Derksen werkt zich in de nesten met kritiek op RTL: Dan schuif ik niet meer aan

Derksen werkt zich in de nesten met kritiek op RTL: "Dan schuif ik niet meer aan"

zondag 24 september 2017 om 21:24

Johan Derksen lijkt zich in de nesten te hebben gewerkt met uitspraken die hij vrijdagavond deed over RTL. De analist van de populaire voetbalshow haalde hard uit naar zijn eigen zender. Derksen hekelde onder meer de programmering van RTL en maakte bovendien gehakt van zenderbaas Erland Galjaard en collega Humberto Tan. 

Het Algemeen Dagblad meldt nu dat er bij RTL 'geïrriteerd is gereageerd' op de uitlatingen van Derksen. Zelf hoorde hij nog niets van zijn bazen. "Op het moment dat ik op welke manier dan ook een spreekverbod krijg bij RTL dan is het even goeie vrienden, maar schuif ik niet meer aan. Ik rijd niet naar Hilversum om met de handrem erop te praten", laat Derksen weten. 

"Ik vond niet dat ik te ver ging. We hebben een mond vol over bij mensen bij andere omroepen, bijvoorbeeld over FOX, waar ze allemaal wel een reden hebben om niet te zeggen wat ze vinden. Dan moeten wij zelf niet zo hypocriet zijn en net doen alsof er geen problemen zijn bij RTL", gaat hij verder. 

"Wij reageren op de onrust die er al was. Ik was het eens met de kritiek van die mevrouw van het AD", doelt Derksen op columniste Angela de Jong. "En ik heb niets tegen Humberto Tan als mens, maar ik vind hem gewoon niet zo'n fijne presentator."

Plaats een reactie

zondag 24 september 2017 om 21:28
Het is ook wat met die media mannetjes.. lichtgeraakt die mensen. Je bent fan van Derksen of je bent het niet, maar ik hou er wel van iemand die zegt wat hij denkt. Willen we dan een van Halst? Die aanschuift en niks zegt(kan zeggen) of een doodpaard als Bruggink? Al die hypocriete tv-mannetjes..
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:34
Op tv is alles nep. Nep gezichten en nep tieten. En zeggen wat de baas wil horen.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:48
nou heb ik met die neptieten nog het minste problemen
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:59
Ze zijn meestal wel in t oog springend ... in ieder geval. Heb je 3Dtv?
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 22:04
ik heb 2 schermen hangen met een beamer dus bij mij is het altijd cup F.....
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 22:10
Dan zit je er midden in.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 22:12
lekker toch
Vind ik leuk
Senna +5658
maandag 25 september 2017 om 23:12
He Stratumseind
ik zou echt niet weten waarom een nieuwe of andere tv zou kopen als de oude stuk zou zijn.
ik zit alweer een tijdje op zee maar mis niets.
ja voetbal dan.
Vind ik leuk
dinsdag 26 september 2017 om 08:46
Wat doe je in godsnaam op zee????
Vind ik leuk
Youri99 +4879
dinsdag 26 september 2017 om 13:24
Putjes scheppen
Vind ik leuk
dinsdag 26 september 2017 om 13:26
Dan zit ie er nog wel ff
Vind ik leuk
Dicky +4439
maandag 25 september 2017 om 06:14
Nah, Derksen met neptieten zie ik niet zo zitten moet ik zeggen.
Vind ik leuk
Senna +5658
maandag 25 september 2017 om 23:09
Juist Wim
Ik ben er zo klaar mee wat ons allemaal wordt opgeschoteld.
die hele homo bende bij de nl tv
ik heb niets tegen homo,s
Maar kan iemand die Gordon niet eens een enkele reis naar de maan geven.
Vind ik leuk
Noudyo. +9113
maandag 25 september 2017 om 07:13
RTL hoort juist zelfs te smeken dat Derksen niet weggaat. VI zorgt altijd voor honderdduizenden kijkers, en begrijpelijk ook. Het is zo'n beetje het enige programma op TV waar men duidelijk, en zonder zich druk te maken met de gevolgen ervan, hun mening geven.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:29
Het wordt tijd voor een positief en kritiekloos NL ... net als in China en Rusland zeg maar.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:29
Haha, hij zegt wel wat hij denkt.
Tis geen meeloper.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 23:58
Nee dat niet, maar iets meer respect naar degene die ervoor zorgen dat jouw salaris elke maand over word gemaakt is wel op zn plek vind ik.
Hij mag niet klagen aangezien hij op een hele makkelijke manier veel geld verdient met een beetje slap ouwehoeren, dus als er iets is waar ie het niet mee eens is binnen het bedrijf dan is het misschien beter om daarover je bek te houden omdat je al in je handjes mag klappen dat ze je überhaupt een dik salaris geven voor het simpele werk dat je van ze moet doen.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 00:36
Maakt hem allemaal geen flikker uit.
Misschien wil hij juist lekker ontslagen worden.
Vind ik leuk
Leffe +779
maandag 25 september 2017 om 05:55
Hij is financieel onafhankelijk, dan kun je dat misschien wel roepen, denk dat als ik zo over mijn baas en bedrijf praat, ik er wel problemen mee kan gaan krijgen.Dat is een heel groot verschil van willen zeggen wat je echt denkt.
Vind ik leuk
Senna +5658
maandag 25 september 2017 om 23:05
Daar zit nou net het probleem .
Het verschil is wil je een slaaf zijn of wil je een vrij mens zijn.
Als mensen er moeite mee hebben om jou aan te horen omdat jij zegt wat je denkt of vind.Wie heeft er dan een probleem
Vind ik leuk
Leffe +779
dinsdag 26 september 2017 om 15:47
Das wel heel simpel gezegd!!, slaaf zijn we allemaal in loondienst., of jij niet dan, of woon je nog thuis dan!!.Iedreen heeft er moeite mee om de ander aan te horen, want iedereen vindt zichzelf vaak belangrijker en beter.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 06:37
Maar hij spreekt wel de waarheid.
Wat een gladjakker is humberto tan met zn gedans en gezuig.
De programma's zijn rete slecht en in elke show zit hetzelfde kliekje . Rtl4 is de grote braakzender van het land
Vind ik leuk
Korm +20437
maandag 25 september 2017 om 09:40
dan moet je Derksen ook niet binnen halen
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 10:59
Beetje Omgekeerde wereld, als Derksen het niet eens is met hoe het binnen het bedrijf gaat dan moet ie er ook niet gaan werken of anders gewoon zn bek erover houden.
[Reactie gewijzigd op maandag 25 september 2017 om 11:01]
Vind ik leuk
Korm +20437
maandag 25 september 2017 om 13:07
je weet wat voor type man je binnen haalt en als je toe staat dat hij overal een mening over mag geven (want dit vindt men leuke TV) dan kan je wachten eer dat je ook aan de beurt bent
Vind ik leuk
Julio-dvd +1381
zondag 24 september 2017 om 21:29
Haha pak ze, snor!
Vind ik leuk
Roekoe +4419
zondag 24 september 2017 om 21:30
Hate or love him. Dr lijkt geen tussenweg haha
Vind ik leuk
Korm +20437
maandag 25 september 2017 om 09:41
het is net ajax ;)
Vind ik leuk
erikg +607
zondag 24 september 2017 om 21:30
VP, kunnen jullie mij nu de link naar het voetbal uitleggen, dit is iets over 2 zenders,met hun diva's
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:30
Ze zullen toch hopelijk niet zélf geloven dart ze goede programma's maken????
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:32
Welke programma's?
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 22:03
Uhhh...Allemaal.

Op VI na dan...
[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 22:04]
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 22:11
RTL 4 is voor vrouwen.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 08:10
Ik vind televisie in het algemeen slecht.

De meeste "BN'ers" zouden zich van mij geen BN'er mogen noemen. Als dát Nederland vertegenwoordigt, schaam ik me kapot. Dan voel ik me geen Nederlander.
Alles op tv is één grote poppenkast.

Je hebt zelf blijkbaar geen leven als je zó geïnteresseerd bent in het leven van anderen...
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 08:16
De meeste BNers zijn dat ook, omdat ze op tv komen. Dat is best wel krom. Ze kunnen niks, maar zijn bekend van tv.

Tv is voor als je je verveeld. Heel erg verveeld.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 08:25
Internet ook haha ;)
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 08:32
Dan typ je ten minste nog zelf wat. Daar heb je zelf invloed op.

Eigenlijk is het hetzelfde als over voetbal praten. En dat doe ik ook de hele dag. Haha.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 01:12
dus jij kijkt liever elke zondag rond 22:30 naar Nederland 1 ?
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 08:06
Nee.

Meestal zijn de gasten daar niet mijn type gasten, zeg maar...
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 08:34
Ik luister t terug tijdens mijn werk, het is net radio. Ik ben toch altijd bang dat ik wat mis. Van de 50 minuten kunnen ze wel 45 minuten wegknippen.
[Reactie gewijzigd op maandag 25 september 2017 om 08:34]
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:34
Hij maakte bewust de keuze om frontaal de aanval te zoeken richting RTL. Zonder voorzetje of whatever. Hij is eerlijk en rechtdoor zee. Dit krijgt komende week zeker nog een staartje.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:34
Als ze Derksen, hoe irritant die kerel ook is, de wacht aanzeggen kunnen ze wel gelijk stoppen met het programma. Links of rechtsom hij is Voetbal Inside.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:58
Dan stappen Genee en vdGijp ook op. Uit solidariteit ... zeer zeker.
Vind ik leuk
poklane +2525
zondag 24 september 2017 om 22:16
Hetzelfde geldt voor Genee en Van der Gijp. Er hoeft er maar 1 weg te vallen en het is voorbij.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:34
Mooi, als hij maar van de buis verdwijnt. Vreselijk die jut en jul en ook nog het grote kind kraaij.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:50
Dan kijk je toch gwn niet
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:59
Dat doe ik al een tijd niet meer, maar je zapt wel eens en dan zie die peuterspeelplaats weer en ga je maar snel door naar wat anders.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 22:05
Wat toevallig...Dat gevoel heb ik nou met de rest van de RTL-programma's.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:35
Die besnorde praatpaal moet gewoon van de Nederlandse tv af. Net als die Peter r de vries . In 1 woord : scherm vervuiling.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:53
Je hebt toch een afstandsbediening bij je tv gekregen? Waar je je druk om maakt man. Genoeg mensen die er wel van genieten..zoals ik.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 22:06
En Tan. En Gordon. En Gerard. En Patty. En, en, en...

Allemaal van die tv af. Uit met dat ding. Rotzooi.

Haha.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:36
RTL 4 alleen geschikt voor de seniele medenens
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:36
mens
Vind ik leuk
036 +1966
zondag 24 september 2017 om 21:38
je kunt gewoon corrigeren IN jouw eigen postings.
Vind ik leuk
036 +1966
zondag 24 september 2017 om 21:37
Ik zou hem wel eens in een discussie willen zien met Louis van Gaal..... Blijft hij nergens meer met zijn ongenuanceerde grote mond.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:43
Dat overleeft Louis niet.
Vind ik leuk
036 +1966
zondag 24 september 2017 om 21:49
Derksen is een lafbek die makkelijk praat over mensen die er niet bij zijn.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:54
Onzin, hij heeft vaak genoeg kritiek geuit bij mensen die gewoon naast hem zaten aan tafel.
Dus praat geen onzin.
Vind ik leuk
036 +1966
zondag 24 september 2017 om 22:11
Ook met mensen die goed gebekt zijn? Denk het niet.
Vind ik leuk
xcountx +268
zondag 24 september 2017 om 22:35
Dacht het wel

Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 08:09
Als eind(hoofd) redacteur van het blad VI, vond ik hem goede columns schrijven. Maar na wat onderzoek (terug lezen van vorige columns) bleek al snel dat hij zich constant tegensprak. Hij is nu een parodie op zich zelf geworden. Een ongeleid ongenuanceerd projectiel. En ja ik kijk niet meer naar dat programma. Zeker met die lachende hyena naast hem, dat eeuwige hanen gedoe met Genee.
Vind ik leuk
dinsdag 26 september 2017 om 01:18
Toen Derksen columns schreef, vond ik hem een losgeslagen dorpsidioot. Alleen maar schreeuwteksten. Altijd op de persoon gericht. Dat haat ik aan Derksen. Altijd personen neersabelen voor eigen gewin.
Vind ik leuk
dinsdag 26 september 2017 om 07:58
Helemaal met je eens. Het is een gal ventje. Hij had zich eens een keer beledigend naar ADO uitgelaten, toen hebben enkele supporters hem in Gouda opgezocht. Liep tie gelijk te slijmen en dat blijft hij ook op tv doen. Niets is echt aan die .....................................
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:55
Hij wil graag Louis aan tafel hoor.
Louis durft niet.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 22:02
Derksen praat met en over iedereen zelfs als ze naast hem zitten! Vorige week nog GertJan Verbeek over hoe hij in het verleden dingen heeft aangepakt bij Feyenoord o.a..

Hou dat linkse voor je over makkelijk praten als mensen er niet zijn!
[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 22:31]
Vind ik leuk
036 +1966
zondag 24 september 2017 om 22:10
Laatste regel snap ik even niet
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 08:13
Ik vond de discussie tussen Van Basten en Derksen wel cool.
Marco had zich daar heel goed voorbereid en Derksen stond met de mond vol tanden.
Probeerde zich er nog uit te redden, maar was verloren.

Mooie tv vond ik dat.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:38
Ik erger mij meer aan alle graaiers van NPO radio/tv die hun zakken vullen met gemeenschapsgeld.
Vind ik leuk
Sil Meijer +12073
zondag 24 september 2017 om 21:45
Eens, maar mijn 2 favoriete programma's zijn op NPO.... Zondag met Lubach en de slimste mens.
Vind ik leuk
dinsdag 26 september 2017 om 01:19
Ik vond Wickie de Viking nog wel leuk. En de man van 6 miljoen. Daarna kan ik mij niks meer herinneren eigenlijk.
Vind ik leuk
rpaulp50 +2310
zondag 24 september 2017 om 21:41
Derksen mag zich uitspreken en ik ben het wel eens met het meeste, maar ik kan RTL wel begrijpen dat als je 500.000 E betaald aan iemand, die je dan keihard onderuit haalt, dat je dan zegt: "daar betalen we je niet voor " .
Hij wordt mede betaald om de belangen van RTL te dienen.
Om een collega publiekelijk af te branden, "Tan" , vind ik beneden peil en het valt mij wel op dat als het gaat om de "gekleurde medemens" Derksen er vaak als de kippen bij is om zo iemand af te branden......
Vind ik leuk
Pukstra +619
zondag 24 september 2017 om 21:43
Tan is ook saai. En heb niet het idee dat derksen racistisch is
Vind ik leuk
rpaulp50 +2310
zondag 24 september 2017 om 21:53
Tan is ook mijn favoriet niet, kijk nooit.
Derksen heeft iets drie dubbels, en is wel degelijk een racist, ik ben z'n aapjes opmerking nog niet vergeten ( Sylvana Simons ).
Maar collega's publiekelijk afbranden is gewoon misselijk, maar ja dat is Derksen zijn kwaliteit, lekker negatief zijn over andere, oordelen en veroordelen., hij geniet daarvan en met hem veel kijkers.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:56
Dus 1 keer een verspreking en je bent racist? Terwijl hij 2 gezegdes door elkaar haalde..meer niet.
Kun je je aanstellen zeg..goeiedag
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 23:01
Was geen verspreking joh..Hij deed het tot 2X toe ondanks dat Wilfred hem corrigeerde...je moet gewoon eerlijk wezen..ik kan genieten van die Derksen maar we moeten niet hypocriet doen ..hij zit tegen het randje en gaat er soms erover. Die doet alles voor de kijkcijfers...
Maar ik begin mij ook aan dat gelul over Tan te irriteren..het is niet zijn cup of tea ..prima maar ik hoef het niet elke keer als voorbeeld aan te horen..
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 18:25
Hij deed het juist TERECHT 2 keer..omdat hij er totaal geen kwaad in zag. En als je er niks mee bedoeld, dan is het ook totaal geen probleem om nog een keer te zeggen.
Alles is tegenwoordig racisme en alles moet onder de vergrootglas..wat een onzin.

En als je je zo irriteert over dat "gelul" over Tan en je wil het niet als voorbeeld horen..wat moet je dan doen? Juist ja, zappen en niet kijken.

Ben blij dat Derksen zijn mening geeft, ook over die gladjakker van een Tan.

En Sylvana moet ook eens wat minder overdreven doen, zoals velen in dit landje.
Dat achterlijk filmpje/foto van KKK etc. kan natuurlijk echt niet en zulke idioten moeten ze jarenlang opsluiten. Maar dat overgevoelige komt me ook wel een beetje de strot uit, maar daar doen we gelukkig niks mee...next.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:55
Och och och,gaan we hier nou zelfs enigszins racisme van proberen te maken?
Vind ik leuk
Henk3 +210
zondag 24 september 2017 om 22:18
Is er nog iemand die dat woord serieus neemt dan?
Vind ik leuk
Pukstra +619
zondag 24 september 2017 om 21:42
Ik ben voor de snor. Beter dan die oer saaie poppenkast ... studio voetbal.
Vind ik leuk
Sil Meijer +12073
zondag 24 september 2017 om 21:42
Hij heeft gewoon gelijk. Alles op RTL is echt stom. Denk aan al die poopie joopie zoals the Voice en Idols bah... Ik kijk eigenlijk alleen naar voetbal, Zondag met Lubach en de slimste mens de enige leuke tv-programma's.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:49
Als je niet kijkt kan je het ook niet beoordelen.
Genoeg leuke programma's hoor.
Zoals Expeditie Robinson, VI of Shirtje ruilen.
Vind ik leuk
Sil Meijer +12073
zondag 24 september 2017 om 21:54
Shirtje ruilen ken ik niet.
Expeditie Robinson heb ik gekeken en vind er niks aan.
VI is wel grappig, maar ze doen net alsof niemand iets bereikt heeft maar hun het fantastisch gedaan hebben in hun leven.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:57
Zie VI meer als satire.
Niet serieus nemen joh
Vind ik leuk
Sil Meijer +12073
zondag 24 september 2017 om 22:01
Maar ik vind het ook heel vervelend als ze iemand beledigen dat iedereen ineens haat krijgt terwijl dat nog nooit was. Vanaf het moment dat ze Veltman gingen beledigen en iedereen dat na ging praten ben ik ermee opgehouden.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 22:04
Tja dat doen ze inderdaad wel ja.
Iemand negatief neerzetten zijn ze goed in. Tal van voorbeelden.
Vind ik leuk
Sil Meijer +12073
zondag 24 september 2017 om 22:12
Ja idd en als ze zelf kritiek krijgen dan gaat Derksen wel in de slachtofferrol. Maar ik vind Wilfred Genee een prima presentator en René v/d Gijp, Johan Boskamp en Hans Kraay jr wel leuke analisten.
Vind ik leuk
Quareck +2520
zondag 24 september 2017 om 22:53
Tja Veltman is vaak de lul... ze hebben ook elke geloofwaardigheid van manolev afgenomen.. of hij nou kon voetballen of niet, die gast moest er wel zijn boterham mee verdienen en werd er wekelijks gewoon keihard voor lul gezet tot hij in elk stadion het lachertje was.. makkelijk scoren, ik kijk persoonlijk alleen als die misselijke grafsmoel van een kraaij er niet is...
Vind ik leuk
xcountx +268
zondag 24 september 2017 om 22:36
doen ze zelf namelijk ook niet
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:43
Tja ik vind die man vaak een kwakkert maaar hij is hier wel recht door zee wn daar hou ik dan wel weeer van hij is wat betreft wel eerlijk
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:48
Kom op vp, 1 bericht is genoeg over dat onderwerp, heeft absoluut niets met voetbal te maken.
Ik snap dat het een programma is waar over voetbal wordt gesproken, ik vond het eerste bericht dat hierover ging wel grappig, maar genoeg is genoeg.
Als Johan een platte band heeft wordt het hier toch ook niet vermeld.
Kom op joh!
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:49
Johan is de Boss!!!!
Vind ik leuk
ruuddevil +2112
zondag 24 september 2017 om 21:50
Derksen is een baas. Dat Galjaard op zijn pik getrapt is bevestigt alleen zijn uitspraken maar.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:51
Nou ben geen fan van Bramsnor maar die zegt wel war opnam toch ligt,Cker geen meeloper top Bramsnori er mogen wat dit betreft nog vele n voorbeeld nemen bij jou in medialand
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:56
Ome Johan legt de vinger op de zere plek! RTL is een linkse zender geworden om mee te liften in de stream van de NPO. Iedereen weet dat Humberto er zit vanwege de tropische tint en niet vanwege de goede presenteer kwaliteiten. Alles moet links en Multi Culti anno 2017 en denk je anders of zeg je wat anders dan trekken ze gelijk de racisme kaart, zelfde als toen Johan netjes benoemde dat teveel Marokkanen bij een amateurclub de doodsteek is...links Nederland sprak er schande van, terwijl er geen woord aan gelogen is en was!
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 23:05
RTL ..linkse zender??...man je lult uit je nek...het draait alleen maar om poen bij die gasten..Noem er 5 donkere presentatoren op bij RTL..noem er 5 Marokkaanse terwijl je bezig bent....ik wacht ik heb alle tijd....zelfs gecombineerd kom je niet aan 5..Dat je niets hebt met de multi culti samenleving prima..dat is jou goed recht..maar je moet geen onzin uit kramen
Vind ik leuk
slaski +1701
zondag 24 september 2017 om 22:09
Als Derksen niet meer aanschuift is het toch gebeurt met dat hele programma, zo slim zullen ze bij RTL toch ook wel zijn om dat te bedenken. Dadelijk krijg je daar ook zo'n voorgeprogrameerde sprekende pop te zitten. Moet er niet aan denken, die hebben we al genoeg. Derksen is gewoon een verademing omdat hij gewoon zegt wat die echt vind, en daarom kijk ik graag naar de man.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 22:09
Hahaha daar ligt johan niet wakker van hoor. Als hij per direct ontslagen zou worden zou hij lachen, En lekker met pensioen gaan.
Vind ik leuk
Nuance +1231
zondag 24 september 2017 om 22:18
Ik neem elke mening van mijnheer Derksen met een schep zout. Volgens hem kan Locadia er geen hout van, is Ten Hag de beste trainer van Nederland en ga zo maar door. En volgende week is het weer anders. Grappig programma, maar alleen Hans Kraaij heeft er verstand van.
Vind ik leuk
Quareck +2520
zondag 24 september 2017 om 22:57
Jammer dat je net kraaij noemt als verstandige :) de grootste aansteller van Nederland en ver daarbuiten.. 90% zegt ja dus kraaij zegt nee.. Ow wacht, zei 90% nee, dan bedoelde ik eigenlijk ja..
Vind ik leuk
Nuance +1231
zondag 24 september 2017 om 23:01
Hij kan wel een aansteller zijn, maar hij zegt echt zinnige dingen over voetbal.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 23:09
Kraaij en Boskamp hebben het meeste verstand van voetbal ( Verbeek buiten beschouwing gelaten ).. Gijp was leuk voor zijn paniek aanval...toen was hij nog de scherpste..nu wil hij 80% aan het woord zijn ..zelfs wanneer de vraag aan een ander wordt gesteld..die hoort zichzelf heel erg graag lullen...Johan die is daar voor het cynisme/realisme en Genee die houdt de vaart erin..Ben het 100% eens met Nuance
Vind ik leuk
Quareck +2520
zondag 24 september 2017 om 23:23
Met Boskamp ben ik het 100% eens.. maar goed, meningen mogen gelukkig verschillen :)
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 22:37
Ouwe zeikvent kan geen seks meer hebben omdat zn lulletje gekrompen is en word vervolgens vervelend
Vind ik leuk
glenn +744
zondag 24 september 2017 om 22:51
dat is nu de enige rede dat ik naar VI blijf kijken zie, de ongezouten mening zelfs over zichzelf soms.....maar als maar minder als het over het voetbal gaat want Derksen de voetballer kende niemand, met de hedendaagse beelden had die geen enkele wedstrijd uitgespeeld en V.D.Gijp heeft heel zijn even op andermans zweet geleefd....
Vind ik leuk
Bizzy +5718
zondag 24 september 2017 om 22:53
Wij kijken alleen nog netflix en de sport samenvattingen. Dat gezwam van al die tv diva's kan ons gestolen worden.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 23:38
ik kijk op tv echt alleen nog VI en heel soms comedy Central, voor de rest idd alleen nog Netflix en streams online, je hebt op tv meer kanalen dan ooit, maar 99% is aids
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 00:03
Haha, die kop van Genee toen Derksen vrijdag helemaal los ging op RTL was goed man. Die vieze snor weet ook wel dat ze niks met hem kunnen. Anders zijn ze in 1 klap bijna een miljoen kijkers per week kwijt. Dan kunnen al die "tieten, schieten en helicopters-films" weer uit die stoffige kast gehaald worden. Dan kan je net zo goed de stekker eruit rukken voor RTL7.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 00:16
Derksen heeft wel gelijk natuurlijk, steeds minder mensen kijken RTL omdat ze daar een programmering hebben van lik mijn reet. Films uitzenden prima maar dezelfde film 4/5 x per jaar, jaar in jaar uit, programma's waar geen mens naar kijkt en ondertussen je maar afvragen waarom steeds meer mensen Netflix kijken
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 01:55
Inderdaad. VI en darts. Verder is er geen reet aan.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 06:19
We'll go dancing in the Dark, walking through the Park, and Reminiscing.

T.V van tegenwoordig is kut, muziek ook.
Vind ik leuk
The Bosz +1700
maandag 25 september 2017 om 01:45
Je kunt van hem vinden wat je wilt, maar hij zegt wel altijd wat hij werkelijk vind en praat de menigte niet na.Geweldige vent die snor
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 07:15
De snor zegt wat hij denkt. Hij heeft geen angst voor zijn directie. Ik kan dat wel waarderen.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 07:32
Derksen wil graag met pensioen, maar wil zelf die beslissing niet nemen. Door zich zo recalcitrant op te stellen hoopt hij dat een ander voor hem de stekker er uit haalt ( misschien nog met een mooie gouden handdruk en iedereen is tevreden)
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 07:44
Hij durft alles te zeggen . Op die leeftijd heb je weinug te verliezen behalve de hond en de telegraaf
Vind ik leuk
1892 +2871
maandag 25 september 2017 om 08:08
Derksen moet gewoon blijven ,en kwijlbakken als Tan moeten gewoon naar UWV.
Vind ik leuk
ajax1973 +1335
maandag 25 september 2017 om 08:45
och komen we een keer van die draaier af alles en mensen die niet zijn mening zijn worden af gezeken en mensen die hem negeren of er niets met hem te maken willen hebben zal hij proberen te beschadigen hij is en blijft een dictator hij heeft alleen een iets te grote snor
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 09:34
Kijk al een jaar niet meer naar RTL4.Dat stomme gelach om niets met L.de Mol voorop is een aanslag op je hartritme.Allemaal weer terug naar de publieke omroep.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 11:31
Lijkt me sterk dat (het links georiënteerde) RTL drastische maatregelen neemt, VI is nog 1 van de weinige programma's met hoge kijkcijfers. Zal wel met een vermanende vinger aflopen.
(Ook) Ik vind VI namelijk minder interessant als de vaste formatie wijzigt!!
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 15:04
Super slecht RTL op een paar programma s na ...derksen schudt ze hiermee wel.wakker hoop ik ...en die HTan verschrikkelijk gladjakker geef mij maar derksen ben het niet altijd eens maar zegt het wel ober wie dan ook hij maakt discussie s los en dan kan Nederland er weer verder over kletsen ned 1 2 en 3 praat praat en praat welke dag dan ook ik denk als mensen de hele week hard werken dat je dan juist een mooie show geeft of muziek of een film uit deze tijd ....armoe troef bah
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 17:27
Laat die man toch kletsen, daar zit hij er toch voor!
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 18:01
Zelfs de RTL " boss " Galgjaar stopt Johan Derksen niet af om z'n eigen mening te blijven uiten. Zelfs als het ten koste zou gaan van z'n plek aan tafel bij Genee & vd Gijp , hij geeft zijn principes niet op. Kijk dan ben je een Kerel en is het nu duidelijk wie de vinger toekomt. Ik denk dat Galgjaar Derksen wijselijk ongemoeid laat en zich wellicht te verdiepen in de dalende kijkcijfers en de kwaliteit van z'n programma's. Want m.u.v. VI zijn de RTL programma's RUK!
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 18:15
Humberto is gewoon easy going lacht werkelijk om elke scheet, dat lachen wordt als sociaal smeermiddel ingezet en krijgt (net als thuis van mw. Stax ach ik bedoel mw. Tan) veel speelruimte van hyper- gladjakker Galjaard. Zolang kijkcijfers de maatstaf zijn voor programma's moeten we niet al teveel intelligentie en diepgang verwachten ............... Trouwens dat muziekprogramma is toch een slap aftreksel van Top 2000 (Nieuwkerk)?! Johan Derksens' identiteit is commentaar geven dat zit Peter R. de Vries ook dwars in de genen, daar moeten we niet al teveel waarde aan hechten, ze zijn verworden tot een soort spuit elf geeft modder, een afzeikend stel.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 18:19
Dat getuigt van karakter dat zelfs Rtl "boss" Galgjaard Johan Derksen de mond niet kan snoeren en al zou het ten koste gaan van zijn plek aan tafel bij Genee. Galgjaard kan zich beter bezig houden met het verbeteren van de programmering en kwaliteit. Want m.u.v. VI zijn de RTL programma's gewoon RUK en het zou van enige wijsheid getuigen meneer de " boss " als je Johan Derksen gewoon zoals als vanouds zijn werk laat doen. Doe je dat niet dan houdt daar de geloofwaardigheid van RTL (lees E. Galjaard) op te bestaan. Graag gedaan!
[Reactie gewijzigd op maandag 25 september 2017 om 18:31]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Derksen werkt zich in de nesten met kritiek op RTL: "Dan schuif ik niet meer aan"