Dat wil je gewoon niet meemaken als profvoetballer, echt verschrikkelijk

"Dat wil je gewoon niet meemaken als profvoetballer, echt verschrikkelijk"

zondag 24 september 2017 om 17:06

Woensdag verliezen van hoofdklasser AVV Swift in Amsterdam en zondag in dezelfde stad winnen van recordkampioen Ajax: het is een vreemde week voor Vitesse. Dat beaamt Thomas Bruns.

"We hadden het er net al over in de kleedkamer: we kunnen niet winnen van amateurs uit Amsterdam, maar wel in de Arena", zegt de Vitesse-middenvelder na de 1-2 zege op Ajax tegen FOX Sports. "We wisten dat Ajax houdt van vooruit voetballen, waardoor ze steeds maar twee verdedigers hadden staan. Daar hebben we goed gebruik van gemaakt."

"We mogen trots zijn op onszelf. Na een k.u.t.week", doelt Bruns op de bekeruitschakeling tegen Swift. "Dat wil je gewoon niet meemaken als profvoetballer. Het was echt verschrikkelijk. We hebben flink op onze kloten gehad, meer dan terecht natuurlijk. Eigenlijk kun je een nederlaag tegen amateurs niet rechtzetten, maar dit is wel heel lekker."

Plaats een reactie

zondag 24 september 2017 om 17:11
Gefeliciteerd gasten!
Vind ik leuk
Vak-DD +7080
zondag 24 september 2017 om 17:14
Bedankt !
Vind ik leuk
mcmodd +10386
zondag 24 september 2017 om 19:00
Gefeliciteerd jongen, prima zaken gedaan.
Vind ik leuk
pico323 +2943
zondag 24 september 2017 om 17:11
Vitesse was gewoon beter in een matige wedstrijd.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 17:12
Vitesse heeft het goed gedaan. Ik wil mijn Ajax terug :'(
Vind ik leuk
Senn +2693
zondag 24 september 2017 om 17:15
Zoek de verschillen:
Swift -ajax
Vind ik leuk
Vak-DD +7080
zondag 24 september 2017 om 17:16
Dit is een mooie pleister op de wond van het bekerduel. Jammer dat die scheidsrechter weer onnodig met kaarten liep te strooien tegen Vitesse. Maar zelfs met zijn hulp wonnen ze niet.
Vind ik leuk
mcmodd +10386
zondag 24 september 2017 om 19:03
Je hebt dat scheidsrechtergedoe opzij kunnen zetten door gewoon te blijven voetballen. Bij FCU liepen er een paar door de scheids knap gefrustreerd rond. Ze weten dat de trainer ze er een week uitzet als ze op de scheids reageren, maar die frustratie loopt dan ook direct verder op.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 01:16
Vasthouden (spelbederf) is gewoon geel.
Vind ik leuk
Vak-DD +7080
maandag 25 september 2017 om 08:57
Alleen gebeurde dat andersom niet !
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

"Dat wil je gewoon niet meemaken als profvoetballer, echt verschrikkelijk"