interesseert VVV Venlo mij nou;)
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 17:16
Dan reageer hier niet op
Vind ik leuk
Pec Man +595
zondag 24 september 2017 om 19:26
Waarom reageer je dan?
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:50
Had nog de 2-1 moeten zijn ook nog van van crooy....
Vind ik leuk
Pec Man +595
zondag 24 september 2017 om 19:27
Grappenmaker.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:51
Weer genaaid door het scheidsrechterkorps... Anders gewoon 3 punten.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 17:15
Dik verdient gelijkspel
Zwolle de eerste helft de betere zonder echte kansen
Tweede helft een beter vvv al had bij 1-1 die van vito er wel on gemogen
Maar al met al terecht gelijkspel
Vind ik leuk
Pec010 +571
zondag 24 september 2017 om 17:27
Terechte uitslag, geen beste wedstrijd. Kingsley, Boer en Thomas weer erg goed bij Zwolle en Leemans bij VVV.
Vind ik leuk
HanV +2218
zondag 24 september 2017 om 22:06
Ehizibue is trouwens een back, bij buitenspelers denk ik aan vleugelspitsen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

VVV knokt zich wéér langszij: gelijkspel tegen PEC door fraaie vrije trap