Janssen zwijgt als het graf over 'pesterij' van Spurs: 'Daar heb ik geen zin in'

Janssen zwijgt als het graf over 'pesterij' van Spurs: 'Daar heb ik geen zin in'

zondag 24 september 2017 om 20:45

Vincent Janssen heeft duidelijk weinig zin om te praten over zijn laatste weken bij Tottenham Hotspur. Begin september werd de Oranje-spits door Spurs verhuurd aan Fenerbahçe. Op deadlineday ketste een overstap naar Brighton & Hove Albion af. 

In Londen was de rol van Janssen uitgespeeld. Fenerbahçe voelt voor hem als een nieuw begin. "Uiteindelijk is mijn transfer naar Fenerbahçe wel een soort van verlossing geweest. Als je niet wordt ingeschreven voor de Champions League...", zegt de oud-speler van AZ in gesprek met de NOS. 

Of dat een pesterijtje was van Spurs? "Ik heb geen zin om daar over te praten. Als je deze mogelijkheid krijgt, dan ben je de mensen dankbaar. Het is mooi dat je hier minuten kan krijgen en dan pak je die kans met beide handen aan", reageert Janssen. 

De eerste weken van de aanvaller in Turkije verlopen goed. Janssen scoorde al twee keer voor Fenerbahçe. Zaterdagavond was het één keer raak tegen Besiktas. 

Poll

Gaat Janssen slagen in Turkije?

(1601 stemmen)

Plaats een reactie

Aal +14068
zondag 24 september 2017 om 20:57
Hij schiet er zeker 20+ in daar!
Daarmee komt ie dan weer in beeld bij andere Engelse clubs...
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 01:14
hahahahaha ik spreek je over 6 maanden nog over deze reactie
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 08:02
wel vreemd , eerst zegt hij : Als je niet ingeschreven staat voor de champions league , en daarna , ik wil het er niet over hebben. hmmm beetje vreemd
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 08:02
wel vreemd , eerst zegt hij : Als je niet ingeschreven staat voor de champions league , en daarna , ik wil het er niet over hebben. hmmm beetje vreemd
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:02
Hij weet het doel weer te vinden.
Snel terug in oranje :)
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:09
Nee he, nu komen we nooit van em af in oranje
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:17
Naja als hij speelt en weet te scoren kan het maybe nog net. Nu komt Huntelaar bijna terug. Ik zou toch Bas Dost tegen 'kleinere' tegenstanders willen zien. We moeten toch echt flink scoren willen we nog een kans maken. En hij laat het bijna wekelijks zien in Portugal.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 22:35
Weleens van een Van Wolfswinkel gehoord? Eerlijk is eerlijk, als je zegt Van Wolfswinkel in Oranje, klinkt voor mij ook apart in de oren, maar stel jezelf dan de volgende vraag: is Van Wolfswinkel zoveel minder dan Janssen?
[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 22:35]
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 22:38
Nee dat hoor je mij niet zeggen :). Maar ik zou Dost weleens een kans willen geven momenteel.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 22:42
Sry, verkeerde knop, per ongeluk gerapporteerd :p. Maar Dost zou ik zeker de kans geven aangezien Van Wolfswinkel niet is opgeroepen. Alleen komt Dost toch op mij over als meer een pinchhitter te zijn. Terwijl hij bij zijn club gewoon vaak basis staat.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 22:46
Geeft niet hopelijk :p. Ja ik weet het ook niet precies, ligt ook aan wie hem voorzetten gaan geven. Meestal gaan onze buitenspelers naar binnen en dan heb je veel minder aan hem.
We zullen het zien, denk dat het toch Jansen wordt.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 22:48
Dat weten we wel zeker. ;)
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:26
Hij is weer een jaar ouder en een ervaring rijker.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 22:49
Daar is niks aan gelogen. Maar zou jij ook niet Dost de kans willen geven? Alhoewel hij natuurlijk iets meer afhankelijk is van voorzetten dan Jansen. Dat valt reuze mee.
Vind ik leuk
HansVites +1678
zondag 24 september 2017 om 21:26
Zwaar overschatte voetballer die niet in Oranje hoort.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 01:15
helemaal mee eens......schiet een pingel erin.....wooowwww hij is zo goed nu ineens weer en hij gaat het maken bij fenerbache.....echt niet daar voor leg ik mijn handen in het vuur
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 22:06
Als ze je niet inschrijven voor de Champions League, zou je ook wel eens mogen gaan nadenken of Tottenham niet te hoog gegrepen was..keertje in de spiegel kijken kan geen kwaad zou ik zeggen!
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 22:11
Alles voor minuten.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 07:50
Falen in Engeland, schwalbes in Turkije: alle kenmerken van een misselijk overschat naar mannetje.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Janssen zwijgt als het graf over 'pesterij' van Spurs: 'Daar heb ik geen zin in'