Vitesse-held vijzelt waarde op: 'We zien wel als de transfermarkt open gaat'

    Vitesse-held vijzelt waarde op: 'We zien wel als de transfermarkt open gaat'

    zondag 24 september 2017 om 18:04

    Milot Rashica stond al in de belangstelling van meerdere clubs en dat zal er na zijn optreden tegen Ajax (1-2) niet minder zijn geworden. De Vitesse-aanvaller beseft dat zelf ook.

    Rashica was bij vlagen ongrijpbaar en bekroonde zijn optreden met de 0-2. "Tim Matavz gaf mij een diepe bal, zoals ik dat graag heb. En toen was het makkelijk voor mij om het af te maken", blikt hij tegenover Omroep Gelderland terug op zijn beslissende treffer.

    "En we hadden dit nodig na deze moeilijke week met die laatste wedstrijd", refereert Rashica aan de bekeruitschakeling tegen hoofdklasser AVV Swift. "We toonden vandaag de juiste energie en mentaliteit. Het is een grote overwinning. Na rust was het iets minder, maar we zijn hier heel blij mee."

    Rashica lijkt langzaam maar zeker klaar voor een stap hogerop. "Ja, dat is een goede motivatie voor mij als clubs mij willen. Maar ik ben nu gefocust op Vitesse. Ik wil het team helpen om onze doelen te bereiken. En we zien wel wat er gebeurt als de transfermarkt open gaat."

    Plaats een reactie

    Iefmeister +7400
    zondag 24 september 2017 om 18:08
    Kopen kopen
    Kopen
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +81047
    zondag 24 september 2017 om 18:08
    Top speler voor de ED, een goudhaantje wat veel geld op zal leveren.
    Vind ik leuk
    derksen +8310
    zondag 24 september 2017 om 18:09
    VP WAAR BLIJVEN DE AZ EXCELSIOR TOPICS VP VP VP VP VP VP
    GVD!
    Vind ik leuk
    Superajaxied +1725
    zondag 24 september 2017 om 18:18
    Typisch scorebordjournalistiek dit! Ik vind het een doorsnee speler in een zeer matig elftal! Negatieve spelopvetting ook! Manmanman, waar gaan we naar toe in Nederland? En dat soort ploegjes wordt dan de hand boven het hoofd gehouden door alles en iedereen ook nog...
    Vind ik leuk
    Fckronos +150
    zondag 24 september 2017 om 18:51
    Is gewoon een knappe, terechte overwinning. Ajax heeft het vaker lastig tegen Vitesse.
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 18:53
    De toppers komen uit Amsterdam toch, hoe heten ze ook alweer, oja, Froger, Joling, vd. Boom en nieuw in de spits, Jan Smit. Volle bak in de Arena, hahaha
    Vind ik leuk
    United FC +11618
    zondag 24 september 2017 om 19:21
    Neem gewoon het verlies. Je laat je wel erg kennen. Ajax heeft terecht verloren.
    Vind ik leuk
    derksen +8310
    zondag 24 september 2017 om 18:18
    VP WAAR BLIJVEN DE AZ EXCELSIOR TOPICS
    GVD!
    Vind ik leuk
    lexy88 +1222
    zondag 24 september 2017 om 18:18
    Doe ff normaal man, druktemaker.
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 19:16
    Nu pas, hij en Kazaishvili (destijds) zijn bazen, en had ik al een lang op het oog.
    Vind ik leuk
    United FC +11618
    zondag 24 september 2017 om 20:37
    Deze speler zie ik ook wel bij Ajax op de flanken spelen!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Vitesse-held vijzelt waarde op: 'We zien wel als de transfermarkt open gaat'