Kluivert hekelt 'slordig' Ajax: 'Ik denk dat het geen incident is'

    Kluivert hekelt 'slordig' Ajax: 'Ik denk dat het geen incident is'

    zondag 24 september 2017 om 20:08

    Justin Kluivert gelooft dat het nog een goed seizoen kan worden voor Ajax. Zondagmiddag beleefde de Amsterdamse club een nieuw dieptepunt: in eigen huis werd er met 2-1 verloren van Vitesse. Tijdens en na de wedstrijd floten de Ajax-fans hun ploeg hartstochtelijk uit. 

    "Het was gewoon slordig", zei Kluivert na afloop in gesprek met Voetbal International. "Onnodige goals tegen en gewoon niet scherp beginnen. Ik weet het echt niet. We probeerden ons spel te spelen, maar je zag dat we het lastig hadden en er niet uitkwamen. Dan ook nog zo'n goal tegen... Het was niet nodig, laten we het daar op houden.'

    "Het is denk ik geen incident", vervolgde de jonge aanvaller. "Het is gewoon de scherpte. Ik baal er wel van, maar ik kijk gewoon altijd vooruit. Je kunt nu gaan huilen thuis, of hoe iemand het ook oppakt. Ik huil niet over dit. Ik denk wel na over wat er niet goed is gegaan als team en individueel."

    Kluivert blijft positief. "Het is er als team nog niet echt uitgekomen, maar dat komt nog wel. Hoop ik." Hij begrijpt dat trainer Marcel Keizer veel wisselt in de voorhoede. "Ik snap het wel, want onze selectie is breed. Je ziet dat het nog niet helemaal loopt, dus dan is de trainer ook zoekende."

    Lees meer over:EredivisieAjax

    Plaats een reactie

    Foebele +48352
    zondag 24 september 2017 om 20:15
    Hou AUB allemaal jullie smoel dicht! Veltman hekelt, Kluivert hekelt, Keizer en Viergever komen met smoesjes... JULLIE ZIJN NIET GOED GENOEG!!!

    Kluivert voorlopig lekker terug naar jong, arrogant kwalletje wat werkelijk helemaal niets toevoegt.

    Veltman die band ontnemen en per direct weg sturen, wat een slechte aanvoerder en wat een matige speler die dit seizoen uitblinkt met falen!
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 20:18
    Waarvan akte. Kan me voorstellen dat je ff genoeg hebt van dat slappe gelul.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +11717
    zondag 24 september 2017 om 21:31
    Ik hoor diezelfde plaat van hem al jaren. Niets nieuws onder de zon.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6178
    zondag 24 september 2017 om 20:20
    Amen Foebele

    Zou fijn zijn als ze dit eens lezen

    Psychologie van de koude grond ;-)
    [Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 20:21]
    Vind ik leuk
    Bizzy +16969
    zondag 24 september 2017 om 20:25
    Foebele op dit moment heeft Ajax weinig alternatieven voor de genoemde namen. Gifbeker leegdrinken cq schade beperkt houden en in de winter versterkingen aantrekken. Ajax heeft genoeg poen.
    Vind ik leuk
    Foebele +48352
    zondag 24 september 2017 om 21:08
    Poen genoeg hebben we al jaren, kwaliteit om goede spelers te halen hebben we helaas niet.
    Vind ik leuk
    Nuance +6939
    zondag 24 september 2017 om 22:09
    Hoezo? Je had Tete toch, en Bazoer, Riedewald. Nu zonder Klaassen en Sanchez komt dat gemis extra hard aan. Plus een trainerswissel er bovenop. Ik zie hetzelfde als bij Feyenoord: te weing gasten die de kar trekken, een paar met te weinig kwaliteit, en trainers die tactisch niet tot de top behoren. Maar ik maak me geen illusies: straks gaat het weer lopen bij jullie,. Ik schat in zo rond 22 oktober, das namenlijk altijd. Feyenoord de ideale tegenstander om ajax weer in het zadel te helpen. Wat zou ik graag ruilen met Vitesse vandaag zeg, man man.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11909
    zondag 24 september 2017 om 21:11
    Klinkt allemaal heel mooi, maar wie wil er nou aankomende winter nog naar Ajax toe komen.
    Ze spelen geen Europees voetbal, het is zowel binnen als buiten het veld één grote kolere zooi dus wie heeft er nou zin in om dit Ajax te komen versterken.

    Normaal gesproken ben ik niet zo'n persoon die de schuld bij de trainer neerlegt, maar dit keer ben ik er van overtuigd dat Keizer en Ajax 1 geen goeie combi is.
    Het lijkt alsof ie geen idee heeft wat ie nou aan het doen is of wat ie nou eigenlijk zou moeten doen. Hij maakt rare keuzes en neemt totaal geen verantwoordelijkheid voor de slechte start van dit seizoen.
    Ajax heeft een trainer nodig met ervaring en die weet hoe hij zo'n jonge groep moet aanpakken.
    Een type als Louis van Gaal zeg maar, die pakt zijn groep aan en weet wat ie er mee moet doen, hij neemt zn selectie door en past daar zn spel op aan.
    Veel voetbalers hebben niks met van Gaal als persoon, maar als trainer werd hij zelfs door hun als 1 van de beste gezien.
    Nu wil ik niet zeggen dat Van Gaal trainer moet worden ofzo, maar wel zo'n soort trainer zou perfect zijn voor dit Ajax.
    Er moet gewoon iets gebeuren nu, het moet gewoon veranderen, maar met niet ingrijpende Keizer gaat dat niet gebeuren.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +22821
    zondag 24 september 2017 om 21:27
    Ik denk dat geen Europees voetbal niet uitmaakt.
    Dat Ajax na de winter geen Europees speelt kan gebeuren, dus dat is dan niet zo gek meer.
    En de kans is ook groot dat Ajax in ieder geval Europees voetbal haalt voor komend seizoen.
    Als ze zich nu herpakken (met hopelijk zsm een nieuwe trainer)
    heb je een slechte periode van een paar maanden gehad en denk ik dat spelers alsnog wel naar de EL finalist van vorig jaar willen komen.

    Voor de rest mee eens. In ieder geval een trainer met een duidelijke visie.
    Vind ik leuk
    Korm +29809
    maandag 25 september 2017 om 09:09
    EL finalist is ook maar iets eenmaligs, haal dat er niet bij want zo verbloem je heel veel
    Vind ik leuk
    #Keizerout +22821
    maandag 25 september 2017 om 12:36
    Ik haal dat erbij, want dat heeft invloed op of spelers naar Ajax willen komen. Ik probeer er niks mee te verbloemen.
    Vind ik leuk
    James655 +649
    maandag 25 september 2017 om 07:37
    Voor MaximaalAFCA:
    Exact hoe ik er ook over denk. Van Gaal zou voor mij de oplossing zijn, in ieder geval voor de ploeg. Voor het bestuur misschien niet, weet ik niet. Hij is in ieder geval een vakman en psychologisch sterk. Perfect voor jonge spelers en onder hem verwacht ik weer
    een echte Dolberg.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +22821
    zondag 24 september 2017 om 20:30
    Kluivert ging hartstikke lekker vorig jaar toen hij in een draaiend team mee mocht doen, vooral op links voor.
    Verder is hij zelfverzekerd en heel erg talentvol, dus ga even op iemand anders haten.
    Het grootste gedeelte van het team is gewoon goed genoeg om kampioen te worden.
    Vind ik leuk
    United FC +11618
    zondag 24 september 2017 om 21:53
    Hij heeft zeker potentie en kan leuk voetballen. Maar hij is nog te wisselvallig. Rendement is gewoon niet goed. En wat Ajax juist nodig heeft is stabiliteit. Het ontbreekt aan scorend vermogen bij Ajax. Als ze meer scoren gaat het team automatisch anders en wellicht ook beter spelen.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +22821
    zondag 24 september 2017 om 21:57
    Hij had vorig jaar op linksvoor meer rendement dan Younes.
    Als het team beter gaat spelen gaan ze automatisch scoren.
    Anders moet je toevallig meer gaan scoren en dan door het zelfvertrouwen beter gaan voetballen. Ik zou een goede tactiek en duidelijke patronen willen zien. En van daaruit meer doelpunten.

    En dat mensen niet onnodig tegen Kluivert aan gaan schoppen, omdat hij zelfverzekerd is en ambitieus en talentvol. Dan loopt iedereen te zeiken dat de talenten slapjes zijn, zit er een vechter tussen is het een "arrogant kwalletje". Dat vind ik echt super irritant.
    Vind ik leuk
    United FC +11618
    zondag 24 september 2017 om 22:01
    Dat hoor je mij ook niet zeggen. Maar het gaat erom dat spelers er nu staan. Kluivert is nog niet zo'n speler. That's all.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +22821
    zondag 24 september 2017 om 22:11
    Oh ja, dat klopt. Hij had op links wel meer rendement dan op rechts. Maar ja, nog wel te weinig rendement. Ik wil Neres op rechts.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7292
    zondag 24 september 2017 om 20:31
    Foebele, deze spelers en trainer zijn de slachtoffers en niet de oorzaak van jaren wanbeleid.......
    Vind ik leuk
    richard37 +1278
    zondag 24 september 2017 om 20:16
    Flikker op met dit gelul. Allemaal smoesjes. Jij was ook drama. Andaag kluivert
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7495
    zondag 24 september 2017 om 20:16
    Is nog 500€ waard maar no worries kan volgende week weer 50 mio zijn.
    Vind ik leuk
    Ajacied02 +1996
    zondag 24 september 2017 om 23:56
    Alstie er net ziveel maakt in een wedstrijd als messi in zn hele carriere
    Vind ik leuk
    Rikkie1993 +705
    zondag 24 september 2017 om 20:18
    Naja ajax is beter dan zijn publiek! Kanonne man die supporters gister massaal onzin grapjes maken over dat er feyenoorders na 2-0 weglopen! Maar vanaf minuut 1 zat de arena voor 40% gevuld na de 0-2 voor 35% en na de 1-2 voor 36% en de sfeer is 10x zo dramatisch als het spel
    Vind ik leuk
    stratumseind +139223
    zondag 24 september 2017 om 20:18
    Dit vraagt om de ouwe doos dus voor de liefhebbers:

    https://www.youtube.com/watch?v=h8ZvU2j1IvA
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 20:21
    Ze zijn pas 3 maanden bezig en het loopt allemaal nog niet goed. Waarom zouden Keijzer en de spelers van Ajax wel ineens het licht zien?
    Vind ik leuk
    Mari +5592
    zondag 24 september 2017 om 20:21
    "dus dan is de trainer ook zoekende."
    Hij kent de spelers, hij heeft met een aantal gewerkt, hij kent Ajax, hij kent het systeem. Toch is hij zoekende
    Vind ik leuk
    mirkoff +1876
    zondag 24 september 2017 om 20:22
    Beter ga je maar eens huilen dan, wellicht helpt dat.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +5742
    zondag 24 september 2017 om 20:24
    Als ze Koning Overmars, Marcel Keizer en Admiraal Bergkamp nu eerst de wacht aan zeggen. Dan hoeven ze alleen nog af te rekenen met Popla vd Sar.
    Vind ik leuk
    Ajacied02 +1996
    maandag 25 september 2017 om 00:00
    Gewoon het hele bergkamp eruit flikkeren
    Vind ik leuk
    Kuip +5820
    zondag 24 september 2017 om 20:24
    Het seizoen is al geflopt door het mislopen van Europees voetbal. Kampioen worden is slechts een troostprijs. Onze competitie is zo zwak dat dat geen prestatie is. De grootste concurrenten Feyenoord en PSV zijn minstens zo zwak en de rest doet al helemaal niet mee. In de beker speel je tegen Scheveningen en de Dijk en je zit al bijna in de finale. Dramatisch dus. Het seizoen is verloren. De directie en trainer moeten meteen vertrekken. Nieuwe directie en een nieuwe trainer moeten nu gaan bouwen aan een nieuw Ajax voor volgend seizoen.
    Vind ik leuk
    Korm +29809
    maandag 25 september 2017 om 09:12
    laat ze nog maar aan modderen hoor ;)
    Vind ik leuk
    reggie +1448
    zondag 24 september 2017 om 20:29
    Ja ja ja daar komt ie weer sjaak Swart zou zeggen...............
    Vind ik leuk
    Ajacied02 +1996
    maandag 25 september 2017 om 00:02
    Ik hoop dat reggie degradeert, haar humor achterna
    Vind ik leuk
    Bertus Ruk +1055
    zondag 24 september 2017 om 20:30
    Ga lekker voetballen Kluivertje!!
    We hebben analisten zat!
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 20:35
    Een Lukoki 2.0 dit blaagje, iets van een gebrek aan een opvoeding
    Vind ik leuk
    Superajaxied +1725
    zondag 24 september 2017 om 20:40
    Goed gesproken Justin! Volgende week 0-4 bij heerenveen!
    Vind ik leuk
    Angelo.v.g +106
    maandag 25 september 2017 om 01:16
    4-0 ja
    Vind ik leuk
    Napolitanos +7863
    zondag 24 september 2017 om 20:46
    Snotaap
    Vind ik leuk
    Trotse Fan +778
    zondag 24 september 2017 om 20:48
    En maar roepen, crisis in Eindhoven. Mag hopen dat Keizer mag blijven.
    Vind ik leuk
    furgist +1399
    zondag 24 september 2017 om 20:50
    Kluivert moet stoppen met voetballen en solliciteren bij een praatprogramma, waarom kan die jongen zn kop niet een keer houden. Hij bakt er geen reet van
    Vind ik leuk
    migiel +216
    zondag 24 september 2017 om 20:51
    sinds keizer de boel regisseert is het niet om aan te gluren. zei het al na de uitschakeling europa maar dit is niks en dit wordt niks. oprotten Keizer en neem Smergkamp mee!
    Vind ik leuk
    Mokes +109
    zondag 24 september 2017 om 21:05
    Het is geen incident zegt ie..is het dan iets structureels?
    Vind ik leuk
    HansVites +4480
    zondag 24 september 2017 om 21:22
    Overdreven gelul Vitesse was vandaag gewoon beter net als ADO en Heracles beter waren ik vraag me wel eens af waar die arrogantie vandaan komt.
    Vind ik leuk
    stratumseind +139223
    zondag 24 september 2017 om 21:31
    Kluivertje kunnen we dus ook niet op zijn blauwe ogen geloven........

    https://www.youtube.com/watch?v=rkMRpeNnfpk

    https://www.youtube.com/watch?v=h0PYBz4PnSs
    [Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 21:32]
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 22:06
    Heeft er misschien mee te maken dat 8 spelers er geen fluit van kennen en gewoon hele slechte voetballers zijn en over de trainer en technische staf maar niet te spreken
    Vind ik leuk
    Bida +27
    zondag 24 september 2017 om 22:12
    Elke keer excuses, dan scherpte, dan dit dan dat. Jullie spelen focking bij Ajax. Bij geen enkele wedstrijd hebben jullie 90 min normaal gepresteerd. Bij 1 of 2 wedstrijden mag dit gebeuren, dipje hebben maar niet bij elke wedstrijd. En hoe zit het met al die Ajax fans die een seizoenkaart hebben. Voor jan lul komen. Denk ook aan de toeschouwers man.
    [Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 22:13]
    Vind ik leuk
    Starkoo +507
    zondag 24 september 2017 om 22:24
    Keizer out, maar ook Bergkamp, Spijkerman en de RVC!
    Vind ik leuk
    darmianto +7854
    zondag 24 september 2017 om 22:41
    Het is allemaal slappe hap met huilebalk Keizer en co voorop... uitspraken als:

    Hopelijk..
    Misschien..
    Een beetje..
    Ietsjes..

    Ik hoor het veels te vaak uit de monden van de spelers en Keizer ook, het is allemaal lafjes.

    Ik ben te oud om me er te lang druk over te maken of uberhaupt in de wetenschap dat er wel weer een moment komt dat het beter gaat en dit soort clowns weer pleitte gaat bij mn club.
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +4077
    zondag 24 september 2017 om 22:54
    Het gaat het hem niet worden met dit ventje.
    Vind ik leuk
    FACT +1958
    zondag 24 september 2017 om 22:58
    Ik word langzaam maar zeker een beetje moei van de naam Kluivert.....

    (In het recente verleden) Meer negatief dan positief......

    Behoudens Mevr. Kluivert...

    ;-)
    Vind ik leuk
    Angelo.v.g +106
    maandag 25 september 2017 om 01:16
    weet je wat jij kan doen kluivert....je kan beter achter de playstation kruipen en fifa gaan spelen......onee daar ben je ook niet zo goed in
    Vind ik leuk
    P.Swing +4
    maandag 25 september 2017 om 03:05
    Kluivert moet niet zeuren hij was heeeeel slecht kan alleen maar hard draven en onbesuisde acties doen als hij wat voelt gaat hij liggen over het Paard getild manneke bahhh.
    Vind ik leuk
    maandag 25 september 2017 om 07:40
    Ik begrijp het wel dat de trainer zoveel wisselt want de selectie is breed. Waarmee dan met allemaal net niet spelers!!!!!!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Kluivert hekelt 'slordig' Ajax: 'Ik denk dat het geen incident is'