Ze zaten diep in de put en beseften dat ze de club zwaar tekort hebben gedaan

    "Ze zaten diep in de put en beseften dat ze de club zwaar tekort hebben gedaan"

    zondag 24 september 2017 om 18:42

    Henk Fraser is dik tevreden met de prestatie van Vitesse dit weekend. Waar de Arnhemmers woensdag verloren van de Amsterdamse amateurs van Swift, stapte Vitesse zondag met een 1-2 zege op Ajax van het veld.

    "We hebben ons goed hersteld van de domper van woensdag tegen Swift'', zegt trainer Fraser na afloop van het duel in de Johan Cruijff Arena tegen het ANP. "Ik moet mijn spelers een groot compliment maken. Een uitschakeling als tegen Swift kan je ook met een zege op Ajax niet recht zetten. Maar ze zaten diep in de put en beseften dat ze de club zwaar tekort hebben gedaan."

    "Toch hebben we in de eerste helft tegen Ajax vanuit een goede organisatie gewoon goed gevoetbald", vervolgt een trotse Fraser. "Na rust mogen we ons verwijten dat we niet vaker hebben toegeslagen in de omschakeling. Want als ze een keer ruim konden winnen bij Ajax, dan was het wel vandaag geweest.''

    Lees meer over:EredivisieVitesse

    Poll

    Wat wordt Nice - Vitesse?

    (477 stemmen)

    Plaats een reactie

    stratumseind +139408
    zondag 24 september 2017 om 18:45
    Bedankt henkie voor deze mooie zondag middag.
    De ochtend was al geweldig maar dit was de kers op de taart
    Vind ik leuk
    TheLobster +1452
    zondag 24 september 2017 om 18:49
    Wat was er vanochtend dan?
    Vind ik leuk
    stratumseind +139408
    zondag 24 september 2017 om 19:22
    psv speelde een oefenpotje in utrecht
    Vind ik leuk
    TheLobster +1452
    maandag 25 september 2017 om 18:45
    Oh ik meende dat dat in de middag was.
    Vind ik leuk
    stratumseind +139408
    maandag 25 september 2017 om 19:19
    Kwestie van interpretatie.....
    Vind ik leuk
    Jordanees +8736
    zondag 24 september 2017 om 18:51
    Had je iig weer iets, wat je alweer in je eentje kon vieren pratend tegen je bierflesjes die je allemaal namen hebt gegeven zodat je toch niet zo eenzaam hoeft te voelen.. Ja Henkie bierfles zegt stratum voldaan wat hebben we het toch goed hè, toch Jantje bierflesje mijne maat hoef ik jouw opening niet meer te gebruiken deze week want m'n frustraties zijn nu ff weg, want het grote Ajax heeft verloren, nou laten we daar maar op drinken heeft stratumpje al 1000x geschreven vandaag want ja, drinken enzo en elke dag over Ajax praten enzo, 50+ jaar eenzaam en alleen pratend tegen zijn bierflesjes enzo....


    Nou met dat besef, verlies ik liever dan zo moeten leven. Dus ben al over het verlies heen met dat besef.
    [Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 19:17]
    Vind ik leuk
    stratumseind +139408
    zondag 24 september 2017 om 19:23
    hahahahaha wat een heerlijke figuur ben je toch ook
    Vind ik leuk
    Eendracht +13180
    zondag 24 september 2017 om 19:45
    Wel inhoudelijk blijven he, en niet uit frustratie op de man gaan spelen....
    Oh wacht, laat maar..
    Dat geldt allen voor anderen toch???

    Heerlijk hoe je jezelf laat kennen hier.
    Stratum deelt een plaagstootje uit, en jij gaat tekeer als een blonde del die haar tampon is verloren...
    Mooi man!
    Vind ik leuk
    Jordanees +8736
    zondag 24 september 2017 om 20:18
    Als iemand elke dag Ajax beledigd dan vraag je er om.
    Vind ik leuk
    Eendracht +13180
    zondag 24 september 2017 om 20:43
    Ik geloof dat ik een wetswijziging heb gemist?
    Vind ik leuk
    stratumseind +139408
    zondag 24 september 2017 om 20:26
    hahaha als een blonde del die haar tampon is verloren...


    geniaal en treffend tegelijkertijd
    Vind ik leuk
    Mauritz +1304
    zondag 24 september 2017 om 20:00
    Lekker gefrustreerd, geniet ik van, dank je!
    Vind ik leuk
    Kopstootje +5810
    zondag 24 september 2017 om 18:45
    Goed hersteld van een blamage
    Vind ik leuk
    HansVites +4483
    zondag 24 september 2017 om 18:47
    Als ze van Nice winnen zou dat nice zijn
    Vind ik leuk
    Superajaxied +1725
    zondag 24 september 2017 om 18:47
    Wat een kul! Vitesse moet zich schamen! Wat een afbraakvoetbal!
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 18:49
    Wat een slechte verliezer ben jij zeg! Erken eens een keer je meerdere in een tegenstander. Ajax was simpelweg niet goed genoeg vandaag
    Vind ik leuk
    Dordmund +1668
    zondag 24 september 2017 om 18:57
    Moet je nagaan wat Ajax was dan nog slechter.
    Nou maar weer ff mondje dicht jullie stellen niks voor schaam je diep.
    Vind ik leuk
    Fckronos +150
    zondag 24 september 2017 om 19:08
    Ajakkes stelt niets voor bedoel je?
    Vind ik leuk
    mitch +322
    zondag 24 september 2017 om 19:03
    Lul toch niet zo dom man,Ajax kwam niet eens aan voetbal.Luister naar de Boer op Fox.Slechte verliezer dat je bent.
    [Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 19:07]
    Vind ik leuk
    Superajaxied +1725
    maandag 25 september 2017 om 12:28
    Natuurlijk ben ik een slechte verliezer. Daarom ben ik ook voor AJAX, wij zijn gewend te winnen!
    Vind ik leuk
    Nick Kools +12598
    maandag 25 september 2017 om 11:42
    Nee Ajax laat hoogstaand voetbal zien :)
    Die Ziyech loopt geen meter wxtra meer sinds Vosz weg is.
    Jullie doen maar wat op t veld en dan andere clubs afkraken op t voetbal wat zij spelen.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11265
    zondag 24 september 2017 om 18:47
    Nou ik vond Vitesse de tweede helft ook niet sterk, en weer van die rare wissels vandaag. Maar de overwinning was terecht.
    Vind ik leuk
    mitch +322
    zondag 24 september 2017 om 19:05
    Lekker gewonnen van de neuzen,Vooral Bergkamp gun ik dit wel.hahaha
    Vind ik leuk
    Fckronos +150
    zondag 24 september 2017 om 19:10
    Moeten donderdag weer en konden de wedstrijd professioneel uitspelen omdat ajax niet genoeg is/was.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +24167
    zondag 24 september 2017 om 18:52
    Een beetje meer PSV topics he, ze winnen ook weer eens.
    Vind ik leuk
    mason +1601
    zondag 24 september 2017 om 19:03
    Traditionele top 3 : psv heerenveen vitesse. Haha :)
    Vind ik leuk
    North +2411
    zondag 24 september 2017 om 19:08
    Kun je nagaan wat het niveau van onze competitie is...
    Vind ik leuk
    1920 +122
    zondag 24 september 2017 om 20:46
    Ik geef vrij weinig om het niveau. Dit is juist wat onze competitie zo leuk maakt.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +7862
    zondag 24 september 2017 om 19:32
    Henkie is een boer !!
    Vind ik leuk
    Mari +5629
    zondag 24 september 2017 om 20:32
    dat ze de club zwaar tekort hebben gedaan"

    En jij dan?
    Een griepje( zo erg dat je vijf dagen later gewoon weer langs de lijn staat Bovenste knoop open, helemaal hersteld?!) Gevolg? Volgend jaar zeker geen EL. Allemaal door een griepje Fraser
    Vind ik leuk
    Nick Kools +12598
    maandag 25 september 2017 om 11:44
    Niet iedereen is 3 weken ziek met een griepje :)
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    "Ze zaten diep in de put en beseften dat ze de club zwaar tekort hebben gedaan"