Janssen zwijgt als het graf over 'pesterij' van Spurs: 'Daar heb ik geen zin in'

    Janssen zwijgt als het graf over 'pesterij' van Spurs: 'Daar heb ik geen zin in'

    zondag 24 september 2017 om 20:45

    Vincent Janssen heeft duidelijk weinig zin om te praten over zijn laatste weken bij Tottenham Hotspur. Begin september werd de Oranje-spits door Spurs verhuurd aan Fenerbahçe. Op deadlineday ketste een overstap naar Brighton & Hove Albion af. 

    In Londen was de rol van Janssen uitgespeeld. Fenerbahçe voelt voor hem als een nieuw begin. "Uiteindelijk is mijn transfer naar Fenerbahçe wel een soort van verlossing geweest. Als je niet wordt ingeschreven voor de Champions League...", zegt de oud-speler van AZ in gesprek met de NOS. 

    Of dat een pesterijtje was van Spurs? "Ik heb geen zin om daar over te praten. Als je deze mogelijkheid krijgt, dan ben je de mensen dankbaar. Het is mooi dat je hier minuten kan krijgen en dan pak je die kans met beide handen aan", reageert Janssen. 

    De eerste weken van de aanvaller in Turkije verlopen goed. Janssen scoorde al twee keer voor Fenerbahçe. Zaterdagavond was het één keer raak tegen Besiktas. 

    Poll

    Gaat Janssen slagen in Turkije?

    (1601 stemmen)

    Plaats een reactie

    Aal +20379
    zondag 24 september 2017 om 20:57
    Hij schiet er zeker 20+ in daar!
    Daarmee komt ie dan weer in beeld bij andere Engelse clubs...
    Vind ik leuk
    Angelo.v.g +105
    maandag 25 september 2017 om 01:14
    hahahahaha ik spreek je over 6 maanden nog over deze reactie
    Vind ik leuk
    maandag 25 september 2017 om 08:02
    wel vreemd , eerst zegt hij : Als je niet ingeschreven staat voor de champions league , en daarna , ik wil het er niet over hebben. hmmm beetje vreemd
    Vind ik leuk
    maandag 25 september 2017 om 08:02
    wel vreemd , eerst zegt hij : Als je niet ingeschreven staat voor de champions league , en daarna , ik wil het er niet over hebben. hmmm beetje vreemd
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +12472
    zondag 24 september 2017 om 21:02
    Hij weet het doel weer te vinden.
    Snel terug in oranje :)
    Vind ik leuk
    HansVites +4410
    zondag 24 september 2017 om 21:26
    Zwaar overschatte voetballer die niet in Oranje hoort.
    Vind ik leuk
    Angelo.v.g +105
    maandag 25 september 2017 om 01:15
    helemaal mee eens......schiet een pingel erin.....wooowwww hij is zo goed nu ineens weer en hij gaat het maken bij fenerbache.....echt niet daar voor leg ik mijn handen in het vuur
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 22:06
    Als ze je niet inschrijven voor de Champions League, zou je ook wel eens mogen gaan nadenken of Tottenham niet te hoog gegrepen was..keertje in de spiegel kijken kan geen kwaad zou ik zeggen!
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7395
    zondag 24 september 2017 om 22:11
    Alles voor minuten.
    Vind ik leuk
    Fabio AC +725
    maandag 25 september 2017 om 07:50
    Falen in Engeland, schwalbes in Turkije: alle kenmerken van een misselijk overschat naar mannetje.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Janssen zwijgt als het graf over 'pesterij' van Spurs: 'Daar heb ik geen zin in'