Vitesse-held vijzelt waarde op: 'We zien wel als de transfermarkt open gaat'

Vitesse-held vijzelt waarde op: 'We zien wel als de transfermarkt open gaat'

zondag 24 september 2017 om 18:04

Milot Rashica stond al in de belangstelling van meerdere clubs en dat zal er na zijn optreden tegen Ajax (1-2) niet minder zijn geworden. De Vitesse-aanvaller beseft dat zelf ook.

Rashica was bij vlagen ongrijpbaar en bekroonde zijn optreden met de 0-2. "Tim Matavz gaf mij een diepe bal, zoals ik dat graag heb. En toen was het makkelijk voor mij om het af te maken", blikt hij tegenover Omroep Gelderland terug op zijn beslissende treffer.

"En we hadden dit nodig na deze moeilijke week met die laatste wedstrijd", refereert Rashica aan de bekeruitschakeling tegen hoofdklasser AVV Swift. "We toonden vandaag de juiste energie en mentaliteit. Het is een grote overwinning. Na rust was het iets minder, maar we zijn hier heel blij mee."

Rashica lijkt langzaam maar zeker klaar voor een stap hogerop. "Ja, dat is een goede motivatie voor mij als clubs mij willen. Maar ik ben nu gefocust op Vitesse. Ik wil het team helpen om onze doelen te bereiken. En we zien wel wat er gebeurt als de transfermarkt open gaat."

Plaats een reactie

zondag 24 september 2017 om 18:08
Kopen kopen
Kopen
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:08
Top speler voor de ED, een goudhaantje wat veel geld op zal leveren.
Vind ik leuk
1892 +7023
zondag 24 september 2017 om 20:09
Lazio heeft al 10 miljoen geboden ,maar veeeeeeel te weinig.
Maar hij zal komende tranferperiode wel weggaan heel veel clubs achter hem aan.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 22:52
10 miljoen is zeker te weinig, ik denk dat Vitesse pas zal gaan praten bij een 15+ miljoen. Wat denken jullie als supporter dan?
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 23:38
Het is ten eerste te hopen dat hij niet in de winter vertrekt waar ik zelf wel bang voor ben.
Als hij naar Italie vertekt waar veel clubs interesse hebben zal die tussen de 15/20 miljoen vertrekken.
Als er een Engelse club komt misschien tussen de 25/30 miljoen.
Maar Allach kennende zal die hem hem vast voor minder dan 15 miljoen verkopen.
Ik hoop dat Vitesse dan Kuwas haalt.
Vind ik leuk
1892 +7023
maandag 25 september 2017 om 07:56
25 sowieso er zijn veel clubs die hem willen en als hij zo doorgaat word het alleen meer. Maar ik heb het liefste dat hij blijft.
Maar dat zal onmogelijk worden.
Vind ik leuk
derksen +7137
zondag 24 september 2017 om 18:09
VP WAAR BLIJVEN DE AZ EXCELSIOR TOPICS VP VP VP VP VP VP
GVD!
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:18
Typisch scorebordjournalistiek dit! Ik vind het een doorsnee speler in een zeer matig elftal! Negatieve spelopvetting ook! Manmanman, waar gaan we naar toe in Nederland? En dat soort ploegjes wordt dan de hand boven het hoofd gehouden door alles en iedereen ook nog...
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:51
Is gewoon een knappe, terechte overwinning. Ajax heeft het vaker lastig tegen Vitesse.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:53
De toppers komen uit Amsterdam toch, hoe heten ze ook alweer, oja, Froger, Joling, vd. Boom en nieuw in de spits, Jan Smit. Volle bak in de Arena, hahaha
Vind ik leuk
United FC +12744
zondag 24 september 2017 om 19:21
Neem gewoon het verlies. Je laat je wel erg kennen. Ajax heeft terecht verloren.
Vind ik leuk
derksen +7137
zondag 24 september 2017 om 18:18
VP WAAR BLIJVEN DE AZ EXCELSIOR TOPICS
GVD!
Vind ik leuk
lexy88 +1085
zondag 24 september 2017 om 18:18
Doe ff normaal man, druktemaker.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 19:16
Nu pas, hij en Kazaishvili (destijds) zijn bazen, en had ik al een lang op het oog.
Vind ik leuk
1892 +7023
zondag 24 september 2017 om 19:56
Afblijven van mijn piem.
Vind ik leuk
United FC +12744
zondag 24 september 2017 om 20:37
Deze speler zie ik ook wel bij Ajax op de flanken spelen!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Vitesse-held vijzelt waarde op: 'We zien wel als de transfermarkt open gaat'