Ajacied begrijpt Keizer: Grote gebeurtenis met Nouri heeft impact op groep

    Ajacied begrijpt Keizer: "Grote gebeurtenis met Nouri heeft impact op groep"

    zondag 24 september 2017 om 19:05

    Nick Viergever is het deels eens met Marcel Keizer. De trainer zei vrijdag moeite te hebben met de kritiek van de pers, terwijl het verdriet bij Ajax over de gebeurtenissen rond Abdelhak Nouri nog steeds zo groot is.

    "Het maakt mij niet zoveel uit wat de pers zegt. Het gaat erom wat wij als team doen", zegt Viergever na de pijnlijke 1-2 nederlaag van Ajax tegen Vitesse tegen Voetbal Inside. "Ik weet zelf dat het niet goed gaat en het team heeft zelf ook het besef dat we dit seizoen nog geen sprankelende wedstrijd hebben gespeeld."

    "Dat er een grote gebeurtenis is geweest met Nouri heeft wel impact op een groep, op een voorbereiding en op het proces. Daar lopen we nog wel mee achter. Een paar weken waren we met ons hoofd bij andere dingen. Dat is volkomen logisch. Wij moeten als groep bij elkaar blijven."

    Viergever erkent dat het niveau van Ajax dit seizoen ondermaats is. "Het pubiek ziet een heel ander Ajax dan vorig jaar. We zitten in een dalletje, zeg maar een dal. Daar moeten we als groep uitkomen. Het loopt gewoon heel stroef."

    Lees ook: Keizer spreekt over Nouri en pakt media aan: 'Nooit als excuus gebruikt'

    Lees meer over:EredivisieAjax

    Plaats een reactie

    wattenstaafje +18372
    zondag 24 september 2017 om 19:10
    Excuus truus
    Vind ik leuk
    #Keizerout +22108
    zondag 24 september 2017 om 19:14
    Iedereen doet al weken z'n best om maar niks over de tactiek te zeggen :p
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18372
    zondag 24 september 2017 om 19:16
    Yep, en gisteren of eergisteren viel te lezen dat Appie niet als excuus wordt gebruikt. Ik denk dat Nikkie het nu wel gepast vond als bliksemafleider om het inderdaad niet over tactiek te hebben.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +22108
    zondag 24 september 2017 om 19:18
    Donny zei laatst ook dat hij dacht dat het iets mentaals was.
    Lief hoor. Vooral mooi dat Keizer daarna zei 'Nee het is niet iets mentaals' Oke, dan niet pik, geef dan gewoon toe dat de tactiek amateuristisch is.
    Vind ik leuk
    Pino61 +12783
    zondag 24 september 2017 om 19:30
    Swift uit Amsterdam won van Vitesse en Vitesse wint van Ajax. Swift is de beste voetbalclub van Amsterdam op dit moment. Ophouden met die excuses van Nouri, je bent een prof. Club. Ophouden met zeiken, gewoon je potten winnen. Appie zou het ook zo willen kneuzen.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +22108
    zondag 24 september 2017 om 19:34
    Ik zeg alleen dat ze de trainer dekken met z'n gare tactiek
    Vind ik leuk
    Pino61 +12783
    zondag 24 september 2017 om 19:38
    Welke tactiek?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +22108
    zondag 24 september 2017 om 19:41
    Plan B
    Vind ik leuk
    United FC +11674
    zondag 24 september 2017 om 19:47
    Welk plan?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +22108
    zondag 24 september 2017 om 19:49
    2 spitsen is Plan B.
    Geen organisatie, geen defensieve zekerheid en iedereen die elkaar in de weg loopt, omdat hun trainer een blinde mafkees is. Zo herken je plan B. Daar had Ajax behoefte aan na vorig jaar dacht kale Marcel
    Vind ik leuk
    AFC +3521
    zondag 24 september 2017 om 20:15
    Is lezen moeilijk ?? Het werd destijds niet als excuus gebruikt.. Maar tuurlijk is het de reden dat je zo stroef draaid... zo n klap na Nice komt dan dubbel dwars aan.. Het spel tegen Nice was precies zoals t vorig jaar was.. en Nice speeld gewoon AS Monaco met 4-0 van de mat.. Maar wat ze tegen Vitesse lieten zien heeft daar niks mee te maken.. Dat was echt schandalig .. Zelde zo n slechte eerste helft gezien
    [Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 20:16]
    Vind ik leuk
    Nashua +6561
    zondag 24 september 2017 om 19:11
    Ravijn zou ik zeggen
    Vind ik leuk
    Martinus69 +3748
    zondag 24 september 2017 om 19:14
    Donder toch op met je excuses. Schande
    Vind ik leuk
    Pino61 +12783
    zondag 24 september 2017 om 19:31
    Helemaal mee eens
    Vind ik leuk
    PinPelado +834
    zondag 24 september 2017 om 19:18
    Jeetje, triest om de naam van Nouri te gebruiken voor jullie wanprestatie foei foei foei
    Vind ik leuk
    Pino61 +12783
    zondag 24 september 2017 om 19:33
    Flikker op jij, ons probleem, jullie hebben een ander probleem .
    Vind ik leuk
    patatboer +261
    zondag 24 september 2017 om 19:38
    Nou nou nou nou
    Vind ik leuk
    Pino61 +12783
    zondag 24 september 2017 om 19:39
    En helemaal weg met die patat
    Vind ik leuk
    patatboer +261
    zondag 24 september 2017 om 19:45
    Nouuu neuh
    Vind ik leuk
    Barry Engels +26294
    zondag 24 september 2017 om 20:19
    Laat die reaguurtokkie maar gaan hoor.... die gast heeft geen greintje fatsoen in zijn lijf!
    Vind ik leuk
    R2 +4815
    zondag 24 september 2017 om 19:39
    Dit weekend hebben wij geen enkel probleem. Maak je maar niet druk.
    Vind ik leuk
    Pino61 +12783
    zondag 24 september 2017 om 19:41
    Nee, rest van het jaar wel, maak nog een accountje aan joh, sukkel
    Vind ik leuk
    R2 +4815
    zondag 24 september 2017 om 19:45
    Dit is mijn eerste en enige account. In tegenstelling tot jou houd ik me over het algemeen niet bezig met trollen. Maar omdat jij vaak nogal irritant bent, besloot ik nu toch even te vertellen dat ik een prima weekend heb gehad.
    Vind ik leuk
    Henk3 +201
    zondag 24 september 2017 om 19:59
    Grow up. Aap.
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 20:10
    Pino op je teentjes getrap? Boehoeeeee Vitesse gewonnen van Ajax ? Aaaaah erg joh
    Vind ik leuk
    Pino61 +12783
    zondag 24 september 2017 om 20:26
    Nee, kut
    Vind ik leuk
    Barry Engels +26294
    zondag 24 september 2017 om 20:20
    Wat ben je toch een vreselijk lomp figuur hè.... schaamteloos.
    Vind ik leuk
    Pino61 +12783
    zondag 24 september 2017 om 20:24
    Moet jij zeggen
    Vind ik leuk
    Barry Engels +26294
    zondag 24 september 2017 om 20:28
    Ga jij je nou maar diep zitten schamen in een donkere hoek... verschrikkelijke reaguurtokkie
    Vind ik leuk
    Teo Smith +23627
    zondag 24 september 2017 om 19:19
    Een beetje veel Ajax topics haha.
    Vind ik leuk
    Pino61 +12783
    zondag 24 september 2017 om 19:34
    Reactie verwijderd VP
    [Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 19:40]
    Vind ik leuk
    Teo Smith +23627
    zondag 24 september 2017 om 19:36
    Reactie verwijderd VP
    [Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 19:40]
    Vind ik leuk
    Pino61 +12783
    zondag 24 september 2017 om 19:37
    Reactie verwijderd VP
    [Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 19:40]
    Vind ik leuk
    Teo Smith +23627
    zondag 24 september 2017 om 20:46
    Onze reacties zijn verwijderd haha. We moeten liever zijn.
    Vind ik leuk
    United FC +11674
    zondag 24 september 2017 om 20:50
    Je bent ook een verschrikkelijke troll!!! ;-)
    Vind ik leuk
    Teo Smith +23627
    zondag 24 september 2017 om 21:21
    Hier altijd.
    Vind ik leuk
    Foebele +47662
    zondag 24 september 2017 om 19:19
    De selectie is niet goed genoeg, hou eens op om de situatie Nouri erbij te halen.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +26294
    zondag 24 september 2017 om 20:21
    De coach ook niet....
    Vind ik leuk
    derksen +8311
    zondag 24 september 2017 om 19:19
    Ondanks dat ik het vreselijk vind voor nouri en zijn familie terwijl hun zo hard vechten
    Ik ga er niet verder op reageren
    Bergkamp pak aub het eerste beste vliegtuig en donder op uit Nederland en bind viergever vast op de vleugel!
    Gadverdame!
    Zo in en in respectloos naar familie van nouri
    Bleh!
    Vind ik leuk
    R2 +4815
    zondag 24 september 2017 om 19:40
    Je zou toch moeten weten dat Bergkamp niet vliegt. Haha!
    Vind ik leuk
    Leffe +1054
    zondag 24 september 2017 om 19:21
    Dat gezeik en arrogantie van Ajax komt mij de strot uit!!.,, kijk eens naar de light en kluivert bij de 0-1,, dan wil je niet voetballen!!.,, en trouwens zag ik gister bij Feyenoord het publiek juist niet weglopen, en bij Ajax juist wel.Je bent supporter in voor en tegenspoed.,, en daar hoort(helaas) ook verlies bij.
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 19:21
    Ik dacht dat we niet waren van de excuses .Je hoort zoveel bla bla bla bla bla bla Keizer was de goedkoopste optie met zoveel vraagtekens toen al.Echt benieuwd of hij het redt tot de volgende blamage in Heerenveen.
    Vind ik leuk
    Quareck +6263
    zondag 24 september 2017 om 19:22
    Ik heb alle respect voor de hele situatie rondom nouri, maar om het nu nog als excuus te gebruiken is gewoon ziek! Nu beginnen ze er zowaar van te profiteren om het te pas en te onpas te gebruiken. Dit is verre van netjes!!
    Vind ik leuk
    lennyd +3
    zondag 24 september 2017 om 19:23
    Komaan man gebruik toch niet iedere keer die Nouri als excuus.
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 19:24
    blijf je niet verschuilen achter deze tragische gebeurtenis en ga gvd weer voetballen.Je wordt er dik voor betaald en het publiek betaald dikke entreeprijzen en krijgen niks voorgeschoteld
    Vind ik leuk
    Sazzz +11154
    zondag 24 september 2017 om 19:28
    Degenen die roepen dat Nouri geen excuus is of mag zijn, hebben, gelukkig voor hun nog nooit in zo'n situatie gezeten.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +26294
    zondag 24 september 2017 om 20:23
    Daar zou je nog weleens goed naast kunnen zitten
    Vind ik leuk
    2cents +49035
    zondag 24 september 2017 om 20:32
    Niet dat ik wil dat hij sterft, maar heel cru gezegd kun je beter hebben dat iemand in deze situatie komt te overlijden. Dan is het eindig en kun je vooruit.

    Nu blijf je min of meer in de situatie zitten. En z’n beste vrienden, zoals Van De Beek, gaan op bezoek bij hem en zijn familie en dan blijf je in diepe bedroefdheid.

    Gelukkig maken gewoon niet veel mensen dit soort dingen mee. Zeker niet die hier roepen dat je het niet als excuus mag gebruiken.

    Vind ik leuk
    Barry Engels +26294
    zondag 24 september 2017 om 20:39
    Het is ongetwijfeld van invloed, maar het lijkt ook op een gebrek aan inzicht en visie. Dat er (van buitenaf gezien) niet goed mee om wordt gegaan door degenen die zorg moeten dragen voor het geestelijk welzijn van de spelers bedoel ik dan...
    Vind ik leuk
    2cents +49035
    zondag 24 september 2017 om 20:42
    Wie heeft er enig besef hoe je dáár mee om moet gaan? Rouwen om een overledene is bijna gemeengoed. Maar deze situatie is gewoon zeldzaam.

    Daarbij trek je hierboven in twijfel dat niemand die hier roept waarschijnlijk in zo’n situatie heeft gezeten.
    [Reactie gewijzigd op maandag 25 september 2017 om 08:41]
    Vind ik leuk
    Barry Engels +26294
    zondag 24 september 2017 om 20:48
    Wie? Professionals die ervoor doorgeleerd hebben... lijkt me zo.

    Voer voor psychologen.
    Vind ik leuk
    2cents +49035
    zondag 24 september 2017 om 21:07
    Dat laatste is het wel, maar ik vraag me serieus af hoeveel case-studies hierover beschikbaar zijn.
    Vind ik leuk
    Sazzz +11154
    maandag 25 september 2017 om 08:39
    Het koningshuis is hetzelfde overkomen anders
    Vind ik leuk
    2cents +49035
    maandag 25 september 2017 om 08:42
    Hebben we daar veel uit kunnen leren?
    Vind ik leuk
    Sazzz +11154
    maandag 25 september 2017 om 22:51
    Je kunt navraag doen. Ik bedoelde alleen te zeggen dat het wel vaker voorkomt en dat er echt wel professionele hulp kan zijn.
    Vind ik leuk
    2cents +49035
    maandag 25 september 2017 om 22:57
    Ik heb nooit gezegd dat het niet vaker voorkomt. Alleen zijn dit soort zaken nog altijd redelijk zeldzaam. Over rouwpatronen bij overlijden is gewoon heel veel meer bekend.
    Vind ik leuk
    piemelbrie +944
    zondag 24 september 2017 om 20:47
    als jij niet in staat bent om je werk naar behoren kan uitvoeren. moet je ook niet gaan werken en gaan we naar een oplossing zoeken... dat is wat mijn baas tegen mij gezegt heeft.... bij een soort gelijke situatie....
    Vind ik leuk
    2cents +49035
    zondag 24 september 2017 om 21:08
    Ik denk dat Ajax dat ook wel gezegd heeft. Alleen los je daar het probleem niet mee op.
    Vind ik leuk
    piemelbrie +944
    zondag 24 september 2017 om 22:58
    het lijkt me niet dat ajax dat gezegd zou hebben.... anders moet je ook 'niet klagen' en al helemaal niet niets zeggen: dat je het niet als excuus gebruikt, maar wel verontwaardigd zijn over dat de media kritisch is op de groep spelers.... dan gebruik je het juist als excuus
    Vind ik leuk
    2cents +49035
    zondag 24 september 2017 om 23:13
    Waarom niet? We hebben het hier over een teamsport, waar iedereen die niet speelt zich schuldig voelt naar het team. Dus wat Ajax ook zegt de speler zal willen, of hij daartoe werkelijk in staat is of niet. Daarbij komt ook nog het grote "voor Appie"-gevoel. Dat is een extra reden om er toch voor te gaan, tegen wil en dank. En waar je het denkt te kunnen gebruiken als motivatie kan hij je in werkelijkheid verlammen.

    Daar komt zo'n documentaire nog eens overheen. Waarbij je weer keihard met je neus op de feiten wordt gedrukt. En niet kijken uit zelfbescherming bestaat daarbij niet, want kijken doe je het toch. Uit jezelf of door een ander.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7201
    zondag 24 september 2017 om 22:08
    De resultaten zijn een gevolg van jaren wanbeleid........daar moet je de focus op zetten .
    Vind ik leuk
    Sazzz +11154
    maandag 25 september 2017 om 08:46
    Ook. Maar vorig seizoen presteerden we wel. Onder de Boer ook, met als kanttekening dat hij géén geld mocht uitgeven. Ik denk ook dat Keizer de verkeerde man is voor de groep. Maar men vergeet wel even heel makkelijk dat Ajax door de situatie Nouri geen goede voorbereiding heeft gehad en dat het allemaal nog speelt. Nouri is eigenlijk bot gezegd een dode levende. Hij leeft nog, maar toch ook weer niet. De jongens kunnen het niet afsluiten. Maar kennelijk verwacht iedereen toch dat ze robots zijn.
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 19:29
    Viergever beste man aan Ajax zijde. Maar het kan beter. Deze jongen wordt een topspeler. Ajax is een team dat moet groeien in de competitie en dat zal ook wel gebeuren. Geef Keizer de tijd en ik geloof best wel dat hij Ajax weer op de rails kan krijgen. Na de situatie waar Ajax zich bevind kun je het niemand kwalijk nemen dat het zo stroef loopt. In de winterstop heel veel geld uitgeven en je bent weer titelkandidaat nummer 1. Met 200 miljoen op de bankrekening kun je best wat leuks kopen.
    Vind ik leuk
    Johan.l +4149
    zondag 24 september 2017 om 19:47
    Ik geef je helemaal gelijk alles en iedereen valt nu over de jongens heen terwijl het elftal helemaal niet zo verzwakt is. Het hele jaar hebben ze lopen schreeuwen de vervangers van Klaassen hebben we al in huis, sterker ik heb regelmatig gelezen dat Klaassen zwaar over schat werd, en hij buiten zijn vechtlust eigenlijk niet veel bracht. Alleen het beest is dan weg, waarvoor je geen goed Pé vervanger gevonden. Frankie moest zo hoognodig spelen, nou die speelt. Ervaring hoezo Viergever, Veltman, schone, en Huntelaar. Het elftal is ouder dan verleden jaar. Laat keizer nu eens rustig zijn werk doen het komt best goed
    Vind ik leuk
    Kuip +5670
    zondag 24 september 2017 om 20:06
    Klaassen is inderdaad zwaar overschat. Bij Everton blijkt dan ook dat ie absoluut geen versterking is. Hem mis je niet. Wel wordt Sanches enorm gemist. Maar het grootste verlies is Peter Bosz. Deze trainer , Keizer, hadden ze natuurlijk nooit moeten aanstellen. Daar is de falende directie verantwoordelijk voor.
    Daarnaast kun je stellen dat de zwakke plekken van vorig seizoen niet goed zijn opgevangen.
    De enige goede actie is de aankoop van Huntelaar.
    Er is een prima keeper, maar achterin had een goede vervanger voor Sanches moeten komen. Verder is Tete onrecht aangedaan. Die had nu de rechtsback moeten zijn. Op links heb je met Viergever en Dijks prima backs. Het grootste probleem is het middenveld. Schone viel vorig seizoen al door de mand maar de zwakste schakel is Ziyech. Negatieve uitstraling en zwaar overschat. Van de Beek is een goede vervanger voor Klaassen. Voorin werd heel erg afgegeven op Traore, maar hij is juist onderschat.
    Alles met elkaar heeft de directie enorm gefaald en moet z'n conclusie trekken en opstappen.
    Zorg dat er een nieuwe buitenlandse trainer komt. René Weiler is beschikbaar.
    Verder moeten er twee sterke middenvelders komen. Hopelijk is Wober de nieuwe Sanches.
    [Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 20:07]
    Vind ik leuk
    rober2704 +680
    zondag 24 september 2017 om 20:50
    Op dat laatste zou ik maar niet rekenen. Overmars stelde dat Wober een directe versterking zou in het centrum van de verdediging ter vervanging van Sanchez. Wat blijkt, deze speler heeft ook weer z'n tijd nodig om z'n opwachting te maken in Ajax 1. Nou ga ik deze Wober niet beoordelen op 1 wedstrijdje tegen Scheveningen maar mijn 1e indruk is dat ik geen kwaliteiten bij deze Wober aantref die de jongens in de achterste linie bij jong Ajax niet al hebben.
    Vind ik leuk
    Nuance +7046
    zondag 24 september 2017 om 21:54
    Klaassen schopte er 12 in vorig seizoen en is voor de eredivisie gewoon een goeie speler. Vond hem tegen Feyenoord altijd irritant goed.
    Vind ik leuk
    Kuip +5670
    maandag 25 september 2017 om 07:12
    Juist. Voor de eredivisie. Maar daarmee is alles gezegd.
    Vind ik leuk
    Nuance +7046
    maandag 25 september 2017 om 17:46
    Mee eens. In Oranje vond ik hem ook altijd tegenvallen.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +26294
    zondag 24 september 2017 om 20:26
    Ja man.... vooral Keizer laten zitten is een goed idee! Jij hebt er echt kijk op!
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 19:30
    het is een vreselijke gebeurtenis maar ga dan voor hem voetballen.
    Vind ik leuk
    El torro +231
    zondag 24 september 2017 om 19:31
    ze moeten op houden met dat zielige gedoe juist voor nouri moeten ze het gras opvreten en voor mekaar knokken
    Vind ik leuk
    Ab Normaal +3754
    zondag 24 september 2017 om 19:32
    Natuurlijk heeft wat er met Nouri gebeurd is invloed op de spelers.
    Ik verwijt de spelers ook niet veel.
    Maar dat de selectie niet goed genoeg is dankzij de directie en de tactische blunders en rare wissels van de trainer heeft niets met Nouri te maken.

    Directie en trainer hebben nu echt wel bewezen ongeschikt te zijn.

    Er uit.
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 19:36
    Waarom nou weer terugvallen op Nouri, laat die jongen en zijn familie er nou gewoon buiten, die hebben wel andere belangrijke dingen aan hun hoofd. Ajax moet zelf gewoon beter gaan spelen.
    Vind ik leuk
    Johan.l +4149
    zondag 24 september 2017 om 19:40
    Wat een gelul! Inzet en vechtlust heeft hier niks mee te maken viergever
    Vind ik leuk
    ajaxdev +308
    zondag 24 september 2017 om 19:40
    Tijd voor psycholgische begeleiding want dit ettert maar door.
    Vind ik leuk
    darmianto +7854
    zondag 24 september 2017 om 19:41
    Dat zoiets wat met een groep doet is logisch maar als je dan ook nog eens zon slapjanus als trainer hebt..

    Ajax raakte met Klaassen en Sanchez zn ruggengraat kwijt op het veld en met Bosz die van buiten het veld.

    Het ligt ook niet allemaal aan Keizer, dat vind ik te makkelijk maar er valt totaal geen lijn te ontdekken in zn spel en de wissels al helemaal niet.

    Ook ik meen tegen Rosenborg, brengt hij Zeefuik in om de boel "dicht te timmeren" maar hij stuurt die jongen als een soort angstig lulletje lampekatoen de dug out uit terwijl die een trainer nodig heeft die hem met vertrouwen erop stuurt, niet met een blik alsof hij elk moment in huilen uit gaat barsten ofzo..

    Keizer is gewoon geen hoofdtrainer materiaal voor Ajax, in de luwte zonder te veel aandacht en druk zal hij het prima doen maar het feit dat hij met Jong de JL domineerde lag meer aan het materiaal dan zijn tactiek..
    Vind ik leuk
    United FC +11674
    zondag 24 september 2017 om 19:43
    Ze zullen verder moeten. Hoe moeilijk het ook is voor sommige. Hoop dat er snel verbetering komt. Het begint er op te lijken dat het een verloren jaar wordt.
    Vind ik leuk
    Dordmund +1669
    zondag 24 september 2017 om 19:58
    Seizoen is nog lang koppen bijelkaar steken en winnen volgende week.
    Beter medicijn is er niet.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7201
    zondag 24 september 2017 om 22:11
    Na jaren wanbeleid moet de leiding opstappen en moet van Gaal Ajax gaan reorganiseren, dat is het beste medicijn.
    Vind ik leuk
    Bayern FC +2430
    zondag 24 september 2017 om 20:26
    Het is zowiezo een verloren jaar voor het Nederlandse voetbal Alleen de bekerwinnaar is zeker van Europees voetbal.
    Vind ik leuk
    United FC +11674
    zondag 24 september 2017 om 20:31
    Europees zullen we steeds verder afzakken helaas :(
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 19:48
    Schei eens uit. Het is diep triest maar het moet nu maar eens afgelopen zijn met dat domme geleuter. Speel dan niet en zet er een speler en een trainer neer die het wel op kan brengen. Dat Dijks niet kan voetballen heeft bijvoorbeeld niets met Nouri te maken.
    Vind ik leuk
    Huub +7
    zondag 24 september 2017 om 19:52
    dit mag geen excuus zijn, gewoon slecht keuze van keizer; bergkamp en vd sar
    Vind ik leuk
    Forza u +1437
    zondag 24 september 2017 om 20:01
    Nog even en Ajax speelt alleen nog om des keizers baards.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7201
    zondag 24 september 2017 om 22:18
    Dat doen ze al jaren.....
    Vind ik leuk
    Bayern FC +2430
    zondag 24 september 2017 om 20:04
    Wat een slap excuses
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 20:13
    Heerlijk al die opgefokte en zeilertjes van een Ajax supporters heerlijk!!
    Vind ik leuk
    Bayern FC +2430
    zondag 24 september 2017 om 20:20
    Met alle respect voor Nouri je kan niet blijven denken aan zijn gebeurtenis.
    Vind ik leuk
    Axim +564
    zondag 24 september 2017 om 20:17
    verschuilen achter nouri..kom op zeg , wat een bullshit !
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 20:24
    Ajax speelde juist fantastisch tegen Nice.. waarom lukt het toen wel??

    Nee, dit Ajax ontbreekt het aan kwaliteit, niet aan potentië. (potentie zat)
    Vind ik leuk
    erikg +597
    zondag 24 september 2017 om 20:40
    ga raad halen in Utrecht, die hebben 2x met dit bijltje moeten hakken en presteerden ook toen, Houd eens op met Nouri erbij te halen, zeer slap excuus om 2 maand te zwalken
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 20:46
    Uiteraard is het niet ondenkbaar dat het trieste incident zijn sporen nog steeds nalaat.
    Vind ik leuk
    Superajaxied +1725
    zondag 24 september 2017 om 20:46
    Ah, we halen Nouri er weer eens bij....
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7201
    zondag 24 september 2017 om 21:00
    Jaren wanbeleid, punt uit, laf om de Nouri troefkaart nu uit te spelen, schandalig feitelijk.
    Vind ik leuk
    Dick58 +4
    zondag 24 september 2017 om 21:54
    Ophouden en voetballen
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 22:06
    En ook aan het einde van de rit zal dit het excuus zijn.
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 22:20
    Allemaal onzin hoe erg voor die jongen maar dat mag nu toch niet meer mee spelen, dan moet je een ander beroep kiezen.
    Vind ik leuk
    maandag 25 september 2017 om 09:10
    Blijft erg maar kan een medewerker die zijn collega verliest niet meer presteren? In ieder bedrijf gaat het leven door en ja je denkt aan hem of haar maar je moet wel verder met presteren. Wanneer je speelt denk je echt niet aan dit soort erge dingen eerder op de gewone werkvloer. Stop nu en gebruik dit argument niet meer.
    Vind ik leuk
    maandag 25 september 2017 om 09:57
    Je kunt dit niet als excuus blijven aanvoeren. Je zou er ook kracht uit kunnen halen. Als de leiding er al zo mee omgaat kun je wel ophouden. Het klinkt hard en dat is het ook, maar het leven gaat door.
    Schep nu eerst eens duidelijkheid in dat team en houdt het simpel. De grootste twijfelaar binnen Ajax is momenteel de trainer. Dat had je eigenlijk mogen verwachten van iemand met nul ervaring in de eredivisie en die de mores van het topvoetbal nooit aan den lijve heeft meegemaakt.
    Met een jeugdteam van Ajax, waarin ook nog eens 5 wissels uit het eerste meedoen excelleren in de Jupiler leaque is geen kunst. Al speel je met acht aanvallers, dan win je nog. Dit is de echte wereld en daar heeft het technisch hart zich lelijk in vergist.
    Vind ik leuk
    Ajacied61 +145
    maandag 25 september 2017 om 10:28
    Hou toch op met dat slappe gelul over Nouri. Als de spelers zoveel moeite hebben met die trieste gebeurtenis, trek dan een blik psychiaters open. Laat een ding duidelijk zijn. Keizer en zijn vriendenclub moeten gewoon wegwezen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Ajacied begrijpt Keizer: "Grote gebeurtenis met Nouri heeft impact op groep"