Ze zaten diep in de put en beseften dat ze de club zwaar tekort hebben gedaan

"Ze zaten diep in de put en beseften dat ze de club zwaar tekort hebben gedaan"

zondag 24 september 2017 om 18:42

Henk Fraser is dik tevreden met de prestatie van Vitesse dit weekend. Waar de Arnhemmers woensdag verloren van de Amsterdamse amateurs van Swift, stapte Vitesse zondag met een 1-2 zege op Ajax van het veld.

"We hebben ons goed hersteld van de domper van woensdag tegen Swift'', zegt trainer Fraser na afloop van het duel in de Johan Cruijff Arena tegen het ANP. "Ik moet mijn spelers een groot compliment maken. Een uitschakeling als tegen Swift kan je ook met een zege op Ajax niet recht zetten. Maar ze zaten diep in de put en beseften dat ze de club zwaar tekort hebben gedaan."

"Toch hebben we in de eerste helft tegen Ajax vanuit een goede organisatie gewoon goed gevoetbald", vervolgt een trotse Fraser. "Na rust mogen we ons verwijten dat we niet vaker hebben toegeslagen in de omschakeling. Want als ze een keer ruim konden winnen bij Ajax, dan was het wel vandaag geweest.''

Lees meer over:EredivisieVitesse

Poll

Wat wordt Nice - Vitesse?

(477 stemmen)

Plaats een reactie

zondag 24 september 2017 om 18:45
Bedankt henkie voor deze mooie zondag middag.
De ochtend was al geweldig maar dit was de kers op de taart
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:49
Wat was er vanochtend dan?
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 19:22
psv speelde een oefenpotje in utrecht
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 18:45
Oh ik meende dat dat in de middag was.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 19:19
Kwestie van interpretatie.....
Vind ik leuk
Jordanees +8180
zondag 24 september 2017 om 18:51
Had je iig weer iets, wat je alweer in je eentje kon vieren pratend tegen je bierflesjes die je allemaal namen hebt gegeven zodat je toch niet zo eenzaam hoeft te voelen.. Ja Henkie bierfles zegt stratum voldaan wat hebben we het toch goed hè, toch Jantje bierflesje mijne maat hoef ik jouw opening niet meer te gebruiken deze week want m'n frustraties zijn nu ff weg, want het grote Ajax heeft verloren, nou laten we daar maar op drinken heeft stratumpje al 1000x geschreven vandaag want ja, drinken enzo en elke dag over Ajax praten enzo, 50+ jaar eenzaam en alleen pratend tegen zijn bierflesjes enzo....


Nou met dat besef, verlies ik liever dan zo moeten leven. Dus ben al over het verlies heen met dat besef.
[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 19:17]
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 19:13
Richt je frustraties maar weer af op straatje.
Blaaskaak.
Vind ik leuk
Jordanees +8180
zondag 24 september 2017 om 19:16
Geen frustratie maar de waarheid, nee de frustratie lezen we van hem elke dag, anders zou ik er ook geen parodie over maken...
Vind ik leuk
Quareck +2531
zondag 24 september 2017 om 19:57
Sorry maar dit is best sneu! Stratum is hier altijd en overal positief aanwezig. En nu heb jij de balen over een terechte nederlaag en ga je het op hem af reageren? Ik heb meer het idee dat je zelf te veel gedronken hebt momenteel.. laat stratum genieten met zijn pilske! Ik heb hem iig nog nooit zo triest zien reageren!
Vind ik leuk
Jordanees +8180
zondag 24 september 2017 om 20:18
Positief aanwezig ? Hahaha hij beledigd Ajax elke dag.
Vind ik leuk
Quareck +2531
zondag 24 september 2017 om 20:21
Heb je ooit gezien hoe hij omgaat met kritiek? Als hij aangevallen wordt omdat psv minder presteert lacht hij er om.. ik ken hem niet, maar je zou er een voorbeeld aan kunnen nemen! Er is een verschil tussen de steken die hij uitdeelt en het hersenloze gescheld van vele anderen hier!
Vind ik leuk
Jordanees +8180
zondag 24 september 2017 om 20:29
Haha hij kan er niet tegen als men Psv niet als favoriet ziet, hij noemt Ajax een sekte een Snake pit, hij ging in de wedstrijd topic Ajax in de finale tegen United, de Ajacieden uitlachen de nederlaag erin wrijven en dat hield hij weken vol. Al jaren elke dag sneren uitdelen en beledigen dat zien we al jaren van hem, en als iemand wat over Psv zegt meteen op zijn teentjes getrapt.
Lief van je hoor hem verdedigen maar jij schetst een beeld wat totaal niet op waarheid berust..
Vind ik leuk
Quareck +2531
zondag 24 september 2017 om 20:42
Haha stratum doet niemand kwaad, hij geeft zo links en rechts een sneer. Maar ik zal hem altijd verdedigen hoor :) en niet alleen omdat hij voor psv is.. zijn likes geven ook wel aan hoeveel krediet hij hier heeft!
Vind ik leuk
Jordanees +8180
zondag 24 september 2017 om 20:48
Als je jaren hier bent kom je vanzelf aan de likes, maar lief dat je de troll van vp verdedigd.
Vind ik leuk
Quareck +2531
zondag 24 september 2017 om 21:26
Ja lief hè!? Maar de titel hoofdtroll is echt niet aan hem hoor.. maar het feit dat je zo een berg reacties en zo een lap tekst aan hem opdraagt wil zeggen dat er toch sprake is van enige liefde!!
Vind ik leuk
United FC +12487
maandag 25 september 2017 om 11:08
Love at first sight!
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 19:26
hij beseft dat ie al over het verlies heen is....... verder niks hahahahahahaha hilarisch
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 19:23
hahahahaha wat een heerlijke figuur ben je toch ook
Vind ik leuk
Eendracht +6789
zondag 24 september 2017 om 19:45
Wel inhoudelijk blijven he, en niet uit frustratie op de man gaan spelen....
Oh wacht, laat maar..
Dat geldt allen voor anderen toch???

Heerlijk hoe je jezelf laat kennen hier.
Stratum deelt een plaagstootje uit, en jij gaat tekeer als een blonde del die haar tampon is verloren...
Mooi man!
Vind ik leuk
Jordanees +8180
zondag 24 september 2017 om 20:18
Als iemand elke dag Ajax beledigd dan vraag je er om.
Vind ik leuk
Eendracht +6789
zondag 24 september 2017 om 20:43
Ik geloof dat ik een wetswijziging heb gemist?
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 20:26
hahaha als een blonde del die haar tampon is verloren...


geniaal en treffend tegelijkertijd
Vind ik leuk
Mauritz +297
zondag 24 september 2017 om 20:00
Lekker gefrustreerd, geniet ik van, dank je!
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:45
Goed hersteld van een blamage
Vind ik leuk
HansVites +1649
zondag 24 september 2017 om 18:47
Als ze van Nice winnen zou dat nice zijn
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:47
Wat een kul! Vitesse moet zich schamen! Wat een afbraakvoetbal!
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:49
Wat een slechte verliezer ben jij zeg! Erken eens een keer je meerdere in een tegenstander. Ajax was simpelweg niet goed genoeg vandaag
Vind ik leuk
Dordmund +1321
zondag 24 september 2017 om 18:57
Moet je nagaan wat Ajax was dan nog slechter.
Nou maar weer ff mondje dicht jullie stellen niks voor schaam je diep.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 19:08
Ajakkes stelt niets voor bedoel je?
Vind ik leuk
mitch +218
zondag 24 september 2017 om 19:03
Lul toch niet zo dom man,Ajax kwam niet eens aan voetbal.Luister naar de Boer op Fox.Slechte verliezer dat je bent.
[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 19:07]
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 12:28
Natuurlijk ben ik een slechte verliezer. Daarom ben ik ook voor AJAX, wij zijn gewend te winnen!
Vind ik leuk
Nick Kools +12144
maandag 25 september 2017 om 11:42
Nee Ajax laat hoogstaand voetbal zien :)
Die Ziyech loopt geen meter wxtra meer sinds Vosz weg is.
Jullie doen maar wat op t veld en dan andere clubs afkraken op t voetbal wat zij spelen.
Vind ik leuk
Vak-DD +7080
zondag 24 september 2017 om 18:47
Nou ik vond Vitesse de tweede helft ook niet sterk, en weer van die rare wissels vandaag. Maar de overwinning was terecht.
Vind ik leuk
mitch +218
zondag 24 september 2017 om 19:05
Lekker gewonnen van de neuzen,Vooral Bergkamp gun ik dit wel.hahaha
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 19:10
Moeten donderdag weer en konden de wedstrijd professioneel uitspelen omdat ajax niet genoeg is/was.
Vind ik leuk
Teo Smith +12426
zondag 24 september 2017 om 18:52
Een beetje meer PSV topics he, ze winnen ook weer eens.
Vind ik leuk
mason +935
zondag 24 september 2017 om 19:03
Traditionele top 3 : psv heerenveen vitesse. Haha :)
Vind ik leuk
North +1763
zondag 24 september 2017 om 19:08
Kun je nagaan wat het niveau van onze competitie is...
Vind ik leuk
1920 +130
zondag 24 september 2017 om 20:46
Ik geef vrij weinig om het niveau. Dit is juist wat onze competitie zo leuk maakt.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 19:32
Henkie is een boer !!
Vind ik leuk
Mari +977
zondag 24 september 2017 om 20:32
dat ze de club zwaar tekort hebben gedaan"

En jij dan?
Een griepje( zo erg dat je vijf dagen later gewoon weer langs de lijn staat Bovenste knoop open, helemaal hersteld?!) Gevolg? Volgend jaar zeker geen EL. Allemaal door een griepje Fraser
Vind ik leuk
Nick Kools +12144
maandag 25 september 2017 om 11:44
Niet iedereen is 3 weken ziek met een griepje :)
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

"Ze zaten diep in de put en beseften dat ze de club zwaar tekort hebben gedaan"