Scorende Kashia: Waarom kunnen wij dan niet in Amsterdam winnen?

Scorende Kashia: "Waarom kunnen wij dan niet in Amsterdam winnen?"

zondag 24 september 2017 om 21:10

Guram Kashia staat er niet van versteld dat Vitesse zondag heeft gewonnen van Ajax. De Arnhemmers waren met 1-2 te sterk voor de ploeg van trainer Marcel Keizer. Dit na de blamage in de KNVB-beker afgelopen week.

"Ik ben heel blij hoe we vandaag hebben gespeeld. Niet typisch Nederlands, maar we hebben het goed gedaan", aldus Kashia voor de camera van FOX Sports. Hij tekende zelf voor de openingstreffer. "We krijgen elke week de kans om het spel om te gooien. Er zijn een hoop onvoorspelbare dingen gebeurd. Als een amateurclub van Vitesse kan winnen, waarom kunnen wij dan niet in Amsterdam winnen?'', doelt hij op de bekernederlaag die Vitesse eerder deze week leed tegen AVV Swift. 

Donderdagavond staat de Europa League-wedstrijd tegen OGC Nice op het programma voor de Arnhemmers. "Of we van Nice kunnen winnen? We lopen op schema nu. We moeten onszelf snel herstellen, want we hebben hier vandaag veel energie ingestoken."

Poll

Wat wordt Nice - Vitesse?

(477 stemmen)

Plaats een reactie

Santi +15650
zondag 24 september 2017 om 21:22
Prachtmens die Guram! Echte Vitessenaar ook.
Geef ze genoeg kans tegen Nice. Tegen Lazio was al duidelijk dat Vites neit kansloos is en als ze een punt pakken in Frankrijk is een overwintering zeker een optie
Vind ik leuk
The Bosz +1987
zondag 24 september 2017 om 21:34
Ik hoop het voor het Nederlands voetbal ook natuurlijk, alleen speelde Lazio niet met zijn sterkste ploeg, en toen er een paar basis spelers inkwamen kon Lazio toch de achterstand ombuigen. Maar goed laten we hopen dat ze iets kunnen neerzetten tegen Nice
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:38
1 tegen goal was pure klasse van Lazio. De 2 andere goals waren individuele fouten van vitesse zelf.
Vind ik leuk
Dicky +4639
zondag 24 september 2017 om 21:40
Lazio begon de wedstrijd met 7 spelers in de basis die er normaal ook in staan en heeft de wedstrijd gewonnen door individuele fouten van voornamelijk Van der Werf. lk geef Vitesse ook weinig kans tegen Nice. Normaal gesproken gaat Vitesse er flink verliezen. Maar dat dacht ik tegen Lazio ook.
Vind ik leuk
The Bosz +1987
zondag 24 september 2017 om 21:49
Maar haal bij Vitesse 4 van de beste spelers weg, dan word het ook moeilijk voor ze, nogmaals ik hoop dat ze voor het Nederlands voetbal verder komen maar ik geef ze weinig kans
Vind ik leuk
Dicky +4639
zondag 24 september 2017 om 21:54
Nee voor Vitesse wordt het altijd moeilijk al kunnen we in de sterkste formatie beginnen. Vitesse is een subtopper in de Mickey Mouse competitie. Nice mocht namens Frankrijk voorrondes voor de champignons league spelen. Het verschil lijkt mij duidelijk. Een 2-0 nederlaag is al een prestatie helaas.
Vind ik leuk
HansVites +1681
zondag 24 september 2017 om 21:25
Geweldige gast is dat die Kashia een gouwe gozer
Vind ik leuk
The Bosz +1987
zondag 24 september 2017 om 21:32
Omdat Ajax normaal gesproken thuis Vitesse natuurlijk gewoon moet verslaan, maar goed dat is vandaag niet gebeurd. Op naar volgende week
Vind ik leuk
Dicky +4639
zondag 24 september 2017 om 21:36
Zeker qua begroting. Toch is deze club de topclub geworden tegen wie Vitesse de meeste punten pakt. Tegen PSV doet Vitesse het altijd veel minder goed.
Vind ik leuk
Santi +15650
zondag 24 september 2017 om 21:37
Toch scoort Vites regelamatig goede cijfers tegen Ajax
Vind ik leuk
The Bosz +1987
zondag 24 september 2017 om 21:45
Dat was al even geleden, maar het klopt dat ze soms vervelend zijn : p maar als je de selectie's naast elkaar zet hoort Ajax natuurlijk te winnen maarja, Keizer he
Vind ik leuk
Santi +15650
zondag 24 september 2017 om 21:48
Tuurlijk, maar dat hoort ook bij UtrPSV. Al zijn zowel Utrecht als Vittes alsnog gewoon enorm gevaarlijke ploegen . Geen schande als dat eens mis gaat.
Vind ik leuk
The Bosz +1987
zondag 24 september 2017 om 21:51
Dat is waar. Ik vind trouwens Az en Heerenveen ook bij deze lastig tegenstanders horen
Vind ik leuk
Santi +15650
zondag 24 september 2017 om 21:54
In mijn optiek:

Top-3
Utrecht Vitesse
AZ
Heerenveen


VVV
Twente Groningen PEC Heracles
Excelsior
NAC ADO
Sparta
Roda Willem II
Vind ik leuk
The Bosz +1987
zondag 24 september 2017 om 21:59
Daar kan ik me wel in vinden, ik denk ook ondanks dat Ajax en Feyenoord vandaag hebben verloren en Psv laatst van Heerenveen dat er niemand tussen de top 3 gaat komen
Vind ik leuk
Santi +15650
zondag 24 september 2017 om 22:01
Me neither.
Vites en Utrecht zijn heel goed, maar niet top-3 goed en consistent genoeg
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 23:26
Dat is de laatste jaren niet meer van toepassing dat dat zomaar gaat gebeuren...
Vind ik leuk
The Bosz +1987
zondag 24 september 2017 om 23:28
Wat bedoel je nou precies? Want de laatste jaren is het gat tussen de top 3 en de subtop altijd groot geweest
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 23:30
Dat Ajax niet meer zomaar van Vitesse wint dat bedoel ik... en als jij ieder jaar naar het stadion gaat tijdens Ajax Vitesse of andersom met de gedachte dit word een nulletje of 4 voor ajax heb jij het bij het verkeerde oog vriend!
Vind ik leuk
The Bosz +1987
zondag 24 september 2017 om 23:48
Heb je mij dit ergens zien zeggen? Rare opmerking van je
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 00:44
Vind jij... jij zegt dat Ajax Vitesse moet oprollen maar maak je geen zorgen pik jullie gaan niks presteren dit jaar en wij ook niet.. dus veel genieten dit jaar xxx
Vind ik leuk
The Bosz +1987
maandag 25 september 2017 om 01:17
Normaal gesproken als je de budgetten en selectie's naast elkaar zet wel ja
Vind ik leuk
Dicky +4639
zondag 24 september 2017 om 21:45
Buitenlanders dit, vreemdelingenlegioen dat. Deze superman, onze captain, deze ultieme Vitesse man bewijst het tegendeel. Ook al spreekt hij weinig Nederlands dan nog is hij één van de weinige echte clubmensen in de Eredivisie.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:45
Goeie vergelijking, 1 klein dingetje vergeet hij erbij te zeggen en dat is dat er 4 klassen verschil zit tussen Swift en Vitesse, terwijl Ajax en Vitesse allebei op hetzelfde niveau spelen.
Verliezen van Vitesse kan gebeuren, verliezen van Swift zou niet mogen gebeuren.
Vind ik leuk
Santi +15650
zondag 24 september 2017 om 21:49
Juist doordat het grote verschil niet te groot bleek was het kleinere verscchil mogelijk. Dat bedoelt Guram
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 22:01
De grote van het verschil tussen Swift - Vitesse en Ajax - Vitesse is toch niet te vergelijken?

Niemand had van te voren kunnen bedenken dat Swift ooit zou gaan winnen van Vitesse, dat verschil zou gewoon veel te groot zijn.
Maar bij Ajax - Vitesse denk niemand toch dat Vitesse 100% kansloos is tegen dit Ajax.
Net alsof de prestatie van Vitesse net zo groot is als die van Swift.
Dan schatten ze zichzelf in Arnhem toch wel erg laag in.
Vind ik leuk
Santi +15650
zondag 24 september 2017 om 22:02
Precies dit bedoel ik nou juist.


En niemand zegt vgm dat de 'stunt' van vites ook maar enigsinds vergelijjkbaar is met die van Swift
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 23:27
Als jij 25 kansen heb en ze er niet in gaan is alles mogelijk en ook jij weet dat...
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:52
wanneer gaat deze leuke jongen is in een interview Nederlands praten.. speelt al een stuk of 5 seizoenen bii Vitesse.
Vind ik leuk
Dicky +4639
zondag 24 september 2017 om 21:57
Dit wordt zijn 7e seizoen in Arnhem. Het is inderdaad triest dat hij nauwelijks Nederlands spreekt. Het is uithangbord voor Vitesse. Eigenlijk zou daar meer op gehamerd moeten worden.
[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 22:00]
Vind ik leuk
Santi +15650
zondag 24 september 2017 om 22:02
Hij probeert het wel al een beetje, maar vindt de taal heel lastig. Dat kan best hoor dus zo erg is het niet
Vind ik leuk
Santi +15650
zondag 24 september 2017 om 22:08
Je moet overigens ook niet vergeten dat hij al, gebrekkig, probeert nederlands te praten en vooral

De Georgische taal heeft een heel ander alfabet en klanken dan de talen die we hier kennen (Nederlands, Duits, Engels)
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 23:29
Hij praat Nederlands maar vind het moeilijk om in persconferenties etc Nederlands te praten dat zelfde geld voor Serero
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 22:07
Waarom zou die Nederlands moeten praten dan?
Zolang hij begrijpt wat er gezegd wordt en zelf ook het nodige duidelijk kan maken dan is dat toch voldoende?
Net Alsof je verplicht bent om vloeiend Nederlands te praten omdat je bij een Nederlandse club speelt, beetje onzin.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 22:55
Als een verslaggever Engels tegen hem praat, praat hij Engels terug. Hij doet regelmatig interviews in het Nederlands.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:55
Omdat Ajax nog steeds gebukt gaat onder de impact van het Nouri-incident.
Vind ik leuk
Dicky +4639
zondag 24 september 2017 om 21:59
Kut excuus. Heel slap om nu deze jongen erbij te halen.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 22:04
Het kan mij uiteraard niet kwalijk genomen dat een woordvoerder namens de Ajax-selectie clubgevoelens uitspreekt waar niet aan getwijfeld hoeft te worden.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 23:21
En wel structureel he
Vind ik leuk
Dicky +4639
maandag 25 september 2017 om 06:12
Het is en blijft gewoon een kut excuus. Wie het ook zegt. Net alsof die spelers tijdens de wedstrijd aan die jongen en zijn familie denken. Die gasten zijn dan alleen maar met de wedstrijd bezig. Nouri als Excuus gebruiken is eigenlijk onrespectvol naar die jongen en zijn familie toe.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:58
Nou veel energie ingestoken? Zat op de tribune maar de laatste 15min zat er toch een aardige handrem op bij vitesse. Dat ze daar maar eens kaarten voor gaan geven en extra tijd voor bij rekenen dat tijd rekken. En waarom spreekt deze man als "echte Arnhemmer " nog steeds geen nl. Zou het een schande vinden.
Vind ik leuk
United FC +12499
zondag 24 september 2017 om 22:36
Het is ook altijd wat!
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 22:58
Ik heb Vitesse gestemd omdat ik het hoop! Kom op, zelfde uitslag als vandaag is mooi meegenomen.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 23:20
Die Kashia met z'n praatjes; speelt en woont al zeven jaar in Nederland en staat de pers nog steeds te woord in gebrekkig Engels. Mijn buren uit Irak zijn hier nog geen jaar en die spreken nu al verstaanbaar Nederlands....
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Scorende Kashia: "Waarom kunnen wij dan niet in Amsterdam winnen?"