Scorende Kashia: Waarom kunnen wij dan niet in Amsterdam winnen?

Scorende Kashia: "Waarom kunnen wij dan niet in Amsterdam winnen?"

zondag 24 september 2017 om 21:10

Guram Kashia staat er niet van versteld dat Vitesse zondag heeft gewonnen van Ajax. De Arnhemmers waren met 1-2 te sterk voor de ploeg van trainer Marcel Keizer. Dit na de blamage in de KNVB-beker afgelopen week.

"Ik ben heel blij hoe we vandaag hebben gespeeld. Niet typisch Nederlands, maar we hebben het goed gedaan", aldus Kashia voor de camera van FOX Sports. Hij tekende zelf voor de openingstreffer. "We krijgen elke week de kans om het spel om te gooien. Er zijn een hoop onvoorspelbare dingen gebeurd. Als een amateurclub van Vitesse kan winnen, waarom kunnen wij dan niet in Amsterdam winnen?'', doelt hij op de bekernederlaag die Vitesse eerder deze week leed tegen AVV Swift. 

Donderdagavond staat de Europa League-wedstrijd tegen OGC Nice op het programma voor de Arnhemmers. "Of we van Nice kunnen winnen? We lopen op schema nu. We moeten onszelf snel herstellen, want we hebben hier vandaag veel energie ingestoken."

Poll

Wat wordt Nice - Vitesse?

(477 stemmen)

Plaats een reactie

HansVites +2210
zondag 24 september 2017 om 21:25
Geweldige gast is dat die Kashia een gouwe gozer
Vind ik leuk
Dicky +6399
zondag 24 september 2017 om 21:45
Buitenlanders dit, vreemdelingenlegioen dat. Deze superman, onze captain, deze ultieme Vitesse man bewijst het tegendeel. Ook al spreekt hij weinig Nederlands dan nog is hij één van de weinige echte clubmensen in de Eredivisie.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:45
Goeie vergelijking, 1 klein dingetje vergeet hij erbij te zeggen en dat is dat er 4 klassen verschil zit tussen Swift en Vitesse, terwijl Ajax en Vitesse allebei op hetzelfde niveau spelen.
Verliezen van Vitesse kan gebeuren, verliezen van Swift zou niet mogen gebeuren.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 23:27
Als jij 25 kansen heb en ze er niet in gaan is alles mogelijk en ook jij weet dat...
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:52
wanneer gaat deze leuke jongen is in een interview Nederlands praten.. speelt al een stuk of 5 seizoenen bii Vitesse.
Vind ik leuk
Dicky +6399
zondag 24 september 2017 om 21:57
Dit wordt zijn 7e seizoen in Arnhem. Het is inderdaad triest dat hij nauwelijks Nederlands spreekt. Het is uithangbord voor Vitesse. Eigenlijk zou daar meer op gehamerd moeten worden.
[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 22:00]
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 23:29
Hij praat Nederlands maar vind het moeilijk om in persconferenties etc Nederlands te praten dat zelfde geld voor Serero
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 22:07
Waarom zou die Nederlands moeten praten dan?
Zolang hij begrijpt wat er gezegd wordt en zelf ook het nodige duidelijk kan maken dan is dat toch voldoende?
Net Alsof je verplicht bent om vloeiend Nederlands te praten omdat je bij een Nederlandse club speelt, beetje onzin.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 22:55
Als een verslaggever Engels tegen hem praat, praat hij Engels terug. Hij doet regelmatig interviews in het Nederlands.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:55
Omdat Ajax nog steeds gebukt gaat onder de impact van het Nouri-incident.
Vind ik leuk
Dicky +6399
zondag 24 september 2017 om 21:59
Kut excuus. Heel slap om nu deze jongen erbij te halen.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 22:04
Het kan mij uiteraard niet kwalijk genomen dat een woordvoerder namens de Ajax-selectie clubgevoelens uitspreekt waar niet aan getwijfeld hoeft te worden.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 23:21
En wel structureel he
Vind ik leuk
Dicky +6399
maandag 25 september 2017 om 06:12
Het is en blijft gewoon een kut excuus. Wie het ook zegt. Net alsof die spelers tijdens de wedstrijd aan die jongen en zijn familie denken. Die gasten zijn dan alleen maar met de wedstrijd bezig. Nouri als Excuus gebruiken is eigenlijk onrespectvol naar die jongen en zijn familie toe.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:58
Nou veel energie ingestoken? Zat op de tribune maar de laatste 15min zat er toch een aardige handrem op bij vitesse. Dat ze daar maar eens kaarten voor gaan geven en extra tijd voor bij rekenen dat tijd rekken. En waarom spreekt deze man als "echte Arnhemmer " nog steeds geen nl. Zou het een schande vinden.
Vind ik leuk
United FC +12750
zondag 24 september 2017 om 22:36
Het is ook altijd wat!
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 22:58
Ik heb Vitesse gestemd omdat ik het hoop! Kom op, zelfde uitslag als vandaag is mooi meegenomen.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 23:20
Die Kashia met z'n praatjes; speelt en woont al zeven jaar in Nederland en staat de pers nog steeds te woord in gebrekkig Engels. Mijn buren uit Irak zijn hier nog geen jaar en die spreken nu al verstaanbaar Nederlands....
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Scorende Kashia: "Waarom kunnen wij dan niet in Amsterdam winnen?"